Luksusfælden

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 6. okt 2015, 19:04

Næste gang :8: :shock:

"Melanie på 28 er enlig mor til Milo på et år. Efter hun og sønnens far er gået fra hinanden, er Melanie flyttet hjem til sin mor. Men bofællesskabet er ved at ødelægge mor-datterforholdet, for Melanie føler, at moderen blander sig alt for meget i både børneopdragelse og økonomi. Faktisk er Melanie så træt af sin mors indblanding, at hun er begyndt at gemme alle breve fra sine kreditorer under sin hovedpude for at forhindre sin mor i at se dem. Eksperterne ankommer til et hjem, hvor spændingerne mellem mor og datter er voldsomme. Og spændingerne bliver ikke mindre, da eksperterne afslører, at Melanie har brugt 3000 kroner om måneden på sin hund i stedet for at betale sin gæld. Da eksperterne viser, hvad Melanies fortid og hendes uheldige vane med at køre uden togbillet, kommer til at betyde for hendes fremtid, står det lysende klart, at drømmen om at flytte hjemmefra kan have lange udsigter. Hun har nemlig togbøder for 42.000 kroner og en samlet gæld på over en halv million. Melanie er på kontanthjælp, men starter snart på ernæringsassistentuddannelsen. Hun nægter dog at ville tage et studiejob for at forbedre sin økonomi. Men er Melanie klar til at skille sig af med sin elskede hund og få sig et studiejob for at opnå drømmen om egen lejlighed?"
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 6. okt 2015, 19:04

Det undrer mig ikke at de er gået fra hinanden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 19:04



Stort tillykke til hende :gogo:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2015, 19:05




Hun har i det mindste ret i hvad hun siger om ham. Han spilelde nemlig klog
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 19:05

Jeg ser aldrig tv3. Det er nogle vilde mennesker, der er med i deres programmer.
(Skæver til programmet om plastikkirurgi)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Luksusfælden

Indlægaf Fru Sunshine » 6. okt 2015, 19:05

Tibbler skrev:
Fru Sunshine skrev:Var det togbøder, der var sådan en stak af næste gang?
Og "jeg føler ikke, at min mor behandler mig som en voksen."
Det ville jeg sgu heller ikke gøre, hvis en af mine unger ikke kunne finde ud af at købe rejsehjemmel.


Rejsehjemmel?

Det er sådan et ord min mor ville bruge :D

Jamen jeg ER jo en gammel kone :-D
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 6. okt 2015, 19:07

Fru Sunshine skrev:
Tibbler skrev:
Fru Sunshine skrev:Var det togbøder, der var sådan en stak af næste gang?
Og "jeg føler ikke, at min mor behandler mig som en voksen."
Det ville jeg sgu heller ikke gøre, hvis en af mine unger ikke kunne finde ud af at købe rejsehjemmel.


Rejsehjemmel?

Det er sådan et ord min mor ville bruge :D

Jamen jeg ER jo en gammel kone :-D


Sgu da ikke lige så gammel som min mor :lol:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 6. okt 2015, 19:07

DetSorteCirkus skrev:Jeg ser aldrig tv3. Det er nogle vilde mennesker, der er med i deres programmer.
(Skæver til programmet om plastikkirurgi)

Jeg ender altid med at have det kørende i baggrunden. Ikke at jeg gider se transformationerne, men jeg ser gerne "skræk historierne". Hvis ikke for forargelsens skyld så bare for at minde mig om at sætte pris på hvordan jeg ser ud også selvom jeg har ting jeg er utilfreds med og gerne ville have gjort noget ved hvis jeg vidste resultatet ville blive godt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 6. okt 2015, 19:09

DetSorteCirkus skrev:Jeg ser aldrig tv3. Det er nogle vilde mennesker, der er med i deres programmer.
(Skæver til programmet om plastikkirurgi)


og så har du ladet dig lokke ind i luksusfælden-kulten; Den mørke side af tv3 :gisp:
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 6. okt 2015, 19:10



Hvis han spillede klog i det vi lige så, så må han godt nok have været dum til hverdag :devil:

Men skal da love for hun er hurtig, ny fyr allerede 14 dage efter :tie:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 19:11

2SHY skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg ser aldrig tv3. Det er nogle vilde mennesker, der er med i deres programmer.
(Skæver til programmet om plastikkirurgi)

