Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Akehurst2 » 6. okt 2015, 13:06

Wizzze skrev:Vi er åbenbart ret gode til det der sladder og konspirationer, måske skulle vi have en fast fælles klumme hos Se & Hør :D

http://www.seoghoer.dk/nyheder/martin-o ... a-hed-date


Man må da sige, de har lukket katten eftertrykkeligt ud af sækken, hvis den historie holder.

Men det er måske meget praktisk bare at stå frem og få det overstået frem for noget med at snige sig fordækt omkring. Interessen for grevindens eksmand forsvinder nok ikke lige med det samme alligevel.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Aima » 6. okt 2015, 13:15

Objektivt er det jo bare to mennesker der har forelsket sig i hinanden og derfor har afsluttet deres ægteskaber. Reelt set er der ikke alverden at blame dem for, det havde set værre ud, hvis det var kommet frem på alle mulige andre måder, så set ift. omstændighederne og potentiel signalværdi, tror jeg ikke de kunne have valgt en bedre taktik.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Krølle » 6. okt 2015, 18:59

^
Enig. Shit happens og så må man håndtere det bedst muligt. Hvis de rent faktisk har været "voksne" omkring det og taget konsekvensen i form af hurtige skilsmisser, er det svært for alvor at blive rigtig forarget.

....men shit, det må have været svært at komme ud af døren den aften. De har jo godt vidst, hvad pressens reaktion ville være. Hatten af for at tage det i stiv arm i stedet for at lade som om, det da var "heeeeelt tilfældigt", når de om et år ellers ville stå frem som par og fortælle, at det "også bare havde overrasket dem selv helt vildt". Ingen ville alligevel tro det.

På denne måde bliver plasteret revet af, og historien kan forhåbentlig hurtigt dø, så alle involverede kan få lidt fred.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Fru Sunshine » 6. okt 2015, 22:03

Altså helt ærligt, så var grevinden jo heller ikke ligefrem single, da hun begyndte at kæreste med Martin i smug, så det der med at han var utro i flere måneder, kan jeg måske ikke have så ondt af.

Ikke at two wrongs make a right, eller at hun har fortjent det.... Eller... Jo måske lidt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Wizzze » 6. okt 2015, 22:08

Fru Sunshine skrev:Altså helt ærligt, så var grevinden jo heller ikke ligefrem single, da hun begyndte at kæreste med Martin i smug, så det der med at han var utro i flere måneder, kan jeg måske ikke have så ondt af.

Ikke at two wrongs make a right, eller at hun har fortjent det.... Eller... Jo måske lidt.


Var det ikke Jokke som var lidt for glad for de unge piger på de lokale Crazy Daisy´er i de mindre jyske byer? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Fru Sunshine » 6. okt 2015, 22:17

Wizzze skrev:
Fru Sunshine skrev:Altså helt ærligt, så var grevinden jo heller ikke ligefrem single, da hun begyndte at kæreste med Martin i smug, så det der med at han var utro i flere måneder, kan jeg måske ikke have så ondt af.

Ikke at two wrongs make a right, eller at hun har fortjent det.... Eller... Jo måske lidt.


Var det ikke Jokke som var lidt for glad for de unge piger på de lokale Crazy Daisy´er i de mindre jyske byer? :gruble:

I følge sladderen fra Møgeltønder var det vist mest en modreaktion på hendes opførsel.
Hun var jo på den der rejse til et eller andet sted i østen, hvor fotografen såmænd hed Martin Jørgensen, og det var først da hun vendte hjem, at Jokke begyndte at skeje ud.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Aima » 6. okt 2015, 22:36

Wizzze skrev:
Fru Sunshine skrev:Altså helt ærligt, så var grevinden jo heller ikke ligefrem single, da hun begyndte at kæreste med Martin i smug, så det der med at han var utro i flere måneder, kan jeg måske ikke have så ondt af.

Ikke at two wrongs make a right, eller at hun har fortjent det.... Eller... Jo måske lidt.


