Oktober '15 - fællestråd

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 9. okt 2015, 11:38

@Sophaya Jeg spiser ingen vitaminer nej (men det må du ikke sige til min mor, som altid punker mig :D ). Får dog faktisk en fiskeoliepille nogle gange om ugen, fordi ungerne får dem...

Jeg har fødselsdag i dag :banan: Og har en dejlig en af slagen, bortset fra, at jeg har møgondt i min mave :ae: Håber dog, det går væk om snart.

Så min weekend bliver forfærdelig madmæssigt :genert: Kage på job om ikke så længe, running sushi i aften, stor middag i morgen aften og masser af vin og drinks og tømmermandspizza på søndag. Meeeen, jeg giver mig selv lov.

Har kørt en ret striks uge med 2 gange forlænget faste og ellers rigtig fornuftig mad. Træningen er dog en by i Rusland, da jeg har været på farten og eller travlt optaget fra omkring 7 morgen til 22 aften hele ugen.. Har en optimistisk plan om spinning i morgen tidlig, men kan allerede nu mærke, at jeg måske har mere lyst til at så sovet lidt ud og starte dagen lidt roligt, inden vi får gæster om aftenen :blush: (Særligt hvis maven bliver ved med at skabe sig)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 9. okt 2015, 11:43

Ballademager skrev:
Ih, tillykke! :banan: Håber, at maven arter sig, så du kan guffe i aften :P


Tak tak. Lige nu er det i hvert fald ikke kage, jeg har lyst til, men så er der mere til de kære kolleger :)
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 9. okt 2015, 12:42

@Ballademager god bedring! :ae:

@Mygirl Tillykke!! :banan:


Jeg har skrevet lidt opgave i dag, og nu tror jeg faktisk bare jeg vil holde fri og se nye afsnit af greys anatomy, scandal, how to get away with murder og vampire diaries :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 9. okt 2015, 12:49

@Sophaya Om efteråret og vinteren spiser vi alle multivitaminpiller og manden og jeg supplerer også med fiskeolietabletter.

@Bøtte Var det dig, der havde WW-materiale, som du gerne ville sende til mig? Hvis ja, så må du meget gerne det. Hvis det var dig, giv da venligst besked og jeg sender min adresse til dig.

@Ballademager Rigtig god bedring :kram:

@MyGirl Tillykke med fødselsdagen! Lyder som en skøn weekend, du har i vente :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 9. okt 2015, 14:40

:klap: :klap: :klap: Tillykke My_Girl :klap: :klap: :klap: :pompom:
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 9. okt 2015, 17:06

Ballademager skrev:Tak, Ally! Det er heldigvis ikke så slemt, som det tidligere har været, men rigtig rart er det jo aldrig :D

Håber det går fremad med ryggen også :kys:

Dejligt, at det går fremad med dig :kys:

Tak, det går fremad med ryggen. Har været god til at lytte til kroppen og tage det med ro, men jeg kan godt mærke, at det kommer til at tage tid før jeg er helt ovre smerterne. Skal til fysioterapi på mandag og ser frem til det.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 9. okt 2015, 19:27

Ballademager skrev:Nånenøøøøh, kostplan er gået helt fløjten her i aften :blush: Har indtaget både chokolade og en halv liter cola. Nød det ikke en gang rigtigt. Det er virkelig mærkeligt, at jeg så gør det alligevel. VED jo godt, at det ikke gør noget godt for mig. Bare svært, når man craver... :gruble:

Noget lignende præsterede jeg at gøre i eftermiddags, da jeg kørte hjem. Ved jo også godt, at det ikke gør noget godt, men ja. Cravings.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 10. okt 2015, 08:49

@MyGirl - stort, forsinket tillykke med fødselsdagen i går! :pompom: :blomst: :pompom: Og god fest!! :slem:

@Ballademager - godt, du ikke gjorde alvor af opsigelsen :lol: :gogo: Og god bedring!! :ae:

@Ally - godt, du lytter til din ryg :kys: Og god ferie! :-D

___

Jeg nyder, efterårsferien er skudt i gang! Normalt synes jeg, strækket mellem sommer- og efterårsferien er afsindigt hårdt og langstrakt; i år har det som altid været hårdt, men det er dælme gået stærkt! Sjovt, som man kan synes, tiden går enormt langsomt, når man er yngre, men nu synes jeg pludselig, tiden går alt for hurtigt - hvornår er 24 timer begyndt at føles som 12? :gruble:

Vi sluttede som altid af med motionsdag i går efterfulgt af frokost på lærerværelset. Tre mandlige kolleger går i køkkenet, og så er der altså bare buffet! :savl: Jeg var stopmæt, da jeg kørte derfra kl. 17. Jeg tog videre i Bilka, for jeg ville godt lige have et kig på de der strikkjoler, de reklamerede for - jeg fik en anden end forventet + to par forede leggings. I dag finder jeg så ud af, jeg muligvis kunne have sparet 40% :rulle: De penge kunne jeg så have brugt på tandlægeregningen... Manden havde været i Tyskland og proviantere kollonial, kød og toiletpapir/køkkenrulle for 1400 kr, som jeg også lige måtte hjælpe lidt med, så jeg skal allerede spare resten af måneden - og der er stadig ikke købt flyverdragt/skidragt til ungerne :tie: Godt, der kommer børnepenge, selvom de forslår som en skrædder i helvede (der trækkes en smule fra til budgettet). Hm.

Nå, men jeg var stadig mæt, da jeg kom hjem i går, så jeg har ikke spist siden kl. 16.30 i går. Jeg VIL vente til middag, jeg kommer aldrig til at fuldfaste i 24 timer - mit hoved er tungt, min koncentration er svækket, min lunte er knapt så lang og min mave skriger. Men der er flæskesteg mit alles i aften, så jeg holder den så længe, jeg kan...
Jeg hører M&M, mens jeg skifter mellem at sidde her og bælle vand, og gå og rydde lidt op med en støvklud i hånden. Jeg skal også snart i bad. Manden sover endnu, selvom han har holdt mig vågen den halve nat med sin snorken, så han har endnu ikke fået skaffet sig en dykkeraftale i eftermiddag - det skider jeg på og kører ned og træner, når jeg har fået lidt i maven der til middag... Så må han sgu dykke en anden dag!
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 10. okt 2015, 10:45

@Guilded_Lily jeg forstår ikke hvad der er med de timer, de er simpelthen blevet kortere med årene!

---

Jeg skriver eksamensopgave og er endelig kommet ordentligt i gang. I går brugte jeg lang tid på at læse baggrundsmateriale og skrev kun et par sætninger udover selve opsætningen/strukturen af opgaven. I dag har jeg lavet en introduktion færdig (altså, den skal jo helt sikkert rettes til senere, men som en start), og er så småt begyndt på metode delen. Jeg er træt i mit hoved, og kan næsten ikke overskue at der stadig er så meget tilbage og at jeg når opgaven er færdig skal læse op til endnu en eksamen, der er uden hjælpemidler. Jeg synes det er meget at skulle sidde med en opgave OG en udenadlæren af pensum. Jeg elsker, elsker, elsker mit studie, men hold kæft hvor er det også bare hårdt meget af tiden. Opgaven skal afleveres den 26., og den anden eksamen er den 27., så opgaven skal være færdig så hurtigt som muligt så jeg kan bruge tiden på at læse. Efter eksamen har jeg lige en forlænget weekend, så starter det nye modul med et nyt fag :stoned:
Jeg har spist en god frokost og skal have rester af den til aftensmad, så madmæssigt er jeg godt dækket ind. Jeg har et stykke kage til når jeg er færdig i dag, og derefter er planen at jeg ikke skal have slik/kage/chips før næste weekend når min veninde kommer på besøg.

Selvom jeg stadig har travlt er det på en anden måde, når det er ting der kan foregå fra sengen hvis det skulle være. Jeg kan godt mærke at det er tiltrængt at være lidt hjemme og få noget ro på. Det gør altså også noget ved ens spisevaner at være på farten hele tiden, jeg mærker i hvert fald at jeg bliver MEGET mere usund, for så er jeg sulten efter mange timer ude og tager dårlige valg. Herhjemme er der lidt mere styr på det sunde :D
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 10. okt 2015, 13:03

Sophaya skrev:@Guilded_Lily jeg forstår ikke hvad der er med de timer, de er simpelthen blevet kortere med årene!

