Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 3. okt 2015, 12:14

At jeg sov forbi min medicin tid her til morgen og vågnede med smerter og abstinens symptomer. Tog min medicin men opdagede ikke at jeg i farten tabte min morfin så da jeg vågnede igen havde jeg stadig abstinens symptomer. Nu har jeg fået min medicin men har nu "tømmermænd" grundet mit lille kiks med medicinen i morges :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 5. okt 2015, 04:54

Jeg er stadig syg :whine: :syg: Nu har jeg haft halsbetændelse i en uge og det er bare ikke blevet en hujende fis bedre nok nærmere tværtimod :( Jeg er bare slet ikke kvik til at have patienter i dag og alligevel overvejer jeg om jeg skal pine mig selv og tage afsted
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 5. okt 2015, 07:12

Den her dag er bare doomed. Kunne ikke sove i nat. Falder så endelig i søvn og ligger så og snoozer et par gange da vækkeuret begynder at larme. Så kan jeg høre noget udenfor og pludselig ringer min mor. Tager den ikke fordi der ligesom er et eller andet udenfor. Kommer op, tager hundene med og ved døren står en mand og glor ind. Jeg har altså kun nattøj på (natbukser og sove-tshirt der er meget slidt og ret gennemsigtig), men det må man jo tage med når man kommer mere eller mindre uanmeldt en mandag morgen! Beder ham lukke lågen og det gør han så - med sig selv på den anden side, han kunne vist høre de farlige hunde :-D Men han kommer så fra Tryg og skal bare se på huset udvendigt, så hvis jeg lige vil lukke hundene ind, går han lige en tur rundt. Javel. Så er dagen ligesom i gang. Får ringet til min mor og han havde ringet til hende lige før hun ringede til mig, men der holdt han ligesom allerede derude.
Går så i bad og kan høre telefonen ringe, men kan ligesom ikke gøre noget. Det er så min mor (igen), der informerer om at min onkel skal låne min plæneklipper så jeg skal køre den frem. Javel. Jeg får tøj på og sætter mig lige med en kop kaffe, min onkel kommer, men inden jeg når ud af døren, er han kørt igen :stoned: Han kunne åbenbart ikke sanse selv at gå om i haven og hente den. Nok de faaaaarlige hundes skyld, tænk sig hvis de kom og åd ham - indefra altså. Ringer til min mor og fortæller det, hun sukkede bare, min onkel er en sær gammel mand.
Nu skal jeg så til møde i min frivillige forening, hvor det sikkert viser sig at alle opgaver bliver lagt over på mig - og i eftermiddag skal jeg ned og have fjernet et par modersmærker. Jeg hader den her dag.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 5. okt 2015, 07:16

OG (!) jeg fik flænset et ret stort stykke hud af da jeg barberede ben. Blodbad uden lige, altså. Burde lave en Maude.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 5. okt 2015, 09:53

At det kun er noget virus crap jeg har og jeg bare må vente pænt på at det går over. For en gangs skyld havde jeg ønsket mig en gang streptokokker så jeg i det mindste kunne komme i gang med noget penicillin
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 5. okt 2015, 11:46

Og nu er der poppet det ondeste forkølelses-/allergisår op. Der overhovedet ikke har prikket, så jeg kunne nå at være på forkant. Jeg giver op. Den her dag skal bare dø.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Moxy-lady » 5. okt 2015, 16:23

Har lige fået en mail fra eksamenstilmeldingen på uni om at jeg ikke har bestået nok ECTS til at kunne gå til eksamen i min bachelor i dette semester. Hvilket vil sige at det (sandsynligvis) ikke vil tælle som undervisning og at jeg derfor mangler 15 ECTS i dette semester.

Jeg har dumpet en del fag som jeg tager om nu. Jeg er ret sikker på at fremdriftsreformen kommer til at spænde ben for at jeg kan læse videre. Det kan jeg slet ikke overskue lige nu.

(ja, man kan argumentere for at det er min egen fejl at jeg er dumpet fagene, helt sikkert. Ift. at have tjekket reglerne, så har jeg prøvet, men kunne ikke finde den regel som eksamenskontoret citerede. Det passer helt sikkert, men står åbenbart et andet sted end der hvor jeg har kigget)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 6. okt 2015, 05:19

Stadig syg og skal ind og snakke med min jobkonsulent der har alt for travlt med at snakke og høre sig selv tale frem for at høre hvad jeg har at sige og spørge om
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf canoodle » 6. okt 2015, 09:59

At jeg har ondt over det hele. At min krop er tilbage i stress-mode, så jeg har taget på igen. Lortekrop!
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 10:21

Statsministerens åbningstale.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 6. okt 2015, 15:24

Den Halloween slikskål jeg har set i Rema er udsolgt :whine: Så skal jeg til at besøge samtlige Rema butikker i Aalborg for at se om nogen af de andre har den :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3727
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Danseprinsesse » 6. okt 2015, 15:36

Jeg er ikke særligt glad for at være på den afdeling, hvor jeg er elev lige nu.
Det blev ikke bedre, da der gik flygtninge-bashing i den i frokoststuen i dag, æv hvor var det grimt, jeg blev helt ked. :(
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Whoosh » 6. okt 2015, 20:34

Superheltemors seneste blogindlæg. :(
Øv!
De virker som sådan en sympatisk familie.
Håber alt løser sig for dem.
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 6. okt 2015, 21:46

Vågnede af mareridt i nat - den ubehagelige følelse har siddet i kroppen hele dagen. Og har ikke lyst til at gå i seng nu, hvis jeg får mareridt igen... :(
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 21:52

At jeg fik kæmpe smæk i måsen. Af en dør :(
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"