Små overfladiske ting, du tænder af på

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf kidkomb » 13. okt 2015, 20:57

Den bliver så godt som aldrig omtalt i ramme alvor herhjemme. Eller andre steder for den sags skyld.
I sjov hedder det filet, burger eller sågar Fru Hansen.
Jo, jo, charmerende er vi :blush:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Aima » 13. okt 2015, 21:14

Jahon skrev:Mænd der omtaler menstruation som "dit lort". F.eks. ham jeg engang sås med (som til gengæld ikke lavede nutids-r-fejl og derudover var meget pæn - heldigt, for han var et kæmpe røvhul, viste det sig) som skrev til mig" "Har du lort? "


Jeg kendte engang en, der omtalte det som 'dit bøvl'. Det var sådan lidt sødt og omsorgsfuldt, synes jeg. Eller også syntes jeg det mest, fordi han var en sød og omsorgsfuld type generelt, måske var jeg stået af på betegnelsen, hvis han var en nar. Lorte-betegnelsen var jeg dog stået af på uanset. Yaks.

Bortset fra det tænder jeg nok af på det meste der er nævnt her i tråden, tror jeg. Og overvægt og grimt hår. Til gengæld er det kun i teorien og som udgangspunkt, i praksis kan der nok kompenseres for det meste, hvis de ting, der er turn on's ellers er det nok.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Venus222 » 14. okt 2015, 22:11

Store brede negle på fingrene og nedbidte negle.

Tågængere. Altså når de går meget på forfoden, fordi senen ved hælen er for stram. Jeg synes simpelthen den gangart ser så fjollet ud at enhver sexethed forsvinder på et spiltsekund.

Skæg ned af halsen. Jeg kan godt lide skæg, men det skal dælme ikke kravle ned af halsen og mødes med brystbehåringen. :wacko:

Og meget små mænd.
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Pixie88 » 15. okt 2015, 13:47

Herhjemme kalder vi menstruation for "flåede tomater i dåsen". Det er så plat er udtryk, at det ikke kan hedde andet.

Mænd der ikke kan gro et ordenligt skæg, men i stedet får plamager med skæg, dem har jeg svært ved at tænde på. Det ser sådan lidt hobo agtigt ud. Og mænd skal have skæg, IMO.
Lyshårede mænd.
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Whoosh » 15. okt 2015, 13:53

Pixie88 skrev:Lyshårede mænd.

Det minder mig om Robins far i HIMYM:

This is Barney? This man is blonde.
Grown men are not blonde.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Wizzze » 15. okt 2015, 14:08

Rygning, det tænder mig i den grad af.
Kan se en super lækker modella kvinde, og tænke "rraaughh :slem:" og i det øjeblik hun fisker en cigaret frem, så dør al interesse og hotness bare ud.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Wizzze » 15. okt 2015, 18:08

GnueN skrev:
Wizzze skrev:Rygning, det tænder mig i den grad af.
Kan se en super lækker modella kvinde, og tænke "rraaughh :slem:" og i det øjeblik hun fisker en cigaret frem, så dør al interesse og hotness bare ud.


Har du selv været ryger nogensinde?

Jeg er nok lidt nysgerrig, fordi jeg selv er gammel ryger - og selv om jeg står helt af på askebægermund og tøj, der lugter af røg, så er jeg dog ikke nået det punkt, hvor en cigaret i hånden på en smuk kvinde ville slukke totalt for lysten. Bevares, det afhænger selvfølgelig også af... Hvis hun nu diskret fisker en net lille Rød Kings op midt i samtalen, er det slet ikke noget problem for mig - og giver mig egentlig også lidt af den dér "jeg gør sgu hvad der passer mig"-vibe, som generelt gør mennesker mere interessante i mine øjne. Men hvis hun ligefrem trækker vejret gennem en Prince 100 eller høvler to pakker grøn cecil på et par timer, så er vi måske også derhenne af, hvor jeg selv kaster røg og skrider. :lol:


Aldrig, jeg er bare fanatisk antiryger :gruble:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Forhold og sex"