Jeg ender altid med at have det kørende i baggrunden. Ikke at jeg gider se transformationerne, men jeg ser gerne "skræk historierne". Hvis ikke for forargelsens skyld så bare for at minde mig om at sætte pris på hvordan jeg ser ud også selvom jeg har ting jeg er utilfreds med og gerne ville have gjort noget ved hvis jeg vidste resultatet ville blive godt


Jeg sidder faktisk og bliver harm over, at den første kvinde tydeligvis er blevet snydt af en plastikkirurg, der sandsynligvis lever af at fuppe og maltraktere naive mennesker.
Det samme gælder egentlig ham Erik, selvom han virkede usympatisk. Altså at en gammel chef og et pyramidefirma bevidst har snydt ham.
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2015, 19:11

Wizzze skrev:Næste gang :8: :shock:

"Melanie på 28 er enlig mor til Milo på et år. Efter hun og sønnens far er gået fra hinanden, er Melanie flyttet hjem til sin mor. Men bofællesskabet er ved at ødelægge mor-datterforholdet, for Melanie føler, at moderen blander sig alt for meget i både børneopdragelse og økonomi. Faktisk er Melanie så træt af sin mors indblanding, at hun er begyndt at gemme alle breve fra sine kreditorer under sin hovedpude for at forhindre sin mor i at se dem. Eksperterne ankommer til et hjem, hvor spændingerne mellem mor og datter er voldsomme. Og spændingerne bliver ikke mindre, da eksperterne afslører, at Melanie har brugt 3000 kroner om måneden på sin hund i stedet for at betale sin gæld. Da eksperterne viser, hvad Melanies fortid og hendes uheldige vane med at køre uden togbillet, kommer til at betyde for hendes fremtid, står det lysende klart, at drømmen om at flytte hjemmefra kan have lange udsigter. Hun har nemlig togbøder for 42.000 kroner og en samlet gæld på over en halv million. Melanie er på kontanthjælp, men starter snart på ernæringsassistentuddannelsen. Hun nægter dog at ville tage et studiejob for at forbedre sin økonomi. Men er Melanie klar til at skille sig af med sin elskede hund og få sig et studiejob for at opnå drømmen om egen lejlighed?"



:klap: Det bliver godt
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 6. okt 2015, 19:14

DetSorteCirkus skrev:
2SHY skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg ser aldrig tv3. Det er nogle vilde mennesker, der er med i deres programmer.
(Skæver til programmet om plastikkirurgi)

Jeg ender altid med at have det kørende i baggrunden. Ikke at jeg gider se transformationerne, men jeg ser gerne "skræk historierne". Hvis ikke for forargelsens skyld så bare for at minde mig om at sætte pris på hvordan jeg ser ud også selvom jeg har ting jeg er utilfreds med og gerne ville have gjort noget ved hvis jeg vidste resultatet ville blive godt


Jeg sidder faktisk og bliver harm over, at den første kvinde tydeligvis er blevet snydt af en plastikkirurg, der sandsynligvis lever af at fuppe og maltraktere naive mennesker.
Det samme gælder egentlig ham Erik, selvom han virkede usympatisk. Altså at en gammel chef og et pyramidefirma bevidst har snydt ham.

Det er noget rigtig svineri. Jeg gruer for at høre hvad der ligger bag det der med hende der fortæller at der er skåret noget af hendes mave og lagt ind i brystet i stedet for fedt :ad!: :shock:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 6. okt 2015, 19:15

Wizzze skrev:
Hvis han spillede klog i det vi lige så, så må han godt nok have været dum til hverdag :devil:

Men skal da love for hun er hurtig, ny fyr allerede 14 dage efter :tie:


Altså...når nu hun har været vant til ham, så skal der sgisme ikke meget til før en ny fyr kan feje benene væk under hende og hun ser det som en forbedring. :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Luksusfælden

Indlægaf dykkersild » 6. okt 2015, 19:16

Wizzze skrev:


Hvis han spillede klog i det vi lige så, så må han godt nok have været dum til hverdag :devil:

Men skal da love for hun er hurtig, ny fyr allerede 14 dage efter :tie:

Nå Wizze - er det så nu, at du lige skal huske at poste nogle restaurant anbefalinger til mig vedr. Bruxelles?
0

Tilbage til "Film og TV"