Pixie88 skrev:Jeg synes Telenor er så upassende.
Vi flyttede i torsdags og havde bestilt bredbånd hos Telelort, sætter det til og det vil bare ikke virke. Ringer til deres tekniske support i fredags, gutten tjekker at vi har sat routeren op korrekt, hvilket han bekræfter at vi har. Han laver en teknikertid til os, som måske kunne blive om mandagen, men nok først tirsdag. Det er også ok, jeg vidste på forhånd det tager 1-2 dage.
Tirsdag kommer teknikeren så. Han bekræfter igen, at routeren er sat rigtigt op, han tester telefonstikket (internettet kører der igennem) og alt virker som det skal, men vi har stadig ikke internet.
Han går ned i kælderen, hvor internettet åbenbart fordeles fra. De havde kørt vores internet ud i en anden opgang, teknikeren rettede det og derefter virkede internettet.
I EN TIME! Jeg ringer til Telelort igen, de tester forbindelsen igen-igen og konstaterer der skal en tekniker ud. Et par timer senere kommer nettet igen , så Telelort beslutter at aflyse teknikeren, hvilket er fint med mig....
Kort tid efter forsvinder nettet igen, Telelort kører igen-igen-igen deres test, tjekker at TDC har de samme indstillinger og oplysninger. Alt er fint, men lortet virker ikke. Gutten fra kundeservice beslutter sig for, at det nok er centralen der er fucked, så han bestiller en tekniker til i dag.
Hr. tekniker kommer i dag, kører for gud ved hvilken gang en test, der er forbindelse men internettet virker ikke.
Han kommer så på den geniale idé, at det måske er telefonstiksadapteren, som vi har fået tilsendt fra Telelort, der ikke virker. Og ganske rigtigt, den virkede ikke, kablet sad løst i den. Det kunne jeg godt have fortalt ham, det har det gjort fra start, han burde måske også selv have opdaget det, da han var ude ved os i tirsdags.
Alt godt, for nettet virker nu. Men så får vi fandeme at vide, at vi skal betale for teknikerbesøget!!
Jeg ringer til Telelort og får at vide, at vi selv skal betale fordi
1) Vi har bestilt teknikeren
2) fordi han har skulle opsætte internettet for os.
ØH NEJ! Telelort besluttede SELV, at der skulle tekniker på fordi de ikke kunne fikse det derfra. Og vi har ikke haft en tekniker ude, for at han kunne sætte vores router og internet op, vi havde selv sat lortet op korrekt, han skulle ud FORDI DERES FUCKING UDSTYR VAR DEFEKT!! Det udstyr de SELV har sendt til OS.
Ej men, jeg er simpelthen så edderspændt rasende. Når jeg har kølet af, så ringer jeg derind igen, og så får de ren besked, jeg gider ikke længere opføre mig venlig og diplomatisk. Jeg nægter at betale for det skide tekniker besøg. Det er sgu da ikke rimeligt at jeg skal betale 500-etellerandet bare for at han dukker op + 500-etellerandet for en times løn, så han kan fikse noget der aldrig har virket.
Noget andet der er pisser mig af er, at min mor har selvsamme type bredbånd som hun oprettede i sommer. Der virkede telefonstikadapteren heller ikke, men det skulle hun ikke betale for, det betalte Telenor. Hvorfor hulan skal jeg så betale?! Det giver ingen mening.
Det skal du ikke finde dig i. Brok, brok, brok er vejen frem, hvis de bliver ved.
Jeg har kæmpet med tdc engang, og endte med at få utallige afslag i prisen ved at blive ved.
Det har formentlig været seriøst trætte af mig, det var så gensidigt