Skruk tråden

Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Skruk tråden

Indlægaf Moxy-lady » 22. nov 2016, 20:53

Åh, jeg synes at jeg begynder at have det lidt underligt med det hele. Jeg smider efter planen ppillerne til januar, og det er noget jeg har glædet mig til siden jeg var teenager. men nu når det er ved at være oppe over dukker der alligevel en masse tanker op, om det nu er fornuftigt. Min kæreste er stadig meget.... Uentusiatisk... ved ideen, og han har kæmpet meget med stress over det sidste halve år. Jeg er bange for om han sætter en stopper for projektet indtil han får det bedre.... Og derudover så bor vi i en meget lille 2 værelses lejlighed fyldt med skimmelsvamp, og økonomien er ikke for god p.t.

Jeg vil det her så meget at det næsten gør ondt, men samtidig føler jeg lidt at jeg er out of options. Jeg bliver 34 til januar, og min mor gik relativt tidligt i overgangsalderen. Jeg kan bare også godt se at de ydre omstændigheder ikke er specielt gode, men jeg kan bare heller ikke se dem blive meget bedre indenfor en realistisk tidsperiode, og jeg bliver jo altså heller ikke yngre. og samtidig er jeg sådan lidt trodsig: Folk får unger til højre og venstre uden tanke for alle de her ting. Min kærestes lillebror (som er meget anderledes end min kæreste, skal det lige nævnes!) sidder i fængsel for narkosmugling, mens hans kæreste og deres barn på 2 stadig bor i en etværelses lejlighed, kæresten storryger og har gjort det alle dage - selv mens hun var i fødsel gik hun ned for at ryge :nerve: Og de er jo langt fra de eneste der er mindre fornuftige i deres overvejelser omkring børn. Og det er jo bare et grelt eksempel, der findes jo masser af andre mennesker der får børn uden at have et ekstra værelse, eksempelvis. Jeg kan bare ikke rigtig se hvor vi skl få plads til barneseng, pusleplads m.v.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg snart skal smide præventionen, men jeg synes at det fylder sindsygt meget p.t.
0
My world 12-10-18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 22. nov 2016, 21:10

Moxy-lady skrev:Åh, jeg synes at jeg begynder at have det lidt underligt med det hele. Jeg smider efter planen ppillerne til januar, og det er noget jeg har glædet mig til siden jeg var teenager. men nu når det er ved at være oppe over dukker der alligevel en masse tanker op, om det nu er fornuftigt. Min kæreste er stadig meget.... Uentusiatisk... ved ideen, og han har kæmpet meget med stress over det sidste halve år. Jeg er bange for om han sætter en stopper for projektet indtil han får det bedre.... Og derudover så bor vi i en meget lille 2 værelses lejlighed fyldt med skimmelsvamp, og økonomien er ikke for god p.t.

Jeg vil det her så meget at det næsten gør ondt, men samtidig føler jeg lidt at jeg er out of options. Jeg bliver 34 til januar, og min mor gik relativt tidligt i overgangsalderen. Jeg kan bare også godt se at de ydre omstændigheder ikke er specielt gode, men jeg kan bare heller ikke se dem blive meget bedre indenfor en realistisk tidsperiode, og jeg bliver jo altså heller ikke yngre. og samtidig er jeg sådan lidt trodsig: Folk får unger til højre og venstre uden tanke for alle de her ting. Min kærestes lillebror (som er meget anderledes end min kæreste, skal det lige nævnes!) sidder i fængsel for narkosmugling, mens hans kæreste og deres barn på 2 stadig bor i en etværelses lejlighed, kæresten storryger og har gjort det alle dage - selv mens hun var i fødsel gik hun ned for at ryge :nerve: Og de er jo langt fra de eneste der er mindre fornuftige i deres overvejelser omkring børn. Og det er jo bare et grelt eksempel, der findes jo masser af andre mennesker der får børn uden at have et ekstra værelse, eksempelvis. Jeg kan bare ikke rigtig se hvor vi skl få plads til barneseng, pusleplads m.v.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg snart skal smide præventionen, men jeg synes at det fylder sindsygt meget p.t.


