Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 10. okt 2015, 09:44

D.itsen skrev:At min rejse-veninde har valgt at hun ikke vil være her mere. Vi skulle da på skiferie næste år og alt muligt, hun kan sgu da ikke have taget livet af sig selv :whine:

Hvor pisse meget jeg savner hende i dag. Vi havde en løs aftale om at ses i går til koncert. Det var sikkert endt i bytur, tåbeligheder og tømmermænd og hygge i dag. Jeg mangler hende :trist:
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 10. okt 2015, 10:24

Bøtte skrev:Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.
Trommehinden på det ene øre er sprunget.

Og jeg er alene med min datter hele dagen.


Tænkte det nok, ud fra hvad du skrev om væske ud ad øret i går ... Øv. Rigtig god bedring, din stakkel. Hvad gør man ved den slags? Er det noget betændelse, man skal have antibiotika for - eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 10. okt 2015, 10:51

D.itsen skrev:
D.itsen skrev:At min rejse-veninde har valgt at hun ikke vil være her mere. Vi skulle da på skiferie næste år og alt muligt, hun kan sgu da ikke have taget livet af sig selv :whine:

Hvor pisse meget jeg savner hende i dag. Vi havde en løs aftale om at ses i går til koncert. Det var sikkert endt i bytur, tåbeligheder og tømmermænd og hygge i dag. Jeg mangler hende :trist:


Åh, det var dog frygteligt med din veninde, D. Kæmpe kram. <3
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 10:51

ManicNinja skrev:
Bøtte skrev:Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.
Trommehinden på det ene øre er sprunget.

Og jeg er alene med min datter hele dagen.


Tænkte det nok, ud fra hvad du skrev om væske ud ad øret i går ... Øv. Rigtig god bedring, din stakkel. Hvad gør man ved den slags? Er det noget betændelse, man skal have antibiotika for - eller?


Man gør faktisk ikke noget, da betændelsen kan komme ud, nu hvor der er hul. Så er det bare 'spændende' om det andet øre udvikler sig i samme retning :tie:

Men jeg skal vist ud til ørelægen og have lagt et dræn, da det fra tid til anden driller mig.

Tak :kys:
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 10. okt 2015, 10:55

Bøtte skrev:
ManicNinja skrev:
Bøtte skrev:Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.
Trommehinden på det ene øre er sprunget.

Og jeg er alene med min datter hele dagen.


Tænkte det nok, ud fra hvad du skrev om væske ud ad øret i går ... Øv. Rigtig god bedring, din stakkel. Hvad gør man ved den slags? Er det noget betændelse, man skal have antibiotika for - eller?


Man gør faktisk ikke noget, da betændelsen kan komme ud, nu hvor der er hul. Så er det bare 'spændende' om det andet øre udvikler sig i samme retning :tie:

Men jeg skal vist ud til ørelægen og have lagt et dræn, da det fra tid til anden driller mig.

Tak :kys:


Jeg ved godt, det her ikke er nødvendigt at sige overhovedet, men nu gør jeg det alligevel, det er sådan helt tvangshandlingsagtigt for mig.
Pas på dine øjne! Der er virkeligt ikke langt fra ører til øjne, jo. Pas på, pas på, pas på!

Sorry, var nødt til det. :genert: Og god bedring :ae:
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 11:01

At min bror og hans kæreste er gået fra hinanden. Vi skulle have været til børnefødselsdag hos dem om en time og får det at vide mens vi er ude for at købe gaver. Det værste er at det går ud over børnene der i mine øjne blev inddraget alt for hurtigt i det forhold og nu ikke skal have mere med min bror at gøre. Det er bare typisk når de nu ellers var blevet rigtig glade for hinanden :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 19:22

Aima skrev:
Bøtte skrev:
ManicNinja skrev:
Bøtte skrev:Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.
Trommehinden på det ene øre er sprunget.

Og jeg er alene med min datter hele dagen.


Tænkte det nok, ud fra hvad du skrev om væske ud ad øret i går ... Øv. Rigtig god bedring, din stakkel. Hvad gør man ved den slags? Er det noget betændelse, man skal have antibiotika for - eller?


Man gør faktisk ikke noget, da betændelsen kan komme ud, nu hvor der er hul. Så er det bare 'spændende' om det andet øre udvikler sig i samme retning :tie:

Men jeg skal vist ud til ørelægen og have lagt et dræn, da det fra tid til anden driller mig.

Tak :kys:


Jeg ved godt, det her ikke er nødvendigt at sige overhovedet, men nu gør jeg det alligevel, det er sådan helt tvangshandlingsagtigt for mig.
Pas på dine øjne! Der er virkeligt ikke langt fra ører til øjne, jo. Pas på, pas på, pas på!

