Snik-snak tråd for forældre?

Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 11. dec 2016, 11:05

Jeg har sendt mand og børn over til farmor og farfar. Jeg trængte til ro, hvis jeg ikke skulle blive alt for urimelig og råbe højt :genert:.
1
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 11. dec 2016, 11:12

Men jeg har dårlig samvittighed, for det er jo nu vi har mulighed for at være sammen alle sammen. Jeg trænger bare til noget andet.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 11. dec 2016, 15:17

Jeg liker kun det til mig. Ikke det med møguge. Det lyder træls :kys:.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2016, 12:26

Rakel, jeg havde ikke lige luret, at din svigermor er død. Jeg kondolerer :ae:.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2016, 18:47

R sagde her til aften, at han ikke skulle have sin sut med i seng, men da min mand så putter ham, spørger han, om han er sikker og giver ham den alligevel. Det bliver jeg altså lidt øv over. Vi kunne da have ventet og set, om han fortrød.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 13. dec 2016, 21:48

Sorenspige skrev:R sagde her til aften, at han ikke skulle have sin sut med i seng, men da min mand så putter ham, spørger han, om han er sikker og giver ham den alligevel. Det bliver jeg altså lidt øv over. Vi kunne da have ventet og set, om han fortrød.


Det ville også have ærgret mig. Tror, at jeg ville prøve at bringe det på banen med R i morgen og lave aftale om suttestop. Hvis altså I synes, at det er tid. Har glemt hvor gammel han.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 15. dec 2016, 19:24

Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2016, 20:23

Så har jeg hentet min prinsesse-mus fra en uges ferie hos Momserne....Det er svært af afgøre hvem af os der var mest glad for at se den anden :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun:

Når man sådan har været væk i så lang tid, så har man lige lidt ekstra kredit på kontoen. Så vi har både været ude og spise på restaurant OG hun fik lov til at være længe oppe. Hun trængte tydeligvis til at vimse lidt på sit værelse, ae kattene og genoplege sit lego. Så det fik hun lov til mens jeg sad og så fjernsyn
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 15. dec 2016, 22:32

I morgen har vi aftalt at vi skal i zoo og lave en nissehue med Minnie Mouse ører. Så må børnehaven vente. Hr.vibbsen har ikke fri så det er ren tøsetur. Til det kommentere Emma : "Så kan du have fri med mig alene næste gang, Far. Selvom om mor ikke har noget arbejde at tage afsted på" :dåne: :fløjt: :genert: :lol: Velkommen tilbage til virkeligheden hvor alting er dejligt.simpelt :-D
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 16. dec 2016, 04:55

FruKuk skrev:Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
Er det ikke et spørgsmål om at noget forsikring ordner det og så kan de forskellige håndværkeres forsikringsselskaber skændes om betalingen bagefter. Det skal da ikke gå ud over jer at de er nogle fjolser
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 16. dec 2016, 08:04

Thestral skrev:
FruKuk skrev:Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
Er det ikke et spørgsmål om at noget forsikring ordner det og så kan de forskellige håndværkeres forsikringsselskaber skændes om betalingen bagefter. Det skal da ikke gå ud over jer at de er nogle fjolser


Sådan har jeg det jo også, men sådan synes det ikke helt at fungere i virkeligheden. Og mens de skændes har vi ikke noget varmt vand :sur:
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 16. dec 2016, 08:08

FruKuk skrev:
Thestral skrev:
FruKuk skrev:Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
Er det ikke et spørgsmål om at noget forsikring ordner det og så kan de forskellige håndværkeres forsikringsselskaber skændes om betalingen bagefter. Det skal da ikke gå ud over jer at de er nogle fjolser


Sådan har jeg det jo også, men sådan synes det ikke helt at fungere i virkeligheden. Og mens de skændes har vi ikke noget varmt vand :sur:
Har du kontaktet dit eget forsikringsselskab?
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 16. dec 2016, 08:22

Thestral skrev:
FruKuk skrev:
Thestral skrev:
FruKuk skrev:Jeg kan ikke koncentrere mig om andet, end at vi på nu snart 3. døgn ikke har noget varmt vand :sur: Og at håndværkerne skændes om, hvem der skal fikse det og ikke mindst betale det - jeg bliver vanvittig!!!

Muggen røv over and out
Er det ikke et spørgsmål om at noget forsikring ordner det og så kan de forskellige håndværkeres forsikringsselskaber skændes om betalingen bagefter. Det skal da ikke gå ud over jer at de er nogle fjolser


Sådan har jeg det jo også, men sådan synes det ikke helt at fungere i virkeligheden. Og mens de skændes har vi ikke noget varmt vand :sur:
Har du kontaktet dit eget forsikringsselskab?


Spild af tid. Der er ingen dækning på en husforsikring for skader på grund af forkert udførte reparationer.

Det er røvsurt. Mit bedste bud er derfor at nægte at betale regningen for ham der ikke fattede hvad han lavede. Og sende regningen for ham som måtte tilkaldes for at fixe det han ødelagde til ham.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf girl_beat » 16. dec 2016, 13:43

Vi ser nogle temmelig uheldige mønstre hos papdatter og er ikke helt sikre på, hvordan det bedst gribes an...

Pigen er meget psykisk ustabil, udover at være teenager, og går jævnligt til psykolog for at tale om sine problemer. Moderen har lært hende, at hun ikke behøver betro sig til sine forældre, men at psykologen er primære valg. Det har nu resulteret i, at pigen er sur på sin far over ét-eller-andet, han ikke har fået noget at vide om, fordi han er blokeret på hendes telefon :sur: 14-årig mener simpelthen, at hun har alt ret i verden til at være sur på (intetanende) far og endnu værre; når han har spurgt moderen, hvad f***** der foregår, mener hun at det 100% er pigens ret og 'sådan er det bare'. WTF?!

Jeg synes, det er virkelig svært at balancere dét at give plads og tænke "det er en fase" og så at håndtere, hvordan en forælder lægger alt ansvar fra sig og over på en teenager, som tydeligvis ikke trives og konstant søger grænser ift. sociale relationer :gruble:
Senest rettet af girl_beat 23. dec 2016, 09:45, rettet i alt 1 gang.
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 17. dec 2016, 22:17

Vedkomne, det skrev 'Spørge-Jørgen' har med garanti haft en 4 årig i tankerne. Hold nu op alle de spørgsmål vi får. Jeg er tæt på at blive idiot :panik:
0

Tilbage til "Forældre"