Vi der venter på storken!

Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 10. nov 2016, 15:05

Hvad tror I lægen tænker om at tage spiral ud, når jeg har mens? :genert:

Mens skulle komme på tirsdag først, men kan mærke optakt, så måske den kan komme i weekenden.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 10. nov 2016, 15:22

Ballademager skrev:
ina skrev:Hvad tror I lægen tænker om at tage spiral ud, når jeg har mens? :genert:

Mens skulle komme på tirsdag først, men kan mærke optakt, så måske den kan komme i weekenden.


Det tror jeg ikke er et problem overhovedet :) Faktisk har jeg lige googlet mig frem til, at det er det, man anbefaler.

http://www.chenriques.dk/index.php?sideid=37


Fedt! Tak for det. :kys:
0
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Modtodel » 11. nov 2016, 07:59

Øvøvøvøv.... Lorte mens....
0
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Estrella
Indlæg: 52
Tilmeldt: 1. feb 2016, 08:59
Kort karma: 9
Likede indlæg: 88

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Estrella » 12. nov 2016, 07:25

MyGirl skrev:
Estrella skrev:Hejsa

Jeg har desværre ikke fået læst med her ind på det sidste. Synes der har været så meget.
Vi går stadigvæk og venter på storken. Er pt i venteposition. Har testdag på lørdag efter anden IVF forsøg. Vi valgt at få lagt to æg op denne gang. Så er godt nok spændt.
Det ene øjeblik tror jeg på det og det næste er jeg sikker på at mens er på vej. Det er i dag 14 dage siden ægudtagning. I sidste forsøg kom mens 14 dage efter ÆU.


Hvor dejligt at se dig herinde igen :) (Eller, det havde selvfølgelig været dejligst, hvis du var blevet gravid og havde glemt alt om os, men you know..) Har sendt dig tanker løbende.

Hvor er det spændende! Jeg krydser og sender støv :preggo2:

Må man spørge, "hvordan" I fik lov til at få to æg lagt op? (Har jeg også en lille drøm om at få, men ved godt, vi ikke får lov til at starte med :genert: )


Vi havde "kun" to gode æg efter udtagning og befrugtning og fordi de mener at problemet er at ægget ikke vil sætte sig fast synes de det var en god idé at få begge op. Vi havde heldigvis snakket om det hjemme dagen før og kæresten var ok med det. Han har ellers været meget bange for at få tvillinger. Jeg har altid haft en lille drøm om det. Men da de spurgte om vi ville ha begge op var jeg alligevel lidt i tvivl.

Men nu det gjort. Og har netop testet positiv. Åh det vildt, tror ikke helt på det. Intet er sikkert før om to måneder. Det vildt hvis 3 års venten er slut.
22
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 12. nov 2016, 11:40

Wauw Estrella, hvor spændende. Stort tillykke :)
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 12. nov 2016, 15:36

Tillykke Estrella! Hvor er det dejligt! :love:
0
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Puf » 12. nov 2016, 21:53

Jeg har fået en indkaldelse til gynækolog her sidst på måneden. Er noget spændt på at høre hvad de siger.

Det er et halvt år siden jeg smed p-pillerne og jeg pletbløder KONSTANT (og har gjort det svingende de sidste 3-4 år) så nu håber jeg at gynækologen kan sige noget klogt og hjælpe med at få styr på min krop. Kan heller ikke lade være med at være lidt bekymret for min fertilitet når vi har regelmæssigt sex / regelmæssig menstruation og så ingen graviditet - selvom jeg godt ved at 6 måneder jo ikke er lang tid.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. nov 2016, 10:43

Puf skrev:Jeg har fået en indkaldelse til gynækolog her sidst på måneden. Er noget spændt på at høre hvad de siger.

Det er et halvt år siden jeg smed p-pillerne og jeg pletbløder KONSTANT (og har gjort det svingende de sidste 3-4 år) så nu håber jeg at gynækologen kan sige noget klogt og hjælpe med at få styr på min krop. Kan heller ikke lade være med at være lidt bekymret for min fertilitet når vi har regelmæssigt sex / regelmæssig menstruation og så ingen graviditet - selvom jeg godt ved at 6 måneder jo ikke er lang tid.


Det lyder sgi da irriterende med de pletblødninger! Håber, gynækologen kan hjælpe med at få det på plads!

Og håber endnu mere, at I er sunde og raske og fertile :) Du har jo helt ret- 6 måneder er ikke alarmerende, men på den anden side er det jo meget rart at vide, om der ligge noget bag, eller man bare skal have tålmodighed.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. nov 2016, 10:45

Ballademager skrev:Testede negativ her til morgen (venter mens i morgen, men synes det føles som om, at den er på vej), og det er jeg mest af alt lettet over, så det ikke kommer i vejen for min operation i denne uge.

