Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Muspel » 21. nov 2016, 17:56

POCKETKITTEN skrev:Okay, han er ikke en nar, vel? Men det irriterer mig så meget, at han sætter sig afsides med sin smartphone, når vi er hos min familie.

Vi var ovre og holde min fødselsdag hos mine forældre i weekenden, og jeg tog ham flere gange i at sætte sig væk fra gæsterne ved bordet og placere sig alene i et sofaarrangement med sin telefon. Når jeg spurgte, hvad der var så vigtigt, var det bare at surfe på Facebook.

Han gør det også rigtig meget, når vi sidder sammen med min familie. Så deltager han overhovedet ikke i snakken, men sidder bare og scroller på sociale medier i lange perioder ad gangen.

Han er på ingen måde introvert, asocial eller har svært ved at tale med min familie - tværtimod. Og jeg synes bare, det signalerer virkelig meget ugidelighed at opføre sig sådan. Men når jeg siger det, henviser han bare til, at jeg da også selv sidder med min telefon meget ofte.

Og det er irriterende, for det arbejder jeg virkelig på at lade være med, når vi er ude og være sociale, og jeg synes selv, jeg gør det i markant mindre grad, end han gør. Ih.



Ej. Det kan jeg VIRKELIG godt forstå du synes er træls. Det er da vildt uhøfligt. jeg overvejede at foreslå at få dine forældre til at kommentere det - så han lader være. Men omvendt er det måske lidt... så risikerer du måske deres forhold til ham.
3
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lakika » 22. nov 2016, 00:19

POCKETKITTEN skrev:Okay, han er ikke en nar, vel? Men det irriterer mig så meget, at han sætter sig afsides med sin smartphone, når vi er hos min familie.

Vi var ovre og holde min fødselsdag hos mine forældre i weekenden, og jeg tog ham flere gange i at sætte sig væk fra gæsterne ved bordet og placere sig alene i et sofaarrangement med sin telefon. Når jeg spurgte, hvad der var så vigtigt, var det bare at surfe på Facebook.

Han gør det også rigtig meget, når vi sidder sammen med min familie. Så deltager han overhovedet ikke i snakken, men sidder bare og scroller på sociale medier i lange perioder ad gangen.

Han er på ingen måde introvert, asocial eller har svært ved at tale med min familie - tværtimod. Og jeg synes bare, det signalerer virkelig meget ugidelighed at opføre sig sådan. Men når jeg siger det, henviser han bare til, at jeg da også selv sidder med min telefon meget ofte.

Og det er irriterende, for det arbejder jeg virkelig på at lade være med, når vi er ude og være sociale, og jeg synes selv, jeg gør det i markant mindre grad, end han gør. Ih.


Det der gør jeg også når jeg er sammen med min svigermor. Simpelthen fordi jeg trænger til en pause, og jeg allerede har været på toilet påfaldende mange gange.
Nu er det ikke fordi jeg vil sammenligne din familie med min svigerfamilie, men måske er din kæreste vant til at være sammen med familien på en anden måde end du er?

Min svigerfamilie taler utrolig meget, og om ting som ikke interesserer mig ret meget. Sidst jeg var på besøg talte svigermor uafbrudt i over en time om forskellige tv-programmer hun havde set siden vi havde været sammen. Jeg forsøger at lytte og virke interesseret i guld på slottet, vild med dans, kongefamilien osv, og så sniger jeg mig hen og piller lidt ved min tlf bagefter.
Min egen familie er langt mere handlingsorienteret, så det der med at sidde det meste af en dag ved spisebordet og snakke om vind og vejr gør mig rastløs, og så kommer jeg også til at scrolle uhøfligt.

Undskyld, det var lidt et sidespor :genert:
Jeg håber I får talt om det, for det er jo en uvane. Og hans reaktion med at sige "spejl!" er lidt uheldig.
2
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 22. nov 2016, 12:18

Vi har en gammel joke kørende om en kop kaffe jeg skylder ham, og han bliver ved med at sige at jeg stadig skylder ham den trods gentagne forærede kop kaffer, i morges var "forklaringen" at den ikke blev foræret spontant, men at jeg spurgte ham først. Det er hvad det er.
Til frokost køber jeg ham så en kop kaffe, og skriver til ham at jeg sætter mig og læser, og at jeg har en kop kaffe til ham. Han beder mig derefter vente ude foran biblioteket på ham. Her står jeg så i godt 20 min og venter. Uden lyd fra ham.
Da jeg så sætter mig ind på biblio for at læse, som det hele tiden var planen, bliver han fornærmet og vil ikke have kaffen. Fordi jeg angiveligt ikke gad vente på ham. Nu er han skide sur på mig.

