Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Knirkemis » 19. nov 2016, 11:20

Nå, men jeg lavede jo en tråd om min opfattelse af dating, og hvor dårlig en start, jeg har haft. Efter en pause og mange overvejelser, accepterede jeg en anmodning fra én på Happn. Han skrev 5 minutter efter, og vi brugte en halv times tid på lidt hurtigt frem og tilbage snak, inden jeg skulle i seng.
Jeg skrev til ham, at jeg kun skriver med/dater en af gangen, og at jeg havde skulle tage tilløb, for at komme igang. Samt at jeg huskede datinglivet, som til tider lidt forvirrende (samtalen lagde op til de her ting, så det var ikke sådan en gang klynk og "hvor er dating bare hårdt"). Han svarede tilbage, at han var smigret, når nu det var så velovervejet, og at han rigtig gerne ville skrives ved dagen efter. Og at det var dejligt med én som overvejede tingene i forhold til dating. Han nåede også at tilbyde, at hjælpe med at hente et juletræ.
Næste morgen fik jeg en sød godmorgen sms, med en frisk og frejdig sangtekst at vågne på. 2 sms´er senere samme dag, var der radiotavshed, og har været det siden onsdag :lol:
Såååh, han kunne koncentrere sig om det i lige knap 24 timer. I´m not impressed, og mine forhåbninger til datinglivet har nået et nyt lavpunkt :D Men heldigvis er jeg ikke mere ivrig efter at få en kæreste, end at jeg kan se det absurde og sjove i situationen.
4
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 19. jan 2017, 03:14

Vil i foretrække en detalieret forklaring på hvorfor det ikke lige er sagen, eller at blive ghosted?

Billede

Billede
1
Grab them by the pussy
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf JoyNips » 19. jan 2017, 11:40

Fred være med at man ikke er tiltrukket, men behøver man at være en idiot omkring det?
12
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 886

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Jydepigen » 19. jan 2017, 12:15

Har også haft en hel del oplevelser med diverse datingsider. Og ja, det har været en blandet fornøjelse...
Men de der fyre, hvor alt går ud på sex - det fatter jeg simpelthen ikke! Så opretter man sig forhåbentlig på scor.dk, men hvad laver man på dating.dk, hvor det plejer at være mere seriøst.. :mellow:
Så til Tinder - hvordan kan man synes at mørke billeder taget nede fra, uden at kigge i kameraet, kan være tiltrækkende? Ved godt at det er et hurtigt site, hvor det er nemt og gratis at oprette sig, men vil man ikke gerne fremstå fra sin pæneste side?! Eller gruppefotos, hvor man ikke aner hvilken en der er hovedpersonen?!
Har også oplevet flere der først har sagt at de har børn når man har skrevet sammen i flere dage/en uge - så er den ligesom svær at løbe fra, hvis man ikke er interesseret i en med børn. Det kan bare godt blive akavet.
0
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 886

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Jydepigen » 20. jan 2017, 09:24

Vlad Kalashnikov skrev:Vil i foretrække en detalieret forklaring på hvorfor det ikke lige er sagen, eller at blive ghosted?

Billede

Billede


Behøves ikke at få sådan en lang smøre, men et "du er ikke lige min type" eller "der er ikke den rette kemi" er et okay svar. Er blevet ghosted så mange gange og synes virkelig at det er en mærkelig måde at smutte fra samtalen på.. Få nogle nosser og afslut det på en pæn måde ;)
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 29. jan 2017, 18:08

Ærlighed er et plus, men at blive kaldt sørgelig er måske lige i overkanten. Hvis man ikke har noget pænt at sige, så holder man sin mund. Sgu.
5
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Chachacha » 29. jan 2017, 18:18

Vlad Kalashnikov skrev:Vil i foretrække en detalieret forklaring på hvorfor det ikke lige er sagen, eller at blive ghosted?

Billede

Billede

Det der er jo en led besked, hvor han kalder modtageren både gammel og fed samtidigt med at han lige remser sine egne fortræffeligheder op (veltrænet og rig, åbenbart). Sygt klam type i mine øjne, og jeg ville ALDRIG falde for en mand som ham :puke:

Han minder mig om ham fra satireshowet Genereation SoMe på DR, der er på Tinderdates og er et kæmpe røvhul. Og det er altid kikset at være præcis som en, der bliver gjort grin med i et satireshow.
6
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. jan 2017, 04:35

Chachacha skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Vil i foretrække en detalieret forklaring på hvorfor det ikke lige er sagen, eller at blive ghosted?

Billede

Billede

Det der er jo en led besked, hvor han kalder modtageren både gammel og fed samtidigt med at han lige remser sine egne fortræffeligheder op (veltrænet og rig, åbenbart). Sygt klam type i mine øjne, og jeg ville ALDRIG falde for en mand som ham :puke:

Han minder mig om ham fra satireshowet Genereation SoMe på DR, der er på Tinderdates og er et kæmpe røvhul. Og det er altid kikset at være præcis som en, der bliver gjort grin med i et satireshow.
meh. Hans besked er lidt fjollet, men han er jo ikke direkte led. Han siger bare hun er for gammel til ham, og det er vel ok, især når han vil have børn. Og så siger han ikke er tiltrukket "big women", hvilket ikke er det samme som at sige hun er fed. Begge ting som han åbenbart har specificeret i sin profil. Det bedste ville naturligvis være hvis han havde ignoreret hende, men hvis man virkelig vil give en grund, og grunden er at hun er for gammel og for tyk, så er det svært at se det kunne gøres meget anderledes.

