Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 18:50

Juki skrev:Er det ikke det han har gjort? Eller misforstår jeg :genert:


Nej, jeg fik ikke lige uddybet og gjort det helt klart :P
Efter vi sidst så hinanden, var der nogen dage hvor jeg slet ikke hørte fra ham. Så skrev jeg og spurgte om vi skulle ses, hvilket han gerne ville og sagde at han lige ville vende tilbage med nogen dage han kunne. Der går så næsten fire dage uden yderlige svar, så jeg skriver igen. Det er så der han fortæller at han nok havde glemt at svare, fordi han har så travlt med arbejdet.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 31. okt 2016, 18:52

Animi skrev:
Juki skrev:Er det ikke det han har gjort? Eller misforstår jeg :genert:


Nej, jeg fik ikke lige uddybet og gjort det helt klart :P
Efter vi sidst så hinanden, var der nogen dage hvor jeg slet ikke hørte fra ham. Så skrev jeg og spurgte om vi skulle ses, hvilket han gerne ville og sagde at han lige ville vende tilbage med nogen dage han kunne. Der går så næsten fire dage uden yderlige svar, så jeg skriver igen. Det er så der han fortæller at han nok havde glemt at svare, fordi han har så travlt med arbejdet.

Ja ok :)

Jeg synes da godt du kan smide bolden op og få forventningsafstemt - også for at vide om det med jobbet er et enestående tilfælde eller om det fremover også vil være en fast del af hans hverdag.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Regnar
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23. okt 2016, 12:06
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Re: Singletråden

Indlægaf Regnar » 31. okt 2016, 18:55

Animi skrev:Nå, Tinderfyren er stadigvæk ret dårlig til at komme lidt mere på banen. Og selvom jeg prøvede at benægte det for en uges tid siden, har Nleth jo ret i at det i længden sgu ikke er særlig sjovt. Han har godt nok selv forslået at vi kunne ses på torsdag, hvilket jeg har sagt ja til, men det føles lidt som om at jeg presser mit selskab ned over hovedet på ham - også selvom han har skrevet flere gange at han stadigvæk gerne vil ses. Men ja, når jeg selv hele tiden skal spørge ind til det, klinger det lidt hult.
Han har godt nok sagt at det er fordi han har rigtig travlt for arbejdet lige nu - hvilket selvfølgelig er fair nok, men enten kunne man på forhånd måske lige oplyse om at man lige den næste uges tid er ret presset og så måske ikke lige får skrevet. Eller prøve lige at presse 5 min ind i sit travle skema, hvor man lige kunne sende mig en sms.
Men han er altså udover det, virkelig virkelig sød og ret meget på når han så endelig skriver. Og derfor har jeg lyst til at lade tvivlen komme ham til gode, og ikke bare droppe ham hvis nu det reelt bare er fordi han lige har ret travlt. Det er måske dumt, men en chance jeg gerne vil tage.

Men så tænkte jeg - kan jeg godt tillade mig her næste gang vi ses, at fortælle at jeg stadigvæk rigtig rigtig stadigvæk vil ses med ham, men at det så også kræver at han kommer lidt mere på banen ift kontakt og initiativ så jeg ikke mister interessen - eller er det for offensivt ift at vi kun har kendt hinanden i et par uger? :genert:

Min mening som mand? :-D Cut him some slack... og hold igen med kommentaren om "at han skal mere på banen". Afvent. Hvis han virkelig vil dig efter næste møde, så kan du med rette forvente et større engagement fra hans side.
2
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 31. okt 2016, 18:58

canoodle skrev:Det er nok rigtigt det i skriver, det er også det jeg selv tænker :) Altså, han har lige fået nøglerne til sit nye hus i dag, så der er ikke noget at sige til at han har rigeligt at se til :)


Du kan jo foreslå, at du kan komme forbi med pizza og rødvin eller noget i den stil midt I flytte/istandsættelsen af huset. Hvis han overtager nøgler i dag/i morgen, ville jeg dog nok vente et par dage med det og så bare forsøge at holde samtalen i gang på SMS.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 31. okt 2016, 19:00