Var det ikke Jokke som var lidt for glad for de unge piger på de lokale Crazy Daisy´er i de mindre jyske byer? :gruble:


I mediebranchen lød sladderen således:
Joachims offentlige adfærd ændrede sig pludseligt ret markant, han begyndte bl.a. at gå meget ud og optræde ret overrislet. De famøse fortællinger fra hans drukture i Silkeborg, hvor han bl.a. blev anklaget for upassende flirt med meget unge kvinder er også fra denne periode.
Pressen rapporterede støt om eskapaderne, Joachim og Alexandra viste sig sjældnere og sjældnere sammen, og når de gjorde, optrådte de bemærkelsesværdigt køligt overfor hinanden.
Folkets sympati tilfaldt den stakkels prinsesse Alexandra, der jo måtte sidde og have det frygteligt nede i Sønderjylland, sådan som hendes mand rendte rundt og optrådte som en pubertetsramt teenager.

Parret offentliggør at de skal skilles, på dette tidspunkt har rygterne om en kommende skilsmisse dog verseret længe i den del af pressen der beskæftiger sig med rygter.

Efter skilsmissen finder Alexandra officielt sammen med Martin, pressen begynder at grave i mandens historik og finder jo ud af, han, i egenskab af sin fars firma, har været tilknyttet kongehuset i flere år, derfor graver de selvfølgelig endnu dybere og finder adskillige indicier på at han og Alexandra har haft en ting kørende længe. Det dokumenteres bl.a. af kildeangivne udtalelser og datomærkede fotografier.
Folkets sympati laver et turn around og tilfalder nu primært Joachim, hvis føromtalte udskejelser jo nu kun kan skyldes sorg og frustration over en svigtende og utro hustru. Konspirationerne om, hvorvidt Martin er far til den yngste tog herefter sin begyndelse.

PS. Jeg er ikke royalist i udtalt forstand, jeg har bare brugt forløbet i en case i forbindelse med mit studie, så jeg er ikke opdateret ift. om der er kommet nye oplysninger frem siden 2007 :D
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Wizzze » 7. okt 2015, 05:40

Jeg læser tydeligvis ikke nok royalt sladder :lol:
0
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Akehurst2 » 7. okt 2015, 07:47

Wizzze skrev:Jeg læser tydeligvis ikke nok royalt sladder :lol:


Heller ikke mig. Og jeg reflekterer især ikke så grundigt over det, jeg læser :-D
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Whoosh » 7. okt 2015, 10:50

Billede
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Fru Sunshine » 7. okt 2015, 11:01

Og jeg har min sladder fra en, der har en kusine, der var ansat på Schackenborg - og som selvfølgelig ikke måtte sige noget, og det gjorde h*n vel egentlig heller ikke, andet end at antyde RET kraftigt, at det ikke kun var sladder, når Møgeltønderboerne havde mere sympati for Joachim end for Alexandra.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Karkluden » 7. okt 2015, 20:31

Hvis man vil opdateres på sin sladder, både den royale, den politiske og den almene på en nem og bekvem måde, kan jeg anbefale radioprogrammet "Det, vi taler om" på Radio 24/7 med Ditte Okmann. Det fås også som podcast. Det er pissesjovt, de er gode til at være nuancerede, og faktisk at ringe de mennesker op, de taler om, og så er de samtidig vældigt bramfri. De taler vældigt meget om både Alexandra, Kong Henrik, reality og politik.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf fisken80 » 8. okt 2015, 12:11

Fru Sunshine skrev:Og jeg har min sladder fra en, der har en kusine, der var ansat på Schackenborg - og som selvfølgelig ikke måtte sige noget, og det gjorde h*n vel egentlig heller ikke, andet end at antyde RET kraftigt, at det ikke kun var sladder, når Møgeltønderboerne havde mere sympati for Joachim end for Alexandra.


Jeg kender én, der arbejde som tjener på Schackenborg i Alexandras dage, og han fortalte, at hun var en værre mokke, der tyraniserede alt og alle omkring sig.
Og hans historie lød også på, at de lokale ikke havde ret meget til overs for Alex
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Kyle » 8. okt 2015, 13:20

Skal vi kører jeg kender en der kender en? For der er jo også mange historier fra Joachims udenlandsrejser for at repræsenterer Danmark.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2015, 13:56

Kyle skrev:Skal vi kører jeg kender en der kender en? For der er jo også mange historier fra Joachims udenlandsrejser for at repræsenterer Danmark.

Jeg har det fra den person, der var ansat på Schackenborg. Altså fra hestens egen mule.
Det var gennem kusinen, jeg kom til at snakke med hende. Så det...
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Livets forhold"