Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 17. nov 2016, 22:31

Titlen "Prinsesser fra Blokken" - mere fordi jeg aldrig nogensinde har hørt nogen omtale Vestegnen for Blokken før :gruble: Jeg ved ikke om det er sådan lidt J.Lo inspireret :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 18. nov 2016, 10:58

Jeg læser Forbandede Barndom af Sapran Hassna, og det undrer mig virkelig hvordan en kommune kan modtage flere forskellige underretninger af forskellige fagfolk, og stadigvæk ikke reagere på det. Ikke engang da en læge underretter at han mistænker seksuelt misbrug, sker der noget.
Jeg får helt ondt i maven ved tanken om det :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 18. nov 2016, 13:11

Jeg undrer mig over at der ikke er flere der er klar over hvor stor jævndøgn er, hvis man måler fra et punkt A og længe nok.:gruble:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 18. nov 2016, 14:20

Animi skrev:Titlen "Prinsesser fra Blokken" - mere fordi jeg aldrig nogensinde har hørt nogen omtale Vestegnen for Blokken før :gruble: Jeg ved ikke om det er sådan lidt J.Lo inspireret :lol:


Mon ikke der menes én af 'blokkene' derude? (og der er mange af dem) ;)

Billede


Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 18. nov 2016, 14:48

paint skrev:
Animi skrev:Titlen "Prinsesser fra Blokken" - mere fordi jeg aldrig nogensinde har hørt nogen omtale Vestegnen for Blokken før :gruble: Jeg ved ikke om det er sådan lidt J.Lo inspireret :lol:


Mon ikke der menes én af 'blokkene' derude? (og der er mange af dem) ;)


Måske - men det handler jo om flere forskellige piger, fra forskellige steder på Vestegnen, derfor synes jeg det er lidt spøjst at samlet kalde det 'Blokken' - mest fordi jeg aldrig selv har omtalt det, eller hørt andre omtale det sådan før :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 18. nov 2016, 14:55

Animi skrev:
paint skrev:
Animi skrev:Titlen "Prinsesser fra Blokken" - mere fordi jeg aldrig nogensinde har hørt nogen omtale Vestegnen for Blokken før :gruble: Jeg ved ikke om det er sådan lidt J.Lo inspireret :lol:


Mon ikke der menes én af 'blokkene' derude? (og der er mange af dem) ;)


Måske - men det handler jo om flere forskellige piger, fra forskellige steder på Vestegnen, derfor synes jeg det er lidt spøjst at samlet kalde det 'Blokken' - mest fordi jeg aldrig selv har omtalt det, eller hørt andre omtale det sådan før :lol:


Måske er det for at understrege, at pigerne er fra socialt boligbyggeri, og ikke fra fx. et villakvarter.
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 18. nov 2016, 15:06

Tibbler skrev:Måske er det for at understrege, at pigerne er fra socialt boligbyggeri, og ikke fra fx. et villakvarter.


Ja det kan da sagtens være :)

Lidt misvisende vil det dog være så, da deres typer også findes i villakvarterene herude :P Men det behøver programmet jo selvfølgelig ikke at vide :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2016, 16:25

Hvordan man kan have en gnaver i sin kjole uden at opdage det med det samme :gruble:
http://www.bt.dk/udland/hun-havde-sin-n ... adden-lugt
2
...
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf zembra1986 » 18. nov 2016, 16:54

Hvor Tuborg's ikoniske julereklame bliver af? Jeg har ikke set den en eneste gang på tv endnu :(

2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 18. nov 2016, 21:26

At den der latterlige "Elgiganten har en undersøgelse og gennemfører du, kan du få et mega monster tv for kun 5 kr"-opslag bliver ved at dukke op i min news-feed fra div venner.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2016, 11:18

Hvorfor jeg spiser ½ durum med falafel, en håndfuld chips og en cola til morgenmad?
Det ligger sygt dårligt i maven og jeg skal på arbejde.

Psyken er en mærkelig en. -På dage som denne kan jeg næsten fysisk høre stemmen i hovedet der siger "Fryd, nu tager du på! Og du fortjener ikke bedre end det!"
Jeg ved godt at den stemme har været sådan siden jeg var barn og jeg kan som regel komme nogenlunde overens med den (disclaimer; jeg hører ikke stemmer, jeg har bare sat et mentalt billede på den mekanisme jeg har) men for fa'en, det er simpelthen for åndssvagt altså.
Det undrer mig at man ikke kan trylle den væk.

