Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Glimmer
Indlæg: 82
Tilmeldt: 8. okt 2016, 20:19
Kort karma: 8
Likede indlæg: 44

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Glimmer » 5. nov 2016, 10:33

Min kæreste vækkede mig i søvne i morges og fortalte jeg skulle passe på de store bølger. Jeg skulle helst ikke drukne.

Tror sjældent jeg har grint så meget kl 7 om morgenen
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Luffegås » 10. nov 2016, 12:17

Jeg ved godt jeg er pisse barnlig, og umoden, men det der med at købe kondomer, er noget der skal foregå hurtigt, anonymt, og gerne blandt en masse andre varer på et rullebånd. Jeg har været på p-piller altid, men er lige stoppet fordi det ødelagde mig humørmæssigt.
Forleden var vi så på apoteket for at købe kondomer, og jeg troede vi kunne stå i fred henne ved uvalget.
"Kan jeg hjælpe?" spørger yngre mand i apotekertøj. Min kæreste er verdens mest naturligste mand der hviler SÅ meget i sig selv, så han vender sig bare rundt og siger "ja, hvorfor er Plan dyrere end Durex, er der forskel?" (jeg begynder straks at stå og hviske med rødt hoved: "det er bare kartonen der er anderledes")
Apotekermand: "øøh, det er vidst bare mærket. Funkktionsmæssigt kan jeg nok ikke sige noget om hvad forskellen er". og så blev hans ene kind også rød. Og min kæreste begynder så bare yderligere en alm. debat om mærke og pris som om det var en bil eller en telefon, og jeg står bare og ikke vil ligne en der virkelig tænker økonomiskt omkring kondomer, for det er da bare et sted jeg ikke nødvendigvis vil gå efter det billigste.
Min kæreste var helt cool, indtil han så oppe ved kassen siger, at vi også lige skal have smertestillende, og vi alle 3 kommer til at rødme, og kæresten så måtte forklarer han har lavet et forkert vrid da han skulle stige ud af bilen.

Han VED godt at jeg synes sådan noget bare skal overståes, og alligevel var det som om det var med vilje vi skulle stå der og diskutere gummimateriale med apotekeren :D Derfor synes jeg han er sjov, for indimellem gør han sådan ting for at drille
15
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Pityt » 14. nov 2016, 19:40

Jeg havde en temmelig crappy weekend, så da min kæreste kom herhjem i går var jeg ikke helt på toppen hvilket jeg forsøgte at forklare med ordene "jeg er ikke helt mig selv". Min kæreste kiggede længe på mig og sagde så "bare du ikke er Carsten, så går det nok" :forvirret: Jeg...what? :stoned:
17
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Wizzze » 26. nov 2016, 16:22

Ikke så meget sagt, mere gjort.
Vores hotelværelse, eller rettere badeværelset, kommer med Lanvin bade- og smukseringsprodukter, og dem har fruen sirligt samlet sammen i sin kuffert, så stuepigen har sat nye frem hver dag. Men nu har frk Wizzze et mindre bjerg der ikke kan være i hendes toilettaske, så nu er hun desperat igang med at pakke ting i plastikposer og finde plads rundt om i kufferterne så hun kan få det hele med hjem, og det er ikke fordi vi har for meget plads (eller vægt) i forvejen :lol:
8
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Yuna » 1. dec 2016, 11:31

Vi så en af julereklamerne fra Elgiganten (The Teen), hvor der sidder en teenager juleaften og er pisse teenager-agtig-sur og der er en trykket stemning. Hun får så et glattejern eller whatever hår-maskine-ting af sin far, og bliver glad.

