Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 16. nov 2016, 15:11

Om brugeren OveDitlevsen herinde er en eller anden ny troll, jeg ikke havde spottet før? (Hvis ja, bliver vedkommende jo sikkert helt salig over opmærksomheden, hvis han/hun læser dette, men so be it).
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 16. nov 2016, 20:18

MaybeBaby skrev:At man vælger at deltage i "Mit plastikmareridt", med et smerteproblem grundet store implantater og en byld og så takke nej til deres tilbud fordi man ikke kan klare at få implantaterne fjernet. Undskyld men, at det kommer bag på hende, at det er det de er nødt til for at afhjælpe det, det undrer mig .

Og så kan det der "fysiske smertehelvede" vist ikke have været så slemt igen.


Jeg har ikke set så mange af de programmer. Men lige netop det med at nogen bliver nød til at få fjernet diverse implantater for at komme af med "de skrækkelige" smerter har jeg også set både ved en mand og en kvinde. Begge sagde også nej til det.
Så min reaktion er lige som din, at så gør det nok ikke så ondt alligevel
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 16. nov 2016, 20:45

Smiling_Goat skrev:Hvorfor teenagere i Næstved går på druk om onsdagen. Hver onsdag vandrer de ved denne tid igennem gågaden, dinglende og bærende på alkohol.. Hvor går de hen? Og hvorfor en onsdag? Skal de ikke i skole i morgen? Hvad skete der med at gå i byen torsdag? Det giver da meget mere mening end onsdag..

Nej, jeg er ikke gammel :sur:


:ae: :kys:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 16. nov 2016, 23:37

MaybeBaby skrev:Jeg både undrer mig og bliver jeg over de har fået grimme blikke og kommentarer pga hendes udslæt, for børn kan jeg forstå de kigger og måske også siger noget, fordi de ikke har samme veludviklede filter som voksne (med mindre de er mentalt tilbagestående) bør og skal have.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/lill ... ys/6409323

Hvis jeg så hende på gaden ville jeg da også vende mig om for af se om det så jeg så faktisk var det jeg så
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2016, 09:56

Jeg undrer mig stadig over hvilken slags mennesker det er, der arbejder på alarmcentralen.
Jeg gad godt være en flue på væggen derinde i løbet af en vagt.

Mon ikke vi, heldigvis!, kun er nogle år fra at vi facetimer med AC. Det giver et noget andet scenarie tror jeg. Håber jeg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 17. nov 2016, 14:54

Hvorfor kvinder med for mange kilo på kroppen bliver til "piger", fx som i "tøj til store piger" :stoned:
10
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4561

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf PerXX » 17. nov 2016, 15:08

Hvorfor man lyver, og så selv videresender en mail der åbenlyst viser det modsatte..

"Grunden til de nye medarbejdere endnu ikke kan udføre deres arbejde er at mailen med de nødvendige informationer var blevet sendt til en anden".

.. Herefter vedhæfter han en mail som 1: ikke indeholder de informationer der efterspørges. 2: er blevet sendt til ham for flere dage siden. 3: viser at informationerne først er blevet bestilt EFTER de nye ansatte er startet. Folk som han i øvrigt selv har ansat, så det kan næppe komme som en overraskelse..

But why? :gruble:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2016, 15:28

0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20482
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 17. nov 2016, 15:57

Jeg tror aldrig jeg har set dette instrument. Ved nærmere eftertanke, har jeg nok ikke lyst til at se det :gruble:

Billede
8
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2016, 15:59

Juki skrev:Hvorfor kvinder med for mange kilo på kroppen bliver til "piger", fx som i "tøj til store piger" :stoned:


Har også undret mig - kan ikke fordrage det. Mon ikke det er et forsøg på paradoksalt nok at gøre den store kvinde lidt mindre, fordi idealet for kvinder er at være lille? Altså, hvis en pige er stor, kan det lige gå. Men en kvinde, der i sagens natur både er fuldvoksen og så OGSÅ stor ... Uhauha.

:stoned:
Senest rettet af ManicNinja 17. nov 2016, 16:02, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 17. nov 2016, 16:17

ManicNinja skrev:
Juki skrev:Hvorfor kvinder med for mange kilo på kroppen bliver til "piger", fx som i "tøj til store piger" :stoned:


Har også undret mig - kan ikke fordrage det. Mon ikke det er et forsøg på paradoksalt nok at gøre den store kvinde lidt mindre, fordi idealet for kvinder er at være lille? Altså, hvis en pige er stor, kan det lige gå. Men en kvinde, der i sagens natur både er fuldvoksen og så OGSÅ stor ... Uhauha.

:stoned:

Måske.. Jeg synes bare det virker som en måde at fralægge sig "ansvaret", fordi en pige er noget lille og uskyldigt noget :tie:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 17. nov 2016, 16:19

paint skrev:Jeg tror aldrig jeg har set dette instrument. Ved nærmere eftertanke, har jeg nok ikke lyst til at se det :gruble:

Billede


Og så lige forcefully...
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20482
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 17. nov 2016, 17:56

Sangius skrev:
paint skrev:Jeg tror aldrig jeg har set dette instrument. Ved nærmere eftertanke, har jeg nok ikke lyst til at se det :gruble:

Billede


Og så lige forcefully...


Man må håbe at det ikke er helt symfoniorkester, der 'blæser' i instrumentet. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 17. nov 2016, 18:12

paint skrev:
Sangius skrev:
paint skrev:Jeg tror aldrig jeg har set dette instrument. Ved nærmere eftertanke, har jeg nok ikke lyst til at se det :gruble:

Billede


Og så lige forcefully...


Man må håbe at det ikke er helt symfoniorkester, der 'blæser' i instrumentet. ;)


Hvis det er, kan man vel sige at det swinger?
4
Klimatosse
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sortkaffe » 17. nov 2016, 18:59

Anne Droid skrev:
paint skrev:
Sangius skrev:
paint skrev:Jeg tror aldrig jeg har set dette instrument. Ved nærmere eftertanke, har jeg nok ikke lyst til at se det :gruble:

Billede


Og så lige forcefully...


Man må håbe at det ikke er helt symfoniorkester, der 'blæser' i instrumentet. ;)


Hvis det er, kan man vel sige at det swinger?

øj så får swingerklub en helt ny betydning
2

Tilbage til "Generelt"