Små overfladiske ting, du tænder af på

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf A 7 » 12. okt 2015, 20:53

Vlad Kalashnikov skrev:meh. Mænd vil have sex med stort set alt, inkl. en død afghansk bjerged - så længe det bare er sex. De bliver bare ikke girlfriended up. Hvorfor holder du ikke op med at ryge og finder dig et fitnesscenter?


Øh nej.

Og for at svare på tråden: Kvinder med kort hår.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Pityt » 12. okt 2015, 20:57

ShuruQ skrev:
Pityt skrev:
ShuruQ skrev:Brugen af ord som fjams, mis, missen om mit kønsorgan. Fisse er ok, men mis/missen i særdeleshed, der bliver mere tørt end Sahara i tørkeperioden. Min mand brugte det faktisk her den anden dag, men jeg fik sagt han ikke skulle bruge det ord.

Dårlige bordmanerer.

Sådan har jeg det med ordet kusse! Det skal man altså ikke kalde min, hvis man vil gøre sig forhåbninger om sex med mig!


Jeg kan heller ikke fordrage hverken kusse eller kutten, men undlod at nævne dem, fordi jeg nærmest havde fejet alle ord for det væk :lol:.

Fisse, har jeg det helt fint med, men helst ikke alle de andre mere eller mindre kiksede påfund.

Der ER bare ikke særlig mange acceptable udtryk for kønsorganer :lol: Det bliver enten for fjollet, for klinisk eller for klamt!
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf hotlips » 12. okt 2015, 21:52

ShuruQ skrev:
hotlips skrev:
ShuruQ skrev:Brugen af ord som fjams, mis, missen om mit kønsorgan. Fisse er ok, men mis/missen i særdeleshed, der bliver mere tørt end Sahara i tørkeperioden. Min mand brugte det faktisk her den anden dag, men jeg fik sagt han ikke skulle bruge det ord.

Dårlige bordmanerer.


Jeg har haft en der kaldte den hun og omtalte den som om der var tale om et selvstændigt væsen "tror du hun vil ha besøg idag".

Æææhh...hva? :træt3:


Der ville jeg måske komme til at grine så meget at vedkommende ville blive impotent. Hun! Nej, vel?

Eller da de fandt frem til den skulle kaldes Gina :nerve: .


Jeg tror jeg reagerede med en blanding af vantro og fornægtelse,sådan lidt"..det mener han ikke...han KAN ikke mene det jeg tror han mener".

Til gengæld var jeg færdig af grin da jeg kom i tanker om det tidligere og skrev det her,jeg har vist aldrig fortalt det til nogen før,så jeg har ikke rigtig tænkt over at det da er skægt.

Jeg er ellers ret large vil jeg mene,whatever Works så man får gjort sig forståeligt,...men det er nu engang ikke en lille selvstændig person,jeg ville også finde det aldeles fjollet at omtale andre kropsdele på den måde.
0
Brugeravatar
Willow
Indlæg: 25
Tilmeldt: 3. sep 2015, 11:43
Kort karma: 2
Likede indlæg: 68

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Willow » 13. okt 2015, 00:31

Mennesker der er nedladende over for andre de mener er under dem (f.eks. kasse medarbejderen)

Mennesker der er spytslikket og overdrevet ydmyge overfor folk med penge eller kendisser.
4
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf HappyPaww » 13. okt 2015, 06:29

Jeg har det så også ret svært med ordet fisse - får associationer til fis, hvilket jo ikke er så lækkert...

