Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. dec 2016, 21:29

Lys skrev:Jeg har matchet med virkelig sjov mand på Tinder. Jeg griner så meget af hans beskeder, og jeg er ret vild med, at han tager så meget pis på mig, som tilfældet er. Det er mit allervigtigste kriterium for en mand; at han får mig til at grine!

Og nu stikker min indre kyniker næsen frem med tanker om at han sikkert pludselig hiver 4 børn frem af posen eller at han strudser mig eller et eller andet i den stil. Samtidig med at jeg allerede håber helt vildt, at han også er et hit IRL. Gad godt være lidt mere cool...


Det gad vi alle sammen godt ... :kys:

Men hvor lyder det fedt! Sjove mænd (mennesker i det hele taget) er SÅ meget en mangelvare. Sjove mænd, der så også kan andet end at være sjove, er liiiidt på linje med enhjørninge og julemanden ... Sjældne, sagnomspundne, helt eventyrlige - og måske næsten uden hold i virkeligheden. Men også kun måske. ;)

Håber i den grad, han er en keeper - og har nogle vidunderlige stritører eller sådan noget. (Det synes jeg som oftest, sjove mænd har).
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 1. dec 2016, 21:34

ManicNinja skrev:
Lys skrev:Jeg har matchet med virkelig sjov mand på Tinder. Jeg griner så meget af hans beskeder, og jeg er ret vild med, at han tager så meget pis på mig, som tilfældet er. Det er mit allervigtigste kriterium for en mand; at han får mig til at grine!

Og nu stikker min indre kyniker næsen frem med tanker om at han sikkert pludselig hiver 4 børn frem af posen eller at han strudser mig eller et eller andet i den stil. Samtidig med at jeg allerede håber helt vildt, at han også er et hit IRL. Gad godt være lidt mere cool...


Det gad vi alle sammen godt ... :kys:

Men hvor lyder det fedt! Sjove mænd (mennesker i det hele taget) er SÅ meget en mangelvare. Sjove mænd, der så også kan andet end at være sjove, er liiiidt på linje med enhjørninge og julemanden ... Sjældne, sagnomspundne, helt eventyrlige - og måske næsten uden hold i virkeligheden. Men også kun måske. ;)

Håber i den grad, han er en keeper - og har nogle vidunderlige stritører eller sådan noget. (Det synes jeg som oftest, sjove mænd har).


Jeg synes ofte, at humor og intelligens hænger sammen - og ham her har også et lederjob, så noget må der være mellem ørerne... til gengæld blev han helt tavs, da jeg nævnte min kat :wacko:
3
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. dec 2016, 21:37

ManicNinja skrev:
Lys skrev:Jeg har matchet med virkelig sjov mand på Tinder. Jeg griner så meget af hans beskeder, og jeg er ret vild med, at han tager så meget pis på mig, som tilfældet er. Det er mit allervigtigste kriterium for en mand; at han får mig til at grine!

Og nu stikker min indre kyniker næsen frem med tanker om at han sikkert pludselig hiver 4 børn frem af posen eller at han strudser mig eller et eller andet i den stil. Samtidig med at jeg allerede håber helt vildt, at han også er et hit IRL. Gad godt være lidt mere cool...


Det gad vi alle sammen godt ... :kys:

Men hvor lyder det fedt! Sjove mænd (mennesker i det hele taget) er SÅ meget en mangelvare. Sjove mænd, der så også kan andet end at være sjove, er liiiidt på linje med enhjørninge og julemanden ... Sjældne, sagnomspundne, helt eventyrlige - og måske næsten uden hold i virkeligheden. Men også kun måske. ;)

Håber i den grad, han er en keeper - og har nogle vidunderlige stritører eller sådan noget. (Det synes jeg som oftest, sjove mænd har).


Min date har lidt stritører. Og han har også god humor.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. dec 2016, 21:41

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:
Lys skrev:Jeg har matchet med virkelig sjov mand på Tinder. Jeg griner så meget af hans beskeder, og jeg er ret vild med, at han tager så meget pis på mig, som tilfældet er. Det er mit allervigtigste kriterium for en mand; at han får mig til at grine!

Og nu stikker min indre kyniker næsen frem med tanker om at han sikkert pludselig hiver 4 børn frem af posen eller at han strudser mig eller et eller andet i den stil. Samtidig med at jeg allerede håber helt vildt, at han også er et hit IRL. Gad godt være lidt mere cool...


Det gad vi alle sammen godt ... :kys:

Men hvor lyder det fedt! Sjove mænd (mennesker i det hele taget) er SÅ meget en mangelvare. Sjove mænd, der så også kan andet end at være sjove, er liiiidt på linje med enhjørninge og julemanden ... Sjældne, sagnomspundne, helt eventyrlige - og måske næsten uden hold i virkeligheden. Men også kun måske. ;)

Håber i den grad, han er en keeper - og har nogle vidunderlige stritører eller sådan noget. (Det synes jeg som oftest, sjove mænd har).


