Sne?!

Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Sne?!

Indlægaf thomassneum » 12. okt 2015, 11:19

Hvis I vil have denne sne.. så tag beslutningen.
Ja, der vil altid være nogen som brokker sig. Men det er jo jer der ligger server/røv til, og i bestemmer rammerne. Gennemfør det og så lær af erfaringerne. Lav evt. en afstemning om hvem som mener det var en god idé osv..

Som tidligere skrevet, så synes jeg at en sådan "happening" er befriende og tyder på et menneskeligt touch. Hvis I stiler efter at gøre alle glæde, så ender I med en bred "ligegyldig" samling debattører.

Det er vigtigt at høre/mærke efter, men man behøver ikke rette ind pga. tre, fire som er utilfredse.


Hvis I juler.. så giv det gass.. røde næser, snefnug, klejner gif og hele armen.. og så stå ved det. :deer: :santa2: :jule:

:P
5
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Sne?!

Indlægaf Patrick » 12. okt 2015, 11:24

DetSorteCirkus skrev:Hvis jeg skal være helt ærligt, tror jeg, at debattens professionelle fremtoning og Patricks evne til at klare alt, generelt har fået nogen til at glemme, at det her formelt set ikke er et professionelt drevet projekt, sådan som vi er vant til på Jubii (at det der så reelt set ikke kører videre professionelt lige nu er en anden snak...), og at man derfor skriver til jer personligt, når man kommenterer på noget med debatten, og ikke til et par ansatte, der tjekker ud kl. 16.

Min evne til at klare alt er stærkt overdrevet. Jeg kommer til at skulle bruge lang tid på at gøre sne til en valgmulighed fremfor tvang. Og der er stadig mange andre hængepartier herinde, som jeg bør bruge den tid jeg har på at fikse. Hvis der skal prioriteres mellem at bruge lang tid på sne og sjov eller få fikset ting der ikke virker, så er jeg nødt til at vælge funktionelle ting.

Den sne/jule plan lod sig gøre, fordi jeg med meget få modifikationer lige kunne få det til at passe ind uden problemer.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Sne?!

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. okt 2015, 11:29

Patrick skrev:Min evne til at klare alt er stærkt overdrevet. Jeg kommer til at skulle bruge lang tid på at gøre sne til en valgmulighed fremfor tvang. Og der er stadig mange andre hængepartier herinde, som jeg bør bruge den tid jeg har på at fikse. Hvis der skal prioriteres mellem at bruge lang tid på sne og sjov eller få fikset ting der ikke virker, så er jeg nødt til at vælge funktionelle ting.

Den sne/jule plan lod sig gøre, fordi jeg med meget få modifikationer lige kunne få det til at passe ind uden problemer.


Men udefra virker det ikke desto mindre, som om du kan alt :) Om ikke andet er det at kende sine egne begrænsninger en uvurderlig evne at have.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Sne?!

Indlægaf Patrick » 12. okt 2015, 11:30

thomassneum skrev:Hvis I vil have denne sne.. så tag beslutningen.
Ja, der vil altid være nogen som brokker sig. Men det er jo jer der ligger server/røv til, og i bestemmer rammerne. Gennemfør det og så lær af erfaringerne. Lav evt. en afstemning om hvem som mener det var en god idé osv..

Som tidligere skrevet, så synes jeg at en sådan "happening" er befriende og tyder på et menneskeligt touch. Hvis I stiler efter at gøre alle glæde, så ender I med en bred "ligegyldig" samling debattører.

Det er vigtigt at høre/mærke efter, men man behøver ikke rette ind pga. tre, fire som er utilfredse.


Hvis I juler.. så giv det gass.. røde næser, snefnug, klejner gif og hele armen.. og så stå ved det. :deer: :santa2: :jule:

:P

Som i stort set alle andre situationer er det de få højtråbende individer der får taletid, og som derved bliver hørt. Jeg orker virkelig ikke at logge ind hver dag, og se brok om og om igen over en beslutning jeg har truffet, som bare skulle være hyggelig og sjov. Det dræber 100% det sjov der var ved at se tråde som denne(de første par indlæg, om ikke andet), og se dem der var glade for det.

