Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Persnikedy » 7. nov 2016, 18:53

Spjaerten skrev:
Queen Molly skrev:
Persnikedy skrev:Jeg troede ikke jeg kunne syndes mindre om Mads Dinesen, men vupti, så ser jeg ham i "Til Middag Hos" på tv3


Jeg aner ikke hvem han er, men ser også programmet og han er da irriterende. :stoned:


Uf champagnedrengen - troede man slap for ham efter hans tur i fængsel osv.


Ham værten jokede med Anne Gadegård om at hun skulle smage på en græshoppe (dagens forret) og tilbød hende 5000kr. Mads hiver så en bunt sedler frem fra inderlommer og siger at han smider 10.000kr ind oveni. Anne siger nej. Mads siger så til kameraet (dem ikke filmet ved bordet) at det var sjovt at se hvad hun ville gøre for penge..... Han er jo en dømt kriminel som stadig skylder til højre og venstre, måske han skulle flette næbbet.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9822
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Spjaerten » 7. nov 2016, 18:55

Persnikedy skrev:
Spjaerten skrev:
Queen Molly skrev:
Persnikedy skrev:Jeg troede ikke jeg kunne syndes mindre om Mads Dinesen, men vupti, så ser jeg ham i "Til Middag Hos" på tv3


Jeg aner ikke hvem han er, men ser også programmet og han er da irriterende. :stoned:


Uf champagnedrengen - troede man slap for ham efter hans tur i fængsel osv.


Ham værten jokede med Anne Gadegård om at hun skulle smage på en græshoppe (dagens forret) og tilbød hende 5000kr. Mads hiver så en bunt sedler frem fra inderlommer og siger at han smider 10.000kr ind oveni. Anne siger nej. Mads siger så til kameraet (dem ikke filmet ved bordet) at det var sjovt at se hvad hun ville gøre for penge..... Han er jo en dømt kriminel som stadig skylder til højre og venstre, måske han skulle flette næbbet.



Jeeeezzzz
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Queen Molly » 7. nov 2016, 18:58

Persnikedy skrev:
Spjaerten skrev:
Queen Molly skrev:
Persnikedy skrev:Jeg troede ikke jeg kunne syndes mindre om Mads Dinesen, men vupti, så ser jeg ham i "Til Middag Hos" på tv3


Jeg aner ikke hvem han er, men ser også programmet og han er da irriterende. :stoned:


Uf champagnedrengen - troede man slap for ham efter hans tur i fængsel osv.


Ham værten jokede med Anne Gadegård om at hun skulle smage på en græshoppe (dagens forret) og tilbød hende 5000kr. Mads hiver så en bunt sedler frem fra inderlommer og siger at han smider 10.000kr ind oveni. Anne siger nej. Mads siger så til kameraet (dem ikke filmet ved bordet) at det var sjovt at se hvad hun ville gøre for penge..... Han er jo en dømt kriminel som stadig skylder til højre og venstre, måske han skulle flette næbbet.


Han skulle vist generelt flette næbbet. Det bliver hele tiden lidt værre hver gang han åbner munden. :ad!:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Studsgaard » 8. nov 2016, 11:45

Jeg faldt i søvn imens jeg var ved at læse, sådan i en rigtig dårlig sovestilling, så nu er jeg vågnet og føler mig fuldstændig skæv i hele kroppen, som om hovedet sidder fast helt ude på skulderen :/
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24711

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 8. nov 2016, 11:58

Øj, jeg er glad for, at jeg ikke skal køre ind til Århus hver morgen. Jeg skulle på værksted i Risskov her til morgen, og vi kørte freaking 5 km/t i kø hele vejen ind ad Søftenvej. Jeg blev overhalet af jeg ved ikke hvor mange cyklister. Det holdt mit blodtryk ikke til hver dag. Så kan det godt være, at der er tæt trafik, hyppige uheld og ubehagelig elastikkørsel på E45 fra Skanderborg og sydpå, men de fleste dage holder trafikken i det mindste en gennemsnitshastighed på over 80 km/t på den strækning, jeg kører.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 10. nov 2016, 21:42

Jeg KAN bare ikke klare mænd/drenge med lange negle :badr: :tie:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Studsgaard » 11. nov 2016, 17:05

Nogen personer er bare lige lidt for meget.
En herre og to kvinder, gætter på først i 70'erne er ved at handle. De skal betale før mig.

Manden spørger ung fyr ved kassen om han skal have øllene op (der er en kasse juleøl samt seks ved siden af) ung fyr siger det er nok bare med en flaske.
Manden griner og siger at det kan han godt, bare han får den retur - kikker på mig og griner vidre men da han ikke får en reaktion får han lige sagt til damerne om ham mon får flasken retur - damerne fniser :rulle: først derefter aflevere han en flaske til den unge fyr.

