Hvor mødte du din kæreste?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf flicka » 16. sep 2015, 16:32

Jeg mødte min kæreste ved et rent tilfælde - vi taler stadig om, hvor tilfældigt det var og hvis det ikke var sket, så havde vi nok ikke været sammen idag.

Jeg var i byen med en veninde, men der var dårlig stemning på diskoteket, hvor vi var - så vi tog videre. Kort efter fandt vi ud af, at der var en, der blev stukket ned få minutter efter vi var gået derfra :tie:
Mens vi stod og prøvede at finde ud af, hvor vi skulle hen istedet - fik min veninde en sms fra sin eks (som hun er gode venner med) om hun ikke ville komme forbi til en privatfest ude på landet på en stor gård med ham og drengene. Jo, det kunne vi godt, blev vi enige om.

Vi kommer så til den fest og møder en masse fulde mænd der laver alt muligt skørt. Veninden snakker med eks'en og jeg går ud. Jeg opdager at der var et bål og går derover. Der ser jeg så en fyr, der sidder op af et træ og klapper en hund. Han var temmelig fuld, men ganske sød, uden at vi udveksler et eneste ord :-D

Kort efter tager jeg og veninden hjemad. Næste formiddag får min veninde en sms fra eks'en om at hans ven (ham der sad ved bålet og klappede hunden), var interesseret i at vide hvem den pige, hun havde med, var. I samme øjeblik havde jeg faktisk også sendt en sms til hende om at han sgu da var meget sød og ville vide hvem han var. Hun og eks'en blev enige om at det var nemmere at bare give os hinandens numre. Resten er historie.
8
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf flicka » 16. sep 2015, 18:14

flicka skrev:Jeg mødte min kæreste ved et rent tilfælde - vi taler stadig om, hvor tilfældigt det var og hvis det ikke var sket, så havde vi nok ikke været sammen idag.

Jeg var i byen med en veninde, men der var dårlig stemning på diskoteket, hvor vi var - så vi tog videre. Kort efter fandt vi ud af, at der var en, der blev stukket ned få minutter efter vi var gået derfra :tie:
Mens vi stod og prøvede at finde ud af, hvor vi skulle hen istedet - fik min veninde en sms fra sin eks (som hun er gode venner med) om hun ikke ville komme forbi til en privatfest ude på landet på en stor gård med ham og drengene. Jo, det kunne vi godt, blev vi enige om.

Vi kommer så til den fest og møder en masse fulde mænd der laver alt muligt skørt. Veninden snakker med eks'en og jeg går ud. Jeg opdager at der var et bål og går derover. Der ser jeg så en fyr, der sidder op af et træ og klapper en hund. Han var temmelig fuld, men ganske sød, uden at vi udveksler et eneste ord :-D

Kort efter tager jeg og veninden hjemad. Næste formiddag får min veninde en sms fra eks'en om at hans ven (ham der sad ved bålet og klappede hunden), var interesseret i at vide hvem den pige, hun havde med, var. I samme øjeblik havde jeg faktisk også sendt en sms til hende om at han sgu da var meget sød og ville vide hvem han var. Hun og eks'en blev enige om at det var nemmere at bare give os hinandens numre. Resten er historie.


Og for at gøre det endnu bedre, så har kæresten senere hen indrømmet at han slet ikke kunne huske hvordan jeg så ud. Kun at der var en pige til stede, det smilede til ham. Og at det ihvertfald ikke var min veninde :lol:
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Joe » 18. sep 2015, 22:36

I en spejderhytte i Sønderjylland. På det tidspunkt var jeg lidt af et mess i forhold til mænd. Der var tre mænd i mit liv, og jeg vidste ikke hvad jeg skulle stille op med nogen af dem.
Så tog jeg på rustur, drak mig sansesløst beruset og stillede mig op på en slaveauktion. En random fuld mand bød på mig og vandt mig. Han bød også på alle andre, men han var altså stuck med mig. Jeg husker ikke meget af festen, men jeg kastede mig vist rimeligt hurtigt over ham, og så endte jeg med at skride igen og feste videre med de folk jeg kendte.
Dagen efter forsøgte jeg at indlede en samtale med ham, men han var fuld og ligeglad, så jeg droppede det, og stemplede ham som en nar.

