Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf englishchannel » 25. okt 2016, 17:25

Chachacha skrev:
englishchannel skrev:
Chachacha skrev:
HappyPaww skrev:Men det er da jeans/jeggings ikke? :gruble: Det skal nemlig helst være pænt buksestof og ikke denim (til fx arbejdsbrug)..

Prøv at kigge på Karen Simonsen Vivienne bukser. Både min mor og jeg har dem i sort og mørkegrå, og anbefalede dem også til en kollega, der nu også elsker dem :D


Hvordan er de i størrelsen? Jeg synes kun at jeg kan finde dem i str. 40 og opefter. De er ellers super fine :love:

Jeg har dem i 34 og er som du ved en xs og min mor, der er en m har dem i 38. De er bestemt ikke store i størrelsen, men jeg synes det er pænt at de sidder til, og så er der jo også en elastisk bagside og talje, så gå efter din normale str. er min anbefaling :kys: :kys:

EDIT: Har set dem i Magasin Du Nord i Karen Simonsen-afdelingen lige ved Designers Remix :)


Tak for tippet :kys: Jeg kigger efter dem næste gang, jeg kommer forbi.
1
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Grissebassen » 30. okt 2016, 17:16

Kan man godt have højtaljede sorte jakkesæts-agtige bukser på til sneakers? Eller kommer det til at se dumt ud? Jeg plejer ikke at gå i sneakers, men er nødsaget til det for tiden, fordi min knæskade driller.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 30. okt 2016, 17:24

Grissebassen skrev:Kan man godt have højtaljede sorte jakkesæts-agtige bukser på til sneakers? Eller kommer det til at se dumt ud? Jeg plejer ikke at gå i sneakers, men er nødsaget til det for tiden, fordi min knæskade driller.

Hvis man ikke kan har jeg set kikset ud mange gange :genert:
Kan stort set kun gå i sneakers pga. mine problemfødder, så jeg synes godt man kan :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 31. okt 2016, 14:56

Filipai skrev:Det er sidste gang jeg lader min kæreste se den store bagedyst. Han har forelsket sig i det ur Jesper har på. Jeg har fået luret hvad det er for et ur, men det lader til at rødguldsfarven ikke lige er sådan at opdrive, og at det nok er en special edition.

Er der mon nogle der er bedre googlere end jeg, eller har en ide til hvor jeg kan lede efter det.
Det hedder CERTINA DS-8 CHRONOGRAPH MOON PHASE, men skal være i rødguld og ikke i rosaguld som på det første billede, men i rødguld som på billede 2.


Billede
Billede


Når det ikke engang findes på Certinas officielle hjemmeside, er det nok en udgået model, så måske skal man satse på fysiske butikker, som har noget liggende, eller brugt. Evt. kan du skrive til Certina og høre, hvor længe det er siden, at de producerede det i "gult" guld og evt. få oplyst et eksakt modelnr. på det, så vil det i hvert fald være nemmere at finde det brugt.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 1. nov 2016, 10:05

Nogen herinde der har erfaringer med Peak Performance (ski)jakker? :)

Jeg lurer lidt på en skijakke til almindelig vinterbrug, da der ikke lige er udsigt til en skiferie foreløbig. Den er rimelig neutral og virker lækker i kvaliteten, men jeg kender kun mærket af navn og synes, at deres ting er sådan rimelig pricy. Er det værd at kaste penge efter?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LadyFox » 1. nov 2016, 11:04

girl_beat skrev:Nogen herinde der har erfaringer med Peak Performance (ski)jakker? :)

Jeg lurer lidt på en skijakke til almindelig vinterbrug, da der ikke lige er udsigt til en skiferie foreløbig. Den er rimelig neutral og virker lækker i kvaliteten, men jeg kender kun mærket af navn og synes, at deres ting er sådan rimelig pricy. Er det værd at kaste penge efter?

