Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 8. nov 2016, 08:39

cola skrev:Det sneer... ja det i sig selv er normalt ikke særlig negativt, men når jeg stadig triller rundt på sommerdæk, så er det... jeg har meldt mig syg... pga sne. det er sku totalt negativt, især når jeg faktisk kan lide mit arbejde.

Du har meldt dig syg, fordi det sner?
4
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 8. nov 2016, 10:18

Charly skrev:
cola skrev:Det sneer... ja det i sig selv er normalt ikke særlig negativt, men når jeg stadig triller rundt på sommerdæk, så er det... jeg har meldt mig syg... pga sne. det er sku totalt negativt, især når jeg faktisk kan lide mit arbejde.

Du har meldt dig syg, fordi det sner?

Et nyt arbejde... at ringe og sige... desværre jeg kan ikke komme fordi det sneer, det er sku værre end at melde sig syg. Og nej jeg kører sku ikke ud på vejen med sommerdæk på, når der ligger sne, de folk der gør den slags sku piskes med en våd vestkysten.
Så ja jeg er blevet hjemme fordi det sneer, og det syntes jeg faktisk er ret så træls, fordi jeg netop gerne vil på arbejde.
0
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Oveditlevsen » 8. nov 2016, 10:20

cola skrev:
Charly skrev:
cola skrev:Det sneer... ja det i sig selv er normalt ikke særlig negativt, men når jeg stadig triller rundt på sommerdæk, så er det... jeg har meldt mig syg... pga sne. det er sku totalt negativt, især når jeg faktisk kan lide mit arbejde.

Du har meldt dig syg, fordi det sner?

Et nyt arbejde... at ringe og sige... desværre jeg kan ikke komme fordi det sneer, det er sku værre end at melde sig syg. Og nej jeg kører sku ikke ud på vejen med sommerdæk på, når der ligger sne, de folk der gør den slags sku piskes med en våd vestkysten.
Så ja jeg er blevet hjemme fordi det sneer, og det syntes jeg faktisk er ret så træls, fordi jeg netop gerne vil på arbejde.


Dårlig undskyldning, du kunne have taget toget eller bussen.
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 8. nov 2016, 10:24

Oveditlevsen skrev:
cola skrev:
Charly skrev:
cola skrev:Det sneer... ja det i sig selv er normalt ikke særlig negativt, men når jeg stadig triller rundt på sommerdæk, så er det... jeg har meldt mig syg... pga sne. det er sku totalt negativt, især når jeg faktisk kan lide mit arbejde.

Du har meldt dig syg, fordi det sner?

Et nyt arbejde... at ringe og sige... desværre jeg kan ikke komme fordi det sneer, det er sku værre end at melde sig syg. Og nej jeg kører sku ikke ud på vejen med sommerdæk på, når der ligger sne, de folk der gør den slags sku piskes med en våd vestkysten.
Så ja jeg er blevet hjemme fordi det sneer, og det syntes jeg faktisk er ret så træls, fordi jeg netop gerne vil på arbejde.


Dårlig undskyldning, du kunne have taget toget eller bussen.

Hvor ville jeg dog elske hvis den mulighed faktisk var til stede, men ikke alle bor i offentlig transport område.
0
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Oveditlevsen » 8. nov 2016, 10:26

cola skrev:Hvor ville jeg dog elske hvis den mulighed faktisk var til stede, men ikke alle bor i offentlig transport område.

Du har heller ikke en cykel, ben at gå på eller en tlf. til at ringe efter en taxa?
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 8. nov 2016, 10:27

At folk åbenbart tror at jeg ikke vil arbejde, eller ikke syntes det er træls at blive hjemme fra et arbejde jeg faktisk syntes om... og derved giver mig en endnu mere negativ dag... Tak for lort.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sortkaffe » 8. nov 2016, 10:59

Oveditlevsen skrev:
cola skrev:Hvor ville jeg dog elske hvis den mulighed faktisk var til stede, men ikke alle bor i offentlig transport område.

Du har heller ikke en cykel, ben at gå på eller en tlf. til at ringe efter en taxa?

det er vel meget muligt hun bor pænt langt fra sit job?
2
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Oveditlevsen » 8. nov 2016, 11:03

sortkaffe skrev:
Oveditlevsen skrev:
cola skrev:Hvor ville jeg dog elske hvis den mulighed faktisk var til stede, men ikke alle bor i offentlig transport område.