De enkelte som kommenterede på at de ikke var vilde med det, var helt ok. Selvfølgelig ville alle ikke synes det var den bedste idé ever, og det var jeg indforstået med.
1
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Sne?!

Indlægaf D.itsen » 12. okt 2015, 11:41

Ultraviolet skrev:
D.itsen skrev:
Ultraviolet skrev:Det var ment som en hyggelig lille ting der langsomt ville tiltage henover vinteren og slutte med julepynt i december. Efterårsblade var overvejet, men ville være for besværligt at lave og måske gøre debatten langsom hvis man havde en gammel/sløv computer, derfor faldt valget på snefnug.

Men kan da godt se nu at det var en kæmpefejl, siden det åbenbart er så irriterende.

Men ja, det var ment som et hyggeligt tiltag, som vi faktisk regnede med ville blive taget godt imod.

Men så er det jo også en juleting der er startet i oktober. Jeg elsker jul og sne, og jeg synes bestemt det kunne være hyggeligt - hvis det havde ventet 1-1,5 måned med at starte. No biggie men jeg synes det er alt alt for tidligt. Uanset om det er en vinterting eller en juleting



Grunden til at det startede nu, var som sagt fordi der var planlagt langsomt at komme flere snefnug, samt nogle juleting i december. Sådan at det kom langsomt. Desuden var der planlagt Halloween ting også. Så hvis vi havde ventet til december havde vores ønske om en langsom opbygning af vinterhygge ikke kunne lade sig gøre.

Men det er efterhånden forstået at det var en skidt ting med et snefnug. I slipper, for sne, vinter- og juleting.

Undskyld men nu synes jeg godt nok du skyder mig alt muligt i skoene, jeg aldrig har haft en holdning til. Det vil jeg egentlig gerne være fri for. Jeg kan da godt forstå du synes det er træls at det i gjorde for at glæde folk, ikke faldt i alles smag og en del ligefrem syntes det var træls. men så er det forhåbentligt heller ikke værre
Jeg har nu også svært ved at se man ikke kan nå en langsom opbygning på en måned eller i løbet af december
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Sne?!

Indlægaf thomassneum » 12. okt 2015, 12:22

Patrick skrev:
thomassneum skrev:Hvis I vil have denne sne.. så tag beslutningen.
Ja, der vil altid være nogen som brokker sig. Men det er jo jer der ligger server/røv til, og i bestemmer rammerne. Gennemfør det og så lær af erfaringerne. Lav evt. en afstemning om hvem som mener det var en god idé osv..

Som tidligere skrevet, så synes jeg at en sådan "happening" er befriende og tyder på et menneskeligt touch. Hvis I stiler efter at gøre alle glæde, så ender I med en bred "ligegyldig" samling debattører.

Det er vigtigt at høre/mærke efter, men man behøver ikke rette ind pga. tre, fire som er utilfredse.


Hvis I juler.. så giv det gass.. røde næser, snefnug, klejner gif og hele armen.. og så stå ved det. :deer: :santa2: :jule:

:P

Som i stort set alle andre situationer er det de få højtråbende individer der får taletid, og som derved bliver hørt. Jeg orker virkelig ikke at logge ind hver dag, og se brok om og om igen over en beslutning jeg har truffet, som bare skulle være hyggelig og sjov. Det dræber 100% det sjov der var ved at se tråde som denne(de første par indlæg, om ikke andet), og se dem der var glade for det.

De enkelte som kommenterede på at de ikke var vilde med det, var helt ok. Selvfølgelig ville alle ikke synes det var den bedste idé ever, og det var jeg indforstået med.


Utaknemmelighed er verdens løn. Det ved de fleste, men det tynger hver gang man "igen", finder ud af det. :lol:

Når man driver/modererer sådan et forum, så er man nød til at lade negative vibes prelle af, og forsøge at være konstruktive omkring kritikken. men det er jo som at lede en børnehave. Vi skal jo have frihed til at udvikle os, men vi skal også have faste rammer og en klar styring. :gisp:
2
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Sne?!

Indlægaf Ultraviolet » 12. okt 2015, 12:41

D.itsen skrev:Undskyld men nu synes jeg godt nok du skyder mig alt muligt i skoene, jeg aldrig har haft en holdning til. Det vil jeg egentlig gerne være fri for. Jeg kan da godt forstå du synes det er træls at det i gjorde for at glæde folk, ikke faldt i alles smag og en del ligefrem syntes det var træls. men så er det forhåbentligt heller ikke værre
Jeg har nu også svært ved at se man ikke kan nå en langsom opbygning på en måned eller i løbet af december


Hvad er det præcis jeg skyder dig i skoene?

