Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. okt 2015, 14:33

Jeg er havnet i en meget underlig diskussion med en mandsperson på min datingside, hvor jeg som argument for at få ret nu er kommet til at sige at jeg er synsk :s så lige nu er det vist ham som undrer sig over mig.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf A 7 » 3. okt 2015, 17:10

Elvispop skrev:Det undrer mig stadig over at folk sletter deres like/match på tinder.
Jeg har intet ændret på min tinder-profil, men de eneste 2 matches jeg har haft, har slettet deres like/match igen.


Eller aldrig svarer, når man skriver.
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. okt 2015, 18:04

Elvispop skrev:Det undrer mig stadig over at folk sletter deres like/match på tinder.
Jeg har intet ændret på min tinder-profil, men de eneste 2 matches jeg har haft, har slettet deres like/match igen.
Fordi det er et numbers game så man swiper right på alt der kan gå og kravle. Og kigger kun nærmere på hvad der så kommer af matches.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 3. okt 2015, 18:14

Vlad Kalashnikov skrev:
Elvispop skrev:Det undrer mig stadig over at folk sletter deres like/match på tinder.
Jeg har intet ændret på min tinder-profil, men de eneste 2 matches jeg har haft, har slettet deres like/match igen.
Fordi det er et numbers game så man swiper right på alt der kan gå og kravle. Og kigger kun nærmere på hvad der så kommer af matches.


Jeg swiper kun til højre på dem der "fanger" mig.
Jeg swiper flest til venstre.
Og udbudet er sgu ikk' så stort udenfor storbyerne.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
charlottefrich
Indlæg: 60
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:05
Kort karma: 6
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 91
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf charlottefrich » 5. okt 2015, 08:11

Dirtylittledevil skrev:Første kontakt i går med rimeligt normaltudseende mand der også kunne formulere hele sætninger.
Han spurgte så høfligt hvordan jeg havde det med fotobytning og særligt pikfotos.
Jeg svarede høfligt tilbage at jeg gerne ville starte med bare at skrive lidt sammen, og om det så med tiden udviklede sig på en naturlig måde i den retning var jo svært at spå om.
Hans svar til dette var at sende et pikfoto :s så deeet :s


Er der i det hele taget en eneste person, nogensinde, der har fået tilsendt et dick-pic i begyndelsen af kommunikationen og bare har tænkt: "Heyyy, med den pik er han er da lige noget for mig, ham må jeg bare have!" Og så aftalt date/fortsat kommunikationen på den baggrund? :gruble:
10
Online farvehandler hos maling.nu & promal.dk
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Zombie » 5. okt 2015, 08:52

En ting der også kan undre mig, er årelange bekendtskaber man falder tilfældigt over på et dating site, som pludselig mener det er en knaldgod idé at man skal date.
Dude, hvis det var meant to be så var det nok allerede sket - men tak for at gøre næste fest hos vores fælles ven akavet!

Det er også sket for nogle af mine veninder. Som om, at det ikke betyder noget at de har været single før, men fordi man pludselig deler dating site, så skal der lægges en masse i det. Min ene veninde oplevede det endda fra en fyr, der sidst de sås havde givet den fuld skrue med at lægge an på hendes søster! Men at de sådan render ind i hinanden på et dating site, det ændrer jo alt!! Eller, not so much...
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. okt 2015, 21:46

Mænd der driver rovdrift på det faktum at de er lidt høje, fordi de ved at det er en populær ting. Man ved det bare, når de allerede i navnet skal antyde det - Lange_Jan, Den Høje Mand, Ham den høje, Markus190cm (Ved Gud jeg håber det er højden han hentyder til) osv.
Og så fortsættes der ellers i beskrivelsen... Hejsa jeg er en høj mand der bor i Ikast. Jeg er 188,5 cm høj og til dagligt arbejder jeg med at plukke æbler så her er det en stor fordel at være høj.

Suk.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf A 7 » 13. okt 2015, 07:21

Apropos højde, så er kvinderne stort set delt i to halvdele: Dem, der skriver: "Jeg er x cm høj, og du er højere", og dem, der skriver: "Jeg er x cm høj, for højde er åbenbart meget vigtigt herinde".
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. okt 2015, 10:08

Dirtylittledevil skrev:Mænd der driver rovdrift på det faktum at de er lidt høje, fordi de ved at det er en populær ting. Man ved det bare, når de allerede i navnet skal antyde det - Lange_Jan, Den Høje Mand, Ham den høje, Markus190cm (Ved Gud jeg håber det er højden han hentyder til) osv.
Og så fortsættes der ellers i beskrivelsen... Hejsa jeg er en høj mand der bor i Ikast. Jeg er 188,5 cm høj og til dagligt arbejder jeg med at plukke æbler så her er det en stor fordel at være høj.

Suk.
Troede kun det var amerikanske kvinder der gik op i højden. Danske mænd er jo generelt ret høje, men her i Spanien hvor jeg er lige nu, ser der ud til at være en meget større spredning. Pigerne syntes ud til at være ret ligeglade. Ser mange par hvor hun er højere end ham. Jeg er 185 og kunne ikke tænke mig at være meget højere, så bliver man bare ranglet.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. okt 2015, 10:41

Jeg tror nu også der er masser af både mænd og kvinder i DK som slet ikke bekymrer sig om højden :)
Mine observationer kommer udelukkende fra landets måske mest skoddede datingside endate.dk :-D jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg bliver ved med at komme derinde... eller jo det ved jeg, jeg synes det er meget underholdende.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Neenah » 13. okt 2015, 10:43

Dirtylittledevil skrev:Jeg tror nu også der er masser af både mænd og kvinder i DK som slet ikke bekymrer sig om højden :)
Mine observationer kommer udelukkende fra landets måske mest skoddede datingside endate.dk :-D jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg bliver ved med at komme derinde... eller jo det ved jeg, jeg synes det er meget underholdende.


Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det er lykkes at få meget crap ind på én webside. Det tangerer en verdensrekord (med det uigenkaldeligt hæsligste design)
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. okt 2015, 10:56

Neenah skrev:Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det er lykkes at få meget crap ind på én webside. Det tangerer en verdensrekord (med det uigenkaldeligt hæsligste design)


Ja det er vildt. Især nu hvor de forhindrer én i at bruge Adblock, så skal jeg love for at det er et uskønt sammensurium af bannere og blinklys.
Med mindre at du med "crap" hentyder til kvaliteten af mændene derinde... så er mit svar bare ja du har ret :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. okt 2015, 10:58

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at se den side.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. okt 2015, 11:11

Neenah, DSC og mig.


Billede
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. okt 2015, 11:28

Når man ligefrem betaler for at få sin profil præsenteret prominent på forsiden af datingside, med to linjer fra profilteksten, så er det godt nok ualmindeligt stupidt at starte sin profiltekst med en lang smøre om at nu har man endelig taget sig sammen til at få skrevet en profiltekst. Så det er dét alle kan læse på forsiden, og ikke et eller andet spændende der kan tiltrække æ damer.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"