Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 24. okt 2016, 20:04

Jeg er endelig blevet færdig og har bestået pre-testen til det McKenzie kursus jeg skal på sidst på ugen :banan: Hold nu kæft det har holdt hårdt! Nu vil jeg belønne mig selv med at få lavet madpakke og så skride relativt tidligt i seng
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Æske » 24. okt 2016, 21:12

En samtale bestående kun af hashtags på mit seneste billede på instagram :lol: :-D
Dumt, men skidesjovt :lol:

#længeleveselvironi :cool:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guilded_Lily » 24. okt 2016, 21:31

Beskeden om, at der kommer endnu en sæson af Cold Feet, nu hvor den nyeste sæson sluttede her til aften :dåne:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf lillebjoern » 25. okt 2016, 07:12

At mig og min kæreste har besluttet os at forsøge at få et barn, når min menstruation er ovre. Det er kraftedeme skræmmende. Og godt. Og vildt. Aaaarhhh kan slet ikke være i min krop. :panik: :dåne:
14
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 25. okt 2016, 14:59

Efter i mange, mange måneder ... Faktisk sådan lidt flere år, faktisk ... at have troet, at jeg kunne og måtte og skulle og blev nødt til at kapere alle følelser og livsudfordringer selv ... at mærke det ramle. Og så var den her veninde der bare. Med det samme. Da tårerne trillede, og erkendelserne væltede ned om ørerne.

Jeg kan ikke huske, hvornår det var, jeg holdt op med at række ud. Og det er nok først nu, jeg indser, at jeg holdt op med det, og at veninderne blev nogle, jeg sås med til gensidig opdatering og kaffe. Ikke nogle jeg ringede til, når det brændte på ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sukisaki » 25. okt 2016, 17:46

Mine cykel-gear virkede overhovedet ikke, og ligemeget hvor hårdt jeg trampede i pedalerne kunne jeg ikke nå op på mere end 7 km i timen.
Jeg troede at det ville blive mega-dyrt og overvejede om det mon overhovedet kunne betale sig at få den fikset..
Men så fiksede cykelsmeden den på 2 minutter, helt gratis :D
4
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 25. okt 2016, 20:13

Min forkølelse er stærkt på retur, jeg har kun brugt et par pakker kleenex i dag. Og så var det et virkelig godt og sjovt kursus jeg var på, det havde jeg slet ikke regnet med. OG vi nåede lige et par timers hygge i København inden turen gik hjemover :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf cola » 26. okt 2016, 12:17

Jeg har fået 1 dags arbejde... ja ja det er kun 1 dag, men det er arbejde :-)
1
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Aviva » 26. okt 2016, 13:03

Hentede nøglerne til min nye bolig.
2
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 26. okt 2016, 13:22

*En rigtig god lang nattesøvn. Det var tiltrængt
*En god afslutning med de studerende jeg har hjulpet med deres eksamensopgave.
*En rigtig god behandling til fys, hvor hun virkelig fik arbejdet min ømme krop igennem. At der nok ikke er nogen vej uden om endnu 1-2-3 operationer, det er så lidt en anden snak :genert:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 26. okt 2016, 15:27

*1500 kr i uventet bonus sammen med min løn (foruden 1000 kroner tilbage i strøm luner det dejligt). :lun:

*Har bestilt tid til klip og farve på tirsdag, hvor jeg holder fridag oven på arbejdsweekend - frisør havde lige nøjagtigt én tid tilbage de næste fjorten dage. Hvor heldig har man lov at være? - Og så lige over middag, så jeg stadig kan sove til op ad formiddagen, som jeg ææælsger på hverdagsfri. :dance:

*Et par overraskende gode stykker groft rugbrød med avocado, san marzano-tomater og frisk mozzarella - de dér få gange hvor man både rammer den helt rigtige avocado-blødhed OG den perfekte krydret-søde tomatsmag ... :love:

