Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Whoosh » 11. okt 2015, 10:44

Jeg elsker trimmet fuldskæg. :D
Det er så hyggeligt at nulre.

Glatbarberede mænd kan sagtens være nydelige, men jeg tror at den helt primitive del af min hjerne, kategoriserer dem som drenge.
Jeg var til fuldskæg før der blev mainstream, det var lidt op ad bakke.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 11. okt 2015, 11:07

Min mand har forbud mod at barbere sit skæg af.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 11. okt 2015, 12:05

Puffi skrev:
Kommodedyret skrev:Man ser nogle virkelig dårlige ting i tv, hvis man ved hvem Claus Elming er. (kan jeg lige google mig frem til)
:devil:

(dukker sig for kasteskyts)


:lol: Hahaha :lol: Vil lige indskyde, at jeg ikke ser VmD - mit crush stammer helt tilbage fra NFL-dagene på Zulu. Så sad han der og var så klog og pæn og den stemme, my gawd!


:gruble: Jeg er stadig i tænkeboks over hvad der er værst: VMD eller sportsprogrammer :slem:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 11. okt 2015, 12:08

Jeg gider ikke ud i byen og lave alt muligt når jeg får min veninde på besøg lørdag. Jeg vil bare gerne spise god mad og dele en flaske vin derhjemme. Det er så længe siden vi har set hinanden og jeg HADER at skulle i byen osv.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Puffi » 11. okt 2015, 12:08

Kommodedyret skrev:
Puffi skrev:
Kommodedyret skrev:Man ser nogle virkelig dårlige ting i tv, hvis man ved hvem Claus Elming er. (kan jeg lige google mig frem til)
:devil:

(dukker sig for kasteskyts)


:lol: Hahaha :lol: Vil lige indskyde, at jeg ikke ser VmD - mit crush stammer helt tilbage fra NFL-dagene på Zulu. Så sad han der og var så klog og pæn og den stemme, my gawd!


:gruble: Jeg er stadig i tænkeboks over hvad der er værst: VMD eller sportsprogrammer :slem:


Claus Elming er så nice, at han trækker det hele op :-D :-D
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 11. okt 2015, 12:40

fuldskæg er så klamt at det kan få en lækker fyr til at blive decideret ulæx,vores ene bagbo har 3 knægte der er voksne nu,det er mine barndomsveninders fætre så jeg har kendt dem atid,den yngste er,sådan når han er almindelig,en vildt pæn fyr jeg har haft noget kørende med og som jeg egentlig godt kunne se det praktiske i kommer forbi en gang eller 2 om ugen når han alligevel besøger sin mor :devil: ...men nu er han barberet skaldet og har et kæmpe fuldskæg og for hulen altså,det er lige før jeg hyler når jeg ser ham :whine: ..fuck hvor er det spild af lækker mand,man burde kunne få bøder for den slags.

i øvrigt er jeg med på Elming er lækker,han plejede at stå for ishockeykampene,det er da glimrende fjernsyn.
1
Dragen
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dragen » 11. okt 2015, 13:55

Whoosh skrev:
Puffi skrev:Jeg synes, Claus Elming er toplækker og pivfræk. Dét må man ikke sige. Jeg tror, jeg er den eneste i DK, der synes han er lækker.

Du skal ikke være ked af det.
Rune Klan kunne trylle mine trusser af, hokuspokusse.
Og det har jeg ikke hørt så mange andre sige.


Pølse?! :-D

Jeg er også med på Klan vognen. :blush:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 11. okt 2015, 16:01

Sophaya skrev:Jeg gider ikke ud i byen og lave alt muligt når jeg får min veninde på besøg lørdag. Jeg vil bare gerne spise god mad og dele en flaske vin derhjemme. Det er så længe siden vi har set hinanden og jeg HADER at skulle i byen osv.


Hey, jeg sagde det til min veninde som det var og nu skal vi drikke vin, sladre og spise god mad hjemme hos mig :lun:
8
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. okt 2015, 16:25

Man kan ikke vide så meget om småbørn, når man bare bliver siddende på sin plads og siger "Du må ikke slå" og "Den anden dreng må også gerne lege med din bil" til en 2-årig i stedet for at rejse sig og interagere. Og jeg synes faktisk ikke, at det er i orden at være så uvidende, når man ellers er et ressourcestærkt menneske.
1
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf englishchannel » 11. okt 2015, 16:32

Jeg gider ikke at se film, tv-serier, teaterstykker eller læse bøger, hvor hovedpersonen/hovedpersonerne er en del af en minoritet. Selvfølgelig synes jeg, at det er vigtigt at fortælle historier, hvor fokus er på grupper, der traditionelt er blevet overset (såsom homo- og transseksuelle samt diverse etniske minoriteter), men i praksis ligger det bare så langt fra mit eget liv, at jeg har svært ved at relatere til problemstillingerne. Og så vil jeg hellere se eller læse noget andet.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. okt 2015, 17:04

englishchannel skrev:Jeg gider ikke at se film, tv-serier, teaterstykker eller læse bøger, hvor hovedpersonen/hovedpersonerne er en del af en minoritet. Selvfølgelig synes jeg, at det er vigtigt at fortælle historier, hvor fokus er på grupper, der traditionelt er blevet overset (såsom homo- og transseksuelle samt diverse etniske minoriteter), men i praksis ligger det bare så langt fra mit eget liv, at jeg har svært ved at relatere til problemstillingerne. Og så vil jeg hellere se eller læse noget andet.


Den følelse kender jeg godt, bare med omvendt fortegn.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 11. okt 2015, 17:12

Jeg kan ikke tage folk, der bruger ordet "ressourcestærke/-svage" :tie:

Disclamer: jeg gør naturligvis en undtagelse med DSC :fløjt:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 11. okt 2015, 17:22

Dirtylittledevil skrev:Nu må den fuldskæg-mandemode gerne stoppe. Jeg kan godt se at jeg er alene med det ønske. Når jeg endelig støder på en smuk og barberet mand, så har han helt sikkert skægstubbe næste gang jeg ser ham og jaja så ved vi godt hvad vej det går. Kom til fornuft. Tænk dog på den stakkels Gilette-familie.


Åh for Guds skyld da, lad skægmoden fortsætte. Mænd uden skæg er jo halvvejs kvinder - dvs ikke noget, der har min seksuelle interesse! Bliver altid SÅ trist, når en pæn mand har fjernet sit fuldskæg. Et veltrimmet fuldskæg eller ditto stubbe. I'm in! :savl: Ikke de dér glatte barnerumper (!)
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. okt 2015, 17:30

dgd2007 skrev:Jeg kan ikke tage folk, der bruger ordet "ressourcestærke/-svage" :tie:

Disclamer: jeg gør naturligvis en undtagelse med DSC :fløjt:


Billede
1
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lækre Arne » 11. okt 2015, 17:31

Nu kan jeg ikke finde ud af om man godt må sige at man er vild med skæg eller om man ikke må. Forvirrede Arne.
Jeg kan uanset :savl:

Jeg kan sgu lide det meste så længe det klæder manden.
0

Tilbage til "Generelt"