Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 8. dec 2016, 11:14

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:
Tibbler skrev:


Så fordi han står længe og taler i telefon, kan hun simpelthen udlede, at han ikke er i arbejde, og nasser på vores ressourser :gruble:

Ja, der er hun altså virkelig talentfuld :rulle:
Hun gik til tandlægen. Midt på dagen. I over en time.
Hun kan så heller ikke være synderlig nyttig for samfundet....


Hun er jo forfatter. Du forstår da heller ingenting. Det er jo tydeligt for enhver at ham her bare var på overførselsindkomst og bare dangderede den. Han kunne da umuligt være natarbejder, have fri eller andet. Umuligt siger jeg. Eller Irina siger det.

My bad. Det burde jeg kunne indse.
Jeg må nok have inddraget min stemmeret til jeg er voksen nok til at kunne se sagens rette sammenhæng!

Edit; det er ikke fysisk muligt for mig at korrekturlæse før jeg har postet indlægget. Først efter. Sådan er det bare.
Senest rettet af kidkomb 8. dec 2016, 11:27, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maria86 » 12. dec 2016, 20:13

At min nabo har spillet det samme spil i over 3 uger og jeg har kunnet høre ham de 14 dage :badr: :rulle: Jeg havde det ok med at høre ham de første 4 dage. Jeg ved når han får nyt spil. Er han helt op at køre over. Men derefter synes jeg ikke det er ok mere :cuss: :syg: Jeg overvejede om jeg skulle tage ekstra sovemedicin i går eller om jeg skulle gå ind på sofaen. Jeg ønsker faktisk ikke er brug ekstra medicin. Når det er sådan noget som godt kan løses uden medicin. det tager 2 minutter tage medicinen og det tager 10 minutter før jeg kan sove igen på sofaen
0
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf gro71 » 13. dec 2016, 07:20

Maria86 skrev:At min nabo har spillet det samme spil i over 3 uger og jeg har kunnet høre ham de 14 dage :badr: :rulle: Jeg havde det ok med at høre ham de første 4 dage. Jeg ved når han får nyt spil. Er han helt op at køre over. Men derefter synes jeg ikke det er ok mere :cuss: :syg: Jeg overvejede om jeg skulle tage ekstra sovemedicin i går eller om jeg skulle gå ind på sofaen. Jeg ønsker faktisk ikke er brug ekstra medicin. Når det er sådan noget som godt kan løses uden medicin. det tager 2 minutter tage medicinen og det tager 10 minutter før jeg kan sove igen på sofaen


Kan man ikke bede ham om at bruge headphones? Eller alternativt skrue lidt ned? Det virker voldsomt, at du er nødt til at tage sovemedicin og sove på sofaen...
4
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 13. dec 2016, 08:12

Jeg er mega upassende at gå syg på arbejde.

Jeg har lukket mig inde på mit kontor og aflyst alle møder og bedt folk om at holde sig på afstand. Jeg har endda min egen elkedel så jeg ikke behøver gå i køkkenet for at lave te.

Og jo, der er ting der ikke kan vente til i næste uge. Ting der har deadline i dag og i morgen. End of story.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 13. dec 2016, 08:36

Maria86 skrev:At min nabo har spillet det samme spil i over 3 uger og jeg har kunnet høre ham de 14 dage :badr: :rulle: Jeg havde det ok med at høre ham de første 4 dage. Jeg ved når han får nyt spil. Er han helt op at køre over. Men derefter synes jeg ikke det er ok mere :cuss: :syg: Jeg overvejede om jeg skulle tage ekstra sovemedicin i går eller om jeg skulle gå ind på sofaen. Jeg ønsker faktisk ikke er brug ekstra medicin. Når det er sådan noget som godt kan løses uden medicin. det tager 2 minutter tage medicinen og det tager 10 minutter før jeg kan sove igen på sofaen

nu er det jo jul og alt sådan noget, var det ikke en ide med en tidlig julegave til naboen ;)
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maria86 » 13. dec 2016, 19:42

vedkommende siger at dem han spiller med ikke kan høre ham :( Det der med at tale med ham det er næsten umulig. nu har jeg fundet min sofa. Så nu er jeg nede på at det kun tager 5 minutter for mig :D
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Nicolait » 13. dec 2016, 20:24