*5 km's travetur - hoppede af toget nogle stationer før

*At jeg efter en pludselig indskydelse ringede og spurgte min chef om noget arbejdsmæssigt/planlægningsmæssigt, ikke havde ondt i maven over at tage kontakt til hende - og i øvrigt blev mødt med: "Super at du tager den op!", og at hun derudover var enig i min vurdering. Ja, jeg ved det godt: Det burde være en selvfølge. Men mellem min chef og mig er det ... stort. :D Næsten lige så stort som at hun har udvalgt mig til at være kommunikativt bindeled mellem alle tre teams i vores afdeling og så stort projekt, der kommer til at påvirke alle i huset. Så så man lige mig rende til ledelsesmøder og være sådan én, som formidler vigtig og betroet viden videre til mine kolleger - og tager deres spørgsmål videre. Kommer til at holde en masse oplæg og lave en del materiale om projektet.

* ... Alt imens jeg i øvrigt har i baghovedet, at jeg i kulissen pusler ret seriøst med det dér karriere-hop. Blev forleden ringet op af begejstret HR(!)konsulent, der screenede mig i telefonen (formåede faktisk nærmest at svare begavet, til trods for at jeg var helt uforberedt på denne fremgangsmåde). Hun kunne afsløre, at jeg var udvalgt til jobsamtale ud af en stak på 350-400 ansøgere. Og den teamleder, hun sender ansøgningerne videre til, og som skal tage den endelige beslutning, har jeg allerede haft rigtig god kontakt med. :banan:

*At min mors helt ude i hampen opførsel over for mig i telefonen går, og dét at vi som direkte følge deraf bestemt ikke er på talefod, ikke forhindrer mig i at have en fantastisk dag. Ret vildt, faktisk! En veninde karakteriserede ellers efter min relativt nøgterne gengivelse af forløbet, min mors adfærd som "decideret ondskabsfuld". Jeg er stolt af min styrke - hun må selv rode med alle sine komplekser og sin barnlige adfærd. Siger en masse om hende og ikke rigtigt noget om mig. Nu kan jeg sige det - og føle det. Fucking meget yay!

*Udsigten til fridag i morgen, hvor det så faktisk er lykkedes mig at stable en kaffeaftale på benene med veninde, hvis kalender ellers ofte passer dårligt sammen med min.
8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ina » 26. okt 2016, 19:22

Min skønne svigerfamilie. :lun:
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 27. okt 2016, 20:45

10 timers søvn, solskin, venindesludder, spontan travetur rundt i byen efter at jeg havde taget afsked med veninden. Flere år siden jeg sidst har gidet kigge vinduer og spotte stil - i dag slubrede jeg det nærmest i mig. Drømte. På en eller anden sær måde genopdager jeg SÅ mange ting lige nu - ting, jeg havde glemt, hvor meget jeg holder af. Til aften var det fx dét at spise i mit køkken med stearinlys tændt og P8 Jazz kørende i stedet for flydende flodhesteagtigt ugideligt og deprimeret på sofaen ... Ud af det blå kom også lysten til at læse blogs. Finde nye. Har ikke læst blogs i flere år. Nu har jeg siddet og binge-læst i halvanden time, da jeg endelig fandt én, der var rent faktisk både var velskrevet og vittig.

Der er ro og tryghed indeni. Det er bare så længe siden, at jeg nærmest har været helt rystet over at indse, at når jeg nyder den tilstand så meget, er det jo nok også, fordi det har været væk så længe.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Badesandalen » 28. okt 2016, 11:52

At der nu kun er 2 måneder til vi får nøglerne til vores nye hjem! :banan: Jeg synes stadig det er for lang tid, men det hjælper lidt på det at der er under to måneder fra i morgen. :D
2
honeybee
Indlæg: 254
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf honeybee » 28. okt 2016, 12:35

At kombinationen af en dygtig fysioterapeut i går og fast smertestillende allerede har gjort underværker for min ryg :banan: Nu kan jeg da bevæge armen, uden at jeg føler, jeg bliver dolket i ryggen.
1

Tilbage til "Generelt"