Min date har lidt stritører. Og han har også god humor.


Det er jo dét, jeg siger ... :)

Aj, jeg har nok bare en svaghed for sjove mænd, der er almindeligt pæne, men så er der liiige de dér stritører eller en skæv fortand eller en lidt pudsig næse eller han er ret hjulbenet. Sådan en eller anden signatur, som understreger, at han er ret pæn (fordi man ser ham faktisk stadig som pæn, SELV OM han er hjulbenet, har stritører eller et knæk på næsen). Samtidig passer "den lille skævhed" så til hans originale tankegang (lidt anderledes, men ikke sær).

Sorry. Rabler bare. Men sådan har jeg helt ærligt tit tænkt om sjove/skarpe/originale mænd, jeg var tiltrukket af. :genert:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. dec 2016, 21:45

Canoodle - glem det - jeg skal ikke have konkurrence af dig ;)
3
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 1. dec 2016, 22:03

Planten skrev:Canoodle - glem det - jeg skal ikke have konkurrence af dig ;)

Det er derfor, vi skal have hende afsat hurtigst muligt :fløjt: :lol:
9
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. dec 2016, 22:17

Rapfisk skrev:
Planten skrev:Canoodle - glem det - jeg skal ikke have konkurrence af dig ;)

Det er derfor, vi skal have hende afsat hurtigst muligt :fløjt: :lol:

Du siger noget! Af markedet med hende!
4
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 1. dec 2016, 22:27

Jaah! :banan:
3
All Adventurous women do
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. dec 2016, 07:04

Sjov Tindertype blev heldigvis ikke helt skræmt væk af min kat og han er stadig sjov. Men kan også være lidt alvorlig. Og så har han tilkendegivet, at han godt kan lide vores kemi på skrift. Jeg venter stadig på, hvad catchet er... Lidt brændt barn er man vel altid... Og skulle der virkelig gå skøn mand på 41 år rundt uden at nogen havde nuppet ham??

Vi har talt om at ses i næste uge, men han bød ikke ind på en bestemt dag, da jeg redegjorde for min kalender... Det kunne jeg selvfølgelig tænke lidt over :rulle:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. dec 2016, 16:12

Jeg er så ynkelig for tiden pga. sygdom.. :blush2:

Kunne godt bruge en sød mand til at lave aftensmad til mig og nusse lidt om mig :syg:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. dec 2016, 16:16

Jeg var til gruppeterapi i går, og rigtig mange kommenterede på at jeg så helt vild glad ud. Det har sød fyr altså en del af æren for :lun:
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 3. dec 2016, 13:52

Skal til julefrokost hos sød samarbejdspartner om et par timer og jeg glæder mig helt vildt :banan: :love:
8
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 3. dec 2016, 14:05

FrøkenM skrev:Skal til julefrokost hos sød samarbejdspartner om et par timer og jeg glæder mig helt vildt :banan: :love:

God fornøjelse :slem: :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 3. dec 2016, 14:40

Juki skrev:
FrøkenM skrev:Skal til julefrokost hos sød samarbejdspartner om et par timer og jeg glæder mig helt vildt :banan: :love:

God fornøjelse :slem: :-D

Tak :D
Altså, ikke at jeg tror der sker noget men hvis der gjorde, ville det ikke genere mig ;)

Om ikke andet så er der i hvert fald lagt op til en god aften i godt selskab :)
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 4. dec 2016, 10:31

Jeg skriver med en fyr fra min hobby. Det er meget uskyldigt. Vi ses kun sjældent da vores sociale cirkler i hobbyen overlapper, men ikke meget. Han er mega flink, rolig, TRYG.

I starten var det bare for at få tankerne lidt væk. Men nu lobbyer jeg stille og roligt mod et b-venskab.
Jeg har behov... og de sidste 2 måneder med ham vennen jeg datede, var sex næsten ikke eksisterende, fordi vi begge var under pres. Vi havde dog (god) sex den sidste gang vi sås... måske har jeg også brug for at få ham ud af systemet.

Jeg kan ikke være i noget uden indhold. Men skal heller ikke ud at date.
Mine kilder fortæller mig, at skrive-ven kunne være en oplagt kandidat til noget useriøst, som dog ikke bare er fluff.

Lige nu har jeg arbejdet hen et sted, hvor jeg med vilje har "misforstået" noget han skrev, som om han hintede efter at ses. Så jeg har trillet en diskret bold i hans retning, som han knus vælge at ignorere eller tage op.
Han virkede også meget positivt stemt ift at jeg måske kommer forbi hans nytårsfest. Så jeg tror, det langsomt dæmrer for ham, at det ikke længere bare er en penneven, jeg fisker efter.

Mænd. De kan godt være lidt sløve i opfattelsen, men det gør det bare nemmere at kile sig ind stille og roligt. :)
1
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"