EDIT: Det går lige op for mig at min mens starter om 3 dage. Det er derfor jeg vil æde alt i min nærhed. To gange helst.
Senest rettet af kidkomb 19. nov 2016, 11:56, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2016, 11:27

Jeg undrer mig også over om nogen som helst af de der "Give-away"-konkurrencer på facebook er ægte?
Altså er der nogen af dem, her tænker jeg også mere lødige sider, der rent faktisk giver noget væk?
Har de ikke bare nogle dæk-profiler, som så "vinder" konkurrencen?
Der er helt utrolig mange give-aways og jeg tror kun jeg har hørt om en enkelt (var det mon Studsgaard herinde fra) der har vundet noget.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 19. nov 2016, 11:33

kidkomb skrev:Jeg undrer mig også over om nogen som helst af de der "Give-away"-konkurrencer på facebook er ægte?
Altså er der nogen af dem, her tænker jeg også mere lødige sider, der rent faktisk giver noget væk?
Har de ikke bare nogle dæk-profiler, som så "vinder" konkurrencen?
Der er helt utrolig mange give-aways og jeg tror kun jeg har hørt om en enkelt (var det mon Studsgaard herinde fra) der har vundet noget.

Ja rigtigt husket :)
Jeg har faktiske vundet en fem gange via facebook. Og kender en del andre der også har.
Så det er reelt nok.
Det er jo god reklame.
Som facebook er lavet så kan dine venner få opslag om du har kommenteret en eller anden side, hvilket så gør de får flere der klikker ind på den side.

Jeg tror bestemt der er nogen sider der gør det med dæk profiler (så sidste år en ny opstartet side hvor der hver uge var konkurrencer om at vinde et seegboard- det var alle unge knægte der var venner med indehaveren af siden, der vandt), men mange er helt reelle.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2016, 11:34

Studsgaard skrev:
kidkomb skrev:Jeg undrer mig også over om nogen som helst af de der "Give-away"-konkurrencer på facebook er ægte?
Altså er der nogen af dem, her tænker jeg også mere lødige sider, der rent faktisk giver noget væk?
Har de ikke bare nogle dæk-profiler, som så "vinder" konkurrencen?
Der er helt utrolig mange give-aways og jeg tror kun jeg har hørt om en enkelt (var det mon Studsgaard herinde fra) der har vundet noget.

Ja rigtigt husket :)
Jeg har faktiske vundet en fem gange via facebook. Og kender en del andre der også har.
Så det er reelt nok.
Det er jo god reklame.
Som facebook er lavet så kan dine venner få opslag om du har kommenteret en eller anden side, hvilket så gør de får flere der klikker ind på den side.

Jeg tror bestemt der er nogen sider der gør det med dæk profiler (så sidste år en ny opstartet side hvor der hver uge var konkurrencer om at vinde et seegboard- det var alle unge knægte der var venner med indehaveren af siden, der vandt), men mange er helt reelle.

Jeg er lidt bange for dig nu. Jeg havde ikke engang tag'et dig, men du kom to sekunder efter jeg havde skrevet dit navn :8: :lol: :lol:

Nå, men fedt nok, så kunne det være man lige skulle deltage i nogle af dem :-D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 19. nov 2016, 11:38

kidkomb skrev:
Studsgaard skrev:
kidkomb skrev:Jeg undrer mig også over om nogen som helst af de der "Give-away"-konkurrencer på facebook er ægte?
Altså er der nogen af dem, her tænker jeg også mere lødige sider, der rent faktisk giver noget væk?
Har de ikke bare nogle dæk-profiler, som så "vinder" konkurrencen?
Der er helt utrolig mange give-aways og jeg tror kun jeg har hørt om en enkelt (var det mon Studsgaard herinde fra) der har vundet noget.

Ja rigtigt husket :)
Jeg har faktiske vundet en fem gange via facebook. Og kender en del andre der også har.
Så det er reelt nok.
Det er jo god reklame.
Som facebook er lavet så kan dine venner få opslag om du har kommenteret en eller anden side, hvilket så gør de får flere der klikker ind på den side.

Jeg tror bestemt der er nogen sider der gør det med dæk profiler (så sidste år en ny opstartet side hvor der hver uge var konkurrencer om at vinde et seegboard- det var alle unge knægte der var venner med indehaveren af siden, der vandt), men mange er helt reelle.

Jeg er lidt bange for dig nu. Jeg havde ikke engang tag'et dig, men du kom to sekunder efter jeg havde skrevet dit navn :8: :lol: :lol:

Nå, men fedt nok, så kunne det være man lige skulle deltage i nogle af dem :-D

:lol: det er et helt tilfælde.

Og ja det kan godt betale sig. Bare vær godt opmærksom på det bare er de mindre konkurrencer fra enkelte butikker og ikke sådan en i stil med "vind en bil" eller "vind drømmerejsen" og lignende. Det er generelt bare for at få dig til at opgive dine info og du vil så blive kontaktet af en masse sponsore
3

Tilbage til "Generelt"