Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2016, 09:29

Jeg undrer mig over, at jeg stadig kan undre mig over, at jeg bliver så tudetræt-udmattet (jo, det ér et ord :P ) efter styrketræning. Jeg kender jo godt de fysiologiske processer bag. Men for pokker, jeg bliver stadig lige overrasket hver gang: I nat sov jeg som en sten i små ti timer og dejsede nærmest om ved midnat, selv om jeg først var stået op op ad formiddagen i går. :genert:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20420
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43836

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 23. nov 2016, 09:42

Det MÅ være Illuminati, der står bag, disse hemmelige håndtegn :nerve:

Billede

Billede

HH.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2016, 11:19

Sangius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kigger på en køkkenmaskine, og tjekker så folks bedømmelser af den.
Ud af 4 bedømmelser, fortæller de 3 at dem noget a la "Den ser fin ud men jeg har ikke brugt den" og "Det var en gave så jeg har ikke pakket den ud endnu" Jamen så vent da for fanden med at bedømme den til du overhovedet har noget brugbart at sige! :sur:


Åha. Jeg kigger også på symaskine, og læste anmeldelser for en Singer. Der var 3 der havde givet sen 1 stjerne, fordi de havde købt den billigt på en eller anden international side, og så havde de fået dem med en strømforsyning der ikke passede i amerikanske stik. Ja, sikke en lortemaskine - 1 stjerne!!!

Englændere er altid gode for en fuldkommen værdiløs anmeldelse af hoteller.
"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser en anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..
"There were almost no one who spoke English"
"There were no english pub!"
"The restaurant didn't serve toast in the morning, only cold buns!"

Edit; stavefejl as usual. Og der er sikkert flere...
Senest rettet af kidkomb 23. nov 2016, 20:48, rettet i alt 1 gang.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2016, 11:41

Samano skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kigger på en køkkenmaskine, og tjekker så folks bedømmelser af den.
Ud af 4 bedømmelser, fortæller de 3 at dem noget a la "Den ser fin ud men jeg har ikke brugt den" og "Det var en gave så jeg har ikke pakket den ud endnu" Jamen så vent da for fanden med at bedømme den til du overhovedet har noget brugbart at sige! :sur:


Åha. Jeg kigger også på symaskine, og læste anmeldelser for en Singer. Der var 3 der havde givet sen 1 stjerne, fordi de havde købt den billigt på en eller anden international side, og så havde de fået dem med en strømforsyning der ikke passede i amerikanske stik. Ja, sikke en lortemaskine - 1 stjerne!!!

Englændere er altid gode for en fuldkommen værdiløs anmeldelse af hoteller.
"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser end anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..
"There were almost no one who spoke English"
"There were no english pub!"
"The restaurant didn't serve toast in the morning, only cold buns!"

Hotel anmeldelse er altid sjove. Så engang en brokke sig over morgenmadsbuffet ikke havde yoghurt. Det på trods at stedet vidst sig at have en enorm Buffet med alt andet hjerte kunne begære.

Jeg synes nu ikke der noget i vejen med at nævne at personalet ikke taler engelsk på hotellet. Kan jeg også finde på at skrive i anmeldelser så folk ved det når de vælger Hotel.

Det var om området de skrev det. Altså ikke ret mange butikker og restauranter talte engelsk. Jeg synes det er mega forkælet.
Men jeg er også i forvejen irriteret på engelske turister, fordi mange af dem er så forfærdelige. Krævende og urimelige og med meget larmende børn.
-jeg må komme de forkerte steder :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf computermus » 23. nov 2016, 11:58

kidkomb skrev:
Samano skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kigger på en køkkenmaskine, og tjekker så folks bedømmelser af den.
Ud af 4 bedømmelser, fortæller de 3 at dem noget a la "Den ser fin ud men jeg har ikke brugt den" og "Det var en gave så jeg har ikke pakket den ud endnu" Jamen så vent da for fanden med at bedømme den til du overhovedet har noget brugbart at sige! :sur:


Åha. Jeg kigger også på symaskine, og læste anmeldelser for en Singer. Der var 3 der havde givet sen 1 stjerne, fordi de havde købt den billigt på en eller anden international side, og så havde de fået dem med en strømforsyning der ikke passede i amerikanske stik. Ja, sikke en lortemaskine - 1 stjerne!!!

Englændere er altid gode for en fuldkommen værdiløs anmeldelse af hoteller.
"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser end anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..
"There were almost no one who spoke English"
"There were no english pub!"
"The restaurant didn't serve toast in the morning, only cold buns!"

