Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 06:19

Syg Abe skrev:Jeg synes det er påfaldende, hvor stort sammenfaldet er mellem hjernedød racist og manglende evne til at sammensætte 4-5 korte ord til 1 sætning uden graverende stavefejl.
Den dersens indfødsrets-test burde vippes i hovedet på de her klaphatte sammen med en retskrivningsordbog + test

(Disclaimer : Nej, jeg er ikke ude efter ordblinde... )


Ahh....Nu synes jeg ikke at der er nogen grund til at være fræk....Hvis du går f.eks. på EB's Nationen så vil du kunne se at mange af dem der sidder derinde er mennesker som ifølge egne udsagn ikke blot er veludannede....De fleste af dem har også haft sucesfulde selstændige virksomheder i mange år....

:-D
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 06:21

vibbsen skrev:
Syg Abe skrev:Jeg synes det er påfaldende, hvor stort sammenfaldet er mellem hjernedød racist og manglende evne til at sammensætte 4-5 korte ord til 1 sætning uden graverende stavefejl.
Den dersens indfødsrets-test burde vippes i hovedet på de her klaphatte sammen med en retskrivningsordbog + test

(Disclaimer : Nej, jeg er ikke ude efter ordblinde... )


Ahh....Nu synes jeg ikke at der er nogen grund til at være fræk....Hvis du går f.eks. på EB's Nationen så vil du kunne se at mange af dem der sidder derinde er mennesker som ifølge egne udsagn ikke blot er veludannede....De fleste af dem har også haft sucesfulde selstændige virksomheder i mange år....

:-D


Jeg har en mistanke om, at mange af dem på Nationen der puster lidt kraftigt til ilden til tider, er de samme som står bag Rokokoposten ;) :D
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 06:23

Er det kun hos mig der en gang imellem ryger "sne" ned på siden her? Altså det sner på skærmen? :gruble:

(hold kæft, det lyder mærkeligt. Men der er sådan en hvid kugle der løber ned af siden en gang imellem :lol: )

Edit: OK, det er også på de andre sider på debatten. Meget upassende med sne!!!
Senest rettet af lillebjoern 7. okt 2015, 06:24, rettet i alt 1 gang.
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 06:23

Sophaya skrev:Jeg synes korrelationen mellem racisme og en udtalt lav IQ er upassende høj.

Jeg får det simpelthen så skidt, når jeg ser sådan nogle opslag. Tænk at være så uintelligent og så afstumpet.


Jeg bange for, at sammenhængen går videre end det.
At det også er et symptom på, at DK i endnu højere grad end før er blevet et samfund, hvor det er svært at klare sig som lavtbegavet, og hvor frustrationen over dette får nogen til at sparke nedad på dem, som man oplever have endnu lavere status end en selv.
Lav begavelse går ikke i sig selv hånd i hånd med en usympatisk personlighed og dårlig opførsel.
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 06:24

lillebjoern skrev:Er det kun hos mig der en gang imellem ryger "sne" ned på siden her? Altså det sner på skærmen? :gruble: Det er kun i denne debat.

(hold kæft, det lyder mærkeligt. Men der er sådan en hvid kugle der løber ned af siden en gang imellem :lol: )


Nej, det er ikke kun hos dig :jule:
2
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 06:26

Det er ret børnehaveagtigt.
Den der idé om at man selv fremstår bedre, hvis man råber højt nok om at nogle andre er dummere...
Men ja, det virker som om det er lige nøjagtig det der foregår... fokusforskydning...
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 06:28

DetSorteCirkus skrev:
lillebjoern skrev:Er det kun hos mig der en gang imellem ryger "sne" ned på siden her? Altså det sner på skærmen? :gruble: Det er kun i denne debat.

(hold kæft, det lyder mærkeligt. Men der er sådan en hvid kugle der løber ned af siden en gang imellem :lol: )


Nej, det er ikke kun hos dig :jule:


Men det er jo kun ét snefnug :forvirret: Hvis det skal være ægte julet må de komme ind i kampen :deer:
Senest rettet af lillebjoern 7. okt 2015, 06:28, rettet i alt 1 gang.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 06:28

--
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 06:32

lillebjoern skrev:Men det er jo kun ét snefnug :forvirret: Hvis det skal være ægte julet må de komme ind i kampen :deer:


Jeg gætter på, at det tager til på vejen mod jul.

Vildt i øvrigt at Patrick tilsyneladende bare kan finde ud af alt.
4
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 7. okt 2015, 06:38

lillebjoern skrev:Er det kun hos mig der en gang imellem ryger "sne" ned på siden her? Altså det sner på skærmen? :gruble:

(hold kæft, det lyder mærkeligt. Men der er sådan en hvid kugle der løber ned af siden en gang imellem :lol: )

Edit: OK, det er også på de andre sider på debatten. Meget upassende med sne!!!
Nej du er ikke den eneste der har sne på skærmen :D
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sophaya » 7. okt 2015, 06:42

Jeg var lige ved at skrive, at jeg ikke har fået nogen sne, men så kom den :D Det er måske lige tidligt nok.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sophaya » 7. okt 2015, 06:47

DetSorteCirkus skrev:
Sophaya skrev:Jeg synes korrelationen mellem racisme og en udtalt lav IQ er upassende høj.

Jeg får det simpelthen så skidt, når jeg ser sådan nogle opslag. Tænk at være så uintelligent og så afstumpet.


Jeg bange for, at sammenhængen går videre end det.
At det også er et symptom på, at DK i endnu højere grad end før er blevet et samfund, hvor det er svært at klare sig som lavtbegavet, og hvor frustrationen over dette får nogen til at sparke nedad på dem, som man oplever have endnu lavere status end en selv.
Lav begavelse går ikke i sig selv hånd i hånd med en usympatisk personlighed og dårlig opførsel.


Jeg tror desværre du har ret. Det er nok ikke nemt at være lavtbegavet i dette konkurrencesamfund. Jeg synes bare det er træls, at det kommer til udtryk i en afhægtning af medmenneskelighed, for omsorgsfuldhed, venlighed og varme ville netop være de ting jeg fremhævede som positive ved en person, mere end intelligens egentlig ville være det. Desværre er min erfaring at de her mennesker, der skriver sådanne ting på facebook etc, ikke rigtig er til at debattere med.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 07:04

DetSorteCirkus skrev:
lillebjoern skrev:Men det er jo kun ét snefnug :forvirret: Hvis det skal være ægte julet må de komme ind i kampen :deer:


Jeg gætter på, at det tager til på vejen mod jul.

Vildt i øvrigt at Patrick tilsyneladende bare kan finde ud af alt.


Smart :-D Og ja, han er fantastisk. :pompom:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 7. okt 2015, 08:59

Syg Abe skrev:Det er ret børnehaveagtigt.
Den der idé om at man selv fremstår bedre, hvis man råber højt nok om at nogle andre er dummere...
Men ja, det virker som om det er lige nøjagtig det der foregår... fokusforskydning...


Tja. Racister råber op om, indvandrere er dumme. Og herinde råber vi op om, at racisterne er dumme ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 7. okt 2015, 09:07

Jeg synes, det er upassende, at jeg ikke har noget sne på skærmen. Jeg er ellers voldsomt i julestemning.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"