Hell hath no fury like a woman scorned.
1
Grab them by the pussy
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf JoyNips » 30. jan 2017, 05:21

Vlad Kalashnikov skrev:
Chachacha skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Vil i foretrække en detalieret forklaring på hvorfor det ikke lige er sagen, eller at blive ghosted?

Billede

Billede

Det der er jo en led besked, hvor han kalder modtageren både gammel og fed samtidigt med at han lige remser sine egne fortræffeligheder op (veltrænet og rig, åbenbart). Sygt klam type i mine øjne, og jeg ville ALDRIG falde for en mand som ham :puke:

Han minder mig om ham fra satireshowet Genereation SoMe på DR, der er på Tinderdates og er et kæmpe røvhul. Og det er altid kikset at være præcis som en, der bliver gjort grin med i et satireshow.
meh. Hans besked er lidt fjollet, men han er jo ikke direkte led. Han siger bare hun er for gammel til ham, og det er vel ok, især når han vil have børn. Og så siger han ikke er tiltrukket "big women", hvilket ikke er det samme som at sige hun er fed. Begge ting som han åbenbart har specificeret i sin profil. Det bedste ville naturligvis være hvis han havde ignoreret hende, men hvis man virkelig vil give en grund, og grunden er at hun er for gammel og for tyk, så er det svært at se det kunne gøres meget anderledes.

Hell hath no fury like a woman scorned.


Det er ikke, at han afviser hende pga alder og hendes størrelse, der er problemet. Præferencer er fine nok. Problemet er, at han lige hævder sig selv på en ucharmerende måde. Han er veltrænet og succesful og tjene godt, så han synes ærlig talt, at han fortjener bedre end hende (hvad hans indkomst så end har at sige om dét!). Det er sgu da ucharmerende. Og jo, sådan en afvisning kan sagtens gøres anderledes. Der er virkelig mange stadier mellem at skrive en lang sviner og at ignorere hende.
10
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf JoyNips » 31. jan 2017, 09:21

Dikus skrev:
Men det er da ikke det, der er tilfældet?

Har han ikke bare skrevet en række specifikke ting i sin profil... hvilket provokerer en eller anden, der så får en generel forklaring af, hvad han mener?


Sådan forstår jeg det ikke.
Og "I would suggest that you lower your standards somewhat" kan da ikke forstås som meget andet end en sviner om at han da i hvert fald er meget bedre værd end hende. Han er over hendes niveau. Men han tjener jo også godt og træner, så bevares :rulle:
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Zombie » 31. jan 2017, 09:34

Han skriver direkte, at vedkommende ikke er så attraktiv og skal sænke sine standarder. Øh, jo det er en sviner.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. feb 2017, 10:52

Jeg modtog engang en første besked fra en mand på en datingside som lød cirka: Hejsa, du ser sød ud, men du er da lidt godt i stand. Overvejer du muligvis at tabe dig 10 kg?
:stoned: Jeg var åbenbart det eneste kvindelige medlem det sted, siden han ikke bare kontaktede nogen med den rigtige vægt fra starten af.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mi55y » 1. feb 2017, 13:09

Dirtylittledevil skrev:Jeg modtog engang en første besked fra en mand på en datingside som lød cirka: Hejsa, du ser sød ud, men du er da lidt godt i stand. Overvejer du muligvis at tabe dig 10 kg?
:stoned: Jeg var åbenbart det eneste kvindelige medlem det sted, siden han ikke bare kontaktede nogen med den rigtige vægt fra starten af.


En bekendt sagde engang til mig, at hvis jeg havde vejet 10 kg. mindre, så havde vi været kærester. Om jeg havde lyst til det var åbenbart ikke en faktor. :forvirret2:
16
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf sortkaffe » 1. feb 2017, 15:11

Dirtylittledevil skrev:Jeg modtog engang en første besked fra en mand på en datingside som lød cirka: Hejsa, du ser sød ud, men du er da lidt godt i stand. Overvejer du muligvis at tabe dig 10 kg?
:stoned: Jeg var åbenbart det eneste kvindelige medlem det sted, siden han ikke bare kontaktede nogen med den rigtige vægt fra starten af.

det har jeg også prøvet -manden havde regnet mit bmi ud, og konstateret at jeg så måtte være overvægtig - og om jeg ville tabe mig.
Mit svar var "Aldrig for en mands skyld"
Og blokerede jeg ham.
6
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lalana » 10. feb 2017, 12:15

Tinder fyr spørger et eller andet a la hvad jeg godt kan lide til morgenmad i måske 2. sætning.

mig: Bacon
ham: Godt, så holder man jo også muslimer væk!
mig: ( :wacko: men tænker jeg måske har misforstået hans humor eller noget ) Øhm ja.. og vegetarer fx ;)
ham: De giver bare muslimer alt for lang line her i landet, jeg fatter det ikke!!!

Nå men godt så, videre! :lol:
22

Tilbage til "Forhold og sex"