Sorry, var nødt til det. :genert: Og god bedring :ae:


Tak for din omsorg :kys:

Jeg har aldrig hørt at mellemørebetændelse kan gå i øjnene? Så ved ikke lige hvordan jeg skal passe på? :genert:
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Whoosh » 10. okt 2015, 19:53

For en nogle dage siden var jeg i Bilka, og i deres skoafdelingen havde de en del bure med lidt pænere støvletter i læder til 500 kr.
Alle sammen i skoæsker.

Nu var jeg der i dag og fordi der var 40% på tøj og sko, lignede det at der var sprunget en bombe.
Tomme kasser overalt og skoene flød i bunker i gulvet. Og personalet piskede rundt og gjorde hvad de kunne for at rydde op.

Mennesket er et dumt dyr. :nej:
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. okt 2015, 20:12

Bøtte skrev:Tak for din omsorg :kys:

Jeg har aldrig hørt at mellemørebetændelse kan gå i øjnene? Så ved ikke lige hvordan jeg skal passe på? :genert:


Holde en god håndhygiejne og ikke klø dig i øjet, medmindre din finger er fuldstændig ren.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 20:19

DetSorteCirkus skrev:
Bøtte skrev:Tak for din omsorg :kys:

Jeg har aldrig hørt at mellemørebetændelse kan gå i øjnene? Så ved ikke lige hvordan jeg skal passe på? :genert:


Holde en god håndhygiejne og ikke klø dig i øjet, medmindre din finger er fuldstændig ren.


Tak, jeg spritter og vasker allerede i et væk, da barnet også er forkølet.
0
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 10. okt 2015, 21:04

D.itsen skrev:
D.itsen skrev:At min rejse-veninde har valgt at hun ikke vil være her mere. Vi skulle da på skiferie næste år og alt muligt, hun kan sgu da ikke have taget livet af sig selv :whine:

Hvor pisse meget jeg savner hende i dag. Vi havde en løs aftale om at ses i går til koncert. Det var sikkert endt i bytur, tåbeligheder og tømmermænd og hygge i dag. Jeg mangler hende :trist:

Og det har så tricket samtlige katastrofetanker omkring at blive alene, eksistentiel ensomhed, at folk betyder mere for mig end jeg gør for dem, at alle jeg holder af skal dø, at jeg skal dø, utilstrækkelighed for bare lige at nævne nogle.
Tak hjerne, det var meget konstruktivt af dig.

(og tak for alle kort mm. De varmer mere end I aner. Jeg er ikke alene med sorgen, min kæreste er min klippe i det her.)
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 11. okt 2015, 09:20

At mig og min mors London-tur ikke bliver som forventet. Jeg føler mig virkelig dum, men jeg havde ikke regnet med at hotellerne var SÅ dyre.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 11. okt 2015, 11:58

D.itsen skrev:
D.itsen skrev:
D.itsen skrev:At min rejse-veninde har valgt at hun ikke vil være her mere. Vi skulle da på skiferie næste år og alt muligt, hun kan sgu da ikke have taget livet af sig selv :whine:

Hvor pisse meget jeg savner hende i dag. Vi havde en løs aftale om at ses i går til koncert. Det var sikkert endt i bytur, tåbeligheder og tømmermænd og hygge i dag. Jeg mangler hende :trist:

Og det har så tricket samtlige katastrofetanker omkring at blive alene, eksistentiel ensomhed, at folk betyder mere for mig end jeg gør for dem, at alle jeg holder af skal dø, at jeg skal dø, utilstrækkelighed for bare lige at nævne nogle.
Tak hjerne, det var meget konstruktivt af dig.

(og tak for alle kort mm. De varmer mere end I aner. Jeg er ikke alene med sorgen, min kæreste er min klippe i det her.)

At jeg ikke har sovet ret meget, og ikke har det en skid bedre i dag. Nu må det altså godt snart stoppe, jeg magter ikke at tude mere, og have en hjerne der er totalt i selvsving.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pjeps » 11. okt 2015, 15:32

At det tog 30 min at finde ud af hvordan pokker jeg fik spotpærene ud af min lampe, så der kunne komme nye i.
0
:ninja:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 11. okt 2015, 17:44

En samtale med min mor i dag, hvor jeg fortalte, at jeg ikke holder jul med familien i år. Af forskellige årsager har jeg ikke lyst til det, men forståelsen for de årsager kunne så ligge på et ret lille sted :(
Hader følelsen af ensomhed og forkerthed :trist:
0
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Generelt"