Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf decibell » 1. jan 2017, 00:18

Marott skrev:
decibell skrev:
Marott skrev:Værten til nytårsfesten, der kl 22.40 tog champagnen under armen og gik over til naboerne med ordene "vi ses i det nye år!" :nerve:

Ligger der ikke noget mere bag, et skænderi fx? :forvirret2:



Nej. Det var planlagt, fordi værten hellere ville holde fest med naboerne end os. Det sagde værtens sambo, da h*n var gået.
H*n kunne bare have sagt det og så havde vi fundet et andet sted/blevet hjemme.


Hold k... en dårlig opførsel. Det er da vel ikke venner mere?
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 1. jan 2017, 00:37

Min familie, der har valgt at dele deres kollektive fyrrehestes brandert mens de skråler på bedste fuldemandsmaner og forsøger at holde sig oprejst ved at klamre sig til hinanden og møblementet... på Facebook.

Jeg elsker fest, men fjolser der er så stive er kun til at holde ud for andre der er lige så savlende ude af kontrol.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2017, 01:12

Dikus skrev:
Lismaens skrev:Jeg synes mine naboir er upassende. Jeg er lige vendt hjem med unger er træt og færdigt. De hilder kæmpe fest og hur vardens dårlihete musiksmaf.


Vil du selv angive størrelsen på fuglen? :D

:lol: Ja jeg tænkte også at der vist er en der har fået vinger :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 1. jan 2017, 02:59

Jeg kaikke få ole wedeæs huaaaa ud af hoved. det r så upassende at have den i hoved. det høre jo til i oles hoved
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46274

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 1. jan 2017, 10:16

Marott skrev:
decibell skrev:
Marott skrev:Værten til nytårsfesten, der kl 22.40 tog champagnen under armen og gik over til naboerne med ordene "vi ses i det nye år!" :nerve:

Ligger der ikke noget mere bag, et skænderi fx? :forvirret2:



Nej. Det var planlagt, fordi værten hellere ville holde fest med naboerne end os. Det sagde værtens sambo, da h*n var gået.
H*n kunne bare have sagt det og så havde vi fundet et andet sted/blevet hjemme.

Ej okay. Det gør man sgu da ikke :nerve:
0
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pandesteg » 1. jan 2017, 11:17

Jeg kan sagtens forstå hvor træls det er for folk at TV-signalet røg i går, ingen tvivl om det. Men hvor er det upassende at se et live nyhedsindslag fra "nogle af de berørte", hvor journalisten interviewer et ægtepar som om de er været offer for den største forbrydelse. Hvordan opdagede de hvad der foregik, hvordan har det påvirket dem osv. Og ægteparret stod nærmest bævende med tårer i øjnene og forlangte at der måtte rulle hoveder hos yousee.

Ja gu er det da træls, men helt ærligt! Indslaget kom lige efter et indslag om terrorangrebet i Istanbul. Det er fanme upassende manglende tv-signal nærmest bliver tophistorie på den måde.

#nytårstalegate :rulle:
45
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 1. jan 2017, 11:22

Pandesteg skrev:Jeg kan sagtens forstå hvor træls det er for folk at TV-signalet røg i går, ingen tvivl om det. Men hvor er det upassende at se et live nyhedsindslag fra "nogle af de berørte", hvor journalisten interviewer et ægtepar som om de er været offer for den største forbrydelse. Hvordan opdagede de hvad der foregik, hvordan har det påvirket dem osv. Og ægteparret stod nærmest bævende med tårer i øjnene og forlangte at der måtte rulle hoveder hos yousee.

Ja gu er det da træls, men helt ærligt! Indslaget kom lige efter et indslag om terrorangrebet i Istanbul. Det er fanme upassende manglende tv-signal nærmest bliver tophistorie på den måde.

#nytårstalegate :rulle:

Seriøst? :8:

Altså det var et tv-signal??? Jeg blev da også berørt af nedbruddet, men så dronningens tale på TV2s hjemmeside. Og kan forstå at mange hørte den i radioen. Og så var det da heller ikke værre end det. Jezz altså!
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf In_your_eyes » 1. jan 2017, 11:24

Pandesteg skrev:Jeg kan sagtens forstå hvor træls det er for folk at TV-signalet røg i går, ingen tvivl om det. Men hvor er det upassende at se et live nyhedsindslag fra "nogle af de berørte", hvor journalisten interviewer et ægtepar som om de er været offer for den største forbrydelse. Hvordan opdagede de hvad der foregik, hvordan har det påvirket dem osv. Og ægteparret stod nærmest bævende med tårer i øjnene og forlangte at der måtte rulle hoveder hos yousee.

Ja gu er det da træls, men helt ærligt! Indslaget kom lige efter et indslag om terrorangrebet i Istanbul. Det er fanme upassende manglende tv-signal nærmest bliver tophistorie på den måde.

