Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 22:11

At jeg lige har fundet ud af, at en god bekendt og tidligere tæt kollega i weekenden blev overfaldet og slået bevidstløs :trist:
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 7. okt 2015, 12:16

At vi intet internet har haft siden torsdag, hvor vi flyttede ind i vores nye lejlighed. Der kom en tekniker i går og lortet begyndte at virke. Det viste sig, at de havde oprettet os forkert, så internettet løn igennem en andens ledning end vores.. Der gik nøjagtig en time, så virkede det ikke igen og har lige siden været nede.
Så der kommer en tekniker igen i morgen :rulle: nu mener de det er centralen der er nogen galt med.

Telenor kan lige vove på at opkræve os for denne her uge, når fejlen ligger hos dem.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Whoosh » 7. okt 2015, 15:25

Noget families kat er blevet aflivet i dag. :(
Vi fik det først at vide da vi ankom for at passe den lille hittekilling, og spurgte efter den voksne kat.

Så nu sidder vi her, mens den voksne kat ligger død i sin kasse i et andet rum. :(
Vi er alle meget glade for dyr, så alle har grædt.
Det er den rene elendighed.

Og midt i det hele skal killingen have sutteflaske.
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 7. okt 2015, 19:34

Jeg gik ind på jubii, for at gemme nogle gamle indlæg, fra mødregruppetråden, da yngstemanden var helt lille. Sådan for at have det til senere - og så var indlæggene i tråden væk; eller i hvertfald ikke lige at få øje på. Både i terminstråden, og den første mødregruppetråd, som dækkede hans første år.

Ej, men for helvede :sarkasme: Jeg ved skisme ikke, om jeg skal le eller græde.
0
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Garfield » 7. okt 2015, 23:44

Moxy-lady skrev:Har lige fået en mail fra eksamenstilmeldingen på uni om at jeg ikke har bestået nok ECTS til at kunne gå til eksamen i min bachelor i dette semester. Hvilket vil sige at det (sandsynligvis) ikke vil tælle som undervisning og at jeg derfor mangler 15 ECTS i dette semester.

Jeg har dumpet en del fag som jeg tager om nu. Jeg er ret sikker på at fremdriftsreformen kommer til at spænde ben for at jeg kan læse videre. Det kan jeg slet ikke overskue lige nu.

(ja, man kan argumentere for at det er min egen fejl at jeg er dumpet fagene, helt sikkert. Ift. at have tjekket reglerne, så har jeg prøvet, men kunne ikke finde den regel som eksamenskontoret citerede. Det passer helt sikkert, men står åbenbart et andet sted end der hvor jeg har kigget)


Forstår ieg dig ret, at du har deltaget i noget bachelorgradsundervisning, som du nu ikke må afslutte, fordi du mangler ECTS point? Er der mulighed for at bruge noget af dét, du har lavet, til et specialkursus? Sådan at du kan få i hvert fald nogle point for det?
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Moxy-lady » 8. okt 2015, 11:51

Garfield skrev:
Moxy-lady skrev:Har lige fået en mail fra eksamenstilmeldingen på uni om at jeg ikke har bestået nok ECTS til at kunne gå til eksamen i min bachelor i dette semester. Hvilket vil sige at det (sandsynligvis) ikke vil tælle som undervisning og at jeg derfor mangler 15 ECTS i dette semester.

Jeg har dumpet en del fag som jeg tager om nu. Jeg er ret sikker på at fremdriftsreformen kommer til at spænde ben for at jeg kan læse videre. Det kan jeg slet ikke overskue lige nu.

(ja, man kan argumentere for at det er min egen fejl at jeg er dumpet fagene, helt sikkert. Ift. at have tjekket reglerne, så har jeg prøvet, men kunne ikke finde den regel som eksamenskontoret citerede. Det passer helt sikkert, men står åbenbart et andet sted end der hvor jeg har kigget)


Forstår ieg dig ret, at du har deltaget i noget bachelorgradsundervisning, som du nu ikke må afslutte, fordi du mangler ECTS point? Er der mulighed for at bruge noget af dét, du har lavet, til et specialkursus? Sådan at du kan få i hvert fald nogle point for det?


Jeg var en tur forbi studievejlederen i går for at finde ud af hvad mine muligheder var. Og gudskelov får jeg lov til at fortsætte fordi mine eksamener også tæller med i mine ECTS, så jeg har nok. Min bachelor bliver så rykket til foråret, hvilket nok også er for det bedste. Nu har jeg bedre tid til at læse op på de fag jeg mangler så jeg forhåbentlig kan bestå de eksamener jeg mangler. Hold op, hvor var jeg lettet.

Men tak for svar! Nogle af de ECTS-fag er faste, så dem kan jeg ikke undgå at tage. Jeg ved ikke i hvor høj grad jeg kan bytte resten ud med andre kurser. Forhåbentlig bliver det ikke nødvendigt alligevel, men skriver mig det lige bag øret for fremtiden. :gogo:
2
My world 12-10-18 :lun:
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FitBrideToBE » 8. okt 2015, 12:30

Min pludseligt totalt udeblivende arbejdsmoral.. Ud af det blå - kæmpe træthed og ikke en samlet tanke at finde NOGEN steder..
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 8. okt 2015, 12:36

Det eneste jeg har spist idag er havregryn og røræg. Jeg spildte begge dele ned ad min hvide bluse....
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Garfield » 8. okt 2015, 16:57

Tibbler skrev:Jeg gik ind på jubii, for at gemme nogle gamle indlæg, fra mødregruppetråden, da yngstemanden var helt lille. Sådan for at have det til senere - og så var indlæggene i tråden væk; eller i hvertfald ikke lige at få øje på. Både i terminstråden, og den første mødregruppetråd, som dækkede hans første år.

