Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. nov 2016, 20:14

ina skrev:Jeg skulle have fjernet spiral i dag. Har ventet en måned på tiden, og så aflyste de til morgen. :whine: Heldigvis kunne jeg få en tid ved sygeplejersken i morgen, men nu har jeg klare influenza symptomer. :whine: Bliver sikkert nødt til at aflyse og så vente flere uger på ny tid. :(


Øøøøv! Håber, du bliver frisk til at komme af sted i morgen :kys:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. nov 2016, 20:20

MyGirl skrev:
S_imse skrev:Jeg er nu 6 dage efter lægens forudsigelse af ægløsning, og jeg har både i går og i dag haft ømme bryster, kvalme, slem hovedpine og en underlig mave. Sådan synes jeg ikke jeg plejer at have det efter ægløsning, men kan selvfølgelig også være fordi der er så meget sygdom der florerer for tiden :puke:
Jeg er stadig heller ikke overbevist om, at lægen havde ret i det med ægløsning, så jeg tager æl test hver dag bare for at være på den sikre side. Sidst havde jeg ægløsning på cd 24 og jeg er nu på dag 16, så det kan stadig komme, hvis lægen tog fejl :lol:


Guud, havde slet ikke set denne.

Det lyder da spændende i hvert fald. Alt krydset herfra!


Tak, men tænker det nok bare er noget jeg bilder mig ind, og det er psyken der fremtvinger tegnene.
Det er lige gået op for mig, at hvis jeg er gravid, så vil jeg have termin ca 1/8 - altså den dag jeg har været ansat 9 mdr og derfor vil få betalt barsel. Men hvad hvis jeg føder før tid, som vist er meget normalt med lavt stofskifte, er der så ikke betalt barsel :gruble:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 15. nov 2016, 07:15

Jeg har meldt afbud. Jeg tror ikke jeg magter at gå i bad, køre derned og ligge med benene opad og så hjem. Må forsøge at få en tid i næste uge.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Ficus » 15. nov 2016, 09:11

Jeg vil gerne meldes ud af tråden :P


Rigtig meget held og lykke til jer der bliver! Håber i allesammen snart er at finde i terminstråden i stedet :blomst: :blomst:
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. nov 2016, 09:17

ina skrev:Jeg har meldt afbud. Jeg tror ikke jeg magter at gå i bad, køre derned og ligge med benene opad og så hjem. Må forsøge at få en tid i næste uge.


Det var sgi da ærgerligt :( God bedring, og håber du får en tid snart!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. nov 2016, 09:20

S_imse skrev:
MyGirl skrev:
S_imse skrev:Jeg er nu 6 dage efter lægens forudsigelse af ægløsning, og jeg har både i går og i dag haft ømme bryster, kvalme, slem hovedpine og en underlig mave. Sådan synes jeg ikke jeg plejer at have det efter ægløsning, men kan selvfølgelig også være fordi der er så meget sygdom der florerer for tiden :puke:
Jeg er stadig heller ikke overbevist om, at lægen havde ret i det med ægløsning, så jeg tager æl test hver dag bare for at være på den sikre side. Sidst havde jeg ægløsning på cd 24 og jeg er nu på dag 16, så det kan stadig komme, hvis lægen tog fejl :lol:


Guud, havde slet ikke set denne.

Det lyder da spændende i hvert fald. Alt krydset herfra!


Tak, men tænker det nok bare er noget jeg bilder mig ind, og det er psyken der fremtvinger tegnene.
Det er lige gået op for mig, at hvis jeg er gravid, så vil jeg have termin ca 1/8 - altså den dag jeg har været ansat 9 mdr og derfor vil få betalt barsel. Men hvad hvis jeg føder før tid, som vist er meget normalt med lavt stofskifte, er der så ikke betalt barsel :gruble:


Ja psyken kan virkelig spille en et pus! Men jeg håber nu stadig ;)

Aner absolut intet om barselsregler, så der kan jeg desværre ikke være behjælpelig.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 15. nov 2016, 09:44

MyGirl skrev:
ina skrev:Jeg har meldt afbud. Jeg tror ikke jeg magter at gå i bad, køre derned og ligge med benene opad og så hjem. Må forsøge at få en tid i næste uge.


Det var sgi da ærgerligt :( God bedring, og håber du får en tid snart!


Tak :kys: Har heldigvis fået en tid allerede onsdag i næste uge. :gogo:
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. nov 2016, 13:23

ina skrev:
MyGirl skrev:
ina skrev:Jeg har meldt afbud. Jeg tror ikke jeg magter at gå i bad, køre derned og ligge med benene opad og så hjem. Må forsøge at få en tid i næste uge.


Det var sgi da ærgerligt :( God bedring, og håber du får en tid snart!


Tak :kys: Har heldigvis fået en tid allerede onsdag i næste uge. :gogo:


Hvor dejligt! :)
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 15. nov 2016, 16:26

Jeg har mærket en masse bobleri på det seneste, men ved jo ikke om det er noget, eller om det bare er luft i maven :genert: Det er svært, når man ikke har været gravid før. Og tror i øvrigt psyken spiller én et kæmpe puds. Man havde sikkert ikke lagt mærke til de symptomer, hvis det ikke var en planlagt graviditet.