Et par dage efter, var vi begge nogenlunde ædru igen. Han gik forbi mig på gaden med nogle af hans holdkammerater. De grinede, da de så mig, han gjorde det bedste for at kigge den anden vej. Endnu engang stemplede jeg ham som nar.

Om aftenen fandt han mig så på Facebook og skrev, at han håbede vi for fremtiden kunne hilse på hinanden. Derefter tror jeg bare aldrig helt vores korrespondence sluttede. Og så vidste jeg lige pludselig godt, hvad jeg skulle stille op med de tre andre mænd - jeg skulle ikke være sammen med nogen af dem. (Hvilket egentlig også er ret heldigt for dem. I hvert fald to af dem i dag børn, mens den tredje er rimeligt meget i mit liv, da han er kærester med min tætteste veninde. Jeg var sgu nok heller ikke the one for dem.)

Jeg levede det vilde liv, da jeg var single. Og jeg synes, jeg gik ud af singletilværelsen med et brag.
Jeg tænker forresten stadig jævnligt, at han er en nar. Jeg siger det også ofte til ham. Men i virkeligheden vil jeg slet ikkr have andet.
1
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Craver » 21. sep 2015, 10:03

På Tinder. Vi matchede af to omgange (da jeg i et anfald af mandehad til en anden mand slettede min profil ... og var på Tinder igen tre dage efter. Så meget for at lave en graciøs exit!).

Vi mødtes op til jul, og vi regnede begge to med, vi bare skulle knalde, og så var det dét. Vi knalder dog fortsat, dog i samme lejlighed her 9 måneder efter. Og snakker køb af lejlighed, bryllup og børn :blush2: Vi havde den vildeste kemi fra begyndelsen (og har stadigvæk), og jeg kan slet ikke forestille mig at kysse på nogen andre :love2:
1
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf MyGirl » 21. sep 2015, 10:57

Mødte ham på jubii-debatten for snart 100 år siden :lun:
0
KageKlovnen
Indlæg: 4
Tilmeldt: 28. aug 2015, 09:39
Kort karma: 0
Likede indlæg: 6

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf KageKlovnen » 23. sep 2015, 17:31

Han blev udbudt til salg, af en daværende veninde, på FB. Hun søgte et kærligt og blivende hjem til ham.

Er glad for at jeg bød på ham, for han er den mest fantastiske mand ever :love: Han er vitterlig den del der har fuldendt mit puslespil.

Nu har vi været sammen i snart 1, 5 år og skal flytte i større bolig den 1. Okt .. vi ved hvad vores fremtidige børn skal hedde (når det lykkes mig at undfange engang) og vi ved at vores dage som gamle mennesker skal bruges på rollatorræs og køreture på handicapknallerten på Amager Strandpark :genert:
3
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf FitBrideToBE » 10. okt 2015, 18:44

Jeg "mødte" ham på nettet, da jeg søgte personlig træner.. Det var han så i nogle måneder, hvor efter-trænings-snakken blev længere og længere efter hver træning :lun: Og pludselig en dag, så sagde han, at der var noget han var nødt til at gøre, og så kyssede han mig :love:

Og i dag.. ja der er under et år til vi skal giftes :genert: :lun:
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 20:42

I fredagsbaren på mit studie. Jeg havde været til neurologieksamen og var meget fuld (som i meget, meget fuld). Han var med en veninde, som jeg læste med, og havde ingen relation til skolen.
Vi endte med at kysse og sove sammen. Næste aften kom han på besøg igen og tog først hjem 1,5 dag senere.