Lige skimmelsvamp ville jeg nok gøre meget for at undgå at få barn i, men I leder vel efter andet? Og hellere et barn i den lejlighed end intet barn, så jeg ville nok som dig starte på "projektet" mens jeg ledte efter en anden lejlighed, man ved jo ikke om det tager flere år at få drømmebarnet :)

Vi har ikke et værelse til barnet, men min erfaring er at børn alligevel ikke gider være på deres værelse de første år, de vil hellere være der hvor familien er, så selvom vi godt kunne nedlægge kærestens kontor og lave til børneværelse så overvejer vi det ikke. Jeg synes sådan set ikke et barn fylder så meget (endnu) vi har købt det meste til barnet, og tøj, sengetøj osv kan være i to skuffer i vores kommode, vi har ryddet to hylder i stuen til legetøj (eller dvs. vi har en plan for hvor tingene skal hen, vi ordner det først til foråret nårb arnet kommer), puslepladsen er væghængt og fylder altså ingenting pånær når den er slået ud og tremmesengen kommer til at stå op af vores seng. Egentlig havde jeg forestillet mig det hele ville fylde meget mere :) Så mon ikke I kan få proppet det ind? Det er en god anledning til at få ryddet ud i sine ting og få frigjort et par skuffer :)

Og det behøver ikke være vildt dyrt at få børn, kan man leve med brugt tøj, barnevogn osv. kan alle de store engangsudgifter barberes voldsomt ned. På nettet står der det koster 35.000 kr før fødslen at få et barn, vi har vitterlig ikke gået på kompromis med noget, købt ting fra nyt og også luksusting (bl.a. vælger vi en barnevogn til omkring 9.000 kr) og vi kommer ikke op på 20.000 kr. Havde vi haft færre penge kunne vi snildt have gjort det for 10.000, og sikkert også det halve. Så økonomien skal selvfølgelig ikke være helt kaos, men omvendt synes jeg de satser der er sat på nettet er latterlig høje :)

Når alt det er sagt har du så overvejet at få et fertilitetstjek? Så du har en idé om hvor længe du kan få børn, det lyder til at stresse dig at det måske stopper snart, og det er unødvendig stress hvis du nu har lang tid endnu :) Dermed ikke sagt at det er dumt at starte nu, men blot at det kunne fjerne noget pres hvis det ikke går så hurtigt som du håber :)
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Skruk tråden

Indlægaf Moxy-lady » 22. nov 2016, 21:34

godtnavn skrev:
Moxy-lady skrev:Åh, jeg synes at jeg begynder at have det lidt underligt med det hele. Jeg smider efter planen ppillerne til januar, og det er noget jeg har glædet mig til siden jeg var teenager. men nu når det er ved at være oppe over dukker der alligevel en masse tanker op, om det nu er fornuftigt. Min kæreste er stadig meget.... Uentusiatisk... ved ideen, og han har kæmpet meget med stress over det sidste halve år. Jeg er bange for om han sætter en stopper for projektet indtil han får det bedre.... Og derudover så bor vi i en meget lille 2 værelses lejlighed fyldt med skimmelsvamp, og økonomien er ikke for god p.t.