Så skal der betales.
Den ene dame konstatere at de er så moderne i butikken, at de jo har de smarte maskiner der klare pengene og mon vil acceptere hendes penge? Kikker fjantet på den ungen fyr der venter på de betaler- han siger den godt kan drille lidt hvis pengene er meget krøllet - så kikker dame et på kikker på anden dame og fniser -gentager om maskinen mon vil tage hendes penge? ja for hendes penge plejer at være lavet godt :nerve: damerne griner vældigt af joken og endelig får de puttet nogle penge i.

Endelig får de flyttet vognen væk så jeg faktisk kan få mine vare på båndet.
De står stadig og fylder det hele der hvor man skal betale og der hvor mine varer kommer ned. (Samtidig går det op for dem de da også lige skal have en pose - deres vare ligger stadig på deres del af båndet) Jeg får mig møvet ind imellem deres vogn og båndet så jeg kan få mine vare samt betale for dem, så "visker" de to damer sammen "Om der godt nok er nogen der har travlt"
Nej vi er bare nogen der ikke syntes de er så skide sjove som de selv syntes, og gerne vil have lov til at handle uden det tager hele eftermiddagen.

Imens jeg får betalt og de stadig fylder det meste, får den unge fyr en af de andre til at sælge dem en pose fra den anden kasse.

Jeg smiler til den unge fyr der heller ikke virker som om han er synderligt imponeret over deres jokes, samtidig tænker jeg at det sikkert ikke er de eneste lidt belastende personer dem møder og sender en tanke til både ham og alle andre der står i butik og tænker på hvor meget "sjov" mon de skal høre på på en arbejdsdag.
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 30. nov 2016, 17:40

Nå men øh... jeg kan byde på te, hvis der en dag kommer uventede gæster :genert: Der var så meget spændende i Fakta :fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19039

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Flora » 12. dec 2016, 19:58

Hvorfor er der ikke nogen der har opfundet vasketøj der selv kan transportere sig op fra vaskeriet? Det ville da være et hit af de helt store :gruble:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2442
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Debattens losseplads

Indlægaf LadyFox » 13. dec 2016, 11:16

Flora skrev:Hvorfor er der ikke nogen der har opfundet vasketøj der selv kan transportere sig op fra vaskeriet? Det ville da være et hit af de helt store :gruble:

Eller bare tøj der ikke kan blive beskidt :genert:
1
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19039

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Flora » 13. dec 2016, 11:19

LadyFox skrev:
Flora skrev:Hvorfor er der ikke nogen der har opfundet vasketøj der selv kan transportere sig op fra vaskeriet? Det ville da være et hit af de helt store :gruble:

Eller bare tøj der ikke kan blive beskidt :genert:


Ja, det ville faktisk være endnu smartere :D
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 18. dec 2016, 08:04

Jeg har vundet en kostvejledning i en adventskalender på Facebook :genert: Et sted jeg har søgt job et par gange :genert: Hmmm... nå jamen jeg holder op med at sige at jeg aldrig vinder noget i sådan nogle konkurrencer :lol:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Muuh » 24. dec 2016, 06:17

Pixie88 skrev:Min løghakker er 2 meter høj og bred. Han fungerer også som kæreste og håndværker. Han er en 3-i-1'er :gruble:


Æv, så har jeg fået fat i en defekt udgave, mon han kan byttes, når han er taget i brug :gruble:
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2442
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Debattens losseplads

Indlægaf LadyFox » 24. dec 2016, 10:15

Jeg overvejer at spørge en nabo om hjælp til at lukke min kjole, de eneste i opgang der er hjemme er vores nye nabo, som jeg ikke rigtig har talt med, og som jeg allerede har et ret betændt forhold til. Måske jeg alligevel skulle finde en kjole jeg kan lukke uden hjælp :(
0
...
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Debattens losseplads

Indlægaf lillebjoern » 24. dec 2016, 10:21

LadyFox skrev:Jeg overvejer at spørge en nabo om hjælp til at lukke min kjole, de eneste i opgang der er hjemme er vores nye nabo, som jeg ikke rigtig har talt med, og som jeg allerede har et ret betændt forhold til. Måske jeg alligevel skulle finde en kjole jeg kan lukke uden hjælp :(


Kan den slet ikke lukkes? Jeg plejer ofte at "hive den op" i ryggen, så jeg kan nå lynlåsen (efter jeg har lynet den op så meget jeg kan). Eller det er måske slet ikke lynlås? Hvis du bor på Nørrebro kan jeg godt melde mig :-D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"