Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 6. okt 2015, 10:00

Folk som ikke kan finde ud af at få sendt noget med posten, og at det koster mig 500kr på daglig basis i tabt indtægt.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 6. okt 2015, 20:23

Når man står i en lortesituation og folk prøver at trøste ved at sige "jeg har da også engang prøvet...." og så fortæller om en lignende situation de engang har været i.

Eller endnu værre, når folk siger "prøv at tænke på... " og så opremser alle mulige menneskegrupper der har det meget værre.

Som om ens situation bliver et hak bedre af at vide nogle andre har det værre eller har prøvet noget tilsvarende :rulle:.
8
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guldfisk » 6. okt 2015, 20:46

TDC.

Jeg bestilte internet til min nye adresse over nettet søndag. Kan kun bestille til cpr-registeradresse, og den er stadig den gamle. Der står jeg skal ringe for at ændre det.

Jeg ringer mandag morgen.

Senere mandag modtager jeg ordrebekræftelser for både gammel og ny adresse.

Jeg ringer mandag eftermiddag. Gamle adresse findes ikke i systemet, jeg kan vist bare ignorere det.

I dag har jeg så modtaget en bekræftelse på, at de sender en tekniker til gamle adresse...
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 21:09

I talkshows når værten og gæsten hilser på hinanden, og det nu ikke længere er nok med knus og/eller kindkys. Hvad gør man så? Jo man gør det samme, men bare endnu mere kærligt og inderligt, hvilket vil sige i slow motion og som om man er et elskende par der i 10 år har været skilt pga en rædsom krig og nu står man endelig der på perronen, griber længselsfuldt ud efter hinanden... *violiner*... og falder i armene på hinanden. Arrgh men slap nu lige af med al den forlorne omgang fis. (Jeg har lige set Gittes frygtelige talkshow)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sorenspige » 6. okt 2015, 21:43

At jeg ikke kan sove...
0
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 14:51

- At jeg er så elendig til at få skrevet huskeseddel. Jeg har gået rundt og punket mig selv hele eftermiddagen, til at få mig taget sammen og komme op og handle, fordi jeg mangler jo sådan set alverdens ting og sager... og når jeg så endelig står i Fakta er jeg spejlblank... og er nu kommet hjem med en halvtom pose med mælk, tobak, kaffe, emmenthaler og super flyers... det var åbenbart så langt (kort) min hukommelse/fantasi rakte i dag...

- At min kontaktlinse-teknik åbenbart har ændret sig i uheldig retning, således at de sidste mange dage har det været en kamp at få venstre kontaktlinse til at blive siddende i øjet under i-hovedet-propning, og ikke følge med fingeren ud igen en 12-15 gange...
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 7. okt 2015, 16:39

Syg Abe skrev:- At jeg er så elendig til at få skrevet huskeseddel.

Jeg har samme problem.
Den her app er en kæmpe hjælp! https://play.google.com/store/apps/deta ... ndroidfree
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 19:05

At jeg allerede har svaret forkert på første spørgsmål i Historiequizzen på DR K

Edit: Og nu vidste jeg noget, der ikke var et spørgsmål. Øv.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 8. okt 2015, 07:16

Jeg har lige opdaget, at der er trukket 2 tråde ud på det ene ærme af min nye trøje, som jeg har på for første gang i dag. Desværre så jeg ikke, om det også var der, før jeg klippede mærker af og vaskede den, så teoretisk set kan det godt være vaskemaskinen, der har gjort det. Men jeg tvivler, eftersom den anden trøje i samme model, som blev vasket sammen med den, ikke har nogle udtrukne tråde.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2015, 08:18

sigge skrev:Jeg har lige opdaget, at der er trukket 2 tråde ud på det ene ærme af min nye trøje, som jeg har på for første gang i dag. Desværre så jeg ikke, om det også var der, før jeg klippede mærker af og vaskede den, så teoretisk set kan det godt være vaskemaskinen, der har gjort det. Men jeg tvivler, eftersom den anden trøje i samme model, som blev vasket sammen med den, ikke har nogle udtrukne tråde.


Har du stadig kvitteringen?
Hvis ja, ville jeg, hvis jeg var dig, alligevel reklamere.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 8. okt 2015, 08:47

DetSorteCirkus skrev:
sigge skrev:Jeg har lige opdaget, at der er trukket 2 tråde ud på det ene ærme af min nye trøje, som jeg har på for første gang i dag. Desværre så jeg ikke, om det også var der, før jeg klippede mærker af og vaskede den, så teoretisk set kan det godt være vaskemaskinen, der har gjort det. Men jeg tvivler, eftersom den anden trøje i samme model, som blev vasket sammen med den, ikke har nogle udtrukne tråde.


Har du stadig kvitteringen?
Hvis ja, ville jeg, hvis jeg var dig, alligevel reklamere.


Du har ret, det kunne jeg godt prøve. Det er bare lidt mere besværligt, når det er en webbutik frem for, hvis jeg kunne gå ned i en fysisk butik og vise dem problemet. Så det ender nok med, at min dovenskab sejrer over min irritation. :genert:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. okt 2015, 19:53

At NuTv er en kælling her til aften.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 9. okt 2015, 10:48

At det med at slette egne indlæg åbenbart er som vinden blæser, nogle gange kan man, andre gange kan man ikke. Og jeg kan ikke lure hvad vej vinden blæser :/
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 9. okt 2015, 11:17

Puffi skrev:At det med at slette egne indlæg åbenbart er som vinden blæser, nogle gange kan man, andre gange kan man ikke. Og jeg kan ikke lure hvad vej vinden blæser :/

Du er altid meget velkommen til at sen en pb, så skal jeg nok hjælpe. :)
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 9. okt 2015, 11:18

Whoosh skrev:
Puffi skrev:At det med at slette egne indlæg åbenbart er som vinden blæser, nogle gange kan man, andre gange kan man ikke. Og jeg kan ikke lure hvad vej vinden blæser :/

Du er altid meget velkommen til at sen en pb, så skal jeg nok hjælpe. :)


Tak - fandt ud af at man bare kunne anmelde sit eget indlæg, så bliver det slettet :-D Genialt!
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"