Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 19. okt 2016, 15:42

Jeg var SÅ gal på min kæreste i lørdags. Sådan som i rygen ud af ørene-vred.

Jeg havde været til middag hjemme hos min mor sammen med mostre og onkler. Der blev drukket en del vin, ikke sådan overdrevet, men ingen var appelsinfri og min kæreste skulle så komme og køre dem hjem. Nå, jeg ender i en diskussion med min moster hvor hun smider ud at jeg diskuterer som min far. Jeg havde hele vejen igennem forsøgt at argumentere pænt og finde kompromiser hvor vi kunne blive enige. Min far er nu noget tandløs, men i gamle dage var han en der gik ind i en diskussion for at vinde for enhver pris. Han var manipulerende og man anede ti sidst ikke hvad der var op og ned på en selv. Så i min verden var det 1. en kæmpe k æ m p e sviner og 2. slet ikke det jeg havde oplevet, tværtimod. Det trådte virkelig på en øm tå og når jeg prøvede at forkalre det blev jeg ked af det. Så i det min kæreste kommer ind af døren, sidder jeg og græder og undskylder for at jeg (åbenbart) har gjort noget forkert. Min kæreste siger dårligt nok hej, og sætter sig ud på altanen og ryger en smøg, mens han venter på at mostre og onkler får pakket sig sammen og klar til at blive kørt hjem. Jeg går ud på altanen og snakker med ham, men han virker ærlig talt ligeglad og uinteresseret. Han kører dem hjem og da han er kommet hjem ringer han og spørger om jeg lige kan vente en time med at komme hjem da han godt lige kan bruge en time alene (normalt noget vi godt kan sige til hinanden.) Da jeg så kommer hjem kommenterer han stadig ingenting. Overhovedet ikke. Vi ser lidt fjernsyn og går herefter i seng. Jeg får allernådigst et godnatkys.

Og så ligger jeg der og bliver mere og mere rasende. For hvad fanden bilder han sig egentlig ind? Han skal da trøste og støtte mig når jeg er ked af det. Røvhul. Så jeg ender med at stå op for jeg kan simpelthen ikke være i min krop. Han kommer så op ganske kort tid efter og spørger om jeg er okay.
Øh nej? Få dog hovedet ud af din egen bagdel og prøv at være der for mig? Han skal ikke kæmpe mine kampe for mig - slet ikke med min familie. Den skal jeg nok selv klare, men af 3 omgange fejler han totalt på et empatisk og kærligt plan ved ikke at drage omsorg og spørge ind til mig og hvad der er foregået. Han lagde sig dog også fladt ned og undskyldte. Mange gange. Min moster havde fanget ham og sagt at "jeg vidst havde fået lidt meget at drikke" og så havde han bare afskrevet det. Idiot.

Gudskelov er jeg så heller ikke typen der går og tygger på det. Ligeså snart at jeg havde fået sagt min mening om hans (manglende) handlinger, og han havde undskyldt og følte sig som det største røvhul på jorden, kunne jeg godt sove igen :lol: Al min vrede fordampede og så gik vi i seng.

Det er i det mindste rart at vores konflikter som regel ikke varer i flere dage.
6
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 24. okt 2016, 11:39

Det er virkelig sjældent min mand og jeg skændes. Det gjorde vi dog i dag. For helvede hvor var jeg sur og han var ligeså sur og det var total åndssvagt men ingen af os ville give os. I kender det helt sikkert, jo mere han presser på for at få en undskyldning jo mindre har jeg lyst til at give ham den.

Men han fik sagt nogle ting som er helt ved siden af hvordan vi normalt er som par. Det ville lyde enormt banalt på skrift men det var bare virkelig grænseoverskridende og gjorde mig vildt usikker og ked af det. Det kunne han også godt se bagefter.
Fuck hvor havde jeg lyst til at vappe ham en undervejs. Godt han er 5000 km væk ellers tror jeg for alvor situationen var eksploderet.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 24. okt 2016, 11:57

Dikus skrev:
Hunkat skrev:Det er virkelig sjældent min mand og jeg skændes. Det gjorde vi dog i dag. For helvede hvor var jeg sur og han var ligeså sur og det var total åndssvagt men ingen af os ville give os. I kender det helt sikkert, jo mere han presser på for at få en undskyldning jo mindre har jeg lyst til at give ham den.

Men han fik sagt nogle ting som er helt ved siden af hvordan vi normalt er som par. Det ville lyde enormt banalt på skrift men det var bare virkelig grænseoverskridende og gjorde mig vildt usikker og ked af det. Det kunne han også godt se bagefter.
Fuck hvor havde jeg lyst til at vappe ham en undervejs. Godt han er 5000 km væk ellers tror jeg for alvor situationen var eksploderet.


En ven spurgte mig, om jeg ikke var lidt forkælet, fordi jeg spurgte, om han ikke ville underholde mig i stedet for at sove.

