Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 13:18

Dikus skrev:
Kyle skrev:
FitBrideToBE skrev:
Dikus skrev:
alias skrev:Man behøver altså ikke at sovse sine indlæg ind i eder og væmmeligt sprog for at give sit indhold lidt kant.

Når jeg ser den slags indlæg, så tænker jeg at afsenderen er barnagtig og dårlig til at kommunikere og formidle sine følelser.


Hvad mener du med det indlæg? Eller snarere... Hvilke indlæg har du i tankerne?


Tja "personen" her har fx lige givet mig rødt kort for at skrive, at skyr smager af bræk og fandme ikke skal puttes i munden.

Hvorfor skulle det, deles her? Er det ikke ok, at mene det er en ubehagelig måde at tale om mad?


Jo... Men eftersom jeg opfattede alias indlæg som en skjult sviner - så er det da relevant for den debattør, der har følt sig ramt af svineren at stå frem.

Og lige om lidt får jeg moderatorerne på nakken med en henstilling om ikke at afspore tråden :blush:

Undskylder - stopper nu.


Jamen vi kan da fint stoppe, men som sagt, hvis sitets regler er imod brug af røde kort, så må i se at få styr på situationen.
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FitBrideToBE » 8. okt 2015, 13:18

Kyle skrev:
FitBrideToBE skrev:
Kyle skrev:
FitBrideToBE skrev:
Kyle skrev:
FitBrideToBE skrev:
Dikus skrev:
alias skrev:Man behøver altså ikke at sovse sine indlæg ind i eder og væmmeligt sprog for at give sit indhold lidt kant.

Når jeg ser den slags indlæg, så tænker jeg at afsenderen er barnagtig og dårlig til at kommunikere og formidle sine følelser.


Hvad mener du med det indlæg? Eller snarere... Hvilke indlæg har du i tankerne?


Tja "personen" her har fx lige givet mig rødt kort for at skrive, at skyr smager af bræk og fandme ikke skal puttes i munden.

Hvorfor skulle det, deles her? Er det ikke ok, at mene det er en ubehagelig måde at tale om mad?


Fordi Dikus spurgte.. så svarede jeg..

Nej Dikus spurgte Alias om hvad vedkommende mente med sit indlæg. Ikke om der var delt røde kort ud og for hvad.


Jesus.. :rulle:

Så røde kort er ikke ok, men rullende øjne og Jesus er?


Røde kort er helt okay.. Jeg har på intet tidspunkt sagt, at de ikke er okay.. Jeg har blot givet udtryk for, at de i konteksten var " :rulle: " i mine øjne.. Det er vel okay at have en holdning, eller no?!
0
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 13:23

Dikus skrev:
alias skrev:
FitBrideToBE skrev:
Dikus skrev:
alias skrev:Man behøver altså ikke at sovse sine indlæg ind i eder og væmmeligt sprog for at give sit indhold lidt kant.

Når jeg ser den slags indlæg, så tænker jeg at afsenderen er barnagtig og dårlig til at kommunikere og formidle sine følelser.


Hvad mener du med det indlæg? Eller snarere... Hvilke indlæg har du i tankerne?


Tja "personen" her har fx lige givet mig rødt kort for at skrive, at skyr smager af bræk og fandme ikke skal puttes i munden.


Jeg giver mange røde kort.
Hvis man fra administrationens side ikke tolererer røde kort, så skal man lade være med at give brugerne muligheden for at anvende dem.

:)


Jeg forstår ikke, hvorfor du bringer moderationen ind i det her, når jeg tydeligt angiver, der ikke er tale om moderation. Det vil jeg gerne frabede mig.

Hvor mener du, jeg skriver grimt? Det har aldrig været min mening - og det vil jeg da gerne rette op på, hvis jeg på nogen måde har stødt dig.

Er det dig meget imod at forholde dig til, at dit indlæg er blevet opfattet som en dårligt skjult sviner? Og lige så meget imod at svare på det oprindelige spørgsmål: Nemlig hvilke indlæg du så konkret tænker på? Noget må du da have i tankerne?


Hvis du læser citaterne som de korrekt fremstår, så vil du se at kommentaren -Mange skriver grimt, du er en af dem, i det pågældende indlæg, og jeg har lov at give et rødt kort hvis jeg føler at et indlæg fortjener det. - er et svar til fitbride, og ikke dig.

Hvad jeg tænker over at hun bliver stødt? Ikke så meget, hun overreagerer jo helt vildt, det er tydeligt at se.
0
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Garfield » 8. okt 2015, 13:23

Jeg synes faktisk at @alias' oprindelige indlæg var helt i trådens ånd for h*n måtte tydeligvis ikke sige dét, h*n sagde....

Nupper også lige nogle popcorn sammen med Puffi :popkorn:
9
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 13:24

FitBrideToBE skrev:
Kyle skrev:
FitBrideToBE skrev:
Kyle skrev:
FitBrideToBE skrev:
Kyle skrev:
FitBrideToBE skrev:
Dikus skrev:
alias skrev:Man behøver altså ikke at sovse sine indlæg ind i eder og væmmeligt sprog for at give sit indhold lidt kant.

