Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 29. okt 2016, 18:20

At jeg er blevet syg igen. Det er vist lidt over en uge siden, at jeg sidst var syg.
Jeg plejer ellers kun meget sjældent at være syg.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 29. okt 2016, 19:39

Jeg har spist slik :rulle: Det er ikke så meget det, men jeg véd jeg får det dårligt af det. Så nu har jeg begyndende hovedpine, et ansigt der klør og en mave der rumler. Og der var kun knap 200 gram. Suk, hvornår lærer jeg det?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 29. okt 2016, 19:46

Der slap en flue med ind
0
14 11 14
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 29. okt 2016, 19:59

:cuss: En polly chokolade/skum dims hev en plombe løs
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 29. okt 2016, 20:18

Naboen holder endten fest eller råbe konkurrence... eller måske er han begyndt at holde en flok kæle-Brianer som han ikke har haft med til Brian træning endnu.
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 29. okt 2016, 20:21

Delfin skrev:Det her.

http://dinoffentligetransport.dk/billet ... zone-1-99/

Dvs at ens, i forvejen pissedyre, periodekort i fremtiden kun gælder i bestemte zoner i stedet for alle zoner i hovedstadsområdet. Alene mine hyppige kontroller på hospitalet, kommer til at koste mig 2 x 5 zoner hver gang + alle de andre ture udenfor min faste rute.


Neej! For helvede, hvor er de stride. Det er kun et stunt for at hive flere penge ind. Jeg bliver også ramt af det, kan jeg se. Jeg plejer netop at have allezoners-kort til næsten 1400 kr./md. for at kunne tage alternative ruter hjem, men det slutter nu, hvis de ikke anser det som naturlige zoner på vejen. Og jeg kan ikke engang gennemskue, hvad det kommer til at koste mig. Det er så provokerende med deres reklamer og kampagner lige nu, for de pisser sgu på folk, der er tvunget til at benytte dem. Og vi yder tilskud til dem over skattepengene, som skulle benyttes til at lette priserne - men det blev bare til prislettelser uden for myldretiden. Vi er til grin.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 29. okt 2016, 23:15

decibell skrev:
Delfin skrev:Det her.

http://dinoffentligetransport.dk/billet ... zone-1-99/

Dvs at ens, i forvejen pissedyre, periodekort i fremtiden kun gælder i bestemte zoner i stedet for alle zoner i hovedstadsområdet. Alene mine hyppige kontroller på hospitalet, kommer til at koste mig 2 x 5 zoner hver gang + alle de andre ture udenfor min faste rute.


Neej! For helvede, hvor er de stride. Det er kun et stunt for at hive flere penge ind. Jeg bliver også ramt af det, kan jeg se. Jeg plejer netop at have allezoners-kort til næsten 1400 kr./md. for at kunne tage alternative ruter hjem, men det slutter nu, hvis de ikke anser det som naturlige zoner på vejen. Og jeg kan ikke engang gennemskue, hvad det kommer til at koste mig. Det er så provokerende med deres reklamer og kampagner lige nu, for de pisser sgu på folk, der er tvunget til at benytte dem. Og vi yder tilskud til dem over skattepengene, som skulle benyttes til at lette priserne - men det blev bare til prislettelser uden for myldretiden. Vi er til grin.


Præcis et pengestunt uden lige. Deres undskyldning med at det er fordi, Sjælland bliver lagt sammen til et sammenhængende takstområde, kan de lukke op og skide i. Det kan de jo bare lave være med at gøre, det har jo fungeret fint hidtil. Jeg kan heller ikke regne ud, hvad det kommer til at koste mig, og hvilken alternativ løsning, der bliver den smarteste. Hvis man nu køber pendlerkort til de der 2-8 zoner, hvad gør man så, når man skal køre videre ind i andre zoner? Er man så nødt til at stå af for at tjekke ind på et rejsekort? (Jeg har ikke smartphone, så jeg kan ikke købe ekstra zoner, mens jeg er i toget)
0
14 11 14
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 30. okt 2016, 06:37

Jeg kan og vil aldrig kunne "acceptere" brugen af ordet "Nulte klasse" om børnehaveklassen! Det lyder simpelthen så dumt og ja - nulte er jo ingenting :sur:

Hvis de ikke ville associere skolestart med børnehaven kunne de have kaldt det opstartklasse, begynderklasse eller lignende, men fandme ikke nulte! Jeg holder i hvert fald stædigt fast i børnehaveklassen :gammel:
10
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 30. okt 2016, 07:27

HappyPaww skrev:Jeg kan og vil aldrig kunne "acceptere" brugen af ordet "Nulte klasse" om børnehaveklassen! Det lyder simpelthen så dumt og ja - nulte er jo ingenting :sur:

Hvis de ikke ville associere skolestart med børnehaven kunne de have kaldt det opstartklasse, begynderklasse eller lignende, men fandme ikke nulte! Jeg holder i hvert fald stædigt fast i børnehaveklassen :gammel:


Det gør vores børnehaveklasseledere også!
1
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 30. okt 2016, 07:44

Ballademager skrev:
Lykke skrev:Dem som ryger i busskuret. Arg! Jeg hader det!