Så siger min kæreste "Er det fordi at det er en dreng, som gerne vil være en pige, og så viser faren med gaven at familen er ok med det?" (Det skal siges at pigen er lidt androgyn af udseende, og har ikke synderligt langt hår og med afskallet neglelak)

Æhhh, tænker jeg... Der tror jeg du overanalyserer firmaets reklame liiiiidt for meget :D
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Tricolette » 1. dec 2016, 11:42

Yuna skrev:Vi så en af julereklamerne fra Elgiganten (The Teen), hvor der sidder en teenager juleaften og er pisse teenager-agtig-sur og der er en trykket stemning. Hun får så et glattejern eller whatever hår-maskine-ting af sin far, og bliver glad.

Så siger min kæreste "Er det fordi at det er en dreng, som gerne vil være en pige, og så viser faren med gaven at familen er ok med det?" (Det skal siges at pigen er lidt androgyn af udseende, og har ikke synderligt langt hår og med afskallet neglelak)

Æhhh, tænker jeg... Der tror jeg du overanalyserer firmaets reklame liiiiidt for meget :D


Jeg tror så nok, din kæreste er på rette spor. Jeg hørte en radioreklame en dag, hvor sønnen var begyndt at flette sit hår om aftenen, for at have krøller om morgenen, så nu gav far ham et krølle/glattejern i julegave.
1
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Yuna » 1. dec 2016, 11:52

Tricolette skrev:Jeg tror så nok, din kæreste er på rette spor. Jeg hørte en radioreklame en dag, hvor sønnen var begyndt at flette sit hår om aftenen, for at have krøller om morgenen, så nu gav far ham et krølle/glattejern i julegave.

Haha ok, så er det mig der underanalyserer den :D
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mi55y » 9. dec 2016, 11:55

Han afspadserer i dag... :klap:

Molly TV.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mi55y » 13. dec 2016, 07:26

Jeg vågnede i nat ved, at min kæreste insisterede på, at jeg skulle røre hans øre. "Rør mit øre!" - blev der sagt flere gange... Nå ok, så rørte jeg da hans øre, og så vendte han sig om og sov videre... :gruble: :lol:

Han kunne ikke lige forklare det i morges...
17
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Sangius » 13. dec 2016, 07:34

Han kom hjem sprit-stiv forleden. Kan høre ham liste op ad trapperne, hvorefter han med et brag går durk ind i den lukkede dør til soveværelset. Så går der lige 5 sekunder, og så åbner han stille døren...
Så ligger han i 10 minutter og kigger på vores 3 måneder gamle datter og mumler 'hvor er du sød... hvor er du sød... men nej, du skal ikke op til mig... nej det skal du ikke... men hvor er du sød'
My god... :lol:
22
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ladysparrow » 13. dec 2016, 10:04

Jeg skal altid afsted på arbejde når han sover (han kommer altid hjem ved 3-4 om morgenen fra arbejde) Men han vil gerne at jeg siger farvel inden jeg går. I morges lister jeg op og siger at jeg smutter nu og i søvne mumler han 3-4 gange hvor meget han elsker mig. Jeg synes ellers det er synd at jeg vækker ham, men når jeg får den besked er jeg ikke så ked af det... :lun:
3
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Badesandalen » 14. dec 2016, 08:17

Ballademager skrev:For noget tid siden, ganske vidst, men kom lige i tanker om det:

Jeg var vågen, og kæresten lå med ryggen til mig og boblede. Pludselig vender han sig halvt om, klapper på mig uden på min dyne, sukker tilfreds, vender ryggen til mig igen og bobler videre :lol:

Ååårhh,, han ville være sikker på at du stadig var der. :dåne:
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf didas » 17. dec 2016, 15:27

...billede slettet
Senest rettet af didas 19. dec 2016, 12:26, rettet i alt 2 gange.
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Wizzze » 17. dec 2016, 15:36

Rikke skrev:Skudt, for helvede... SKUDT!!


Billede
0
Do as I say! :whip:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf JoyNips » 17. dec 2016, 15:40

Herhjemme hedder bland-selv fra de nederste hylder meget passende "fæces-slik"...
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Forhold og sex"