#nytårstalegate :rulle:

Nogen har endda haft ringet til politiet om det :rulle:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2175531068
3
:pompom:
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf In_your_eyes » 1. jan 2017, 11:26

Pandesteg skrev:Jeg kan sagtens forstå hvor træls det er for folk at TV-signalet røg i går, ingen tvivl om det. Men hvor er det upassende at se et live nyhedsindslag fra "nogle af de berørte", hvor journalisten interviewer et ægtepar som om de er været offer for den største forbrydelse. Hvordan opdagede de hvad der foregik, hvordan har det påvirket dem osv. Og ægteparret stod nærmest bævende med tårer i øjnene og forlangte at der måtte rulle hoveder hos yousee.

Ja gu er det da træls, men helt ærligt! Indslaget kom lige efter et indslag om terrorangrebet i Istanbul. Det er fanme upassende manglende tv-signal nærmest bliver tophistorie på den måde.

#nytårstalegate :rulle:

Nogen har endda ringet til politiet, ahmen prøv nu lige, ikk :rulle:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2175531068
1
:pompom:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pandesteg » 1. jan 2017, 11:27

Daine skrev:
Pandesteg skrev:Jeg kan sagtens forstå hvor træls det er for folk at TV-signalet røg i går, ingen tvivl om det. Men hvor er det upassende at se et live nyhedsindslag fra "nogle af de berørte", hvor journalisten interviewer et ægtepar som om de er været offer for den største forbrydelse. Hvordan opdagede de hvad der foregik, hvordan har det påvirket dem osv. Og ægteparret stod nærmest bævende med tårer i øjnene og forlangte at der måtte rulle hoveder hos yousee.

Ja gu er det da træls, men helt ærligt! Indslaget kom lige efter et indslag om terrorangrebet i Istanbul. Det er fanme upassende manglende tv-signal nærmest bliver tophistorie på den måde.

#nytårstalegate :rulle:

Seriøst? :8:

Altså det var et tv-signal??? Jeg blev da også berørt af nedbruddet, men så dronningens tale på TV2s hjemmeside. Og kan forstå at mange hørte den i radioen. Og så var det da heller ikke værre end det. Jezz altså!


Ja seriøst. Det var så skide upassende. Altså helt fair at fortælle om det i nyhederne, men "rapportere live fra nogle af de berørte" - ej vel? :tie:
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sortkaffe » 1. jan 2017, 12:11

Jeg tænker altså at dem der virkelig brokker højlydt over tv signalet - at de må være mindre begavet.
De får til at lyde som yousee har gjort det med vilje.
8
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3235

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf klumphen » 1. jan 2017, 13:12

Pandesteg skrev:Jeg kan sagtens forstå hvor træls det er for folk at TV-signalet røg i går, ingen tvivl om det. Men hvor er det upassende at se et live nyhedsindslag fra "nogle af de berørte", hvor journalisten interviewer et ægtepar som om de er været offer for den største forbrydelse. Hvordan opdagede de hvad der foregik, hvordan har det påvirket dem osv. Og ægteparret stod nærmest bævende med tårer i øjnene og forlangte at der måtte rulle hoveder hos yousee.

Ja gu er det da træls, men helt ærligt! Indslaget kom lige efter et indslag om terrorangrebet i Istanbul. Det er fanme upassende manglende tv-signal nærmest bliver tophistorie på den måde.

#nytårstalegate :rulle:

Jeg synes det er decideret sørgeligt at det overhovedet er blevet en historie.
8
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21917

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 1. jan 2017, 13:58

Var rimelig upassende i går og kastede op på Valby st.
Så undskyld, hvis nogen har været forbi i dag og har set en væmmelig klat hvid opkast (fik en form for hvid chokolade musse til dessert).
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9838
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9564

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Spjaerten » 1. jan 2017, 14:02

Purple Haze skrev:Var rimelig upassende i går og kastede op på Valby st.
Så undskyld, hvis nogen har været forbi i dag og har set en væmmelig klat hvid opkast (fik en form for hvid chokolade musse til dessert).

Lyder bedre end den klat af skipperlabskovs lignende noget jeg var ved at falde over på Flintholm :puke:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21917

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 1. jan 2017, 14:05

Spjaerten skrev:
Purple Haze skrev:Var rimelig upassende i går og kastede op på Valby st.
Så undskyld, hvis nogen har været forbi i dag og har set en væmmelig klat hvid opkast (fik en form for hvid chokolade musse til dessert).

Lyder bedre end den klat af skipperlabskovs lignende noget jeg var ved at falde over på Flintholm :puke:



Puha. Stakkels rengørings hold for Bane Danmark.
Har ondt af dem :puke:
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"