Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Ado » 8. okt 2015, 18:17

alias skrev:Jeg ved ikke hvor jeg skal sige det her henne ellers: der er et problem med moderationen.

Jeg har fået en advarsel på et latterligt tyndt grundlag. Faktisk er der intet grundlag overhovedet. Der er slet og ret tale om censur, og om et moderatorteam der slet ikke tåler den ringeste kritik.
Desuden skal jeg finde mig i at det såkaldte offer "Fit Bride" skriver kort til mig og kalder mig idiot. Dette skal der åbenbart ikke gribes ind overfor fra moderationens side?




Well, jeg forstår dig godt. Jeg ville faktisk også sidde og føle mig lidt "what the fuck", hvis jeg skrev noget i "Det må man ikke sige"-tråden, og fik skudt onde motiver i skoene, fordi en debattør følte sig ramt.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Joe » 8. okt 2015, 18:20

Ado skrev:
alias skrev:Jeg ved ikke hvor jeg skal sige det her henne ellers: der er et problem med moderationen.

Jeg har fået en advarsel på et latterligt tyndt grundlag. Faktisk er der intet grundlag overhovedet. Der er slet og ret tale om censur, og om et moderatorteam der slet ikke tåler den ringeste kritik.
Desuden skal jeg finde mig i at det såkaldte offer "Fit Bride" skriver kort til mig og kalder mig idiot. Dette skal der åbenbart ikke gribes ind overfor fra moderationens side?




Well, jeg forstår dig godt. Jeg ville faktisk også sidde og føle mig lidt "what the fuck", hvis jeg skrev noget i "Det må man ikke sige"-tråden, og fik skudt onde motiver i skoene, fordi en debattør følte sig ramt.


Og jeg forhøjer med "hvis jeg fik en advarsel for at stille spørgsmålstegn ved moderatorernes rolle."
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25604

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Delfin » 8. okt 2015, 18:23

Whoosh skrev:
Patrick skrev:
ManicNinja skrev:Ih, hvor de dér "snefnug" på skærmen er åndssvage! (Men så længe de nærmest er det eneste irriterende herinde, så gå det nok lige).




:-D


Så hellere snefnug. Det er da bare hyggeligt, men måske bliver jeg træt af det, når det meste af skærmen er dækket :D
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25604

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Delfin » 8. okt 2015, 18:28

Jeg har også lidt betænkeligheder, om moderationen viser sig at være mere stram, end jeg bryder mig om, men det hele er meget nyt, så jeg ser det lige an. Jeg går ud fra, at der stadig foregår nogle diskussioner og justeringer teamet.
0
14 11 14
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Patrick » 8. okt 2015, 18:33

alias skrev:Jeg ved ikke hvor jeg skal sige det her henne ellers: der er et problem med moderationen.

Jeg har fået en advarsel på et latterligt tyndt grundlag. Faktisk er der intet grundlag overhovedet. Der er slet og ret tale om censur, og om et moderatorteam der slet ikke tåler den ringeste kritik.
Desuden skal jeg finde mig i at det såkaldte offer "Fit Bride" skriver kort til mig og kalder mig idiot. Dette skal der åbenbart ikke gribes ind overfor fra moderationens side?

Ud over enkelte situationer, hvor vi har fejlbedømt situationer, lader der ikke til at være en generel opfattelse af at der er større problemer med moderationen. Det er i hvert fald ikke noget jeg er blevet kontaktet om.

Din definition på censur ved jeg ikke om jeg kan erklære mig enig i. Du og alle andre har ret til at sige hvad i har lyst til, men bliver til tider bedt om at tilrette jeres sprogbrug en smule. Moderatorerne har efterhånden haft et par episoder, hvor dit sprogbrug har været lidt over grænsen, hvilket har udløst advarslen.

Du skrev forresten dette indlæg syv minutter efter du lavede anmeldelsen. Jeg er den eneste der kan læse andre brugeres kort, og moderatorerne har derfor slet ikke kunne håndtere din anmeldelse, før jeg fik undersøgt det. Der var derfor, på det tidspunkt du skrev dit indlæg, ikke grebet ind. Det er der, så vidt jeg er orienteret nu.

