Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 12. nov 2016, 16:17

Daine skrev:
Spjaerten skrev:
Daine skrev:Sidder på mit værelse på cabinn metro og undre mig over, hvorfor de har limet noget netagtigt fast på vinduet :gruble: Jeg er på 13. sal og har en fed udsigt, som det net så fuldstændig ødelægger. Giver ikke mening for mig.

Selvmordsårsager?

Måske, men vinduet kan kun tippes åbent foroven, så man kan ihf ikke bruge den. Men det kan være det afleder tankerne.

Måske så man ikke kan kaste ting ned på folk? :gruble:
0
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 12. nov 2016, 16:42

LadyFox skrev:
Daine skrev:
Spjaerten skrev:
Daine skrev:Sidder på mit værelse på cabinn metro og undre mig over, hvorfor de har limet noget netagtigt fast på vinduet :gruble: Jeg er på 13. sal og har en fed udsigt, som det net så fuldstændig ødelægger. Giver ikke mening for mig.

Selvmordsårsager?

Måske, men vinduet kan kun tippes åbent foroven, så man kan ihf ikke bruge den. Men det kan være det afleder tankerne.

Måske så man ikke kan kaste ting ned på folk? :gruble:

Nej, for så meget kan vinduet ikke åbnes. Det er på selve ruden det sidder, måske det er en form for solafskærmning.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 12. nov 2016, 20:14

Hvad i alverden jeg har fået trykket på siden min mailboks oversvømmes af tilbud om at låne penge alverdens steder
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12449

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 12. nov 2016, 23:10

Fyrst Eberhard skrev:Er det bare mig, eller ligner Medinas mund noget, der ikke hører hjemme i et ansigt?


Næh, men hun køøøøøssser jo ud til hendes fans. Lige så lidt som den DMA hører til i hendes hånd! Ærespris, min bare!
2
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buller » 12. nov 2016, 23:17

Guilded_Lily skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Er det bare mig, eller ligner Medinas mund noget, der ikke hører hjemme i et ansigt?


Næh, men hun køøøøøssser jo ud til hendes fans. Lige så lidt som den DMA hører til i hendes hånd! Ærespris, min bare!


ser mere ud som om hun kuuuusser ud til sine fans.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25710

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 13. nov 2016, 01:06

MaybeBaby skrev:Nu kommer der jo den der nye bog hvor Mimi Jacobsen bl.a. fortæller om sin afdøde fars vilde sexliv. Og så er det jeg ikke helt forstår hvorfor hun åbenbart ved en masse om hans sexliv. Jeg undrer mig over om det er normalt at man indlemmer sine børn i ens sexliv på den måde. Altså det er da ikke fordi børn ikke må vide deres forældre har sex, men altså. Jeg er muligvis sart men jeg er sateme glad for ikke og have den store viden om mine forældres sexliv. Jeg tænker ligeledes at mine sønner er meget lidt interesseret i at vide detaljer om mit sexliv og jeg er meget lidt interesseret i at belemre dem med det.

Jeg synes altså det er lidt gustent.


Det er vel ikke sexlivet i detaljer, men at han havde andre kvinder, hvilket moderen ikke lagde skjul på overfor barnet, og så har hun også hørt om hans eskapader fra andre kilder.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8204

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 13. nov 2016, 12:56

Jeg sov to timer over mig. Jeg har aldrig i mit liv sovet over mig før.
Der ér sket noget med tiden over natten :gruble:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 13. nov 2016, 12:58

Anilara skrev:[...]
Der ér sket noget med tiden over natten :gruble:

Helt enig! Da jeg vågnede, var jeg overbevist om at det var mandag :panik:
1
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 13. nov 2016, 15:27

dgd2007 skrev:
Anilara skrev:[...]
Der ér sket noget med tiden over natten :gruble:

Helt enig! Da jeg vågnede, var jeg overbevist om at det var mandag :panik:

Jeg vågnede i panik klokken 6 og var overbevist om at det var mandag og jeg havde sovet for længe :nerve:
Hvad sker der? :forvirret:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 13. nov 2016, 15:58

^^Måske er det pga den kommende supermoon :shock:
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 13. nov 2016, 16:14

HappyPaww skrev:^^Måske er det pga den kommende supermoon :shock:

    Billede
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 13. nov 2016, 17:33

MaybeBaby skrev:Nu kommer der jo den der nye bog hvor Mimi Jacobsen bl.a. fortæller om sin afdøde fars vilde sexliv. Og så er det jeg ikke helt forstår hvorfor hun åbenbart ved en masse om hans sexliv. Jeg undrer mig over om det er normalt at man indlemmer sine børn i ens sexliv på den måde. Altså det er da ikke fordi børn ikke må vide deres forældre har sex, men altså. Jeg er muligvis sart men jeg er sateme glad for ikke og have den store viden om mine forældres sexliv. Jeg tænker ligeledes at mine sønner er meget lidt interesseret i at vide detaljer om mit sexliv og jeg er meget lidt interesseret i at belemre dem med det.