Jeg vil det her så meget at det næsten gør ondt, men samtidig føler jeg lidt at jeg er out of options. Jeg bliver 34 til januar, og min mor gik relativt tidligt i overgangsalderen. Jeg kan bare også godt se at de ydre omstændigheder ikke er specielt gode, men jeg kan bare heller ikke se dem blive meget bedre indenfor en realistisk tidsperiode, og jeg bliver jo altså heller ikke yngre. og samtidig er jeg sådan lidt trodsig: Folk får unger til højre og venstre uden tanke for alle de her ting. Min kærestes lillebror (som er meget anderledes end min kæreste, skal det lige nævnes!) sidder i fængsel for narkosmugling, mens hans kæreste og deres barn på 2 stadig bor i en etværelses lejlighed, kæresten storryger og har gjort det alle dage - selv mens hun var i fødsel gik hun ned for at ryge :nerve: Og de er jo langt fra de eneste der er mindre fornuftige i deres overvejelser omkring børn. Og det er jo bare et grelt eksempel, der findes jo masser af andre mennesker der får børn uden at have et ekstra værelse, eksempelvis. Jeg kan bare ikke rigtig se hvor vi skl få plads til barneseng, pusleplads m.v.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg snart skal smide præventionen, men jeg synes at det fylder sindsygt meget p.t.


Lige skimmelsvamp ville jeg nok gøre meget for at undgå at få barn i, men I leder vel efter andet? Og hellere et barn i den lejlighed end intet barn, så jeg ville nok som dig starte på "projektet" mens jeg ledte efter en anden lejlighed, man ved jo ikke om det tager flere år at få drømmebarnet :)

Vi har ikke et værelse til barnet, men min erfaring er at børn alligevel ikke gider være på deres værelse de første år, de vil hellere være der hvor familien er, så selvom vi godt kunne nedlægge kærestens kontor og lave til børneværelse så overvejer vi det ikke. Jeg synes sådan set ikke et barn fylder så meget (endnu) vi har købt det meste til barnet, og tøj, sengetøj osv kan være i to skuffer i vores kommode, vi har ryddet to hylder i stuen til legetøj (eller dvs. vi har en plan for hvor tingene skal hen, vi ordner det først til foråret nårb arnet kommer), puslepladsen er væghængt og fylder altså ingenting pånær når den er slået ud og tremmesengen kommer til at stå op af vores seng. Egentlig havde jeg forestillet mig det hele ville fylde meget mere :) Så mon ikke I kan få proppet det ind? Det er en god anledning til at få ryddet ud i sine ting og få frigjort et par skuffer :)

Og det behøver ikke være vildt dyrt at få børn, kan man leve med brugt tøj, barnevogn osv. kan alle de store engangsudgifter barberes voldsomt ned. På nettet står der det koster 35.000 kr før fødslen at få et barn, vi har vitterlig ikke gået på kompromis med noget, købt ting fra nyt og også luksusting (bl.a. vælger vi en barnevogn til omkring 9.000 kr) og vi kommer ikke op på 20.000 kr. Havde vi haft færre penge kunne vi snildt have gjort det for 10.000, og sikkert også det halve. Så økonomien skal selvfølgelig ikke være helt kaos, men omvendt synes jeg de satser der er sat på nettet er latterlig høje :)

Når alt det er sagt har du så overvejet at få et fertilitetstjek? Så du har en idé om hvor længe du kan få børn, det lyder til at stresse dig at det måske stopper snart, og det er unødvendig stress hvis du nu har lang tid endnu :) Dermed ikke sagt at det er dumt at starte nu, men blot at det kunne fjerne noget pres hvis det ikke går så hurtigt som du håber :)


Tak for dit svar! :)

Min kæreste og jeg fik begge foretaget et tjek i januar, hvor de sagde at det så rimelig fornuftigt ud for mig, men at min kærestes sædceller ikke svømmer særlig godt, så der kan godt blive problemer. Jeg har, på trods af deres ord, altid været overbevist om at jeg ville have svært ved at få børn, så jeg forventer nok heller ikke at der sker noget på to måneder. Vi har fået at vide at vi skal kontakte fertilitetsklinik efter ½ år i stedet for et helt, nemlig fordi vi véd hvor problemtikken ligger.

