Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re:

Indlægaf Bøtte » 8. okt 2015, 10:45

Pixie88 skrev:Jeg synes Telenor er så upassende.
Vi flyttede i torsdags og havde bestilt bredbånd hos Telelort, sætter det til og det vil bare ikke virke. Ringer til deres tekniske support i fredags, gutten tjekker at vi har sat routeren op korrekt, hvilket han bekræfter at vi har. Han laver en teknikertid til os, som måske kunne blive om mandagen, men nok først tirsdag. Det er også ok, jeg vidste på forhånd det tager 1-2 dage.
Tirsdag kommer teknikeren så. Han bekræfter igen, at routeren er sat rigtigt op, han tester telefonstikket (internettet kører der igennem) og alt virker som det skal, men vi har stadig ikke internet.
Han går ned i kælderen, hvor internettet åbenbart fordeles fra. De havde kørt vores internet ud i en anden opgang, teknikeren rettede det og derefter virkede internettet.
I EN TIME! Jeg ringer til Telelort igen, de tester forbindelsen igen-igen og konstaterer der skal en tekniker ud. Et par timer senere kommer nettet igen , så Telelort beslutter at aflyse teknikeren, hvilket er fint med mig....
Kort tid efter forsvinder nettet igen, Telelort kører igen-igen-igen deres test, tjekker at TDC har de samme indstillinger og oplysninger. Alt er fint, men lortet virker ikke. Gutten fra kundeservice beslutter sig for, at det nok er centralen der er fucked, så han bestiller en tekniker til i dag.

Hr. tekniker kommer i dag, kører for gud ved hvilken gang en test, der er forbindelse men internettet virker ikke.
Han kommer så på den geniale idé, at det måske er telefonstiksadapteren, som vi har fået tilsendt fra Telelort, der ikke virker. Og ganske rigtigt, den virkede ikke, kablet sad løst i den. Det kunne jeg godt have fortalt ham, det har det gjort fra start, han burde måske også selv have opdaget det, da han var ude ved os i tirsdags.

Alt godt, for nettet virker nu. Men så får vi fandeme at vide, at vi skal betale for teknikerbesøget!!

Jeg ringer til Telelort og får at vide, at vi selv skal betale fordi
1) Vi har bestilt teknikeren
2) fordi han har skulle opsætte internettet for os.
ØH NEJ! Telelort besluttede SELV, at der skulle tekniker på fordi de ikke kunne fikse det derfra. Og vi har ikke haft en tekniker ude, for at han kunne sætte vores router og internet op, vi havde selv sat lortet op korrekt, han skulle ud FORDI DERES FUCKING UDSTYR VAR DEFEKT!! Det udstyr de SELV har sendt til OS.
Ej men, jeg er simpelthen så edderspændt rasende. Når jeg har kølet af, så ringer jeg derind igen, og så får de ren besked, jeg gider ikke længere opføre mig venlig og diplomatisk. Jeg nægter at betale for det skide tekniker besøg. Det er sgu da ikke rimeligt at jeg skal betale 500-etellerandet bare for at han dukker op + 500-etellerandet for en times løn, så han kan fikse noget der aldrig har virket.

Noget andet der er pisser mig af er, at min mor har selvsamme type bredbånd som hun oprettede i sommer. Der virkede telefonstikadapteren heller ikke, men det skulle hun ikke betale for, det betalte Telenor. Hvorfor hulan skal jeg så betale?! Det giver ingen mening.

:naughty: :cuss: :tie: :rulle: :boo: :evil: :sur: :skeptisk: :nej: :sarkasme:



Det skal du ikke finde dig i. Brok, brok, brok er vejen frem, hvis de bliver ved.
Jeg har kæmpet med tdc engang, og endte med at få utallige afslag i prisen ved at blive ved.
Det har formentlig været seriøst trætte af mig, det var så gensidigt ;)
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 8. okt 2015, 13:06

Det er upassende overhoved at brokker sig over det her
http://ekstrabladet.dk/nationen/chok-ov ... er/5771228

(det er om manglende afskærmning imens en færge sejer)

Det er da upassende først at gå et sted hen man ikke må være også brokke sig over at der mangler afskærmning. Der er en grund til at der er skilte med 'Adgang forbudt under overfarten'.
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 8. okt 2015, 16:44

Hunkat skrev:
Dikus skrev:Den første sne er faldet i Nuuk. Jeg vil tro, der er en sammenhæng til mængden af sne her såvel som til aktiviteten på julemandens værksted.


Måske er Debatten i virkeligheden placeret i Nuuk og Patrick er Julemanden?