Hotel anmeldelse er altid sjove. Så engang en brokke sig over morgenmadsbuffet ikke havde yoghurt. Det på trods at stedet vidst sig at have en enorm Buffet med alt andet hjerte kunne begære.

Jeg synes nu ikke der noget i vejen med at nævne at personalet ikke taler engelsk på hotellet. Kan jeg også finde på at skrive i anmeldelser så folk ved det når de vælger Hotel.

Det var om området de skrev det. Altså ikke ret mange butikker og restauranter talte engelsk. Jeg synes det er mega forkælet.
Men jeg er også i forvejen irriteret på engelske turister, fordi mange af dem er så forfærdelige. Krævende og urimelige og med meget larmende børn.
-jeg må komme de forkerte steder :lol:

Altså lige det med at de ikke talte engelsk på restauranter og i butikker, der ville jeg nok hvis jeg tog en charterrejse til Spanien, forvente at de kunne gøre sig forstålige på enten engelsk eller tysk, da jeg ikke selv kan et eneste ord på spansk. Jeg ville naturligvis finde ud af hvilke steder de kunne tale lidt engelsk og så ligge mine penge der.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Charly » 23. nov 2016, 12:52

Hvorfor skal folk skrive alt muligt crap, når de deltager i konkurrencer på Facebook?? Man kan vinde sådan en dims til at steame tøj med, men i stedet for bare at svare på spørgsmålet, skriver folk lange romaner: Det ville være så dejligt som enlig mor at vinde denne lækre præmie. Det ville gør det såååå meget nemmere at ordne mit og tvillingernes tøj. Bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
7
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 23. nov 2016, 13:03

kidkomb skrev:
Sangius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kigger på en køkkenmaskine, og tjekker så folks bedømmelser af den.
Ud af 4 bedømmelser, fortæller de 3 at dem noget a la "Den ser fin ud men jeg har ikke brugt den" og "Det var en gave så jeg har ikke pakket den ud endnu" Jamen så vent da for fanden med at bedømme den til du overhovedet har noget brugbart at sige! :sur:


Åha. Jeg kigger også på symaskine, og læste anmeldelser for en Singer. Der var 3 der havde givet sen 1 stjerne, fordi de havde købt den billigt på en eller anden international side, og så havde de fået dem med en strømforsyning der ikke passede i amerikanske stik. Ja, sikke en lortemaskine - 1 stjerne!!!

Englændere er altid gode for en fuldkommen værdiløs anmeldelse af hoteller.
"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser end anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..
"There were almost no one who spoke English"
"There were no english pub!"
"The restaurant didn't serve toast in the morning, only cold buns!"

Synes mere det er amerikanere, der har de der fuldstændig urealistiske forventninger :tie:
På Tripadvisor tager jeg altid amerikanernes anmeldelser med et gran salt i hvert fald.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 23. nov 2016, 13:17

MaybeBaby skrev:Hunden. Jeg tog en æbleskive, hunden stod og gloede sultent efter den. Stak æbleskiven til snuden på ham imens jeg sagde "du gider da ikke spise æbleskiver". Det gjorde han dog så godt, faktisk så meget han stod og slikkede sig om munden efterfølgende og da jeg så tog en æbleskive til mig selv og gik med den gjorde han store øjne og luntede efter mig :stoned:.

Tror efterhånden jeg bør konstatere at kræet er altædende :-D.


Jeg tror da aldrig jeg har mødt en hund der ikke ville tage imod en æbleskive. :D

Min gamle kat derimod. Den spiste engang begge agurkeskiver på en leverpostejsmad, men rørte ikke leverpostejen :gruble:
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 23. nov 2016, 13:22

MaybeBaby skrev:
Sangius skrev:
MaybeBaby skrev:Hunden. Jeg tog en æbleskive, hunden stod og gloede sultent efter den. Stak æbleskiven til snuden på ham imens jeg sagde "du gider da ikke spise æbleskiver". Det gjorde han dog så godt, faktisk så meget han stod og slikkede sig om munden efterfølgende og da jeg så tog en æbleskive til mig selv og gik med den gjorde han store øjne og luntede efter mig :stoned:.

Tror efterhånden jeg bør konstatere at kræet er altædende :-D.


Jeg tror da aldrig jeg har mødt en hund der ikke ville tage imod en æbleskive. :D

Min gamle kat derimod. Den spiste engang begge agurkeskiver på en leverpostejsmad, men rørte ikke leverpostejen :gruble:


Det kan godt være hunde generelt gerne vil have æbleskiver, jeg har bare aldrig før overvejet at afprøve det :-p.

En vegetar-kat :gruble:.


