Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 19:22

Regnar skrev:
Animi skrev:Eller også lurer han med herinde :panik:

Altså, jeg afviser 100%, at jeg skulle være Tinderfyren. ;)


Men altså, har jeg nogensinde set dig og Tinderfyren i samme rum? Nej, det har jeg vist ikke, så alt er muligt. :lol: :panik:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 31. okt 2016, 19:23

Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 31. okt 2016, 19:25

malou_43 skrev:Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D


Kan du ikke bare sige at du har ombestemt dig? :)
0
All Adventurous women do
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 31. okt 2016, 19:29

canoodle skrev:
Lys skrev:
canoodle skrev:Det er nok rigtigt det i skriver, det er også det jeg selv tænker :) Altså, han har lige fået nøglerne til sit nye hus i dag, så der er ikke noget at sige til at han har rigeligt at se til :)


Du kan jo foreslå, at du kan komme forbi med pizza og rødvin eller noget i den stil midt I flytte/istandsættelsen af huset. Hvis han overtager nøgler i dag/i morgen, ville jeg dog nok vente et par dage med det og så bare forsøge at holde samtalen i gang på SMS.


Ja, det gad jeg i princippet godt, men jeg er jo enlig mor og kan ikke bare spontant lave sådan noget hygge udenfor mit eget hjem :)

Men jeg tror jeg bare skriver "cool, vi skrives ved" og så giver ham et par dage.


Det behøver jo ikke at være spontant - men jeg forstår godt, at du i første omgang lige afventer ham.
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 31. okt 2016, 19:51

canoodle skrev:
malou_43 skrev:Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D


Kan du ikke bare sige at du har ombestemt dig? :)


Jeg ved ikke helt, om jeg vil mere med ham :genert:
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 449
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 19
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 498

Re: Singletråden

Indlægaf Lover-Moses » 31. okt 2016, 20:39

Der er kommet en ny elev på mit arbejde, og må indrømme at jeg aldrig har prøvet sådan et crush før. Hun er godt nok ca. 5 år yngre end mig, i midten af 20´erne, men hun siger intet forkert. Intet. Og det siger en del, da jeg har sådan en irriterende tendens til at opfange sådan noget.

Er bare virkelig dårlig til sådan noget "first move" halløj, og hvis der endelig skulle ske noget, ville det nok betyde at jeg skulle skifte afdeling, og det er virkelig ikke noget jeg har lyst til. :(

I øvrigt er jeg i tvivl om hvorvidt det egentlig er tilladt at date/være sammen med en elev?
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 31. okt 2016, 20:59

Lover-Moses skrev:Der er kommet en ny elev på mit arbejde, og må indrømme at jeg aldrig har prøvet sådan et crush før. Hun er godt nok ca. 5 år yngre end mig, i midten af 20´erne, men hun siger intet forkert. Intet. Og det siger en del, da jeg har sådan en irriterende tendens til at opfange sådan noget.

Er bare virkelig dårlig til sådan noget "first move" halløj, og hvis der endelig skulle ske noget, ville det nok betyde at jeg skulle skifte afdeling, og det er virkelig ikke noget jeg har lyst til. :(

I øvrigt er jeg i tvivl om hvorvidt det egentlig er tilladt at date/være sammen med en elev?


Jeg vil umiddelbart tro, at det kun er et formelt problem, hvis I har regler derfor på arbejdspladsen. Deltager du i oplæringen af eleven? Hvis der ikke er regler imod det, ville jeg nok se tiden an

Jeg har også fået øje på en kollega. Jeg ved ikke rigtigt, om jeg crusher på ham eller om jeg bare blev lidt forvirret over en "vil du gifte dig med mig"-joke. Måske er jeg bare lidt rigeligt tørlagt på kærlighedsfronten, så ethvert lille skridt i den retning bliver nemt overfortolket og jeg kan jo nærmest ikke møde en mand uden at det første, jeg tænker, er om han mon er noget... Christ :rulle:

Det er dog lidt noget rod, fordi jeg skal arbejde ret tæt sammen med ham i hvert fald indtil sommer... På den anden side, så vil det ikke være det, der vil holde mig tilbage, hvis det viser sig at være noget...
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 31. okt 2016, 21:06

canoodle skrev:Ift. min egen situation, så ved jeg slet ikke hvordan jeg skal reagere på den besked jeg fik. Når han skriver: Vi skal ses i nær fremtid, men der ikke kommer et bud på bordet, så kan jeg for the life of me ikke regne ud om jeg skal foreslå noget, eller vente :gruble:


Jeg kan ikke helt lure om du har svaret ham. Hvis du har, er mine tanker knap så relevante men nu får du dem alligevel :D

Hvis jeg var afsenderen af sådan en besked (lad os ses i nær fremtid) så ville jeg blive glad for et svar der imødekom det. Ikke at du skal overtage bolden og foreslå 2 præcise tidspunkter, men fx "Det glæder jeg mig til. Smider du et par datoer når du har overblik over din kalender?"

Hvis jeg bare fik et "Det lyder fint" retur, ville jeg temmelig sikkert blive usikker og måske afholde mig fra at foreslå noget konkret fordi jeg ville tro, at "fint" i virkeligheden var en elegant måde at glide af på.