Men jeg skulle have haft menstruation i dag - nu må vi jo vente og se, det kan være den bare trækker det i langdrag; vi er jo trods alt lige begyndt. Jeg har i hvert fald fået den urene hud, som plejer at følge med menstruationen.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 16. nov 2016, 07:38

Ballademager skrev:
MyGirl skrev:
Ballademager skrev:Testede negativ her til morgen (venter mens i morgen, men synes det føles som om, at den er på vej), og det er jeg mest af alt lettet over, så det ikke kommer i vejen for min operation i denne uge.

Er mega nervøs for narkosen, men det er en helt anden snak :D

Edit: Vil lige præcisere, at jeg selvfølgelig ville have været vildt glad for en positiv test også. Men min næse er efterhånden så stort et problem for mig, fordi jeg ikke kan trække vejret ordentligt gennem næsen.


Dejligt, at der ikke blev "problemer" på den front - selvom graviditeter, som du skriver, jo aldrig rigtig er en dårlig ting.

Er sikker på, at nok skal gå fint med det hele :kys: Men kan godt forstå, du er nervøs! Det ville jeg stensikkert også være.


Fik mens i går (under operationen) ganske som min Clue-app havde forudset. Det fede ved at få det, når man er pumpet op på smertestillende, er, at alle menssmerter holder sig langt væk :lol:

Ellers gik det rigtig godt, og min nervøsitet blev gjort helt til skamme. Blev simpelthen så glædeligt overrasket over, at det ikke var værre at skulle i narkose. Derudover var personalet bare så søde, erfarne og dygtige.

Nu skulle snudeskaftet gerne være bedre forberedt på en graviditet.


Godt at det gik godt! :kys:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 16. nov 2016, 09:04

Venter stadig på mens... tør ikke teste endnu.

Rigtig godt at høre med operationen, BM.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 16. nov 2016, 09:32

lillebjoern skrev:Venter stadig på mens... tør ikke teste endnu.

Rigtig godt at høre med operationen, BM.


Ved du med sikkerhed hvornår du havde ægløsning? Hvis du er mere end to uger efter den dag, ville jeg tage en test :)
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 16. nov 2016, 09:35

S_imse skrev:
lillebjoern skrev:Venter stadig på mens... tør ikke teste endnu.

Rigtig godt at høre med operationen, BM.


Ved du med sikkerhed hvornår du havde ægløsning? Hvis du er mere end to uger efter den dag, ville jeg tage en test :)


Nej, det ved jeg desværre ikke - også derfor jeg venter så lang tid som muligt, selvom det er svært! Giver det lige en dag mere mht. den manglende menstruation, og så tror jeg altså jeg tester.. :genert:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 16. nov 2016, 09:44

lillebjoern skrev:
S_imse skrev:
lillebjoern skrev:Venter stadig på mens... tør ikke teste endnu.

Rigtig godt at høre med operationen, BM.


Ved du med sikkerhed hvornår du havde ægløsning? Hvis du er mere end to uger efter den dag, ville jeg tage en test :)


Nej, det ved jeg desværre ikke - også derfor jeg venter så lang tid som muligt, selvom det er svært! Giver det lige en dag mere mht. den manglende menstruation, og så tror jeg altså jeg tester.. :genert:


Det kender jeg godt - efter jeg stoppede med P piller havde jeg cykli på 41 dage og 101 dage. Især den cyklus på 101 dage blev der også taget en del test. Jeg begyndte derefter at tage ÆL test for at have en ide, næste cyklus var 45 dage, så endte med 28 test inden den var positiv :lol: men i det mindste vidste jeg hvornår jeg skulle have mens.
Denne gang mente lægen jeg havde ÆL på dag 10, hvilket er meget underligt for mig da det tidligste jeg gør har haft var dag 23.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 16. nov 2016, 11:56

S_imse skrev:
lillebjoern skrev:
S_imse skrev:
lillebjoern skrev:Venter stadig på mens... tør ikke teste endnu.

Rigtig godt at høre med operationen, BM.


Ved du med sikkerhed hvornår du havde ægløsning? Hvis du er mere end to uger efter den dag, ville jeg tage en test :)


Nej, det ved jeg desværre ikke - også derfor jeg venter så lang tid som muligt, selvom det er svært! Giver det lige en dag mere mht. den manglende menstruation, og så tror jeg altså jeg tester.. :genert:


Det kender jeg godt - efter jeg stoppede med P piller havde jeg cykli på 41 dage og 101 dage. Især den cyklus på 101 dage blev der også taget en del test. Jeg begyndte derefter at tage ÆL test for at have en ide, næste cyklus var 45 dage, så endte med 28 test inden den var positiv :lol: men i det mindste vidste jeg hvornår jeg skulle have mens.
Denne gang mente lægen jeg havde ÆL på dag 10, hvilket er meget underligt for mig da det tidligste jeg gør har haft var dag 23.


Arh, nu gør du da mig nervøs :lol: Men ja, jeg køber et par ægløsningstests og graviditetstests i dag. Har længe tænkt på ÆL tests, da der jo ikke rigtig er nogen idé i det, hvis man ikke har ÆL (altså ikke at man ikke kan have sex, men det er som om at effort'en liiiige bliver skruet lidt mere op...). Kan godt mærke jeg er totalt newbie på det her område, så det er godt jeg har jer! Hvis jeg har en cyklus på 100 dage kan jeg jo vente lang tid :P
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Graviditet"