Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24470

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Moxy-lady » 15. nov 2016, 19:36

Hun ser godt nok træt ud på det billede. Og så er det sløret. Meget prof! :gogo: :gruble:
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Mulan » 17. nov 2016, 11:34

Moxy-lady skrev:Hun ser godt nok træt ud på det billede. Og så er det sløret. Meget prof! :gogo: :gruble:


"Den nyeste Go-To Guru omkring forskønnelse og vægttab - Ninka udgiver bog om photoshop"
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Akehurst2
Indlæg: 14179
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 28. nov 2016, 17:03

Dirtylittledevil skrev:De mødtes første gang i september '15, så hvis hendes nye koncept lanceres til efteråret så er det også et års tid. Hvis vi kommer helt hen omkring årsskiftet 16/17 så har min forudsigelse slået fejl. Hvis jeg får ret derimod, så vil jeg forvente at hun udskifter Pia Nissen Tylak med mig, så jeg er hendes nye bedsteveninde og højre hånd.


Hva' Dirty - hvordan går det med forudsigelserne? :D

Ninka er jo stadig sammen med the twin flame og totalt i hopla: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... mfor-barn/

"Vælg en god kæreste, ellers bliver dine børn tykke som voksne". Og vi ved jo alle, at tyk er det værste.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. nov 2016, 17:22

Akehurst2 skrev:
Dirtylittledevil skrev:De mødtes første gang i september '15, så hvis hendes nye koncept lanceres til efteråret så er det også et års tid. Hvis vi kommer helt hen omkring årsskiftet 16/17 så har min forudsigelse slået fejl. Hvis jeg får ret derimod, så vil jeg forvente at hun udskifter Pia Nissen Tylak med mig, så jeg er hendes nye bedsteveninde og højre hånd.


Hva' Dirty - hvordan går det med forudsigelserne? :D

Ninka er jo stadig sammen med the twin flame og totalt i hopla: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... mfor-barn/

"Vælg en god kæreste, ellers bliver dine børn tykke som voksne". Og vi ved jo alle, at tyk er det værste.


Ro på, vi er kun i november :cool:
Spøg til side, hvor ser hun dog træt ud, selv på det totalt overbelyste billede.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 28. nov 2016, 17:58

Hun ser stadig ud som om hun drikker for meget.
Man bliver oppustet i ansigtet på sådan en helt speciel måde og det er hun altså.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lakika » 29. nov 2016, 19:36

Akehurst2 skrev:
Dirtylittledevil skrev:De mødtes første gang i september '15, så hvis hendes nye koncept lanceres til efteråret så er det også et års tid. Hvis vi kommer helt hen omkring årsskiftet 16/17 så har min forudsigelse slået fejl. Hvis jeg får ret derimod, så vil jeg forvente at hun udskifter Pia Nissen Tylak med mig, så jeg er hendes nye bedsteveninde og højre hånd.


Hva' Dirty - hvordan går det med forudsigelserne? :D

Ninka er jo stadig sammen med the twin flame og totalt i hopla: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... mfor-barn/

"Vælg en god kæreste, ellers bliver dine børn tykke som voksne". Og vi ved jo alle, at tyk er det værste.


Omend det er ret forsimplet, så syntes jeg hun har fat i noget her. Jeg var lige ved at blive helt forvirret :/

Så var det, at det gik op for mig, at hun har fundet sig endnu en ny målgruppe. Det bliver interessant at se, om svigt i barndommen kan kureres med dadelkugler.
5
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lakika » 22. dec 2016, 23:37

Hvordan er det nu lige det var - lavede Ninka ikke mavedans og gudinekurser med hende her? http://illuminainternational.com/juicy- ... koed-2017/

Retorikken er påfaldende ens.
1
Peanutbutt
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 44
Likede indlæg: 832

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Peanutbutt » 23. dec 2016, 09:22

Jeg tænker, at der snart kommer en:

"Sidste sommer, hvor jeg var i Ibiza med Drømmemanden*, var mit liv på overfladen fedt. Vi boede på en yacht i Ibiza (han er meget rig), vi planlagde at bygge nyt hus til maaange millioner (Drømmemanden* er meget, meget rig), min business går fantastisk (jeg er også rig) og jeg var mere forelsket end nogensinde før og dyrkede mere hed sex end du nogensinde har (mine nipples var stive hele tiden <3 ).
MEN* jeg var i virkeligheden stresset og ked af det pga. børnene der ikke var faldet til/kulturchokket/flyttestress/for meget vin, så jeg tog fem kilo på og fik rynker i panden og jeg havde lyst til sukker. MEN* nu har jeg fundet kuren. Du skal skylle næse hver morgen, mens du siger det hemmelige mantra. KØB her og få det urgamle mantra, der har været en hemmelighed i mange tusinde år. Det koster 3.049,-, men* når du har Drømmemanden*, så har du råd. (Køb her, for at få Drømmemanden*)"

