Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Guldfuglen » 13. jan 2017, 23:57

Skal jeg købe de samme hvide Puma Classic, som jeg plejer, eller prøve en version med tekstur i skindet og velcro?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 14. jan 2017, 10:25

Guldfuglen skrev:Skal jeg købe de samme hvide Puma Classic, som jeg plejer, eller prøve en version med tekstur i skindet og velcro?

Hvis det var mig så havde jeg købt de helt klassiske :lun:
Synes velcro'en bliver lidt voldsom
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3228

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 14. jan 2017, 11:10

Guldfuglen skrev:Skal jeg købe de samme hvide Puma Classic, som jeg plejer, eller prøve en version med tekstur i skindet og velcro?


De klassiske. Der er et eller andet ved teksturen på de andre, der ikke er helt god. Og velcro ser lidt barnligt ud :genert:
3
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 14. jan 2017, 14:27

Pandesteg skrev:Hvor køber jeg nogle fine sorte nylonstrømpebukser med lidt glimmer i? Det skal ikke være total diskostrømpebukser (er til min mor på snart 60), men de må godt være lidt festlige, da det er til et outfit med sort kjole og sorte støvler, så synes godt strømperne må have lidt bling....

Jeg mener Companys havde nogle på et tidspunkt og Fandanko også men ved ikke om de stadig har dem :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Imahawaiigirl » 14. jan 2017, 15:08

Guldfuglen skrev:Skal jeg købe de samme hvide Puma Classic, som jeg plejer, eller prøve en version med tekstur i skindet og velcro?


Puma Classic. Dem med velcro og struktur bliver lidt for klodsede synes jeg. :)
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24919

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 19. jan 2017, 13:18

Jeg har købt en kashmirtrøje, og det var først, da jeg kom hjem med den og havde klippet mærker af, at jeg opdagede, at der står "dry clean only" som vaskeanvisning. Det kommer aldrig til at ske, så hvis jeg skal få glæde af den, er den nødt til at blive vasket en gang imellem. Så jeg påtænker at give den en uldvask med koldt vand i vaskemaskinen. Burde den ikke kunne klare det? Jeg har lidt på fornemmelsen, at producenterne nogle gange er overforsigtige i deres anvisninger for at dække deres ryg. Er der nogle af jer, der har kashmirprodukter, der godt må vaskes?
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 21. jan 2017, 10:09

sigge skrev:Jeg har købt en kashmirtrøje, og det var først, da jeg kom hjem med den og havde klippet mærker af, at jeg opdagede, at der står "dry clean only" som vaskeanvisning. Det kommer aldrig til at ske, så hvis jeg skal få glæde af den, er den nødt til at blive vasket en gang imellem. Så jeg påtænker at give den en uldvask med koldt vand i vaskemaskinen. Burde den ikke kunne klare det? Jeg har lidt på fornemmelsen, at producenterne nogle gange er overforsigtige i deres anvisninger for at dække deres ryg. Er der nogle af jer, der har kashmirprodukter, der godt må vaskes?


Alt mit bliver vasket på uldprogram med særligt vaskemiddel. Det har det endnu ikke taget skade af. Du skal dog være opmærksom på at få hængt det ordenligt til tørre - det kan nemt blive strukket forkert ud, når det er vådt og tungt. Det kan ødelægge faconen.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 22. jan 2017, 09:30

sigge skrev:Jeg har købt en kashmirtrøje, og det var først, da jeg kom hjem med den og havde klippet mærker af, at jeg opdagede, at der står "dry clean only" som vaskeanvisning. Det kommer aldrig til at ske, så hvis jeg skal få glæde af den, er den nødt til at blive vasket en gang imellem. Så jeg påtænker at give den en uldvask med koldt vand i vaskemaskinen. Burde den ikke kunne klare det? Jeg har lidt på fornemmelsen, at producenterne nogle gange er overforsigtige i deres anvisninger for at dække deres ryg. Er der nogle af jer, der har kashmirprodukter, der godt må vaskes?