Når jeg ser den slags indlæg, så tænker jeg at afsenderen er barnagtig og dårlig til at kommunikere og formidle sine følelser.


Hvad mener du med det indlæg? Eller snarere... Hvilke indlæg har du i tankerne?


Tja "personen" her har fx lige givet mig rødt kort for at skrive, at skyr smager af bræk og fandme ikke skal puttes i munden.

Hvorfor skulle det, deles her? Er det ikke ok, at mene det er en ubehagelig måde at tale om mad?


Fordi Dikus spurgte.. så svarede jeg..

Nej Dikus spurgte Alias om hvad vedkommende mente med sit indlæg. Ikke om der var delt røde kort ud og for hvad.


Jesus.. :rulle:

Så røde kort er ikke ok, men rullende øjne og Jesus er?


Røde kort er helt okay.. Jeg har på intet tidspunkt sagt, at de ikke er okay.. Jeg har blot givet udtryk for, at de i konteksten var " :rulle: " i mine øjne.. Det er vel okay at have en holdning, eller no?!


Det er helt fint, men underholdende dobbeltmoralsk. :lol:
2
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dime » 8. okt 2015, 13:25

Billede
8
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FitBrideToBE » 8. okt 2015, 13:25

Pas på.. jeg er vild og overreagerende.. Wraaah.. Out.
0
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 13:27

FitBrideToBE skrev:Pas på.. jeg er vild og overreagerende.. Wraaah.. Out.


**********.

(Indhold redigeret af moderator af hensyn til reglerne)
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 8. okt 2015, 13:27

Var det lige debattens første popcorn? Køl af og stik mig posen
6
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Indlægaf icelady » 8. okt 2015, 13:32

Nu må mods jo gerne undre sig over ting og stille opklarende spørgsmål.
Hvis det foregår som mod, vil der blive gjort tydeligt opmærksom på det.

Ellers må man se bort fra, at debattøren også lige tilfældigvis er moderator.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 13:32

Husk nu at bruge tandtråd og rense jeres tænder efter alle de popcorn! De popcornskaller kan gøre modbydeligt nas i tandkødet.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 8. okt 2015, 13:36

Intet er så godt som en lille pose popcorn over ingenting og en bøvs. Så går tiden da med noget, mens man blev 10 minutter ældre.
5
14 11 14
02 05 22
30 08 23
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re:

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 13:40

icelady skrev:Nu må mods jo gerne undre sig over ting og stille opklarende spørgsmål.
Hvis det foregår som mod, vil der blive gjort tydeligt opmærksom på det.

Ellers må man se bort fra, at debattøren også lige tilfældigvis er moderator.



Jamen igen, fis i en hornlygte. Tom snak.

Jeg må ikke stille mig kritisk overfor moderatorerne, ellers så får jeg en advarsel.
Jeg har i min indbakke lige modtaget en advarsel fra Sunshine om at jeg ikke må stille spørgsmålstegn ved moderatorernes evner og deres påstand om at de bare lige tage moderatorkastketter af og på.

Dette er en advarsel udstedt af en administrator eller redaktør på denne side.

Dette er en advarsel vedrørende det indlæg du har skrevet: viewtopic.php?f=5&p=31746#p31746.
Så grund af uacceptabel tone.
Følges moderators henstilling ikke, kan det føre til udelukkelse.


Sjovt nok af en moderator til fordel for en moderator. Selvjustits folkens, selvjustits, det ville simpelthen være klædeligt.
0
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 13:43

Ganske sikkert bliver jeg nu bannet, eller får slettet mine indlæg. Jeg forventer intet mindre.
Men det var hyggeligt at spise popcorn med jer. :wave:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Re:

Indlægaf icelady » 8. okt 2015, 13:44

alias skrev:

Jamen igen, fis i en hornlygte. Tom snak.

Jeg må ikke stille mig kritisk overfor moderatorerne, ellers så får jeg en advarsel.
Jeg har i min indbakke lige modtaget en advarsel fra Sunshine om at jeg ikke må stille spørgsmålstegn ved moderatorernes evner og deres påstand om at de bare lige tage moderatorkastketter af og på.

Dette er en advarsel udstedt af en administrator eller redaktør på denne side.

Dette er en advarsel vedrørende det indlæg du har skrevet: viewtopic.php?f=5&p=31746#p31746.
Så grund af uacceptabel tone.
Følges moderators henstilling ikke, kan det føre til udelukkelse.


Sjovt nok af en moderator til fordel for en moderator. Selvjustits folkens, selvjustits, det ville simpelthen være klædeligt.


Såvidt jeg husker, så skrev Dikus jo netop, at det blev skrevet som privatperson og IKKE som moderator.:)

At du så vælger at overse det og mene at der netop skrives med moderator-huen på, er dit valg. Og ethvert valg har konsekvenser.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"