Hvis du i fremtiden føler at moderationen er unfair, er du, som alle andre brugere, velkommen til at rette henvendelse til mig, så vi kan finde ud af en løsning på problemet. Ligeledes kan du komme med input til moderation generelt her: viewtopic.php?f=10&t=577.
6
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 8. okt 2015, 19:19

Ej øv gå væk med de snefnug :( Jeg bliver ved med at tro det er dyr der kravler over skærmen :badr:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
alias
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 25

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf alias » 8. okt 2015, 20:24

Patrick skrev:
alias skrev:Jeg ved ikke hvor jeg skal sige det her henne ellers: der er et problem med moderationen.

Jeg har fået en advarsel på et latterligt tyndt grundlag. Faktisk er der intet grundlag overhovedet. Der er slet og ret tale om censur, og om et moderatorteam der slet ikke tåler den ringeste kritik.
Desuden skal jeg finde mig i at det såkaldte offer "Fit Bride" skriver kort til mig og kalder mig idiot. Dette skal der åbenbart ikke gribes ind overfor fra moderationens side?

Ud over enkelte situationer, hvor vi har fejlbedømt situationer, lader der ikke til at være en generel opfattelse af at der er større problemer med moderationen. Det er i hvert fald ikke noget jeg er blevet kontaktet om.

Din definition på censur ved jeg ikke om jeg kan erklære mig enig i. Du og alle andre har ret til at sige hvad i har lyst til, men bliver til tider bedt om at tilrette jeres sprogbrug en smule. Moderatorerne har efterhånden haft et par episoder, hvor dit sprogbrug har været lidt over grænsen, hvilket har udløst advarslen.

Du skrev forresten dette indlæg syv minutter efter du lavede anmeldelsen. Jeg er den eneste der kan læse andre brugeres kort, og moderatorerne har derfor slet ikke kunne håndtere din anmeldelse, før jeg fik undersøgt det. Der var derfor, på det tidspunkt du skrev dit indlæg, ikke grebet ind. Det er der, så vidt jeg er orienteret nu.

Hvis du i fremtiden føler at moderationen er unfair, er du, som alle andre brugere, velkommen til at rette henvendelse til mig, så vi kan finde ud af en løsning på problemet. Ligeledes kan du komme med input til moderation generelt her: viewtopic.php?f=10&t=577.


Det er løgn. Der har kun været denne ene episode. Og det handler ikke om sprogbrug, vis mig det konkrete eksempel på hvor mit sprog går over grænsen, der er tale om dette indlæg:

Men hvorfor skal du reagere på det?
Jeg har ret til at give røde kort, og du vælger at tolke det som en personlig hetz.

Det der med at tage moderatorkasketten af og på efter forgodtbefindende, det giver jeg ikke en dadel for, det er tomme ord, for enten irettesætter du folk eller også så irettesætter du dem ikke, man kan ikke bare krydse fingrene og sige "det gælder ikke nu"".


Der har ikke været andre eksempler, kun et hvor Elvis gik ind og slettede alle mine kort.
0
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Garfield » 8. okt 2015, 20:50

alias skrev:
Patrick skrev:
alias skrev:Jeg ved ikke hvor jeg skal sige det her henne ellers: der er et problem med moderationen.

Jeg har fået en advarsel på et latterligt tyndt grundlag. Faktisk er der intet grundlag overhovedet. Der er slet og ret tale om censur, og om et moderatorteam der slet ikke tåler den ringeste kritik.
Desuden skal jeg finde mig i at det såkaldte offer "Fit Bride" skriver kort til mig og kalder mig idiot. Dette skal der åbenbart ikke gribes ind overfor fra moderationens side?

Ud over enkelte situationer, hvor vi har fejlbedømt situationer, lader der ikke til at være en generel opfattelse af at der er større problemer med moderationen. Det er i hvert fald ikke noget jeg er blevet kontaktet om.