Er mega nervøs for narkosen, men det er en helt anden snak :D

Edit: Vil lige præcisere, at jeg selvfølgelig ville have været vildt glad for en positiv test også. Men min næse er efterhånden så stort et problem for mig, fordi jeg ikke kan trække vejret ordentligt gennem næsen.


Dejligt, at der ikke blev "problemer" på den front - selvom graviditeter, som du skriver, jo aldrig rigtig er en dårlig ting.

Er sikker på, at nok skal gå fint med det hele :kys: Men kan godt forstå, du er nervøs! Det ville jeg stensikkert også være.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. nov 2016, 10:46

Jeg begynder for alvor nedtællingen til vores første samtale på fertilitetsklinikken. 11 dage endnu! Lige dele total spændende og angstprovokerende. Tænk, at jeg formentlig og forhåbentlig kommer til at bruge december måned på at stikke i mig selv :8:

Så har man sgu da fortjent en positiv test i forsinket julegave :genert:
2
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. nov 2016, 11:02

MyGirl skrev:Jeg begynder for alvor nedtællingen til vores første samtale på fertilitetsklinikken. 11 dage endnu! Lige dele total spændende og angstprovokerende. Tænk, at jeg formentlig og forhåbentlig kommer til at bruge december måned på at stikke i mig selv :8:

Så har man sgu da fortjent en positiv test i forsinket julegave :genert:


Kan godt forstå du tæller ned, det er jo lige om lidt.
Hvordan har du det med at skulle stikke dig selv?
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. nov 2016, 11:12

Jeg er nu 6 dage efter lægens forudsigelse af ægløsning, og jeg har både i går og i dag haft ømme bryster, kvalme, slem hovedpine og en underlig mave. Sådan synes jeg ikke jeg plejer at have det efter ægløsning, men kan selvfølgelig også være fordi der er så meget sygdom der florerer for tiden :puke:
Jeg er stadig heller ikke overbevist om, at lægen havde ret i det med ægløsning, så jeg tager æl test hver dag bare for at være på den sikre side. Sidst havde jeg ægløsning på cd 24 og jeg er nu på dag 16, så det kan stadig komme, hvis lægen tog fejl :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. nov 2016, 12:29

S_imse skrev:
MyGirl skrev:Jeg begynder for alvor nedtællingen til vores første samtale på fertilitetsklinikken. 11 dage endnu! Lige dele total spændende og angstprovokerende. Tænk, at jeg formentlig og forhåbentlig kommer til at bruge december måned på at stikke i mig selv :8:

Så har man sgu da fortjent en positiv test i forsinket julegave :genert:


Kan godt forstå du tæller ned, det er jo lige om lidt.
Hvordan har du det med at skulle stikke dig selv?


Absolut forfærdeligt! (Nu du spørger :lol: ) Jeg har kæmpe fobi for nåle og al deres væsen. Så det bliver da en spændende hurdle at skulle overkomme. Men kender til gengæld også mig selv godt nok til at vide, at jeg er stædig og har en god evne til at overvinde mig selv, når jeg ved, jeg er latterlig. Så er ikke som sådan i tvivl om, at jeg nok skal gennemføre det - og skjule overfor kæresten, at mit indre skriger :fløjt:

Og alle jeg snakker med siger, at det faktisk ikke er så slemt, så det trøster jeg mig med. :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. nov 2016, 15:37

S_imse skrev:Jeg er nu 6 dage efter lægens forudsigelse af ægløsning, og jeg har både i går og i dag haft ømme bryster, kvalme, slem hovedpine og en underlig mave. Sådan synes jeg ikke jeg plejer at have det efter ægløsning, men kan selvfølgelig også være fordi der er så meget sygdom der florerer for tiden :puke:
Jeg er stadig heller ikke overbevist om, at lægen havde ret i det med ægløsning, så jeg tager æl test hver dag bare for at være på den sikre side. Sidst havde jeg ægløsning på cd 24 og jeg er nu på dag 16, så det kan stadig komme, hvis lægen tog fejl :lol:


Guud, havde slet ikke set denne.

Det lyder da spændende i hvert fald. Alt krydset herfra!
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 14. nov 2016, 19:27

Jeg skulle have fjernet spiral i dag. Har ventet en måned på tiden, og så aflyste de til morgen. :whine: Heldigvis kunne jeg få en tid ved sygeplejersken i morgen, men nu har jeg klare influenza symptomer. :whine: Bliver sikkert nødt til at aflyse og så vente flere uger på ny tid. :(
0

Tilbage til "Graviditet"