Det er simpelthen også provokerende i en grad, jeg næsten ikke kan kapere. Så gå dog ud, hvor du ikke generer andre. Det er ikke særlig svært.


Jeg er også meget uforstående over for det. Især når det regner, blæser osv. Ja så kan man selv stå ude i regnen hvis man ikke ønsker passiv rygning.
Og der er ikke nogen skilte med at det er forbudt, så orker ikke engang at sige noget til det.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 30. okt 2016, 07:59

Delfin skrev:
decibell skrev:
Delfin skrev:Det her.

http://dinoffentligetransport.dk/billet ... zone-1-99/

Dvs at ens, i forvejen pissedyre, periodekort i fremtiden kun gælder i bestemte zoner i stedet for alle zoner i hovedstadsområdet. Alene mine hyppige kontroller på hospitalet, kommer til at koste mig 2 x 5 zoner hver gang + alle de andre ture udenfor min faste rute.


Neej! For helvede, hvor er de stride. Det er kun et stunt for at hive flere penge ind. Jeg bliver også ramt af det, kan jeg se. Jeg plejer netop at have allezoners-kort til næsten 1400 kr./md. for at kunne tage alternative ruter hjem, men det slutter nu, hvis de ikke anser det som naturlige zoner på vejen. Og jeg kan ikke engang gennemskue, hvad det kommer til at koste mig. Det er så provokerende med deres reklamer og kampagner lige nu, for de pisser sgu på folk, der er tvunget til at benytte dem. Og vi yder tilskud til dem over skattepengene, som skulle benyttes til at lette priserne - men det blev bare til prislettelser uden for myldretiden. Vi er til grin.


Præcis et pengestunt uden lige. Deres undskyldning med at det er fordi, Sjælland bliver lagt sammen til et sammenhængende takstområde, kan de lukke op og skide i. Det kan de jo bare lave være med at gøre, det har jo fungeret fint hidtil. Jeg kan heller ikke regne ud, hvad det kommer til at koste mig, og hvilken alternativ løsning, der bliver den smarteste. Hvis man nu køber pendlerkort til de der 2-8 zoner, hvad gør man så, når man skal køre videre ind i andre zoner? Er man så nødt til at stå af for at tjekke ind på et rejsekort? (Jeg har ikke smartphone, så jeg kan ikke købe ekstra zoner, mens jeg er i toget)

Hvor er de dumt. :(
Jeg regner med at flytte til Køge eller Herfølge så snart jeg får noget at bo i - men bliver muligvis nødt til at skulle ind mod København hver dag når jeg forhåbentlig påbegynder en rigtig uddannelse til sommer hvor jeg skal have en elevplads. Jeg håber da det vil kunne hænge sammen med de nye priser, også fordi jeg jævnligt er i Nordsjælland, så jeg havde jo egentlig regnet med at købe et alle zoners kort, og så ville hverken København eller Nordsjælland jo være et problem.
1
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 30. okt 2016, 13:55

HappyPaww skrev:Jeg kan og vil aldrig kunne "acceptere" brugen af ordet "Nulte klasse" om børnehaveklassen! Det lyder simpelthen så dumt og ja - nulte er jo ingenting :sur:

Hvis de ikke ville associere skolestart med børnehaven kunne de have kaldt det opstartklasse, begynderklasse eller lignende, men fandme ikke nulte! Jeg holder i hvert fald stædigt fast i børnehaveklassen :gammel:

Jeg er enig i det lyder dumt. Opstartsklasse kunne det godt være.
Men børnehaveklasse syntes jeg bestemt heller ikke man kan kalde det. Der er så store krav og dagligdagen er bygget op helt som en skoledag men undervisning hele dagen og meget lidt legetid.
Så det der engang var en overgangsfase hvor dagligdagen mindede mere om børnehave gav det mening det var en børnehaveklasse - men det gør det ikke mere.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf malou_43 » 30. okt 2016, 14:09

Cykelister aka Tour de france wannabes som skider på færdselsloven!

Og det her når man vil se film - min ellers nye computer tester min tålmodighed alt for tit :( det her har stået på i over en halv time -grrrr!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2016, 17:25

At den kradsen, jeg kunne mærke i halsen i morges, er taget til, og at jeg ikke bare skyllede en gang echinacea ned med det samme. Dét skal gøres, så snart jeg er hjemme. Og så en god skål kraftig porre/kartoffelsuppe ned igennem "røret" ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 30. okt 2016, 17:28

Det er MØRKT!!!!
4
...

Tilbage til "Generelt"