Har godt nok heller aldrig forsøgt mig, hvis jeg skal være ærlig. Men min hund åd lystigt gåselorte ude i haven, så tænker at en æbleskive nok også kunne glide ned :nerve:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20420
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43836

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 23. nov 2016, 13:30

HappyPaww skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kigger på en køkkenmaskine, og tjekker så folks bedømmelser af den.
Ud af 4 bedømmelser, fortæller de 3 at dem noget a la "Den ser fin ud men jeg har ikke brugt den" og "Det var en gave så jeg har ikke pakket den ud endnu" Jamen så vent da for fanden med at bedømme den til du overhovedet har noget brugbart at sige! :sur:


Åha. Jeg kigger også på symaskine, og læste anmeldelser for en Singer. Der var 3 der havde givet sen 1 stjerne, fordi de havde købt den billigt på en eller anden international side, og så havde de fået dem med en strømforsyning der ikke passede i amerikanske stik. Ja, sikke en lortemaskine - 1 stjerne!!!

Englændere er altid gode for en fuldkommen værdiløs anmeldelse af hoteller.
"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser end anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..
"There were almost no one who spoke English"
"There were no english pub!"
"The restaurant didn't serve toast in the morning, only cold buns!"



Synes mere det er amerikanere, der har de der fuldstændig urealistiske forventninger :tie:
På Tripadvisor tager jeg altid amerikanernes anmeldelser med et gran salt i hvert fald.


Det kan du også roligt gøre, når det drejer sig om hovedparten af engelske turister. Jeg har set advarsler fra englændere mod et bestemt hotel, fordi der kun boede tyskere og skandinaver. Endvidere var morgenmaden rædselsfuld, fordi de ikke kunne få deres små stegte pølser med baked beans til - "højst uciviliseret sted" ;)
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2016, 14:48

Præcis, Paint.
Man efterlades ofte med følelsen af at de i virkeligheden overhovedet ikke gider noget med fremmede lande. De vil bare have det varme vejr.
De vil helst have det varme vejr hjem i deres egen have.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Persnikedy » 23. nov 2016, 15:06

Hvorfor er vinduspudseren der altid når jeg ligger splitter hans jørgen på sengen med et gardin trukket fra? Det er som om han ved det.... Og siden det er et etværelses kan jeg jo ikke engang flygte noget sted hen så må bare ligge under dynen til han er færdig :tie:
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 23. nov 2016, 15:15

Sakset fra Søndagsavisen i sommer og stadig sjov:

Det engelske rejseselskab Thomas Cook Vacations offentliggjorde i sommeren 2013 en liste over de mest absurde, sjove og dumme klager de har modtaget fra deres kunder. Vi synes stadig den er sjov.

Listen byder på nogle virkelige guldkorn, som parret der forsøger at give rejseselskabet skylden for deres graviditet – da de ikke fik et værelse med to enkeltsenge. Der er også en gæst, der klager over at restauranterne i Goa, Indien, serverer alt for meget mad med karry.

1. Det er dovent, at de lokale butiksejere lukker om eftermiddagen i Puerto Vallarta. Jeg havde ofte brug for at købe ting, mens der var “siesta” – det skulle forbydes.

2. På min ferie i Goa i Indien syntes jeg, det var ulækkert, at næsten alle restauranter serverede karry. Jeg kan ikke lide stærk mad.

3. Vi bookede en udflugt til et vandland, men ingen fortalte os, at vi selv skulle medbringe svømmetøj og håndklæder. Vi antog, at det ville være med i prisen.

4. Stranden var for sandet. Vi blev nødt til at gøre alt rent for sand, når vi vendte tilbage til vores værelse.

5. Vi syntes ikke, at sandet lignede det i brochuren. Jeres brochure viser, at sandet er hvidt, men det var mere gult.

6. De skulle ikke tillade topløs solbadning. Det var mere distraherende for min mand, der bare ville slappe af.

7. Ingen fortalte os, at der ville være fisk i vandet. Børnene blev bange.

8. Selvom jeres brochure sagde, at køkkenet var fuldt udstyret, så var der ikke nogen æggedeler i skufferne.

9. Vi tog på ferie i Spanien og havde et problem med taxachaufførerne, da de alle var spanske.

10. Vejene var ujævne og bumpede, hvilket gjorde, at vi ikke kunne læse vores lokale guidebog på busturen til hotellet. På grund af det var vi uvidende om mange ting, der kunne have gjort vores ferie sjovere.

11. Det tog os ni timer at flyve hjem fra Jamaica til England. Det tog kun amerikanerne tre timer at flyve hjem. Det virker uretfærdigt.