:gruble: Man kan ikke helt afvise det ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tibbler » 8. okt 2015, 16:47

Persnikedy skrev:Det er upassende overhoved at brokker sig over det her
http://ekstrabladet.dk/nationen/chok-ov ... er/5771228

(det er om manglende afskærmning imens en færge sejer)

Det er da upassende først at gå et sted hen man ikke må være også brokke sig over at der mangler afskærmning. Der er en grund til at der er skilte med 'Adgang forbudt under overfarten'.


Den holdning tænker jeg altså heller ikke, at der er ret mange, der kommer til at støtte ham i - Der er forhåbentlig flere, som tænker, at det jo bare er ham selv, der skal lære at overholde de påbud/regler der er :rulle:
3
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 8. okt 2015, 17:23

Jeg synes det er ret upassende at en debattør sender pb'er ud med invitation til et nyt forum
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 8. okt 2015, 17:27

Jabi skrev:Jeg synes det er ret upassende at en debattør sender pb'er ud med invitation til et nyt forum


Er der kommet endnu et nyt forum? Har vi brug for flere da?
2
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 8. okt 2015, 17:30

Jahon skrev:
Jabi skrev:Jeg synes det er ret upassende at en debattør sender pb'er ud med invitation til et nyt forum


Er der kommet endnu et nyt forum? Har vi brug for flere da?

Åbenbart, men jeg knuselsker det her forum så skrider da ikke bare fra det hele :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 8. okt 2015, 17:31

Jeg kørte en tur med taxa i dag. Jeg blev hentet ved min arbejdsplads, og taxachaufføren startede med "arbejder du derinde?"
Herefter fulgte en rant om min arbejdsplads, og herefter om hvordan de arbejdsløse bare får alting, og han får ingenting, så nu overvejer han at sige sit job op, så han også kan få boligstøtte.

Personligt holder jeg mine personlige holdninger til ting væk, når jeg er på arbejde, og er sammen med nogle af de mennesker, jeg servicerer i mit job. Men synes tit jeg har oplevet taxachauffører bare har givet den gas med politiske holdninger eller dateinvitátioner. Det er ikke min definition af professionalisme.
6
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kyle » 8. okt 2015, 17:34

Jabi skrev:
Jahon skrev:
Jabi skrev:Jeg synes det er ret upassende at en debattør sender pb'er ud med invitation til et nyt forum


Er der kommet endnu et nyt forum? Har vi brug for flere da?

Åbenbart, men jeg knuselsker det her forum så skrider da ikke bare fra det hele :genert:

Jeg synes heller ikke det er en speciel fed tilgang. Men der var vel også en del der gjorde det da dette forum opstod.
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 8. okt 2015, 17:35

Kyle skrev:
Jabi skrev:
Jahon skrev:
Jabi skrev:Jeg synes det er ret upassende at en debattør sender pb'er ud med invitation til et nyt forum


Er der kommet endnu et nyt forum? Har vi brug for flere da?

Åbenbart, men jeg knuselsker det her forum så skrider da ikke bare fra det hele :genert:

Jeg synes heller ikke det er en speciel fed tilgang. Men der var vel også en del der gjorde det da dette forum opstod.

Jooehh men det er ikke en bruger jeg kender, som i overhovedet :gruble: og han har oprettet sig idag 15.37 hvis jeg husker korrekt
Senest rettet af Thestral 8. okt 2015, 17:36, rettet i alt 1 gang.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 8. okt 2015, 17:35

Jeg har personligt ikke fået en PB - jeg er tilsyneladende ikke inderkredsen, og det er virkelig upassende!
3
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kyle » 8. okt 2015, 17:36

Jabi skrev:
Kyle skrev:
Jabi skrev:
Jahon skrev:
Jabi skrev:Jeg synes det er ret upassende at en debattør sender pb'er ud med invitation til et nyt forum


Er der kommet endnu et nyt forum? Har vi brug for flere da?

Åbenbart, men jeg knuselsker det her forum så skrider da ikke bare fra det hele :genert:

Jeg synes heller ikke det er en speciel fed tilgang. Men der var vel også en del der gjorde det da dette forum opstod.

Jooehh men det er ikke en bruger jeg kender, som i overhovedet :gruble:

Mærkelig tilgang.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 8. okt 2015, 17:37

Jahon skrev:Jeg har personligt ikke fået en PB - jeg er tilsyneladende ikke inderkredsen, og det er virkelig upassende!
Det må jeg jo så være :forvirret: :lol:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf decibell » 8. okt 2015, 17:40

Brugeren er også blevet udelukket, så det burde ikke ske mere.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 8. okt 2015, 17:40

Jeg er ærligt talt også lidt skuffet over at jeg ikke har fået en invitation. Ikke at jeg har tænkt mig at forlade dette sted, men jeg vil da gerne spørges :sur:
1

Tilbage til "Generelt"