Jeg er jyde af sjæl, og elsker en god handel, så jeg er egentlig rimelig overbevist om at jeg nok skal kunne få nogle gode handler og købe tingene billigt. Det er egentlig mere den "daglige drift" der bekymrer mig. Små børn koster jo penge :D Men altså, jeg skulle vel nok kunne spare fitness væk ved at gå ture med barnevognen :D
(åh, blev lige afbrudt af sommerfugle i maven :love: )

Ift. skimmelsvamp og nuværende boligsituation så jo, vi søger! Meget! Men vi er igen begrænsede økonomisk. Men der er nogle muligheder der skal afprøves her snart, med nogle private udlejere. Vi vil begge rigtig gerne væk. Men ja, vi vil skulle rydde RÆTTI meget ud! :lol: nok ikke den værste ide under alle omstændigheder. Det virker bare uoverskueligt.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Skruk tråden

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2016, 07:54

Jeg bliver 33 lige om lidt, og vi snakkede lidt om det der med at få børn i går... Jeg har ikke et altoverskyggende ønske om at få børn - før min kæreste var jeg single i 9 år og fint tilfreds med det. Samtidig har jeg en skøn niece, som jeg ligesom havde slået mig til tåls med ville blive det barn, jeg skulle forkæle resten af mit liv. Men så mødte jeg jo min kæreste - vi blev officielle kærester kort efter jeg var blevet 32 og han 30. Vi bor nu sammen. Og så er den der tanke om at få børn jo dukket op igen.

Min kæreste vil gerne have børn, men han synes, at vi skal kende hinanden bedre. Den er jeg helt med på, en baby er jo en stor omvæltning, men der er jo også bare en udløbsdato på mine chancer for at få børn ad naturlig vej. Jeg fik sagt, at skulle det være, så ville jeg helst føde barnet, inden jeg bliver 35 - så er der også stadig en mulighed for at lave et mere, hvis man skulle have lyst til det. Så nu er vi landet på, at vi tager det op om et lille års tid...

Men jeg kan godt mærke på mig selv, at jeg ligesom beskytter mig selv imod den mulighed, at det ikke kan lade sig gøre. Så skrukheden vil ikke helt lande, for hvis nu det bare ikke kommer til at ske...
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Skruk tråden

Indlægaf Moxy-lady » 5. dec 2016, 08:35

Det kender jeg godt Mi55y, det der med at beskytte sig selv mod at være skruk.

Nu er der Ca en måned til jeg smider pillerne og når jeg ikke har travlt med at bekymre mig om parforhold, syge børn og fertilitetsproblemer, så glæder jeg mig til at jeg (håber jeg!) Indenfor en realistisk til skal gå tur med barnevogn og have et barn der ikke skal 'leveres tilbage'. Min helt egen baby jeg han have tæt på mig til mine arme falder af. Dufte til. Kysse og holde tæt. :love:

Det er meget surrealistisk at skulle smide pillerne som jeg har været på nonstop i 17 års tid.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5555

Re: Skruk tråden

Indlægaf Luffegås » 30. dec 2016, 21:36

Lige for tiden er jeg godt nok blevet skruk. Hver gang jeg ser på min kæreste, har jeg lyst til at råbe "gør mig gravid! Nu!".. Jeg ser bare verdens bedste far når jeg ser på ham, og det gør mig øm.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5555

Re: Skruk tråden

Indlægaf Luffegås » 1. jan 2017, 11:13

^Og nu har vi snakket, igen, om projekt baby. Eller rettere, projekt "ikke brug beskyttelse" :) Han vil virkelig gerne have sin uddannelse færdig, men han kunne godt se fra min side af, at det ikke er en fordel eller ulempe for mig at vente til efter jeg har fået arbejde. Det er virkelig hips som hap for mig, og vi skal flytte uanset hvad i løbet af et år.
Så som han sagde, han var ikke modstander, han mente også børn snart måtte komme, men han vil virkelig gerne have det økonomiske helt 100 på plads. Så vi ser ad til sommer :)
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Skruk tråden