Helt ærlig. Jeg ved godt jeg ikke kan forvente at han kommer springene bare fordi jeg har købt en kop kaffe. Men at give mig besked om at vente, for derefter at stille sig op og sludre med rn veninde i 30 min. Der synes jeg altså er ret respektløst over for min tid.

Nu kan han få en kold kop kaffe kan han.
8
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 23. nov 2016, 20:58

Vi skal have børnehaven til fødselsdag i morgen.
I går aftes aftalte vi, at han (som havde tidligt fri i dag), ville tage tidligt hjem, rydde huset op og hente børn, inden vi skulle til fødselsdag i familien til aftensmad.
Under desserten siger han pludselig, at han regner med at tage til træning bagefter (han går på hold, som egentlig var startet, men ville så åbenbart bare tage noget af det).

Jeg blev lidt irriteret, for jeg skulle hjem og lave kagemand og slikposer og så pludselig også putte to børn alene. Derfor endte han med at tage med hjem. Da vi så kommer hjem, har han ikke rørt en finger i eftermiddag!
Det så om muligt værre ud, end da jeg tog af sted i morges.

Så han havde simpelthen tænkt sig at jeg skulle stå alene med oprydning, rengøring, putning og derefter bagning og slikposer?

Vi tog en lynoprydning, men støvsugning må blive i morgen tidlig, inden børnehaven kommer.

Jeg styrer mit temperament og siger pænt og roligt, at det skuffer mig rigtig meget og ærgrer mig, når han havde sagt han ville gøre de ting, og så kommer man hjem til det samme man forlod.
Hans svar var "ok" og "nå".
Enstavelsesord = tøsesur i min verden (og han er sønderjysk mester i at være kællingefornærmet).
Jeg siger så, at jeg ikke synes det er fair at han bliver sur.
Til det er hans svar, at han ikke er sur og så gik han på kontoret. Har ikke set ham i to timer nu.
Den skiderik!

Jeg har fandme stået på hænder hele weekenden, for at arrangere to fødselsdage i træk og lavet mad og bagt til i alt næsten 40 mennesker! Og købt gaver og pakket ind. Og hvor det eneste han skulle gøre, var at støvsuge!
Og så kan han ikke engang hjælpe mig til i morgen.

Den mongol.
29
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 23. nov 2016, 21:03

Uh uh, jeg glemte også:
Jamen hvad skal jeg så sige? Undskyld. Så undskyld.

Uh, tusind tak, den dybtfølte undskyldning var virkelig et plaster på såret.
23
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 23. nov 2016, 21:40

Jeg har ikke noget arbejde, så ud over at jeg keder mig pænt meget, så får jeg også lavet rigtig meget herhjemme.

Har i dag vasket 3 maskinfulde tøj og hængt det op. Været på loftet med en lampe, der fyldte i soveværelset og hentet snorkeludstyr ned og samtidig ryddet ud i en masse lort var havde deroppe. Støvsuget hytten grundigt og støvet alt af. Pakket en fladskærm, der længe har stået midt i soveværelset væk, så der nu er super meget plads derinde (i forhold til før altså)). Lavet mad og ryddet væk efter det. Tømt og fyldt opvaskemaskinen. Ryddet et skab til alle hans papirer, så de ikke skal ligge fremme og flyde.
Da han går i seng spørger jeg hvorfor han ikke har sagt noget om, at jeg har gjort det fint herhjemme - han siger at jeg ikke har rost ham for at være på arbejde, så han gider heller ikke rose mig.

Kæmpe nar :sur:
24
Linselusen
Indlæg: 45
Tilmeldt: 26. aug 2015, 15:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 120

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Linselusen » 24. nov 2016, 04:36

Da hun i aftes sagde at hun går fra mig..!
2
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Tata » 25. nov 2016, 12:38

Foreslået i morges, at vi skulle droppe julekalendere :shock: , for nu var vi (wtf?) jo også en vis alder :stoned:. Tal for dig selv, gamle, vindtørre mand :gammel: . Kort efter, lige inden han skulle på arbejde, ringede det på døren med hans luksus chokolade julekalender med GLS :klap: Nogle gange eksisterer perfect timing bare :lol: . Havde lyst til at lave den der "årh... jamen den tager jeg bare, det var du jo ALT for gammel til" :D.
16
Timian :lun:
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf thomassneum » 25. nov 2016, 14:03

Min liste er så lang så det giver næsten ikke mening at starte på den, men i går så faldt hun alligevel i en fælde som var lidt sjov.

Vi sidder i en lille gruppe og taler om de uvordne unger som ikke gider rydde op, eller hjælpe til. Så siger min kæreste til en som har mindre børn " Ja..ja.. Men jeg kan oplyse dig at det ikke bliver bedre med alderen" (Min datter er 17 år.) - Jeg tilføjer så "Jeg er helt enig" - imens jeg peger på min kæreste. :-p
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. nov 2016, 15:09

thomassneum skrev:Min liste er så lang så det giver næsten ikke mening at starte på den, men i går så faldt hun alligevel i en fælde som var lidt sjov.

