Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lulu-p » 4. nov 2016, 10:50

Personlige overbevisninger der maskeres som forskningsbaserede og derfor er korrekte :s
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. nov 2016, 11:03

Det fragtfirma der leverer vores kattegrus. Når vi køber 40 kg hver gang, vil jeg rigtig gerne have det leveret.
Men hver gang ringer de og siger de ikke kan komme ind i opgangen :rulle:
Og vælger vi Post Dk så kommer vi til at hente pakken på et postkontor ad helvede til langt væk, hvis ikke vi er hjemme.
0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ondemand » 4. nov 2016, 17:26

De evindelige og aldeles ligegyldige F1 historier som samtlige medier åbenbart føler at de bare må bringe HVER DAG.
2
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. nov 2016, 17:56

Fyrst Eberhard skrev:..når Bubber skaber sig.



Voksenbaby

Billede
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 4. nov 2016, 18:03

Fyrst Eberhard skrev:..når Bubber skaber sig.



Hvornår mon de fraklip kommer frem hvor en eller anden har stukket ham en knytnæve eller skreget "Så holder du kraftedeme kæft, Bubber" ind i roen af ham? Ja, for de MÅ da findes :gruble:
4
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 4. nov 2016, 19:08

Flora skrev:
Fyrst Eberhard skrev:..når Bubber skaber sig.



Hvornår mon de fraklip kommer frem hvor en eller anden har stukket ham en knytnæve eller skreget "Så holder du kraftedeme kæft, Bubber" ind i roen af ham? Ja, for de MÅ da findes :gruble:


Jeg kan ikke udelukke, at det bliver mig, hvis jeg støder ind i sådan en jubelidiot i toget
3
14 11 14
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 5. nov 2016, 13:50

At jeg ikke kan finde ud af at skifte temperatur på vaskemaskinen.. den står på koge/kulørt vask, og 60 grader..
Vil gerne have den til at stå på koge/kulørt og 40 grader.. -ved ikke om jeg kan vaske en bomuldsvask på syntetisk, der står den på 40 grader

Brugsanvisningen siger man skal trykker på temp, men der sker ingenting

14:58: Så lykkedes det :banan:
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2016, 18:33

Jeg skal til en fest i næste uge og havde købt en stor æske lækker chokolade som værtindegave. Hvad sker der så? Jeg går i et svagt øjeblik ind og åbner æsken, æder cirka 10 stykker og smider resten væk :nej:
Jeg køber en ny æske, den ligger fint i nogle dage, men nu har jeg så også lige åbnet den :nej:
Det mest latterlige er, at jeg har fortalt nogle af de andre gæster om denneher lækre venindegave jeg havde købt (Dvs den første gang jeg købte den, inden jeg gik amok) så nu må jeg købe den tredje æske for ikke at tabe ansigt!
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 5. nov 2016, 18:52

Dirtylittledevil skrev:Jeg skal til en fest i næste uge og havde købt en stor æske lækker chokolade som værtindegave. Hvad sker der så? Jeg går i et svagt øjeblik ind og åbner æsken, æder cirka 10 stykker og smider resten væk :nej:
Jeg køber en ny æske, den ligger fint i nogle dage, men nu har jeg så også lige åbnet den :nej:
Det mest latterlige er, at jeg har fortalt nogle af de andre gæster om denneher lækre venindegave jeg havde købt (Dvs den første gang jeg købte den, inden jeg gik amok) så nu må jeg købe den tredje æske for ikke at tabe ansigt!


Et godt råd: vent med at købe den tredje æske til du er på vej til festen :D
7
Brugeravatar
TwoFace
Indlæg: 40
Tilmeldt: 6. maj 2016, 10:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TwoFace » 5. nov 2016, 19:15

At min bedstefar mener, at min oldemor skal holde en kommende fest i en bowlinghal.