Indlægaf MyGirl » 1. jan 2017, 12:05

Luffegås skrev:^Og nu har vi snakket, igen, om projekt baby. Eller rettere, projekt "ikke brug beskyttelse" :) Han vil virkelig gerne have sin uddannelse færdig, men han kunne godt se fra min side af, at det ikke er en fordel eller ulempe for mig at vente til efter jeg har fået arbejde. Det er virkelig hips som hap for mig, og vi skal flytte uanset hvad i løbet af et år.
Så som han sagde, han var ikke modstander, han mente også børn snart måtte komme, men han vil virkelig gerne have det økonomiske helt 100 på plads. Så vi ser ad til sommer :)


Hvir spændende! :lun:
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2945
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8315

Re: Skruk tråden

Indlægaf Fru Himmelblå » 2. jan 2017, 23:32

Jeg småskrukker bare hele tiden on and off. Mine følelser overfor og lyst til at få børn er totalt skizofren lige nu. Vi har været sammen i mange år og vores forhold er der, hvor det vil føles naturligt, på den ene side. På den anden side er vi stadig så unge. Er bange for at fortryde. At stå i det lige pludselig og tænke, at det alligevel er for tidligt. At der er for meget vi ikke har set endnu. For mange ting vi ikke har oplevet endnu.
Men det vil passe godt med studiet. Jeg vil stå bedre på arbejdsmarkedet. Vi har økonomien, tiden og overskudet til det.
Der er bare alt for mange tanker. Det fylder alt for meget.

Ingen i omgangskredsen er i børnestadiet. Min familie synes det er alt for tidligt. At vi vil ødelægge vores ungdom.

Dejlige kærestemand er begyndt at joke om det. Ved ikke hvor meget han mener det og hvor meget der er en joke. 50/50 tror jeg.


aaaaaargh!! Alt for mange tanker. Ville ønske man bate kunne slå dem og alle hormonerne fra.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
...xxx...
Indlæg: 183
Tilmeldt: 20. nov 2016, 09:17
Kort karma: 56
Likede indlæg: 224

Re: Skruk tråden

Indlægaf ...xxx... » 12. jan 2017, 15:07

Er der nogen, der kender til den gratis fertilitetsundersøgelse, som man kan få, hvis man bor i region hovedstaden? Var det noget, som I kunne finde på at få for at se, hvordan jeres fertilitet er, inden I forsøger på "projekt baby", eller ville I have det bedre med ikke at vide noget?
Jeg synes, at det er lidt svært. På den ene side er det jo smart, at man kan gå i gang med at prøve tidligere, end man ellers havde regnet med, hvis man får at vide, at fertiliteten ikke er så god. På den anden side er jeg lidt bange for at gøre for meget ud af det, inden man overhovedet er startet :/
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Skruk tråden

Indlægaf Lykke » 12. jan 2017, 15:11

Frøken Himmelblå skrev:Jeg småskrukker bare hele tiden on and off. Mine følelser overfor og lyst til at få børn er totalt skizofren lige nu. Vi har været sammen i mange år og vores forhold er der, hvor det vil føles naturligt, på den ene side. På den anden side er vi stadig så unge. Er bange for at fortryde. At stå i det lige pludselig og tænke, at det alligevel er for tidligt. At der er for meget vi ikke har set endnu. For mange ting vi ikke har oplevet endnu.
Men det vil passe godt med studiet. Jeg vil stå bedre på arbejdsmarkedet. Vi har økonomien, tiden og overskudet til det.
Der er bare alt for mange tanker. Det fylder alt for meget.

Ingen i omgangskredsen er i børnestadiet. Min familie synes det er alt for tidligt. At vi vil ødelægge vores ungdom.

Dejlige kærestemand er begyndt at joke om det. Ved ikke hvor meget han mener det og hvor meget der er en joke. 50/50 tror jeg.


aaaaaargh!! Alt for mange tanker. Ville ønske man bate kunne slå dem og alle hormonerne fra.


