Dit forhold til din frisør

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf Hurrze » 27. jan 2016, 02:14

Jeg har haft den samme frisør i næsten 2 år, siden jeg flyttede til min by. Er ikke den aller billigste i byen, men er glad for den. Går kun til frisør cirka hver halve år så har kun været der 3 gange. 2 af gangene kun klip, den første gang var både med klip og striber i håret. Hver gang med vask af håret da det er inclusiv. Var rigtig glad for mine striber og har overvejey at få det igen, men prisen for farvning af mit tykke hår ville være tårnhøj... :) selv min frisør udbrød da hun var halvvejs igennem at farve mit hår at jeg havde meget hår. Mit hår er rigtig tykt og der er virkelig meget af det. Selvom man måske ikke altid kan se jeg når jeg har været til frisør kan man mærke det. Det bliver meget lettere og tyndere. Der går dog ikke særlig lang tid før det er ligeså tykt og kraftigt igen (1 måned måske) :) min frisør er desuden rigtig venlig og giver gode råd i forhold til miy hår. Mit hår og pleje af mit hår er vigtig for mig så vælger ud fra kvaliteten og og jeg er glad for frisøren.
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf Craver » 5. feb 2016, 09:53

Jeg er helt vild med min frisør - hun er noget af det sødeste, har en fed, FED udstråling, og jeg føler mig altid tryg i hendes frisørstol. Jeg er blevet klippet i hendes salon de sidste 3 år. Inden da gik jeg altid i Poul M, men synes det var ret upersonligt og ikke så hyggeligt.
Jeg kan endda lide hende så meget, at jeg gladeligt tager fra Randers til Aalborg for at blive klippet af hende :genert:
1
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf Kommodedyret » 5. feb 2016, 10:00

Nogen gange popper jeg en vibrator op i hans nummi, og så tager vi til fest, og senere på skadestuen. Fun fun fun.

Ej pjat. Jeg har ingen fast klippeperson, jeg er ikke den trofaste type.
0
Closure, closure, closure closure closure
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf OberstNasig » 19. feb 2016, 23:32

Jeg elsker sgu min frisør. Efter mange år og mange penge spenderet har jeg omsider fundet en frisør, der forstår sig på mine behov. Og så er det ganske rimelige priser. Efter jeg har rost hende til skyerne, går 3 af mine veninder fast ved hende.
0
ramfjord
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. dec 2016, 10:33
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf ramfjord » 6. dec 2016, 10:57

Det er super dejligt, at læse om manges gode forhold til frisører.
Som vel kunde, som frisører har et godt forhold. Jeg er frisør på Østerbro,gennem små 30 år. Gennem min tid har jeg haft glæde af utallige søde kunder. Jeg har den dag i dag, den aller første betalende kunde, som jeg havde i min læreplads i Hellerup. Han kommer stadigvæk ca hver 5 uge. Tro lige det glæder, en.
Alle jer der skrive om jeres glæde ved at komme i en bestemt salon, kan med garranti være sikker på , at jeres frisør er mindst lige så glad for jer som i for ham/hun.
Til dig der beskrive en hændelse hos en discount frisør, hvor du skulle have trukket sort farve af. Hvis der er tale om ren sort farve, kan det betyde store problemer-jeg har aldrig været ude for, at det var problem frit-man er tvunget til, at vælge i første aftræk, den milde opløsning- sort farve kan "smelte ind" i håret, som gør , at de kunstige pigmenter(farve) svulmer op istedenfor, at blive lysnet (afrensning=lysning)
For , at få en pang rød farve skal tone højden være på 6 (blond) grunden til det er, at når en lysning begynder i et mørkt hår vil farven udvikle sig-4-5 irreseret/rød-5-6 rød. 6-7 rød/kobber ect. ved, at lande på tone højden 6 kan man med farven farverne for eks 6,6-6,66 fra LÒreal samt intensiv farve give en så rød farve-at du nok også vil være glad
venligst


Link fjernet af moderator
0
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 14. jan 2017, 14:51

Jeg har et godt forhold til hende der fikser mit hår. Hun ved hvad jeg vil have, og hun er dygtig til sit håndværk.
0
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf Jydepigen » 16. jan 2017, 12:14

Min veninde er min frisør og hende er jeg glad for :)
Det er billigt og hun kender mig, så ved hvilket hår/frisure der passer til min personlighed.
Jeg er en af de kedelige, der kun vil have klippet spidser og farvet den sædvanlige farve, men sidst fik jeg også ombré og det ser pænt ud, men man skal lige vænne sig til det. Pris gør rigtig meget i forhold til mit valg, men vil også være tilfreds med resultatet.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf dgd2007 » 17. jan 2017, 03:19

Jeg har oplevet svigt på svigt!
Hver gang jeg lige har vænnet mig til at gå til én de sidste 10-20 år, holder vedkommende op! :sur: :whine:
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf OberstNasig » 23. jan 2017, 19:06

Jeg er meget glad for min frisør. Normalt har jeg shoppet rundt imellem frisører, fordi jeg ikke synes, at der var den store forskel. Det var indtil jeg fandt denne salon, hvor jeg altid går derfra med et skønt resultat. Da jeg ønskede en naturlig rød farve i mit hår, researchede jeg længe for at finde en frisør, der kunne få det til at se ud som om, at jeg var født som rødhåret. Det formåede denne frisør at præstere i sådan en grad, at det har overrasket folk, når jeg har sagt, at jeg ikke er en ægte rødhåret.
Og så har jeg også et godt tillidsforhold til min frisør. Da mit kort en dag ikke virkede pga. en systemfejl, fik jeg at vide, at jeg bare kunne komme forbi en anden dag og betale. Selvom jeg bruger de forskellige frisører derinde, hilser ejeren altid på mig, når jeg kommer, fordi hun ved, hvem jeg er. Men nu er jeg også kommet der i 3 år stort set hveranden til tredje måned.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf Novella » 24. jan 2017, 03:43

Jeg er åbenbart den eneste, der bare vader ind et eller andet sted :genert: Jeg har haft langt hår i årevis, så det har mest været et spørgsmål om at tage det hele med et hæksaks et par gange om året, hvis jeg ikke selv bare har klippet det. Nu har jeg ganske vist fået noget mere frisure og skulderlangt hår, så det kan være, at jeg skal prøve at holde mig til den samme fremover.
0

Tilbage til "Skønhed"