Du har heller ikke en cykel, ben at gå på eller en tlf. til at ringe efter en taxa?

det er vel meget muligt hun bor pænt langt fra sit job?

Hvordan begrænser det en taxa?
Mener du et er ok at melde sig syg fordi man ikke har vinterdæk på sin bil? :stoned:
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 8. nov 2016, 11:04

cola skrev:At folk åbenbart tror at jeg ikke vil arbejde, eller ikke syntes det er træls at blive hjemme fra et arbejde jeg faktisk syntes om... og derved giver mig en endnu mere negativ dag... Tak for lort.

Du virker da ikke sådan udpræget løsningorienteret og ivrig efter at komme på arbejde, hvis du melder dig syg pga. sne.
4
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 8. nov 2016, 11:06

Hvis man vitterligt ikke kan komme på arbejde pga. sne, må man jo bruge en feriedag på det. Man kan da ikke melde sig syg.
6
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 8. nov 2016, 11:06

sortkaffe skrev:
Oveditlevsen skrev:
cola skrev:Hvor ville jeg dog elske hvis den mulighed faktisk var til stede, men ikke alle bor i offentlig transport område.

Du har heller ikke en cykel, ben at gå på eller en tlf. til at ringe efter en taxa?

det er vel meget muligt hun bor pænt langt fra sit job?

Det har du ganske ret i, jeg er pentler, af den gamle type, jeg bor på Djursland og arbejder i Århus, hvis jeg skulle gå ville det tage... til i morgen sikkert, skulle jeg med taxa, vil den mistede løn for i dag (ja jeg får ikke løn når jeg ikke møder op, uanset om det er sygdom eller andet) Den eneste grund til jeg ringede og sagde jeg var syg, er fordi det andet er så meget værre. De kan da leve med en der blir syg, men en der blir hjemme pga sne. Jeg ville få en fyreseddel, før jeg kom igen i morgen.
Hvor jeg altså håber at vejene igen er farbare for mig, for så kan jeg tage på arbejde og bagefter komme hen og få vinterdæk på, ja det er bestilt, for en uge siden... de havde bare ikke tid før. Mine dæk er hos dem, derfor kan jeg heller ikke vælge et andet sted.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf cola » 8. nov 2016, 11:07

Charly skrev:Hvis man vitterligt ikke kan komme på arbejde pga. sne, må man jo bruge en feriedag på det. Man kan da ikke melde sig syg.

Læs svar på en andens indlæg, det svare vel fint på dit spørgsmål... dem alle.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flora » 8. nov 2016, 11:08

Ej, gider I lige? Mon ikke cola har gennemtænkt de muligheder der var for at komme på arbejde og har vurderet det bedste var at blive hjemme? Det er sgu da lidt sært at sidde og insistere på at der er alle mulige muligheder når nu ingen af jer kender detaljerne af situationen.. :rulle:
7
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 8. nov 2016, 11:09

cola skrev:
Charly skrev:Hvis man vitterligt ikke kan komme på arbejde pga. sne, må man jo bruge en feriedag på det. Man kan da ikke melde sig syg.

Læs svar på en andens indlæg, det svare vel fint på dit spørgsmål... dem alle.

Ikke rigtigt nej, men det er jo sådan du har valgt at gøre det. Tænker ikke at vi bliver enige om hvad man burde gøre i sådan en situation, så jeg lader den bare ligge her.
1
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sortkaffe » 8. nov 2016, 11:29

Flora skrev:Ej, gider I lige? Mon ikke cola har gennemtænkt de muligheder der var for at komme på arbejde og har vurderet det bedste var at blive hjemme? Det er sgu da lidt sært at sidde og insistere på at der er alle mulige muligheder når nu ingen af jer kender detaljerne af situationen.. :rulle:

Helt enig! totalt pegen fingre der
- nu bor jeg så også på Djursland, og offentlig transport er virkelig ikke noget at råbe hurra for. Toget er nedlagt fordi man bygger letbane, ja der er sat busser ind, men de kører ikke ofte, og man skal skifte bus midtvejs, hvor busserne ikke venter på hinanden. Det kan godt give mere end en times ventetid. Og så er der faktisk kommet en del sne her, i hvert fald heromkring hvor jeg bor.
3

Tilbage til "Generelt"