Der er bare ingen rigtige ord :lol:
1
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Dime » 13. okt 2015, 06:35

Man synes at kunne konkludere af denne tråd, at man egentlig bør holde sig fra at omtale det kvindelige kønsorgan overhovedet, hvis man vil undgå ballade... Den statistiske sandsynlighed for at komme i problemer lader til at være ret stor, uanset hvad man kalder den :D
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Skralde » 13. okt 2015, 06:35

Mænd der skriver "hi-hi" eller "ti-hi" på Fb eller sms - eller endnu være siger det! :tie:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Pityt » 13. okt 2015, 06:52

Syg Abe skrev:Man synes at kunne konkludere af denne tråd, at man egentlig bør holde sig fra at omtale det kvindelige kønsorgan overhovedet, hvis man vil undgå ballade... Den statistiske sandsynlighed for at komme i problemer lader til at være ret stor, uanset hvad man kalder den :D

Og lad for GUDS skyld være med at tale TIL den eller omtale den som et selvstændigt væsen! Den hverken svarer eller kommer når man kalder :devil:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Dime » 13. okt 2015, 06:55

Pityt skrev:...eller kommer når man kalder :devil:


Det ville også næsten være for nemt :D :D :D
0
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf thomassneum » 13. okt 2015, 06:57

Pityt skrev:
Syg Abe skrev:Man synes at kunne konkludere af denne tråd, at man egentlig bør holde sig fra at omtale det kvindelige kønsorgan overhovedet, hvis man vil undgå ballade... Den statistiske sandsynlighed for at komme i problemer lader til at være ret stor, uanset hvad man kalder den :D

Og lad for GUDS skyld være med at tale TIL den eller omtale den som et selvstændigt væsen! Den hverken svarer eller kommer når man kalder :devil:


Kan den ikke li' det? :træt3:
2
Med bov skal man mad lave, men...
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Pityt » 13. okt 2015, 07:24

Syg Abe skrev:
Pityt skrev:...eller kommer når man kalder :devil:


Det ville også næsten være for nemt :D :D :D


Jep...og alle ved, at INTET med kvinder er nemt :cool:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Pityt » 13. okt 2015, 07:25

thomassneum skrev:
Pityt skrev:
Syg Abe skrev:Man synes at kunne konkludere af denne tråd, at man egentlig bør holde sig fra at omtale det kvindelige kønsorgan overhovedet, hvis man vil undgå ballade... Den statistiske sandsynlighed for at komme i problemer lader til at være ret stor, uanset hvad man kalder den :D

Og lad for GUDS skyld være med at tale TIL den eller omtale den som et selvstændigt væsen! Den hverken svarer eller kommer når man kalder :devil:


Kan den ikke li' det? :træt3:


Jeg tror sjældent at de har holdninger til den slags. Ejerkvinderne, derimod... :nej:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf thomassneum » 13. okt 2015, 07:40

Pityt skrev:
thomassneum skrev:
Pityt skrev:
Syg Abe skrev:Man synes at kunne konkludere af denne tråd, at man egentlig bør holde sig fra at omtale det kvindelige kønsorgan overhovedet, hvis man vil undgå ballade... Den statistiske sandsynlighed for at komme i problemer lader til at være ret stor, uanset hvad man kalder den :D

Og lad for GUDS skyld være med at tale TIL den eller omtale den som et selvstændigt væsen! Den hverken svarer eller kommer når man kalder :devil:


Kan den ikke li' det? :træt3:


Jeg tror sjældent at de har holdninger til den slags. Ejerkvinderne, derimod... :nej:


Men... dem taler jeg jo ikke med. :ticks:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf dgd2007 » 13. okt 2015, 10:12

HappyPaww skrev:Jeg har det så også ret svært med ordet fisse - får associationer til fis, hvilket jo ikke er så lækkert...

Der er bare ingen rigtige ord :lol:

Det er vel også forholdsvis sjældent, man reelt har brug for at omtale den pågældende legemsdel(?) :gruble:
Senest rettet af dgd2007 13. okt 2015, 10:20, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. okt 2015, 10:18

dgd2007 skrev:
HappyPaww skrev:Jeg har det så også ret svært med ordet fisse - får associationer til fis, hvilket jo ikke er så lækkert...

Der er bare ingen rigtige ord :lol:

Det er vel også forholdsvis sjældent, man reelt har brug for at omatle den pågældende legemsdel(?) :gruble:


Det er nu meget almindeligt lige at spørge hvad den har brugt sin dag på, når man kommer hjem fra arbejde. Almindelig høflighed.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"