Regnar skrev:
Animi skrev:Nå, Tinderfyren er stadigvæk ret dårlig til at komme lidt mere på banen. Og selvom jeg prøvede at benægte det for en uges tid siden, har Nleth jo ret i at det i længden sgu ikke er særlig sjovt. Han har godt nok selv forslået at vi kunne ses på torsdag, hvilket jeg har sagt ja til, men det føles lidt som om at jeg presser mit selskab ned over hovedet på ham - også selvom han har skrevet flere gange at han stadigvæk gerne vil ses. Men ja, når jeg selv hele tiden skal spørge ind til det, klinger det lidt hult.
Han har godt nok sagt at det er fordi han har rigtig travlt for arbejdet lige nu - hvilket selvfølgelig er fair nok, men enten kunne man på forhånd måske lige oplyse om at man lige den næste uges tid er ret presset og så måske ikke lige får skrevet. Eller prøve lige at presse 5 min ind i sit travle skema, hvor man lige kunne sende mig en sms.
Men han er altså udover det, virkelig virkelig sød og ret meget på når han så endelig skriver. Og derfor har jeg lyst til at lade tvivlen komme ham til gode, og ikke bare droppe ham hvis nu det reelt bare er fordi han lige har ret travlt. Det er måske dumt, men en chance jeg gerne vil tage.

Men så tænkte jeg - kan jeg godt tillade mig her næste gang vi ses, at fortælle at jeg stadigvæk rigtig rigtig stadigvæk vil ses med ham, men at det så også kræver at han kommer lidt mere på banen ift kontakt og initiativ så jeg ikke mister interessen - eller er det for offensivt ift at vi kun har kendt hinanden i et par uger? :genert:

Min mening som mand? :-D Cut him some slack... og hold igen med kommentaren om "at han skal mere på banen". Afvent. Hvis han virkelig vil dig efter næste møde, så kan du med rette forvente et større engagement fra hans side.

Men nu hvor det ikke er første date de skal på, bør man så ikke forvente at han ikke bare glemmer hende og at svare?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 19:00

Regnar skrev:Min mening som mand? :-D Cut him some slack... og hold igen med kommentaren om "at han skal mere på banen". Afvent. Hvis han virkelig vil dig efter næste møde, så kan du med rette forvente et større engagement fra hans side.


Haha, det er nok heller ikke noget jeg direkte ville sige på den måde :D Men synes du jeg i stedet for at være så direkte, i stedet når vi siger farvel kan sige noget ala "Jeg vil rigtig gerne ses igen, og hvis du også har lyst til det, kan du bare give besked?" Som et indirekte signal om at nu er det hans tur til at vise initiativ?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 31. okt 2016, 19:04

Regnar skrev:
Animi skrev:Nå, Tinderfyren er stadigvæk ret dårlig til at komme lidt mere på banen. Og selvom jeg prøvede at benægte det for en uges tid siden, har Nleth jo ret i at det i længden sgu ikke er særlig sjovt. Han har godt nok selv forslået at vi kunne ses på torsdag, hvilket jeg har sagt ja til, men det føles lidt som om at jeg presser mit selskab ned over hovedet på ham - også selvom han har skrevet flere gange at han stadigvæk gerne vil ses. Men ja, når jeg selv hele tiden skal spørge ind til det, klinger det lidt hult.
Han har godt nok sagt at det er fordi han har rigtig travlt for arbejdet lige nu - hvilket selvfølgelig er fair nok, men enten kunne man på forhånd måske lige oplyse om at man lige den næste uges tid er ret presset og så måske ikke lige får skrevet. Eller prøve lige at presse 5 min ind i sit travle skema, hvor man lige kunne sende mig en sms.
Men han er altså udover det, virkelig virkelig sød og ret meget på når han så endelig skriver. Og derfor har jeg lyst til at lade tvivlen komme ham til gode, og ikke bare droppe ham hvis nu det reelt bare er fordi han lige har ret travlt. Det er måske dumt, men en chance jeg gerne vil tage.