Din definition på censur ved jeg ikke om jeg kan erklære mig enig i. Du og alle andre har ret til at sige hvad i har lyst til, men bliver til tider bedt om at tilrette jeres sprogbrug en smule. Moderatorerne har efterhånden haft et par episoder, hvor dit sprogbrug har været lidt over grænsen, hvilket har udløst advarslen.

Du skrev forresten dette indlæg syv minutter efter du lavede anmeldelsen. Jeg er den eneste der kan læse andre brugeres kort, og moderatorerne har derfor slet ikke kunne håndtere din anmeldelse, før jeg fik undersøgt det. Der var derfor, på det tidspunkt du skrev dit indlæg, ikke grebet ind. Det er der, så vidt jeg er orienteret nu.

Hvis du i fremtiden føler at moderationen er unfair, er du, som alle andre brugere, velkommen til at rette henvendelse til mig, så vi kan finde ud af en løsning på problemet. Ligeledes kan du komme med input til moderation generelt her: viewtopic.php?f=10&t=577.


Det er løgn. Der har kun været denne ene episode. Og det handler ikke om sprogbrug, vis mig det konkrete eksempel på hvor mit sprog går over grænsen, der er tale om dette indlæg:

Men hvorfor skal du reagere på det?
Jeg har ret til at give røde kort, og du vælger at tolke det som en personlig hetz.

Det der med at tage moderatorkasketten af og på efter forgodtbefindende, det giver jeg ikke en dadel for, det er tomme ord, for enten irettesætter du folk eller også så irettesætter du dem ikke, man kan ikke bare krydse fingrene og sige "det gælder ikke nu"".


Der har ikke været andre eksempler, kun et hvor Elvis gik ind og slettede alle mine kort.


At jeg egentlig godt kunne se din pointe før nu og måske synes at moderatorerne var liiiige hurtigt nok på tasterne i den anden tråd. Det synes jeg måske stadig at de var, men hvis ovenstående er den generelle debatform fra dig, @alias, så gider jeg den faktisk ikke.

Nå, men vi sætter os til rette igen :popkorn:
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 8. okt 2015, 23:25

Jeg er ret sikker på, at jeg lige har vundet verdensmesterskabet i "hvormegetremouladekandukommepådintorskerognsmad"
Og kl er 01.22.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 8. okt 2015, 23:26

Og jeg er ikke engang fuld.

Jeg elsker de der snefnug :lun:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Puffi » 9. okt 2015, 11:45

Kan I huske mit snegle-drama fra den anden dag? Min lillebror har lige været så venlig at pointere for mig, at sneglen nok har nået at lægge 1.000.000 æg et eller andet skjult sted. :gisp: Jeg dør :nerve: :whine:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Ado » 9. okt 2015, 11:52

Hvis I godt kan lide at se indretnings/nu forvandler vi denne grimme bolig til noget lækkert, så burde I se serien "Fixer Upper".
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Thestral » 9. okt 2015, 12:25

Jeg synes i er fantastiske :lun:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. okt 2015, 12:29

Puffi skrev:Kan I huske mit snegle-drama fra den anden dag? Min lillebror har lige været så venlig at pointere for mig, at sneglen nok har nået at lægge 1.000.000 æg et eller andet skjult sted. :gisp: Jeg dør :nerve: :whine:


Du må undersøge, om det er med snegle som med krabber.
De avler 100.000.000. unger, men kun en (eller deromkring) klarer mosten.
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Puffi » 9. okt 2015, 12:44

DetSorteCirkus skrev:
Puffi skrev:Kan I huske mit snegle-drama fra den anden dag? Min lillebror har lige været så venlig at pointere for mig, at sneglen nok har nået at lægge 1.000.000 æg et eller andet skjult sted. :gisp: Jeg dør :nerve: :whine:


Du må undersøge, om det er med snegle som med krabber.
De avler 100.000.000. unger, men kun en (eller deromkring) klarer mosten.


Jeg tror nok, der kommer mange, hvis de først får dumpet æg. En bekendt fortalte mig, at hun havde undret sig over, der lå sådan noget hvidt, klamt, næsten puppe-agtigt rundt langs hele indkørslen. Det var så snegleæg og det vrimlede ud med mini-snegle :gisp: Siger det igen, jeg hader snegle.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"