---

Jeg skriver eksamensopgave og er endelig kommet ordentligt i gang. I går brugte jeg lang tid på at læse baggrundsmateriale og skrev kun et par sætninger udover selve opsætningen/strukturen af opgaven. I dag har jeg lavet en introduktion færdig (altså, den skal jo helt sikkert rettes til senere, men som en start), og er så småt begyndt på metode delen. Jeg er træt i mit hoved, og kan næsten ikke overskue at der stadig er så meget tilbage og at jeg når opgaven er færdig skal læse op til endnu en eksamen, der er uden hjælpemidler. Jeg synes det er meget at skulle sidde med en opgave OG en udenadlæren af pensum. Jeg elsker, elsker, elsker mit studie, men hold kæft hvor er det også bare hårdt meget af tiden. Opgaven skal afleveres den 26., og den anden eksamen er den 27., så opgaven skal være færdig så hurtigt som muligt så jeg kan bruge tiden på at læse. Efter eksamen har jeg lige en forlænget weekend, så starter det nye modul med et nyt fag :stoned:
Jeg har spist en god frokost og skal have rester af den til aftensmad, så madmæssigt er jeg godt dækket ind. Jeg har et stykke kage til når jeg er færdig i dag, og derefter er planen at jeg ikke skal have slik/kage/chips før næste weekend når min veninde kommer på besøg.

Selvom jeg stadig har travlt er det på en anden måde, når det er ting der kan foregå fra sengen hvis det skulle være. Jeg kan godt mærke at det er tiltrængt at være lidt hjemme og få noget ro på. Det gør altså også noget ved ens spisevaner at være på farten hele tiden, jeg mærker i hvert fald at jeg bliver MEGET mere usund, for så er jeg sulten efter mange timer ude og tager dårlige valg. Herhjemme er der lidt mere styr på det sunde :D


Pøj pøj med eksamen og opgaven :rock:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 10. okt 2015, 13:08

FitBrideToBE skrev:Pøj pøj med eksamen og opgaven :rock:


Tusind tak :kaffe:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 11. okt 2015, 09:07

Held og lykke med det hele, Sophaya! :pompom: Hvornår skal du aflevere/forsvare?

Jeg er helt ved siden af mig selv i dag! Jeg har ligget vågen/vågnet en mulliard gange i nat pga. tankemylder - arbejde, hjemmefronten, ferien, maden, træningen, havens vinterklargøring, forsøgskøretur til Hamborg, fødselsdag, kvalitetstid med børnene osv. osv. osv. osv.

Jeg er så træt, jeg ser dobbelt, men jeg kan ikke sove...

I dag SKAL vi i Bilka og se, om vi kan få flyverdragt og skitøj til ungerne, nu hvor der er 40% på. Der sker sikkert det sædvanlige: datterens str. 104 er garanteret udsolgt... :rulle:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12456

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 11. okt 2015, 09:08

Jeg ville slette det første indlæg, men det kan jeg så ikke.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 11. okt 2015, 09:10

Tak @Guilded_Lily! Jeg skal aflevere d.26 og den skal heldigvis ikke forsvares. Men så har jeg en skriftlig eksamen d. 27. uden hjælpemidler, så jeg skal også have læst op samtidig med at jeg skriver den her opgave - og det er desværre ikke samme emne :D

Årh, jeg hader de nætter hvor man bare ikke kan sove for tankerne. Jeg håber du får sovet bedre i nat :kys:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 11. okt 2015, 11:51

@Ballademager taak :kaffe: Jeg er heldigvis godt med, og jeg synes det bliver en okay opgave.

Nogle gange er det usunde bare det værd, hvis det er helt vildt lækkert :D Det er dog træls med dårligdommen. Ønsker dig god bedring :kys:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Sund og/eller slank"