Men så tænkte jeg - kan jeg godt tillade mig her næste gang vi ses, at fortælle at jeg stadigvæk rigtig rigtig stadigvæk vil ses med ham, men at det så også kræver at han kommer lidt mere på banen ift kontakt og initiativ så jeg ikke mister interessen - eller er det for offensivt ift at vi kun har kendt hinanden i et par uger? :genert:

Min mening som mand? :-D Cut him some slack... og hold igen med kommentaren om "at han skal mere på banen". Afvent. Hvis han virkelig vil dig efter næste møde, så kan du med rette forvente et større engagement fra hans side.


Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men hvis man har svært ved at være i det, og det er vigtigt for en med hyppig kontakt, kan det vel være fint nok at finde ud af, om man matcher på dette punkt. Det kan fx være noget med at spørge ind til arbejdsmængder og om han plejer at "fortabe sig" i det jævnligt. At finde ud af, om han er med på lidt forventningsafstemning. For hvis han er 100 % happn jo lucky og hun er et nervøst sammenbrud over hvad der sker, så fungerer det jo ikke.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 19:06

Jeg kunne i hvert fald bare godt tænke mig at hvis man skriver "Jeg vender lige tilbage med nogen dage jeg kan", at der så ikke går 4 dage uden en lyd fra ham :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Regnar
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23. okt 2016, 12:06
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Re: Singletråden

Indlægaf Regnar » 31. okt 2016, 19:10

Juki skrev:
Regnar skrev:Min mening som mand? :-D Cut him some slack... og hold igen med kommentaren om "at han skal mere på banen". Afvent. Hvis han virkelig vil dig efter næste møde, så kan du med rette forvente et større engagement fra hans side.

Men nu hvor det ikke er første date de skal på, bør man så ikke forvente at han ikke bare glemmer hende og at svare?

Ideelt set? Ja. Jeg smeder selv, mens jernet er varmt, udnytter det momentum, som der er. :-D Men andre kan være mere langsomme i optrækket (fx grundet travlhed, en deadline på jobbet) eller distræte, og derfor bør hun lade tvivlen komme ham til gode.
Senest rettet af Regnar 31. okt 2016, 19:12, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 19:12

Debatten må være magisk, for nu har han lige skrevet :klap: :sol: :pompom: :preggo1:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 19:14

Eller også lurer han med herinde :panik:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Regnar
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23. okt 2016, 12:06
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Re: Singletråden

Indlægaf Regnar » 31. okt 2016, 19:18

Animi skrev:Debatten må være magisk, for nu har han lige skrevet :klap: :sol: :pompom: :preggo1:

Dejligt. :)

Hvis han da ikke selv kommer på banen efter næste date i forhold til at foreslå et nyt møde, så synes jeg, at du skal give ham det vink med en vognstang (som du selv foreslog i et andet indlæg). Jeg håber selvfølgelig for dig, at han selv indser, at du er en vidunderlig kvinde, som ikke må slippe væk, og derfor tager initiativet fremover. :-D
1
Regnar
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23. okt 2016, 12:06
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Re: Singletråden

Indlægaf Regnar » 31. okt 2016, 19:20

Animi skrev:Eller også lurer han med herinde :panik:

Altså, jeg afviser 100%, at jeg skulle være Tinderfyren. ;)
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 31. okt 2016, 19:20

Lys skrev:
canoodle skrev:Det er nok rigtigt det i skriver, det er også det jeg selv tænker :) Altså, han har lige fået nøglerne til sit nye hus i dag, så der er ikke noget at sige til at han har rigeligt at se til :)


Du kan jo foreslå, at du kan komme forbi med pizza og rødvin eller noget i den stil midt I flytte/istandsættelsen af huset. Hvis han overtager nøgler i dag/i morgen, ville jeg dog nok vente et par dage med det og så bare forsøge at holde samtalen i gang på SMS.


Ja, det gad jeg i princippet godt, men jeg er jo enlig mor og kan ikke bare spontant lave sådan noget hygge udenfor mit eget hjem :)

Men jeg tror jeg bare skriver "cool, vi skrives ved" og så giver ham et par dage.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 31. okt 2016, 19:21

Åh. Det er så godt at animi tager emnet op, for jeg er i stort set samme situation. Så er det meget godt at få jeres svar :)
3

Tilbage til "Forhold og sex"