Jeg synes du er ret nedladende, men nej det er da ikke verdens undergang. Men jeg synes det er rigtig nederen.

Det kan godt være at du har svært ved at se det, nu ved du heller ikke hvordan det var tænkt. Jeg synes det var fantastisk med overraskelsen samt den opbygning vi havde planlagt. Det har du lov til at være uenig i. Det ændrer bare ikke på mine tanker om det.
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Sne?!

Indlægaf dgd2007 » 12. okt 2015, 12:49

milisa skrev:Ej, nu er jeg helt ked af, at jeg startede denne tråd. Jeg troede jo bare, at det var mig og/eller min computer, der var ved at blive sindssyg.... :-(

Hæ-hæ ... Min første tanke var også: er min skærm at "punktere"? (Havde sidst en ret dyr pc, hvor skærmen røg efter 2-3 år :genert: )

Faktisk nåede jeg til det sidste lige at tænke dette i et splitsekund hver gang - og så "nåh nej, det er bare det snefnug" ...

Patrick og Violet: jeg tror, der var en vis tradition for lidt råben ad hinanden vedr. juleri, også med beskyldninger for at være hhv. kulturløse tørvetrillere eller overgearede julehystader ... uden at man skal tage det helt så bostaveligt, som det måske lyder :)
2
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Sne?!

Indlægaf D.itsen » 12. okt 2015, 13:11

Ultraviolet skrev:
D.itsen skrev:Undskyld men nu synes jeg godt nok du skyder mig alt muligt i skoene, jeg aldrig har haft en holdning til. Det vil jeg egentlig gerne være fri for. Jeg kan da godt forstå du synes det er træls at det i gjorde for at glæde folk, ikke faldt i alles smag og en del ligefrem syntes det var træls. men så er det forhåbentligt heller ikke værre
Jeg har nu også svært ved at se man ikke kan nå en langsom opbygning på en måned eller i løbet af december


Hvad er det præcis jeg skyder dig i skoene?

Jeg synes du er ret nedladende, men nej det er da ikke verdens undergang. Men jeg synes det er rigtig nederen.

Det kan godt være at du har svært ved at se det, nu ved du heller ikke hvordan det var tænkt. Jeg synes det var fantastisk med overraskelsen samt den opbygning vi havde planlagt. Det har du lov til at være uenig i. Det ændrer bare ikke på mine tanker om det.

Taget i betragtning at du citerer mig og skriver at vi slipper for vinter, sne og jul, så synes jeg du får mig til at fremstå som om jeg er imod hele ideen og det nærmest er min skyld, at I har droppet idéen permanent. Og det er godt nok meget langt fra det jeg har udtalt i den her tråd.

Jeg vil gerne stå ved at jeg synes jul og vinter i oktober er tidligt.
Jeg har aldrig haft til hensigt at være nedladende
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Sne?!

Indlægaf Ultraviolet » 12. okt 2015, 13:23

D.itsen skrev:
Ultraviolet skrev:
D.itsen skrev:Undskyld men nu synes jeg godt nok du skyder mig alt muligt i skoene, jeg aldrig har haft en holdning til. Det vil jeg egentlig gerne være fri for. Jeg kan da godt forstå du synes det er træls at det i gjorde for at glæde folk, ikke faldt i alles smag og en del ligefrem syntes det var træls. men så er det forhåbentligt heller ikke værre
Jeg har nu også svært ved at se man ikke kan nå en langsom opbygning på en måned eller i løbet af december


Hvad er det præcis jeg skyder dig i skoene?

Jeg synes du er ret nedladende, men nej det er da ikke verdens undergang. Men jeg synes det er rigtig nederen.

Det kan godt være at du har svært ved at se det, nu ved du heller ikke hvordan det var tænkt. Jeg synes det var fantastisk med overraskelsen samt den opbygning vi havde planlagt. Det har du lov til at være uenig i. Det ændrer bare ikke på mine tanker om det.