12. Jeg sammenlignede vores etværelses suite med vores vens treværelses suite, og vores var betydeligt mindre.

13. Brochuren sagde “Ingen frisører på hotellet”. Vi er frisørelever, og vi tror at de (personalet, red.) vidste det, og lod os vente længere på service.

14. Der var for mange spaniere der. Receptionisten snakkede spansk, maden var spansk. Ingen fortalte os, at der ville være så mange udlændinge.

15. Vi måtte stå i kø udenfor for at komme med båden, og der var ingen aircondition.

16. Det er jeres ansvar som touroperatører at advare om larmende eller forstyrrende gæster før afrejse.

17. Jeg blev stukket af en myg. Brochuren nævnte ikke noget om myg.

18. Min forlovede og jeg bad om separate enkeltmandssenge, men i stedet blev vi placeret i et værelse med en dobbeltseng. Nu holder vi jer ansvarlige og vil have erstatning for, at jeg blev gravid. Det var aldrig sket, hvis vi havde fået det værelse, vi havde booket.
10
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2016, 15:26

Fillie skrev:Sakset fra Søndagsavisen i sommer og stadig sjov:

Det engelske rejseselskab Thomas Cook Vacations offentliggjorde i sommeren 2013 en liste over de mest absurde, sjove og dumme klager de har modtaget fra deres kunder. Vi synes stadig den er sjov.

Listen byder på nogle virkelige guldkorn, som parret der forsøger at give rejseselskabet skylden for deres graviditet – da de ikke fik et værelse med to enkeltsenge. Der er også en gæst, der klager over at restauranterne i Goa, Indien, serverer alt for meget mad med karry.

1. Det er dovent, at de lokale butiksejere lukker om eftermiddagen i Puerto Vallarta. Jeg havde ofte brug for at købe ting, mens der var “siesta” – det skulle forbydes.

2. På min ferie i Goa i Indien syntes jeg, det var ulækkert, at næsten alle restauranter serverede karry. Jeg kan ikke lide stærk mad.

3. Vi bookede en udflugt til et vandland, men ingen fortalte os, at vi selv skulle medbringe svømmetøj og håndklæder. Vi antog, at det ville være med i prisen.

4. Stranden var for sandet. Vi blev nødt til at gøre alt rent for sand, når vi vendte tilbage til vores værelse.

5. Vi syntes ikke, at sandet lignede det i brochuren. Jeres brochure viser, at sandet er hvidt, men det var mere gult.

6. De skulle ikke tillade topløs solbadning. Det var mere distraherende for min mand, der bare ville slappe af.

7. Ingen fortalte os, at der ville være fisk i vandet. Børnene blev bange.

8. Selvom jeres brochure sagde, at køkkenet var fuldt udstyret, så var der ikke nogen æggedeler i skufferne.

9. Vi tog på ferie i Spanien og havde et problem med taxachaufførerne, da de alle var spanske.

10. Vejene var ujævne og bumpede, hvilket gjorde, at vi ikke kunne læse vores lokale guidebog på busturen til hotellet. På grund af det var vi uvidende om mange ting, der kunne have gjort vores ferie sjovere.

11. Det tog os ni timer at flyve hjem fra Jamaica til England. Det tog kun amerikanerne tre timer at flyve hjem. Det virker uretfærdigt.

12. Jeg sammenlignede vores etværelses suite med vores vens treværelses suite, og vores var betydeligt mindre.

13. Brochuren sagde “Ingen frisører på hotellet”. Vi er frisørelever, og vi tror at de (personalet, red.) vidste det, og lod os vente længere på service.

14. Der var for mange spaniere der. Receptionisten snakkede spansk, maden var spansk. Ingen fortalte os, at der ville være så mange udlændinge.

15. Vi måtte stå i kø udenfor for at komme med båden, og der var ingen aircondition.

16. Det er jeres ansvar som touroperatører at advare om larmende eller forstyrrende gæster før afrejse.

17. Jeg blev stukket af en myg. Brochuren nævnte ikke noget om myg.

18. Min forlovede og jeg bad om separate enkeltmandssenge, men i stedet blev vi placeret i et værelse med en dobbeltseng. Nu holder vi jer ansvarlige og vil have erstatning for, at jeg blev gravid. Det var aldrig sket, hvis vi havde fået det værelse, vi havde booket.



Nemlig. Englændere....
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2016, 15:28

Bortset fra det, så gider jeg eddermame heller ikke at sandet er gult, hvis jeg har bestilt en rejse til et sted med hvidt sand.
Helt ærligt.
Jeg tjekker altid forskellige billeder og beskrivelser af strand/sand inden jeg booker.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"