Hvor gamle er I?
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2945
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8315

Re: Skruk tråden

Indlægaf Fru Himmelblå » 12. jan 2017, 16:14

Lykke skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Jeg småskrukker bare hele tiden on and off. Mine følelser overfor og lyst til at få børn er totalt skizofren lige nu. Vi har været sammen i mange år og vores forhold er der, hvor det vil føles naturligt, på den ene side. På den anden side er vi stadig så unge. Er bange for at fortryde. At stå i det lige pludselig og tænke, at det alligevel er for tidligt. At der er for meget vi ikke har set endnu. For mange ting vi ikke har oplevet endnu.
Men det vil passe godt med studiet. Jeg vil stå bedre på arbejdsmarkedet. Vi har økonomien, tiden og overskudet til det.
Der er bare alt for mange tanker. Det fylder alt for meget.

Ingen i omgangskredsen er i børnestadiet. Min familie synes det er alt for tidligt. At vi vil ødelægge vores ungdom.

Dejlige kærestemand er begyndt at joke om det. Ved ikke hvor meget han mener det og hvor meget der er en joke. 50/50 tror jeg.


aaaaaargh!! Alt for mange tanker. Ville ønske man bate kunne slå dem og alle hormonerne fra.


Hvor gamle er I?


24 og 23. Vi har været sammen i 5 år.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Skruk tråden

Indlægaf Mi55y » 12. jan 2017, 16:28

...xxx... skrev:Er der nogen, der kender til den gratis fertilitetsundersøgelse, som man kan få, hvis man bor i region hovedstaden? Var det noget, som I kunne finde på at få for at se, hvordan jeres fertilitet er, inden I forsøger på "projekt baby", eller ville I have det bedre med ikke at vide noget?
Jeg synes, at det er lidt svært. På den ene side er det jo smart, at man kan gå i gang med at prøve tidligere, end man ellers havde regnet med, hvis man får at vide, at fertiliteten ikke er så god. På den anden side er jeg lidt bange for at gøre for meget ud af det, inden man overhovedet er startet :/


Jeg ville gerne have haft den, hvis jeg bare boede det rigtige sted. Jeg er nu 33, og min kæreste og jeg har været sammen 15 måneder og er næsten lige flyttet sammen og vil derfor gerne vente lidt med det der med børn. Det kunne have været rart at vide, om vi har travlt.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Skruk tråden

Indlægaf Filipai » 13. jan 2017, 02:51

...xxx... skrev:Er der nogen, der kender til den gratis fertilitetsundersøgelse, som man kan få, hvis man bor i region hovedstaden? Var det noget, som I kunne finde på at få for at se, hvordan jeres fertilitet er, inden I forsøger på "projekt baby", eller ville I have det bedre med ikke at vide noget?
Jeg synes, at det er lidt svært. På den ene side er det jo smart, at man kan gå i gang med at prøve tidligere, end man ellers havde regnet med, hvis man får at vide, at fertiliteten ikke er så god. På den anden side er jeg lidt bange for at gøre for meget ud af det, inden man overhovedet er startet :/


Jeg har fået der undersøgt. Jeg er vurderet til at gå tidligt i overgangsalderen, så de anbefaler vi starter snart, men altså det ville vi alligevel, så ingenting ændret der.

Jeg valgte det fordi jeg som følge af en voldtægt blev gravid i en meget ung alder, for derefter at miste da jeg var 4 måneder henne. Så jeg var ret bekymret om der var sket noget, da jeg aldrig fik lavet udskrab eller noget dengang, som jeg ellers måske burde.
Alt så dog rigtigt fint ud pånær de lidt færre æg, og det gav mig egentligt ro i sindet, da den værste panik over at gå tidligt i overgangsalderen havde lagt sig.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Skruk tråden

Indlægaf Filipai » 13. jan 2017, 02:53

Her er manden tilgengæld fuldstændigt hoppet ombord på mit skrukhedstog. Han har hele tiden ytret ønske om at han gerne vil have børn sådan forholdsvist tidligt, men nu er der ingen tvivl om at vi begynder at prøve efter bryllup til september (hvis alt går vel som nyuddannet)
1

Tilbage til "Graviditet"