Maria86 skrev:vedkommende siger at dem han spiller med ikke kan høre ham :( Det der med at tale med ham det er næsten umulig. nu har jeg fundet min sofa. Så nu er jeg nede på at det kun tager 5 minutter for mig :D


Det kan aldrig blive dit problem. Der må stå noget i husordenen om larm. :ae:
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 14. dec 2016, 14:20

Sundhedsministeren er upassende. Konfronteret med at Overlægerådene i Region H skriver i et åbent brev at systemet ikke kan bære meget længere svare fru minister:

Hun kalder det ’urimeligt’ over for kollegerne, »hvis man fremstiller et billede af et sundhedsvæsen, der ikke fungerer«.


Og hokus pokus, mig ud af fokus, så er det overlægerne som er skurken for at sige den væmmelige væmmelige sandhed.


Om noget så gør de deres kolleager en tjeneste!
10
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 17. dec 2016, 10:11

Jeg synes altså at det er upassende, at TV2 viser de forfærdelige Red Barnet reklamer hele dagen også morgen og eftermiddag - de burde holde dem til om aftenen hvor børn ikke ser med :(

Det hører måske med i "Det må man ikke sige", men Ja generelt burde de slet ikke vises IMO. Jeg behøver ikke konfronteres med udmagrede grædende børn, Aleppo-ofre osv. Vi hat det godt her i vores del af verden, og jeg har bestemt ikke skyklapper på, men jeg kan ikke se formålet med at indgyde til dårlig samvittighed (især her i julen), bare så de kan få folk til at donere penge... Det er så deprimerende :ked:
7
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 17. dec 2016, 10:18

HappyPaww skrev:Jeg synes altså at det er upassende, at TV2 viser de forfærdelige Red Barnet reklamer hele dagen også morgen og eftermiddag - de burde holde dem til om aftenen hvor børn ikke ser med :(

Det hører måske med i "Det må man ikke sige", men Ja generelt burde de slet ikke vises IMO. Jeg behøver ikke konfronteres med udmagrede grædende børn, Aleppo-ofre osv. Vi hat det godt her i vores del af verden, og jeg har bestemt ikke skyklapper på, men jeg kan ikke se formålet med at indgyde til dårlig samvittighed (især her i julen), bare så de kan få folk til at donere penge... Det er så deprimerende :ked:

Jeg ville være mere tilbøjelig til at støtte hvis reklamerne fokuserede på de gode resultater der kom ud af donationerne, fremfor at vise alt den dårligdom.

Jeg er bare mere til "hey, se hvor let det er blevet for de her mennesker at få vand fordi de har fået en brænd - vil du være med til at støtte så andre også kan få en brønd?" end "se hvor råddent de her mennesker har det fordi de ikke har en brønd".
Det er da meget mere givende at fortælle de succes historier der er.
13
...
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Torn » 17. dec 2016, 10:24

Jeg sidder overfor en sandwich-spisende mand i toget. Han smasker så højlydt, at det virker helt karikeret. Så.luk.dog.munden. Det er endda i stillezonen.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 19. dec 2016, 09:49

Såfremt følgende passer, synes jeg faktisk det er upassende.

Et højtstående medlem af SOK har åbenbart fået 3 ugers betalt barsel... fordi de får en hvalp.



:gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Oveditlevsen » 19. dec 2016, 10:08

icelady skrev:Såfremt følgende passer, synes jeg faktisk det er upassende.

Et højtstående medlem af SOK har åbenbart fået 3 ugers betalt barsel... fordi de får en hvalp.



:gruble:

Jep, to uger må da være rigeligt. :D

Er det et rygte eller en reel historie? (lyder godt nok syret)
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf dykkersild » 19. dec 2016, 10:20

icelady skrev:Såfremt følgende passer, synes jeg faktisk det er upassende.

Et højtstående medlem af SOK har åbenbart fået 3 ugers betalt barsel... fordi de får en hvalp.



:gruble:


Link eller andet - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig, er rigtigt?
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 19. dec 2016, 10:23

Kan desværre ikke linke til nogen historie, da det er noget, svigerdatterens mor har fra omtalte persons egen mund.

(Det kan også godt ske, at damen bare har lavet sjov for at få rygterne sat i gang i den lille landsby. :D )

Men hvis det passer er det godt nok vildt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"