Ej, men for helvede :sarkasme: Jeg ved skisme ikke, om jeg skal le eller græde.


Har du checket om de skulle ligge på Google Cache?
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Avino » 8. okt 2015, 17:14

Pixie88 skrev:At vi intet internet har haft siden torsdag, hvor vi flyttede ind i vores nye lejlighed. Der kom en tekniker i går og lortet begyndte at virke. Det viste sig, at de havde oprettet os forkert, så internettet løn igennem en andens ledning end vores.. Der gik nøjagtig en time, så virkede det ikke igen og har lige siden været nede.
Så der kommer en tekniker igen i morgen :rulle: nu mener de det er centralen der er nogen galt med.

Telenor kan lige vove på at opkræve os for denne her uge, når fejlen ligger hos dem.


Tro mig. Det gør de. De er fuldstændigt uden pli.
Jeg har fået regninger fra dem, hvor jeg har ringet til dem og fortalt at det kører over BS.Jeg ville IKKE betale 40 kr for, at DE havde lavet fejl.
Det kom jeg så til alligevel.
Senere fik jeg en opgørelse- at de havde opgjort min abonnement. Stadigt i BSregi. Der havde de lige lagt 15 kr oveni.
Jeg gad ikke henvende mig, for de er nok SÅ lige glade.
Håber du vil tage konflikten med dem. Dog tror jeg at du taber. :(
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 8. okt 2015, 17:22

En pb fra en bruger herinde der inviterer på nyt forum. :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 8. okt 2015, 17:29

Kvittevisse skrev:
Pixie88 skrev:At vi intet internet har haft siden torsdag, hvor vi flyttede ind i vores nye lejlighed. Der kom en tekniker i går og lortet begyndte at virke. Det viste sig, at de havde oprettet os forkert, så internettet løn igennem en andens ledning end vores.. Der gik nøjagtig en time, så virkede det ikke igen og har lige siden været nede.
Så der kommer en tekniker igen i morgen :rulle: nu mener de det er centralen der er nogen galt med.

Telenor kan lige vove på at opkræve os for denne her uge, når fejlen ligger hos dem.


Tro mig. Det gør de. De er fuldstændigt uden pli.
Jeg har fået regninger fra dem, hvor jeg har ringet til dem og fortalt at det kører over BS.Jeg ville IKKE betale 40 kr for, at DE havde lavet fejl.
Det kom jeg så til alligevel.
Senere fik jeg en opgørelse- at de havde opgjort min abonnement. Stadigt i BSregi. Der havde de lige lagt 15 kr oveni.
Jeg gad ikke henvende mig, for de er nok SÅ lige glade.
Håber du vil tage konflikten med dem. Dog tror jeg at du taber. :(

Min mor har prøvet det samme som dig, men hun skældte ud på telenor, som kun en mor kan og så fik de orden i det.
Hun har både internet og mobil ved dem, og har informeret dem om at hun ikke gider betale BS gebyr to gange (mobil- og internetregning) så de opkræver kun for den ene :lol:

Lige nu er jeg egentlig ligeglad med den ene uges internet, er mere fokuseret på den tekniker regning. Jeg kører på dem til de kommer til fornuft.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Avino » 8. okt 2015, 17:37

Pixie88 skrev:
Kvittevisse skrev:
Pixie88 skrev:At vi intet internet har haft siden torsdag, hvor vi flyttede ind i vores nye lejlighed. Der kom en tekniker i går og lortet begyndte at virke. Det viste sig, at de havde oprettet os forkert, så internettet løn igennem en andens ledning end vores.. Der gik nøjagtig en time, så virkede det ikke igen og har lige siden været nede.
Så der kommer en tekniker igen i morgen :rulle: nu mener de det er centralen der er nogen galt med.

Telenor kan lige vove på at opkræve os for denne her uge, når fejlen ligger hos dem.


Tro mig. Det gør de. De er fuldstændigt uden pli.
Jeg har fået regninger fra dem, hvor jeg har ringet til dem og fortalt at det kører over BS.Jeg ville IKKE betale 40 kr for, at DE havde lavet fejl.
Det kom jeg så til alligevel.
Senere fik jeg en opgørelse- at de havde opgjort min abonnement. Stadigt i BSregi. Der havde de lige lagt 15 kr oveni.
Jeg gad ikke henvende mig, for de er nok SÅ lige glade.
Håber du vil tage konflikten med dem. Dog tror jeg at du taber. :(

Min mor har prøvet det samme som dig, men hun skældte ud på telenor, som kun en mor kan og så fik de orden i det.
Hun har både internet og mobil ved dem, og har informeret dem om at hun ikke gider betale BS gebyr to gange (mobil- og internetregning) så de opkræver kun for den ene :lol:

Lige nu er jeg egentlig ligeglad med den ene uges internet, er mere fokuseret på den tekniker regning. Jeg kører på dem til de kommer til fornuft.


Som kun en mor kan gøre det :lol2: Den synes jeg er fin.
Håber det lykkes for dig, for de ER altså meget - ret meget- lige glade. Jeg bliver ikke fattigere af det, men det er måden de kører det på.
Held & lykke Pixie :)
1
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kyle » 10. okt 2015, 00:43

Jeg burde sove, men kaster op og har voldsom kvalme.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 07:35

Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.
Trommehinden på det ene øre er sprunget.

Og jeg er alene med min datter hele dagen.
0

Tilbage til "Generelt"