(men hey, jeg er kvinde, og verdensmester i overtænkning og usikkerhed :fløjt: Sandsynligvis er din gut hverken/eller :-D )
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 31. okt 2016, 21:19

malou_43 skrev:
canoodle skrev:
malou_43 skrev:Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D


Kan du ikke bare sige at du har ombestemt dig? :)


Jeg ved ikke helt, om jeg vil mere med ham :genert:


Ah. Fair nok
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 31. okt 2016, 21:26

KitKat skrev:
canoodle skrev:Ift. min egen situation, så ved jeg slet ikke hvordan jeg skal reagere på den besked jeg fik. Når han skriver: Vi skal ses i nær fremtid, men der ikke kommer et bud på bordet, så kan jeg for the life of me ikke regne ud om jeg skal foreslå noget, eller vente :gruble:


Jeg kan ikke helt lure om du har svaret ham. Hvis du har, er mine tanker knap så relevante men nu får du dem alligevel :D

Hvis jeg var afsenderen af sådan en besked (lad os ses i nær fremtid) så ville jeg blive glad for et svar der imødekom det. Ikke at du skal overtage bolden og foreslå 2 præcise tidspunkter, men fx "Det glæder jeg mig til. Smider du et par datoer når du har overblik over din kalender?"

Hvis jeg bare fik et "Det lyder fint" retur, ville jeg temmelig sikkert blive usikker og måske afholde mig fra at foreslå noget konkret fordi jeg ville tro, at "fint" i virkeligheden var en elegant måde at glide af på.

(men hey, jeg er kvinde, og verdensmester i overtænkning og usikkerhed :fløjt: Sandsynligvis er din gut hverken/eller :-D )


Jeg synes nu du virker som en klog kone her, og jeg skrev faktisk også bare: "Alletiders, vi grifles ved. Klem fra canoodle." :) Så nu ved han at jeg har læst den, og at det er meningen at vi skrives ved. Det med datoerne tror jeg ikke rigtig ville du her, men jeg tænker at hvis jeg ikke hører fra ham inden weekenden, så er det nok ikke det bedste tegn.

Faktisk virker han slet ikke som en bad guy, og der er ingen faresignaler ved ham, hverken da vi var sammen, eller da jeg skrev, for han svarede igen ret hurtigt, og endda ret sødt. Så nu vælger jeg (helt naivt) at stole på at han nok bare er som han giver udtryk for. Til gengæld hvæsser jeg nok kløerne ret så heftigt, hvis han viser sig at være beregnende bag alt det gode. Altså, hvis han er som han giver udtryk for, kan jeg faktisk godt se meningen i at være sammen med sådan en som ham. Vi har virkelig meget tilfælles og sindssygt god personkemi, og så synes jeg han er ret lækker, og det til trods for at jeg er skide overfladisk, så kan jeg se igennem med hans helt utroligt grimme tøj. Det trækker op, at han har en flot ansigt, lækkert hår, pæne tænder, pæn krop, tats og skæg. Yum! :P
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 31. okt 2016, 21:35

malou_43 skrev:Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D


Du vil ha' mere, men omvendt tør du ikke det dér "mere" ...

Tjo ... :P
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 31. okt 2016, 21:49

ManicNinja skrev:
malou_43 skrev:Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D


Du vil ha' mere, men omvendt tør du ikke det dér "mere" ...

Tjo ... :P


Hey, hvis du søger rationelle følelser og fravær af "man skulle tro, jeg stadig var 14 år"-tanker, er du havnet i den forkerte tråd :P
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 31. okt 2016, 21:56

Lys skrev:
ManicNinja skrev:
malou_43 skrev:Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D


Du vil ha' mere, men omvendt tør du ikke det dér "mere" ...

Tjo ... :P


Hey, hvis du søger rationelle følelser og fravær af "man skulle tro, jeg stadig var 14 år"-tanker, er du havnet i den forkerte tråd :P


Jeg tror ikke, jeg "søger" noget bestemt. Hygger mig vist baremed at spejle mig i og reflektere over andres oplevelser. Men okay, jeg er også kun 13 1/2 ...
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 31. okt 2016, 23:30

Animi skrev:Debatten må være magisk, for nu har han lige skrevet :klap: :sol: :pompom: :preggo1:

Fantastisk :banan:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 449
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 19
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 498

Re: Singletråden

Indlægaf Lover-Moses » 1. nov 2016, 07:27

Lys skrev:
Lover-Moses skrev:Der er kommet en ny elev på mit arbejde, og må indrømme at jeg aldrig har prøvet sådan et crush før. Hun er godt nok ca. 5 år yngre end mig, i midten af 20´erne, men hun siger intet forkert. Intet. Og det siger en del, da jeg har sådan en irriterende tendens til at opfange sådan noget.

Er bare virkelig dårlig til sådan noget "first move" halløj, og hvis der endelig skulle ske noget, ville det nok betyde at jeg skulle skifte afdeling, og det er virkelig ikke noget jeg har lyst til. :(

I øvrigt er jeg i tvivl om hvorvidt det egentlig er tilladt at date/være sammen med en elev?


Jeg vil umiddelbart tro, at det kun er et formelt problem, hvis I har regler derfor på arbejdspladsen. Deltager du i oplæringen af eleven? Hvis der ikke er regler imod det, ville jeg nok se tiden an

Jeg har også fået øje på en kollega. Jeg ved ikke rigtigt, om jeg crusher på ham eller om jeg bare blev lidt forvirret over en "vil du gifte dig med mig"-joke. Måske er jeg bare lidt rigeligt tørlagt på kærlighedsfronten, så ethvert lille skridt i den retning bliver nemt overfortolket og jeg kan jo nærmest ikke møde en mand uden at det første, jeg tænker, er om han mon er noget... Christ :rulle:

Det er dog lidt noget rod, fordi jeg skal arbejde ret tæt sammen med ham i hvert fald indtil sommer... På den anden side, så vil det ikke være det, der vil holde mig tilbage, hvis det viser sig at være noget...


Nej jeg deltager ikke direkte i oplæringen, men det kan hænde at jeg skal assistere på en opgave, eller pga. ferie. Men jeg må nok hellere se tiden an, og det er jo snart julefrokosttid :klap:
0

Tilbage til "Forhold og sex"