Det lyder nok også banalt - men jeg var nervøs og kunne ikke sove. Og beder aldrig folk om hjælp.

Jeg gad faktisk aldrig nogensinde tale med ham.

Han havde vist ikke helt forstået effekten af hans joke. Men dagen efter undskyldte han uden at blinke.

Nogle gange er selv banale ting alvorlige... fordi de betyder noget andet og mere.

Pointe (ud over hokus pokus mig i fokus): Lad være at tale dine følelser ned. Men når der er ro på, så få sat ord på, hvorfor det ikke var banalt.


Bare rolig, jeg gjorde det meget klart at jeg slet ikke var okay med det.
Altså egentlig opregnede han bare fakta men igen... a time and a place og det var virkelig dårlig timing :cuss:

Jeg er blevet god igen og det er han også men den skal nok lige op og vende igen senere så vi undgår den slags i fremtiden. Det var ikke nogen sjov morgen for nogen af os.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 30. okt 2016, 20:18

Lige for lidt siden var han en gigantisk nar. Som i jeg overvejer vores forhold lige nu-nar.

Han spurgte om noget. Et emne som han ved er meget alvorligt for mig og svært at tale om. Han spurgte og jeg spurgte ham hvor alvorligt jeg skulle tage spørgsmålet. Svaret var at det skulle tages alvorligt. Så jeg svarede alvorligt og gennemtænkt på det jeg troede var et alvorligt ment spørgsmål. Svaret der kom tilbage var "bare rolig, næste gang vi har den her snak så bliver det ikke over messenger :-) " (vi sidder i hver sin ende af landet lige nu).
Undskyld, bedrager mine ører mig?! NÆSTE gang vi har den her snak?! Vi har lige haft den, kammerat, og det er ikke en snak vi skal have igen for jeg har svaret på spørgsmålet.
Men helt vildt meget tak for at jeg kan sidde her og føle mig totalt til grin for at svare alvorligt på noget, der tydeligvis bare var en gang stikken fingeren i jorden for ham.

Ja ja, jeg ved godt det lyder som en vild overreaktion, men for det første er det et meget alvorligt og følsomt emne (hvilket han ved!) og for det andet så har jeg nogle trust issues. Normalt ikke i relation til ham, men jeg skal de ellers lige love for at de blev aktiveret for fuld smadder!
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 3. nov 2016, 08:50

Lige nu.

Han er ikke god til at planlægge frem i tiden, så han har svaret lidt vævende på, hvorvidt vi skulle holde jul hos os (oprindeligt var det hos min mor, men fordi hans far skal deltage, tænkte jeg, at det ville være mere rart for ham at være gæst i vores hjem fremfor hos min mor, som han kun har mødt en gang). Vi er så ved at planlægge juleferie på job, så skriver, om det ligger fast, at det bliver hos os, for så vil jeg tage fri d. 23/12. Han svarer OK. Jeg svarer så, at det jo ikke er et svar, hvortil han så svarer: Hvis du mener, det er for kort et svar og kan tolkes som nej, så beklager jeg. Det er hvad jeg har tid til af privat planlægning, når jeg er på arbejde.

Totalt provokerende! Især taget i betragtning af, at han lige har brændt mig af mht. en aftale om at følge mig til gyn og få lagt spiral op på mandag...
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 3. nov 2016, 12:10

Mi55y skrev:Lige nu.

Han er ikke god til at planlægge frem i tiden, så han har svaret lidt vævende på, hvorvidt vi skulle holde jul hos os (oprindeligt var det hos min mor, men fordi hans far skal deltage, tænkte jeg, at det ville være mere rart for ham at være gæst i vores hjem fremfor hos min mor, som han kun har mødt en gang). Vi er så ved at planlægge juleferie på job, så skriver, om det ligger fast, at det bliver hos os, for så vil jeg tage fri d. 23/12. Han svarer OK. Jeg svarer så, at det jo ikke er et svar, hvortil han så svarer: Hvis du mener, det er for kort et svar og kan tolkes som nej, så beklager jeg. Det er hvad jeg har tid til af privat planlægning, når jeg er på arbejde.

Totalt provokerende! Især taget i betragtning af, at han lige har brændt mig af mht. en aftale om at følge mig til gyn og få lagt spiral op på mandag...