Jeg synes altså det er lidt gustent.

Jeg er også helt tilfreds med ikke af vide noget om mine forældres sexliv :0

Og skal helt klart IKKE have denne bog
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2016, 17:40

Delfin skrev:
MaybeBaby skrev:Nu kommer der jo den der nye bog hvor Mimi Jacobsen bl.a. fortæller om sin afdøde fars vilde sexliv. Og så er det jeg ikke helt forstår hvorfor hun åbenbart ved en masse om hans sexliv. Jeg undrer mig over om det er normalt at man indlemmer sine børn i ens sexliv på den måde. Altså det er da ikke fordi børn ikke må vide deres forældre har sex, men altså. Jeg er muligvis sart men jeg er sateme glad for ikke og have den store viden om mine forældres sexliv. Jeg tænker ligeledes at mine sønner er meget lidt interesseret i at vide detaljer om mit sexliv og jeg er meget lidt interesseret i at belemre dem med det.

Jeg synes altså det er lidt gustent.


Det er vel ikke sexlivet i detaljer, men at han havde andre kvinder, hvilket moderen ikke lagde skjul på overfor barnet, og så har hun også hørt om hans eskapader fra andre kilder.

Det eneste jeg tænkte da jeg læste om den bog, var at hendes mor da var en *biiip* af rang.
Man er eddermanme en møg-mor, hvis man hiver sit barn ind i forældrenes rod på den måde?
Hun gik simpelthen ind på sin datters værelse og satte en billedramme på bordet med en billede af hendes fars elskerinde??
Det er fuldkommen uhørt og fuldkommen ansvarsløst og fuldkommen egocentreret og fuldkommen vanvittigt.
Jeg er helt vildt forarget!
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 13. nov 2016, 17:57

Jailbird skrev:REJSEKORTET! Ja, altså jeg har (åbenbart) at ungt rejsekort. Min kæreste har tidligere fået ændret sit fra et ungt til et "voksent" hos 7eleven (man kan nemlig ikke selv gøre det, og billetkontrolløren vidste heller ikke hvordan man kunne ændre det, men vi henvendte os så i 7eleven). Men det kunne de ikke gøre for mig i dag, jeg skal tage ind til Hovedbanen for at ændre det :forvirret: Jamen jeg gider sgu da ikke til Hovedbanen :stoned:


Da de opdaterede sidst, blev det muligt at ændre flere af sine indstillinger selv. Mon ikke du kan fikse det selv i din selvbetjening, hvis du bare skal fra ung til voksen?

https://www.rejsekort.dk/brug-rejsekort ... ekort.aspx
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25710

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 13. nov 2016, 18:08

kidkomb skrev:
Delfin skrev:

Det er vel ikke sexlivet i detaljer, men at han havde andre kvinder, hvilket moderen ikke lagde skjul på overfor barnet, og så har hun også hørt om hans eskapader fra andre kilder.

Det eneste jeg tænkte da jeg læste om den bog, var at hendes mor da var en *biiip* af rang.
Man er eddermanme en møg-mor, hvis man hiver sit barn ind i forældrenes rod på den måde?
Hun gik simpelthen ind på sin datters værelse og satte en billedramme på bordet med en billede af hendes fars elskerinde??
Det er fuldkommen uhørt og fuldkommen ansvarsløst og fuldkommen egocentreret og fuldkommen vanvittigt.
Jeg er helt vildt forarget!


Også jeg. Jeg læste et kommentarspor et sted, hvor folk i hobetal luftede deres forargelse over, at hun ikke kunne tillade sig at svine sin afdøde fars minde til. Nu er faderen tilfældigvis kendt, men havde hun skrevet samme bog, hvor hun omtalte en ukendt far, tvivler jeg på. at ret mange ville have gøet over det. Hun har akkurat ligeså meget ret til at skrive en bog om sit liv, som alle andre har - kendte såvel som ukendte.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Generelt"