Vi sidder i en lille gruppe og taler om de uvordne unger som ikke gider rydde op, eller hjælpe til. Så siger min kæreste til en som har mindre børn " Ja..ja.. Men jeg kan oplyse dig at det ikke bliver bedre med alderen" (Min datter er 17 år.) - Jeg tilføjer så "Jeg er helt enig" - imens jeg peger på min kæreste. :-p


Nu har jeg læst det flere gange, og enten misforstår jeg handlingen, eller også er det i den situation du beskriver, dig der er en nar overfor din kæreste. Plus at det bare altid er super akavet for alle andre tilstedeværende, når den ene eller begge parter i et par begynder at komme med hints om at den anden er en røv.
16
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Oveditlevsen » 25. nov 2016, 18:13

Dirtylittledevil skrev:
thomassneum skrev:Min liste er så lang så det giver næsten ikke mening at starte på den, men i går så faldt hun alligevel i en fælde som var lidt sjov.

Vi sidder i en lille gruppe og taler om de uvordne unger som ikke gider rydde op, eller hjælpe til. Så siger min kæreste til en som har mindre børn " Ja..ja.. Men jeg kan oplyse dig at det ikke bliver bedre med alderen" (Min datter er 17 år.) - Jeg tilføjer så "Jeg er helt enig" - imens jeg peger på min kæreste. :-p


Nu har jeg læst det flere gange, og enten misforstår jeg handlingen, eller også er det i den situation du beskriver, dig der er en nar overfor din kæreste. Plus at det bare altid er super akavet for alle andre tilstedeværende, når den ene eller begge parter i et par begynder at komme med hints om at den anden er en røv.

Men kæresten må gerne være en "røv" overfor datteren? :gruble:
2
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 26. nov 2016, 11:07

Han blandede sig i mit sprog igen i går.

Jeg er ret træt af ham lige nu.
Har en lorteperiode, hvor jeg bare knokler for at holde mig oppe, og det føles ikke som om han tænker en skid på mig.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Frk._Strawberry » 26. nov 2016, 16:29

For et kvarter siden, da han (igen) havde tøjkrise kl. 5 minutter i køretid og skulle finde en skjorte i skabet.. da jeg foreslog en skjorte jeg har købt til ham, sagde han bare: "de der stive nogle? de er da i enormt dårlig kvalitet!".. Jamen tak for lort da, de er i øvrigt ikke i dårlig kvalitet, nu du siger det, men det gider jeg da ikke nævne for dig, når du ikke gider sige undskyld..
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2016, 21:06

Han slår klamme prutter i dag og jeg kan ikke have det.
Vi skulle have ligget i sengen og set noget fjernsyn og jeg måtte sige at det kunne vi altså ikke.
Han kunne selv ligge der og lukke døren og i øvrigt lufte ud.
Bvadr!

Så jeg var lige så meget, hvis ikke mere, en nar som han :devil:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf thomassneum » 28. nov 2016, 07:42

Dirtylittledevil skrev:
thomassneum skrev:Min liste er så lang så det giver næsten ikke mening at starte på den, men i går så faldt hun alligevel i en fælde som var lidt sjov.

Vi sidder i en lille gruppe og taler om de uvordne unger som ikke gider rydde op, eller hjælpe til. Så siger min kæreste til en som har mindre børn " Ja..ja.. Men jeg kan oplyse dig at det ikke bliver bedre med alderen" (Min datter er 17 år.) - Jeg tilføjer så "Jeg er helt enig" - imens jeg peger på min kæreste. :-p


Nu har jeg læst det flere gange, og enten misforstår jeg handlingen, eller også er det i den situation du beskriver, dig der er en nar overfor din kæreste. Plus at det bare altid er super akavet for alle andre tilstedeværende, når den ene eller begge parter i et par begynder at komme med hints om at den anden er en røv.


Well.. for at skære det lidt ud.
Min kæreste er et rodehoved af dimensioner. Samtidig har hun lidt travlt med at min datter også er lidt af et rodehoved.

I vores lille sammenslutning, hvor vi kender hinanden godt, begyndte min kæreste at fortælle om hvordan min datter altid roder, og at det bestemt ikke bliver bedre med alderen. Hvorfor jeg så giver hende ret - indforstået at hun ikke selv er for ferm til det med oprydning.

Der blev modtaget i højt humør, selvfølgelig var min kæreste lidt "ha ha.. meget sjovt hva'" ramt. Men altså ingen akavethed.
8
Med bov skal man mad lave, men...

Tilbage til "Forhold og sex"