Små royale sko?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Små royale sko?

Indlægaf Wizzze » 9. okt 2015, 22:16

Der er åbenbart ballade i svensk prinsesseland op til dåben af Madeleines søn, men det er da også noget af en snæver lille kreds :8: :D

"Ifølge Aftonbladet var det meningen, at prinsesse Madeleines nære veninde Emma Pernald, der var kæreste med prins Carl Philip i 10 år, skulle være en af fadderne. Selvom det er seks år siden, at hun og prinsesse Madeleines storebror gik fra hinanden, har de to kvinder nemlig stadig et nært venskab, og Emma Pernald og hendes mand var også på gæstelisten til prinsesse Madeleines bryllup for to et halvt år siden.
»De havde talt om det, og både Madeleine og Emma ønskede, at det skulle blive sådan,« fortæller en unavngiven kilde til Aftonbladet.
Men det bliver ikke Emma Pernald, der får lov til at stå fadder for lille Nicolas. Og det skyldes prins Carl Philips kone, prinsesse Sofia, som han blev gift med i sommer.
»Beslutningen er truffet på grund af Sofia. Hun vil ikke have, at Emma skal være der (i kirken, red.)«, tilføjer kilden."

Fuld historie her:
http://www.bt.dk/royale/prinsesse-sofia ... arnedaaben

Hvad tænker I, små sko, eller helt ok at blande sig i svigerindes barnedåb og få en "truende" ex udelukket? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Små royale sko?

Indlægaf Kyle » 10. okt 2015, 00:02

Jeg tænker, at den kilde burde have holdt sin mund lukket. Og at historien nok indeholder mere end vi lige får oplyst fra den ene side. Sidst var der vidst noget fremme om at Madeleine ikke tog godt imod Sofia pga. sit forhold til Emma. Så de er nok to (tre) til tango og den girlfight burde deres øvrige såkaldte veninder holde inde for slottets vægge.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Små royale sko?

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. okt 2015, 04:50

Jeg tænker, at jeg ikke giver en halv potte pis for unavngivne kilder, når det gælder petitstof.
Vi taler jo ikke ligefrem Snowdon-relevans her, så når en kilde til en historie som denne vælger at pippe til medierne, tolker jeg det først og fremmest som et udslag af opmærksomhedsliderlighed og går derfor også ud fra, at rygtet bevidst er blevet skåret tilpas firkantet til for at få pressen til at bide på.

Især de kongelige er sagesløse i sådan en situation, fordi det ligger i deres uofficielle regelsæt, at de ikke går ud og udtaler sig om den slags.
Jeg siger ikke, at historien nødvendigvis er grebet ud af den blå luft. Den er bare helt umulig at dobbelttjekke eller gå dybere ind i, og under de omstændigheder mener jeg ikke, at man overhovedet kan danne sig en lødig mening om den.
I øvrigt synes jeg, at det er påfaldende, at nygifte, før borgerlige, prinsesser ofte skal beklikkes nogle måneder efter brylluppet. Det er, som om en form for misundelse siver frem.
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Små royale sko?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. okt 2015, 05:05

Hvis det er sandt, er de sko lige små nok.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Små royale sko?

Indlægaf Zombie » 10. okt 2015, 20:50

Fru Sunshine skrev:Hvis det er sandt, er de sko lige små nok.

Der er ingen situationer hvor du tænker "Årh OK, så forstår jeg det måske lidt bedre"... Jeg kan nemlig selvl tænke mig til et par stykker.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Små royale sko?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. okt 2015, 21:01

Zombie skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvis det er sandt, er de sko lige små nok.

Der er ingen situationer hvor du tænker "Årh OK, så forstår jeg det måske lidt bedre"... Jeg kan nemlig selvl tænke mig til et par stykker.

Jo?
Jeg forstår ikke, hvor du vil hen her.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Livets forhold"