Jeg vasker også kashmir i hånden. Jeg gider ikke sende det til rens. Som Achillaxeprune skriver, så er det vigtigt at det hænger rigtigt når det tørrer. Evt liggende bredt ud på et tørrestativ.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. jan 2017, 13:42

Jeg leder efter Pieces' Brema-nederdel, som desværre er udgået. Er der nogen, der vil sælge? Søger i størrelse medium i alle farver. :)

Eller kender nogen til et billigt alternativ?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 23. jan 2017, 13:45

POCKETKITTEN skrev:Jeg leder efter Pieces' Brema-nederdel, som desværre er udgået. Er der nogen, der vil sælge? Søger i størrelse medium i alle farver. :)

Eller kender nogen til et billigt alternativ?


Jeg tror højst sandsynligt jeg har en nærmest ubrugt en i sort- medium. Jeg er lige på ferie, men hvis du minder mig på det om en uge vil jeg gerne tjekke, så er det din for en omgang porto :)
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. jan 2017, 13:55

Filipai skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg leder efter Pieces' Brema-nederdel, som desværre er udgået. Er der nogen, der vil sælge? Søger i størrelse medium i alle farver. :)

Eller kender nogen til et billigt alternativ?


Jeg tror højst sandsynligt jeg har en nærmest ubrugt en i sort- medium. Jeg er lige på ferie, men hvis du minder mig på det om en uge vil jeg gerne tjekke, så er det din for en omgang porto :)



:love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2:

Juhuu! Jeg har den både i small og large, men ingen af dem passer mig ordenligt, så jeg har jagtet den længe!
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 4. feb 2017, 09:03

Lemonella skrev:Puk Elgaard har her til morgen en fin bluse på, hvor der står "sødtøs" på. Skrevet som man gjorde i sin poesibog i gamle dage. Kæresten er vild med den og synes jeg skal have sådan en bluse. Nogle der har en idé om, hvor man kan købe den?

Ellers spørg på Go morgen DKs Facebook eller Instagram - de er flinke til at svare. Eller Puk Elgaard direkte på Insta :)



Edit: Puk har svaret at den er fra SNE Clothing.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 4. feb 2017, 18:28

En stropløs bh i hudfarvet, hvid, ivory eller lignede. I str 32G/H, og med dyb udskæring, og en smule padding. Hvor pokker finder jeg det. Den eneste jeg har kunne finde er Wonderbra, men den sidder bare ikke særligt godt :(
Jeg er helt forelsket i denne fra Victorias secrets, men de fås jo ikke større end DD.
Jeg har kigget på lace.dk, change, hunkemøller, zalando og asos. Og ellers googlet. Men kunne være der var nogle der havde nogle fif.
Screen Shot 2017-02-04 at 19.26.49.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 5. feb 2017, 15:43

Santopia skrev:Kan man egentlig stadig returnere varer fra H&Ms webshop i deres fysiske butikker? :gruble:


Ja :) jeg gjorde det så sent som i december.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 5. feb 2017, 15:47

Santopia skrev:
Filipai skrev:En stropløs bh i hudfarvet, hvid, ivory eller lignede. I str 32G/H, og med dyb udskæring, og en smule padding. Hvor pokker finder jeg det. Den eneste jeg har kunne finde er Wonderbra, men den sidder bare ikke særligt godt :(
Jeg er helt forelsket i denne fra Victorias secrets, men de fås jo ikke større end DD.
Jeg har kigget på lace.dk, change, hunkemøller, zalando og asos. Og ellers googlet. Men kunne være der var nogle der havde nogle fif.
Screen Shot 2017-02-04 at 19.26.49.jpg


http://dk.triumph.com/bojlebh-med-fyld- ... 0003_White
http://dk.triumph.com/bh-er/multifunkti ... se-bandeau


Det er desværre hverken i min størrelse, eller med dyb udskæring :( .
0

Tilbage til "Mode"