Det forstår jeg faktisk heller ikke helt, hvorfor du tager på vej overfor? :gruble:

Hos os er der bred forståelse for travlhed på job, og et hurtigt OK med det samme er da langt bedre end et forsinket svar, når man står og skal afgøre noget ferie med kollegerne? :genert:
4
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 3. nov 2016, 12:26

Evapeva skrev:
Det forstår jeg faktisk heller ikke helt, hvorfor du tager på vej overfor? :gruble:

Hos os er der bred forståelse for travlhed på job, og et hurtigt OK med det samme er da langt bedre end et forsinket svar, når man står og skal afgøre noget ferie med kollegerne? :genert:


Jeg tager jo ikke på vej over hans OK, men det efterfølgende svar, det troede jeg fremgik klart. Jeg vidste ikke, om jeg skulle tolke hans OK som et Ja eller som en anerkendelse af, at jeg ville tage fri, hvis det var. Derfor spurgte jeg (inkl. smiley i øvrigt), og fik et, synes jeg, flabet svar. Med til historien hører også, at jeg tidligere har understreget overfor ham, at han ikke behøver svare med det samme, når jeg skriver om praktiske ting - det er oftest for at få spurgt, mens jeg husker det, fordi jeg af erfaring ellers kan gå og glemme det i flere dage.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 3. nov 2016, 13:22

Mi55y skrev:
Evapeva skrev:
Det forstår jeg faktisk heller ikke helt, hvorfor du tager på vej overfor? :gruble:

Hos os er der bred forståelse for travlhed på job, og et hurtigt OK med det samme er da langt bedre end et forsinket svar, når man står og skal afgøre noget ferie med kollegerne? :genert:


Jeg tager jo ikke på vej over hans OK, men det efterfølgende svar, det troede jeg fremgik klart. Jeg vidste ikke, om jeg skulle tolke hans OK som et Ja eller som en anerkendelse af, at jeg ville tage fri, hvis det var. Derfor spurgte jeg (inkl. smiley i øvrigt), og fik et, synes jeg, flabet svar. Med til historien hører også, at jeg tidligere har understreget overfor ham, at han ikke behøver svare med det samme, når jeg skriver om praktiske ting - det er oftest for at få spurgt, mens jeg husker det, fordi jeg af erfaring ellers kan gå og glemme det i flere dage.


Det tænkte jeg også på, efter jeg havde kommenteret dit indlæg. Altså på hvor flabet svaret egentlig er. :gruble:

:ae: er på sin plads her.
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. nov 2016, 17:58

Han vrænger af mig, når han gentager noget, jeg har sagt, og jeg bare hader, når folk vrænger af mig, og det ved han godt.

Denne gang tilføjede han endda klynkelyde. Han fatter slet ikke, hvor nedladende det er.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Joe » 4. nov 2016, 18:34

POCKETKITTEN skrev:Han vrænger af mig, når han gentager noget, jeg har sagt, og jeg bare hader, når folk vrænger af mig, og det ved han godt.

Denne gang tilføjede han endda klynkelyde. Han fatter slet ikke, hvor nedladende det er.


Jeg var gået fuldstændig amok over sådan noget.
8
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 4. nov 2016, 18:59

Vi havde været ude i regnen og var gennemblødte og kolde - på vej hjem var han sulten og skal ind på Mac D, så vi stopper før jeg for set mig om siger han "pas lige på min cykel" og så var han væk inden jeg kunne nå at sige noget..
Som om det skal ligge mig mig til last at han har valgt at have en cykel der SKAL låses mega godt fast med flere låse, som om jeg gider at stå ude i regnen og vente.

Når han kommer ud og jeg fortæller ham at jeg synes det er nedern af ham bare at stille mig ude i regnen pisse frysende, imens han selv går ind i varmen, så spørger han mig gud hjælpende om jeg så ikke vil have en varm nugget...
Jeg var slet ikke noget der til hvor jeg ville fortælle ham jeg synes det er nedern når nu jeg skal stå der at han ikke spørger mig om jeg evt. ville have noget med...
2
...
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 4. nov 2016, 21:59

Så må han stå og vente i regnen, når nu du er blevet sulten og går ind efter noget

LadyFox skrev:Vi havde været ude i regnen og var gennemblødte og kolde - ........... det er nedern når nu jeg skal stå der at han ikke spørger mig om jeg evt. ville have noget med...
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 5. nov 2016, 08:20

Lurende Peber skrev:Så må han stå og vente i regnen, når nu du er blevet sulten og går ind efter noget

LadyFox skrev:Vi havde været ude i regnen og var gennemblødte og kolde - ........... det er nedern når nu jeg skal stå der at han ikke spørger mig om jeg evt. ville have noget med...

Så sandt. Men jeg ville hellere hjem og have tørt tøj på :)
0
...
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 10:15

Han ringer og forstyrrer min sommerhustur, han er åbenbart blevet kørt ned og kan derfor Ikke lave to do listen.. Det er så typisk.
0
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Glimmer » 5. nov 2016, 10:19

Jeg har givet min kæreste et Apple watch og nu svarer han alle mine beskeder fra det skide ur. Så jeg får bare beskeder med helt sikkert! Og super!

Har seriøst overvejet at smadre det ur. Især fordi han bare skriver helt sikkert! Når jeg skriver han lige skal ordne det og det, og så bagefter siger at det var det eneste svar der kom tættest på rend mig!

Han er ret doven....
1

Tilbage til "Forhold og sex"