Jeg har haft en del af deres jakker, og jeg har endnu ikke haft en som jeg ikke har været tilfreds med.
Dog skal der taget forbehold for at jeg ikke står på ski, færdes koldere end de danske vintre og at jeg ikke er specielt kuldskær.
Kan du ikke prøve den i en fysisk butik? Jeg synes ofte godt man nogenlunde kan mærke kvaliteten på vinterjakker hvis man står med dem i hånden.
0
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 1. nov 2016, 15:53

girl_beat skrev:Nogen herinde der har erfaringer med Peak Performance (ski)jakker? :)

Jeg lurer lidt på en skijakke til almindelig vinterbrug, da der ikke lige er udsigt til en skiferie foreløbig. Den er rimelig neutral og virker lækker i kvaliteten, men jeg kender kun mærket af navn og synes, at deres ting er sådan rimelig pricy. Er det værd at kaste penge efter?

Jeg elsker min Peak skijakke. Har brugt den et par sæsoner som almindelig vinterjakke og en enkelt skiferie er det også blevet til da jeg gik på efterskole for seks år siden. Jeg har den stadig og bruger den indimellem. Den er stadig varm og lækker og man skal kigge godt efter slidtage.

Har haft en del af deres ting og jeg synes helt bestemt det er pengene værd :gogo:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Soulme » 1. nov 2016, 16:52

Hvor lang tid plejer der at gå fra i har bestilt på ASOS til i får det leveret?
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf POCKETKITTEN » 3. nov 2016, 08:20

Soulme skrev:Hvor lang tid plejer der at gå fra i har bestilt på ASOS til i får det leveret?


Jeg synes, de er blevet rigtig hurtige. Jeg bestilte noget den 31., og pakken kom kl. 7 denne morgen - leveret med GLS.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 3. nov 2016, 09:43

Jailbird skrev:Dresscode: Selskabskjole (bryllup). Hvad dækker det over, kan jeg tage en knælang kjole på?

Det vil jeg bestemt mene, at du kan :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf zembra1986 » 3. nov 2016, 11:27

POCKETKITTEN skrev:
Soulme skrev:Hvor lang tid plejer der at gå fra i har bestilt på ASOS til i får det leveret?


Jeg synes, de er blevet rigtig hurtige. Jeg bestilte noget den 31., og pakken kom kl. 7 denne morgen - leveret med GLS.


Er også min erfaring :) som regel går der kun få dage
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Akehurst2 » 3. nov 2016, 12:24

Jeg ville rigtig gerne finde en skjorte, der ligner den her, bortset fra, at den ikke skal være så lang bagpå - og så må den gerne koste mindre end 1400 kr. :genert: http://www.matchesfashion.com/intl/prod ... rt-1039249

Skjorte.PNG


Så altså: Hvid, gerne lidt høj krave/mulighed for at knappe helt op i halsen, taljeret og langærmet. har nogen set noget i den stil?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 3. nov 2016, 19:11

Hvor finder jeg et par brede sorte bukser, der er smalle nok i taljen og ikke koster en bondegård - dvs. helst ikke mere end 5-800 kr?

Jeg faldt for dem her fra Whyred, da jeg prøvede dem i Illum, men 1300 er lige en anelse pebret og de er for store i taljen - selv i str. 34 :stoned:

Billede

Billede

Jeg har jagtet et par fra Selected Femme, men de er tilsyneladende udsolgt i de små størrelser.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Kommodedyret » 4. nov 2016, 08:19

Har set at der er noget outlet halløj i bella centret.

Er der nogen der har prøvet det og ved om det er besøget værd?
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 4. nov 2016, 12:24

flicka skrev:Hvor finder jeg et par brede sorte bukser, der er smalle nok i taljen og ikke koster en bondegård - dvs. helst ikke mere end 5-800 kr?

Jeg faldt for dem her fra Whyred, da jeg prøvede dem i Illum, men 1300 er lige en anelse pebret og de er for store i taljen - selv i str. 34 :stoned:


Jeg har jagtet et par fra Selected Femme, men de er tilsyneladende udsolgt i de små størrelser.

Efter min erfaring er Zaras bukser ofte smalle i livet - jeg har nogle gange skulle en størrelse op, i hvert fald fald. Deres basic serie har næsten altid sorte eller mørke jakkesætbukser i forskellige snit, så måske det var et forsøg værd? :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Mode"