*Registreret varemærke.
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. dec 2016, 09:49

Lakika skrev:Hvordan er det nu lige det var - lavede Ninka ikke mavedans og gudinekurser med hende her? http://illuminainternational.com/juicy- ... koed-2017/

Retorikken er påfaldende ens.


Juicy? Seriøst? :forvirret2: Det er dælme for pinligt.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Fuck.exe » 23. dec 2016, 11:58

Peanutbutt skrev:Jeg tænker, at der snart kommer en:

"Sidste sommer, hvor jeg var i Ibiza med Drømmemanden*, var mit liv på overfladen fedt. Vi boede på en yacht i Ibiza (han er meget rig), vi planlagde at bygge nyt hus til maaange millioner (Drømmemanden* er meget, meget rig), min business går fantastisk (jeg er også rig) og jeg var mere forelsket end nogensinde før og dyrkede mere hed sex end du nogensinde har (mine nipples var stive hele tiden <3 ).
MEN* jeg var i virkeligheden stresset og ked af det pga. børnene der ikke var faldet til/kulturchokket/flyttestress/for meget vin, så jeg tog fem kilo på og fik rynker i panden og jeg havde lyst til sukker. MEN* nu har jeg fundet kuren. Du skal skylle næse hver morgen, mens du siger det hemmelige mantra. KØB her og få det urgamle mantra, der har været en hemmelighed i mange tusinde år. Det koster 3.049,-, men* når du har Drømmemanden*, så har du råd. (Køb her, for at få Drømmemanden*)"

*Registreret varemærke.


Du glemte at nævne udflåd!
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Hunkat » 23. dec 2016, 12:05

Alle der ophøjer deres kønsorganer eller sekundære kønstræk til royale/hellige bør dø ved kølle.
9
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Zombie » 25. dec 2016, 12:56

Juicy - det hellige skød

Hahqhqhqhqhhahahshshshshshvabajglkfk3ooelglel haha fuck fuck fuck det er godt hahahaha
1
aka Forbies

:gammel:
Fræksak
Indlæg: 2492
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4226

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Fræksak » 25. dec 2016, 13:37

Lakika skrev:Hvordan er det nu lige det var - lavede Ninka ikke mavedans og gudinekurser med hende her? http://illuminainternational.com/juicy- ... koed-2017/

Retorikken er påfaldende ens.


Jeg kan ikke finde navnet noget sted i de helt utroligt lange dokument, men hvis hun hedder Kirsten Stendevad, var hun i hvert fald en del af det trekløver (sammen med Ninka), der lavede Millionøsemetoden.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. dec 2016, 18:41

Fræksak skrev:
Lakika skrev:Hvordan er det nu lige det var - lavede Ninka ikke mavedans og gudinekurser med hende her? http://illuminainternational.com/juicy- ... koed-2017/

Retorikken er påfaldende ens.


Jeg kan ikke finde navnet noget sted i de helt utroligt lange dokument, men hvis hun hedder Kirsten Stendevad, var hun i hvert fald en del af det trekløver (sammen med Ninka), der lavede Millionøsemetoden.


Hvis man bakker tilbage til det rå domænenavn så dukker netop det navn op http://illuminainternational.com/

“I help business, leaders, entrepreneurs & individuals accelerate their transition into the mindset which drives success and influence in the 21st century. High performers are always improving, I act as their catalyst to ensure maximum effect”
Kirsten Stendevad, CEO
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1790
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 128
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 28. dec 2016, 12:19

Dirtylittledevil skrev:
Lakika skrev:Hvordan er det nu lige det var - lavede Ninka ikke mavedans og gudinekurser med hende her? http://illuminainternational.com/juicy- ... koed-2017/

Retorikken er påfaldende ens.


Juicy? Seriøst? :forvirret2: Det er dælme for pinligt.

Som så mange andre gange i den her tråd, så har jeg endnu en gang været meget tæt på at ryge på gulvet fra min lænestol. :lol:
Men okay, jeg får trænet mine mavemuskler lige i øjeblikket :lol: .
0

Tilbage til "Livets forhold"