Okay, min oldemor kan knapt gå, hun kan næsten ikke se længere og hun mangler pegefingeren på højre hånd. Det er da på ingen måde i hendes interesse at bowle. Hun kan jo ikke, for pokker. Og den egoisme irriterer mig grænseløst. Det er min bedstefars ønske at bowle, fordi han godt kan lide det. Det er ikke hendes. Og det sker efterhånden for tit, at han forventer, at der bliver taget særlige hensyn til ham, hvad han gerne vil og hvad han skal nå.

Og så irriterer det mig, at han ikke har nosser til selv at ringe og tale med hende om det. I stedet skal det gå gennem min mor. Eller faktisk igennem min mors samlever, som så kan give beskeden videre til min mor, som så kan ringe til min oldemor.
Sådan et cirkus, altså :rulle:
4
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 21:42

At den der tråd hedder 'grønt og frugt tråden', ikke hedder 'frugt og grønt tråden'..
9
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2016, 21:56

MissSpring skrev:At den der tråd hedder 'grønt og frugt tråden', ikke hedder 'frugt og grønt tråden'..

Ja! JA!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2016, 21:58

vUlpeS skrev:At Sony har udeladt (glemt?) muligheden for at slå vibration helt og aldeles fra på Xperia modellerne.

Man kan åbenbart kun slippe fuldstændigt, hvis man går i do not disturb mode - Og så er der jo lige pludselig ikke noget lyd :S

Gal, jeg er træt af det evige bzz bzzzz bzzzz, når der f.eks. skal opdateres software og apps.

What? Hvordan får du den til at bzz bzzzz bzzzz?! Min vil kun sige bz. Ikke mere. Jeg har downloadet flere apps og gjort ved, men intet virker tilfredsstillende (en af apps'ene trak lige en lækker etellerandetspamspywaredims med sig).
Hold fast, hvor er det irriterende.
Og min buzzer vist ikke ved opdateringer? :gruble:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2016, 23:08

vUlpeS skrev:
kidkomb skrev:
vUlpeS skrev:At Sony har udeladt (glemt?) muligheden for at slå vibration helt og aldeles fra på Xperia modellerne.

Man kan åbenbart kun slippe fuldstændigt, hvis man går i do not disturb mode - Og så er der jo lige pludselig ikke noget lyd :S

Gal, jeg er træt af det evige bzz bzzzz bzzzz, når der f.eks. skal opdateres software og apps.

What? Hvordan får du den til at bzz bzzzz bzzzz?! Min vil kun sige bz. Ikke mere. Jeg har downloadet flere apps og gjort ved, men intet virker tilfredsstillende (en af apps'ene trak lige en lækker etellerandetspamspywaredims med sig).
Hold fast, hvor er det irriterende.
Og min buzzer vist ikke ved opdateringer? :gruble:

Ja, ok, godt ord igen. "Bz" si'r den :lol:

Den gjorde det, opdatering for opdatering, hvert halve minut i en stiv klokketime hér tidligere på aftenen, og det forstyrrede ikke mit hurtigskak overhovedet, nej nej da!

Jeg kan i det hele taget ikke li' bzz. Hverken i hånd eller på overflader, der giver resonans, så det undrer mig meget, at jeg åbenbart skal hacke svinet for at blive bzz-fri.

Udover det har jeg intet at udsætte på apparatet - jeg holder så meget af den, at jeg sover sammen med den (lucid dreaming app :slem:)

Indstillinger-lyd og underretning-appunderretninger-Google play butik-blokér alle?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 6. nov 2016, 01:05

Dirtylittledevil skrev:Jeg skal til en fest i næste uge og havde købt en stor æske lækker chokolade som værtindegave. Hvad sker der så? Jeg går i et svagt øjeblik ind og åbner æsken, æder cirka 10 stykker og smider resten væk :nej:
Jeg køber en ny æske, den ligger fint i nogle dage, men nu har jeg så også lige åbnet den :nej:
Det mest latterlige er, at jeg har fortalt nogle af de andre gæster om denneher lækre venindegave jeg havde købt (Dvs den første gang jeg købte den, inden jeg gik amok) så nu må jeg købe den tredje æske for ikke at tabe ansigt!

Jeg undrer mig bare over at du smed resten væk? Jamen hvorfor? :panic:
5

Tilbage til "Generelt"