Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 5. nov 2016, 13:16

Nyheden om den gravide kvinde, der er blevet myrdet. Øv, hvor er det uhyggeligt. :(
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf decibell » 5. nov 2016, 13:28

Ado skrev:Nyheden om den gravide kvinde, der er blevet myrdet. Øv, hvor er det uhyggeligt. :(


Jeg blev så trist. :( Hun var ude at gå med hunden, og ikke engang hunden har kunnet forhindre det (jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor hunden er henne, ved godt det er åndssvagt).

Det er fandme et afstumpet menneske, der dræber en gravid - det er jo dobbeltmord. Jeg håber, de fanger ham (og ja, regner ikke med at det er en hun), men selv om de gør, har vi desværre latterligt lave straffe i DK, så selv med "livstid" er han vel ude efter få år.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 5. nov 2016, 14:00

decibell skrev:
Ado skrev:Nyheden om den gravide kvinde, der er blevet myrdet. Øv, hvor er det uhyggeligt. :(


Jeg blev så trist. :( Hun var ude at gå med hunden, og ikke engang hunden har kunnet forhindre det (jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor hunden er henne, ved godt det er åndssvagt).

Det er fandme et afstumpet menneske, der dræber en gravid - det er jo dobbeltmord. Jeg håber, de fanger ham (og ja, regner ikke med at det er en hun), men selv om de gør, har vi desværre latterligt lave straffe i DK, så selv med "livstid" er han vel ude efter få år.

Det er så gennemsyret trist, ja. Og jeg tænkte faktisk også på hunden - hvor åndssvagt det mon måtte lyde. Så et billede fra nhederne, hvor en betjent står med den.
Stakkels stakkels kvinde og pårørende. :( Og så med en økse? Det er rigeligt slemt hun er død. Det virker bare endnu mere ondt, når man hører der bla. er brugt en økse.

Gid jorden åbner sig og opsluger det afskyelige menneske, der har gjort det.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Urtekussen » 6. nov 2016, 07:31

Besøg hos svigerfamilien i går. Som kun kan tale om sygdom. Først skulle vi høre om begravelsen af en, som svigermor havde fået kemo med. Så skulle vi høre om bændelorm. Da svigermor overbragte en hilsen fra en ansat i børnenes institution, skulle vi også lige høre at hun havde fået kræft.
Så meget sygdomssnak er bestemt ikke godt for min sygdomsangst.

Og på vej hjem gik vores nye bil i stykker! Argh!
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 6. nov 2016, 13:31

Min dumme psyke :trist:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 7. nov 2016, 14:34

Jeg er nu officielt bedsteforældreløs. Min morfar døde tidligere i dag. Han var blevet 93, og helbredet skrantede på mange måder, og han sov ind hjemme i sin egen seng; så på mange måder, var det nok en god måde at komme herfra. Men det er nu altså trist alligevel. Og jeg kan ikke lide tanken om, at min forældre nu er ældste generation og dermed sandsynligvis de næste, der skal herfra (om forhåbentlig mange, mange år).
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 7. nov 2016, 14:49

sigge skrev:Jeg er nu officielt bedsteforældreløs. Min morfar døde tidligere i dag. Han var blevet 93, og helbredet skrantede på mange måder, og han sov ind hjemme i sin egen seng; så på mange måder, var det nok en god måde at komme herfra. Men det er nu altså trist alligevel. Og jeg kan ikke lide tanken om, at min forældre nu er ældste generation og dermed sandsynligvis de næste, der skal herfra (om forhåbentlig mange, mange år).


Jeg har været bedsteforældreløs i lidt over ti år, og der kan jeg huske, at min mor fortalte at det var skræmmende at være den ældste generation. Her for nylig døde hendes ældre bror dog, og det var kun de to - han havde ingen børn - og så gik det pludselig op for hende, at hun var den sidste i sin familie (altså udover os børn og vores far - hendes kæreste). Altså den sidste som havde oplevet hendes barndom, barndomshjem, osv. Dét syntes hun godt nok var skræmmende. Jeg tør ikke engang tænke på, at jeg på et tidspunkt også bliver den sidste i min "egen" familie - dem, jeg er vokset op hjemme hos og sammen med. Selvom man får mand og børn er det bare noget andet. Jeg kondolerer :(
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 7. nov 2016, 18:58

Jeg fik fikset en revne der var på min iPad. Den var ellers fin nok og fungerede. Nu har jeg fået den tilbage og nu fungerer SELVE skærmen ikke - den reagerer ikke i siderne, og så er knappen fucket op.
Det mener ham der fra butikken er helt fair.

Men godt jeg betalte flere penge for at smadre min iPad. Den var i forvejen billig jo.
0
:banan: :banan:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 7. nov 2016, 19:06

Ballademager skrev:At jeg tilsyneladende arbejder i et cirkus med et strejf af børnehaveklasse. Man skulle ikke tro, at her udelukkende er voksne mennesker :stoned:

Man skulle tro vi arbejdede samme sted. Jeg har brugt en stor del af min dag på at prøve at lære voksne mennesker at vise hensyn til andre :gruble: Det hjalp ikke,- nogle af mine kollegaer er stadig egoistiske skiderikker :clap:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Maria86 » 7. nov 2016, 20:58

Det ser ud som om at opvaskemaskinen er gået i stykker :wacko: :rulle: :badr: :puke: Den er kun 7 år gammel og den har en kørt i et år da jeg ikke var hjemme så den har nok kun kørt 5 ½ år :puke: nu går jeg i seng :savl: kan ikke gøre noget. håber at i får en god nat :gogo: :wave:
0
Disturbia
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. nov 2016, 11:43
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Disturbia » 7. nov 2016, 21:16

Endnu engang står jeg faretruende tæt på kanten af en afgrund.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Slettet bruger » 8. nov 2016, 06:23

At stå op klokken 6. Det burde være forbudt.
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 8. nov 2016, 07:17

Sygdomsfølelse i kroppen. Kun halvanden måned siden jeg var syg sidst. :rulle:
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 8. nov 2016, 08:14

At jeg slet ikke kan falde i søvn for tiden....... Var hamrende træt i aftes.. så gik i seng lidt tidligere end jeg plejer. Og så lå jeg ellers bare der et par timer inden jeg faldt i søvn.. :boo:
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 8. nov 2016, 08:27

Det sneer... ja det i sig selv er normalt ikke særlig negativt, men når jeg stadig triller rundt på sommerdæk, så er det... jeg har meldt mig syg... pga sne. det er sku totalt negativt, især når jeg faktisk kan lide mit arbejde.
0

Tilbage til "Generelt"