Taget i betragtning at du citerer mig og skriver at vi slipper for vinter, sne og jul, så synes jeg du får mig til at fremstå som om jeg er imod hele ideen og det nærmest er min skyld, at I har droppet idéen permanent. Og det er godt nok meget langt fra det jeg har udtalt i den her tråd.

Jeg vil gerne stå ved at jeg synes jul og vinter i oktober er tidligt.
Jeg har aldrig haft til hensigt at være nedladende


Det er så også en overfortolkning af dimensioner. Jeg har ikke givet dig skylden.

Du svarer på et indlæg hvor jeg skriver at det var en fejl. Her redegør du yderligere for hvorfor det i dine øjne er en fejl. Jeg bliver lidt spids i mit sidste afsnit i det efterfølgende svar, for som skrevet er det forstået.

At du tolker det, som om jeg blamer dig for det hele, det må stå for egen regning.
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Sne?!

Indlægaf D.itsen » 12. okt 2015, 13:53

Ultraviolet skrev:
D.itsen skrev:
Ultraviolet skrev:
D.itsen skrev:Undskyld men nu synes jeg godt nok du skyder mig alt muligt i skoene, jeg aldrig har haft en holdning til. Det vil jeg egentlig gerne være fri for. Jeg kan da godt forstå du synes det er træls at det i gjorde for at glæde folk, ikke faldt i alles smag og en del ligefrem syntes det var træls. men så er det forhåbentligt heller ikke værre
Jeg har nu også svært ved at se man ikke kan nå en langsom opbygning på en måned eller i løbet af december


Hvad er det præcis jeg skyder dig i skoene?

Jeg synes du er ret nedladende, men nej det er da ikke verdens undergang. Men jeg synes det er rigtig nederen.

Det kan godt være at du har svært ved at se det, nu ved du heller ikke hvordan det var tænkt. Jeg synes det var fantastisk med overraskelsen samt den opbygning vi havde planlagt. Det har du lov til at være uenig i. Det ændrer bare ikke på mine tanker om det.

Taget i betragtning at du citerer mig og skriver at vi slipper for vinter, sne og jul, så synes jeg du får mig til at fremstå som om jeg er imod hele ideen og det nærmest er min skyld, at I har droppet idéen permanent. Og det er godt nok meget langt fra det jeg har udtalt i den her tråd.

Jeg vil gerne stå ved at jeg synes jul og vinter i oktober er tidligt.
Jeg har aldrig haft til hensigt at være nedladende


Det er så også en overfortolkning af dimensioner. Jeg har ikke givet dig skylden.

Du svarer på et indlæg hvor jeg skriver at det var en fejl. Her redegør du yderligere for hvorfor det i dine øjne er en fejl. Jeg bliver lidt spids i mit sidste afsnit i det efterfølgende svar, for som skrevet er det forstået.

At du tolker det, som om jeg blamer dig for det hele, det må stå for egen regning.

Fint nok. Peace
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Sne?!

Indlægaf 2SHY » 12. okt 2015, 14:34

Hvis bare I havde ventet til december så måtte I for min skyld plastre alt til i rødt, hvidt og grønt, rensdyr, julemænd, slikstokke og snestorm hvis det skulle være. Så ville jeg også være med på den. Jeg bliver bare træt af at se på det allerede i oktober og det gælder også sne uanset om den er julet eller vinteragtig
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Sne?!

Indlægaf Elvispop » 12. okt 2015, 14:38

2SHY skrev:Hvis bare I havde ventet til december så måtte I for min skyld plastre alt til i rødt, hvidt og grønt, rensdyr, julemænd, slikstokke og snestorm hvis det skulle være. Så ville jeg også være med på den. Jeg bliver bare træt af at se på det allerede i oktober og det gælder også sne uanset om den er julet eller vinteragtig

:klap: :klap: :klap:
1. søndag i advent, må være startdato. Julen begynder først dér.
Det er rigeligt at jeg skal se på det allerede nu på arbejdet.. (Supermarked)
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Sne?!

Indlægaf HappyQ » 12. okt 2015, 17:00

Jeg savner mine snefnug :(
Jeg ville også gerne have set det der Halloween tema. :trist:
7
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Sne?!

Indlægaf Fru Sunshine » 12. okt 2015, 17:21

5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"