Det er mere end 7 år siden, og vi blev gift i april på vores 7 års dag :lun:
3
Fynbo
Indlæg: 171
Tilmeldt: 21. aug 2015, 14:19
Kort karma: 36
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 444

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Fynbo » 10. okt 2015, 21:23

Jeg var 18 år, da jeg mødte min jævnaldrende mand på et diskotek: Vi har været sammen i 31 år og gift i 27 år :love2:
4
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Anne Droid » 12. okt 2015, 05:40

Han fandt mig på scor.dk

Jeg havde godt nok kigget på hans profil og tænkt at han virkede interessant, men jeg gad bare ikke skrive til mænd med gratisprofil. Et par dage efter, en torsdag, kom der brev fra ham. Han havde set min profil og ud fra det jeg havde skrevet, vidste han at han var nødt til at møde mig. Søndag var vi på første date på en cafe til brunch.

Det er ved at være længe siden :lun:
0
Klimatosse
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Badesandalen » 13. okt 2015, 05:39

Jeg skrev til ham på LunarStorm.dk fordi en fælles veninde havde talt så meget om ham. Synes det er ekstra trist at siden ikke eksisterer længere, men i det mindste fik jeg noget fantastisk ud af at bruge den. :lun:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf dgd2007 » 13. okt 2015, 15:32

Mødte og mødte er måske så meget sagt, men jeg "opdagede" hende på en boldbane i en smuk københavnsk park i september 1971 :gammel:
5
Lullu
Indlæg: 28
Tilmeldt: 21. okt 2015, 05:04
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Lullu » 21. okt 2015, 10:48

Vi boede på samme kollegie, det er snart 10 år siden :blush2:
0
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Mooserinde » 27. okt 2015, 21:52

Sikke en dejlig tråd :love2:

Jeg mødte min kæreste i Canada, hvor jeg tog et semester abroad. Det samme gjorde han fra hans universitet i Tyskland. Jeg mødte ham allerede på 2. dagen af mit 5 måneders ophold. Jeg havde ellers glædet mig til, at jeg for en gangs skyld skulle opfører mig slutty og kysse canadiske mænd med skæg :D men næææ nej.
Jeg tog til fest på tyskerens kollegie. Jeg havde siddet og crushet på ham hele aftenen, og på et tidspunkt kigger han temmelig beruset på mig og spørger, om jeg vil make out haha :lol2: Det har vi grint meget af siden.

Vi har været kærester i knap 2 år og har haft langdistanceforhold indtil juni i år, hvor vi flyttede sammen i Frankrig. :lun:
1
Brugeravatar
BlindfullyCool
Indlæg: 124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:38
Kort karma: 41
Likede indlæg: 263

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf BlindfullyCool » 27. okt 2015, 22:13

Jeg så min mand, før han så mig og han så mig, før jeg så ham :stoned: :-D

For 10 år siden kom jeg en del på Stengade 30 og var venner med en af de faste DJ's oppe i Stalingrad. Han skulle tisse og satte mig til at styre pulten i mellemtiden. Jeg får øje på en fyr ude på gulvet, som jeg ikke har set før. Han ser så sød og cool ud og jeg gør mit bedste for at flirte. Så går han hen imod mig.. og lige forbi mig, rækker ind under pulten, tager sin jakke og skrider :sur: Ugen efter er jeg på scenen som noget backingvokal til en koncert på Rust. Her står han blandt publikum og får øje på mig og bemærker, at jeg da ser lidt sød ud :P Men jeg smutter videre, uden vi får hilst på hinanden. Fast forward til lørdagen efter, hvor jeg, efter en våd middag med en veninde, hvor jeg i øvrigt højlydt har proklameret at jeg er færdig med mænd og de bare alle sammen er nogle sjufte, igen ender på Stengade 30. Og der står han. Jeg tager ingen chancer, går op til ham og siger "Jeg har set dig før og jeg synes du ser helt vildt sød ud".

Resten er historie, som de siger.
4

Tilbage til "Forhold og sex"