Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 14. okt 2015, 10:33

DetSorteCirkus skrev:Saudi-Arabien er på mange måder et komplet tilbagestående og ekstremistisk samfund, men når man nu vælger at slå sig ned der, og ja, som udlænding har man et valg, hvorfor pokker begynder man så at brygge vin? Det er himmelråbende åndssvagt.

http://politiken.dk/udland/ECE2884608/b ... ygget-vin/

Hæ-hæ ... ja, hvis han ikke har sikkret sig først at blive leverandør til det kongelige saudiske hof :fløjt:
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 15. okt 2015, 12:47

Jeg er træt af racister. Det er der intet mærkværdigt ved. Men jeg er også træt af dem i den anden grøft, som har gjort det til deres dagsorden at udrydde racisme. Hvilket ville være skønt, hvis det kunne ske. Problemet er bare, at dem jeg hentyder til og som ser sig selv som værende enormt rummelige, er alt andet end det. De er så hidsoge i deres humanitære roller, at de tromler hen over alle andre og skyder dem alverdens vederstyggeligheder i skoene, før de overhovedet har forklaret hvad de mener. De giver ikke engang folk muligheden for at forklare. Og det er så skingert, at jeg mister respekten for dem.

Og nu vi er ved samme emne, så bliver jeg lang i ansigtet over at det er bandlyst at fortælle vittigheder om muslimer, men der er frit slag, når det handler om Jehovas Vidner. Lander vi så ikke i en gang træls dobbeltmoral?
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 15. okt 2015, 14:56

Ado skrev:Jeg er træt af racister. Det er der intet mærkværdigt ved. Men jeg er også træt af dem i den anden grøft, som har gjort det til deres dagsorden at udrydde racisme. Hvilket ville være skønt, hvis det kunne ske. Problemet er bare, at dem jeg hentyder til og som ser sig selv som værende enormt rummelige, er alt andet end det. De er så hidsoge i deres humanitære roller, at de tromler hen over alle andre og skyder dem alverdens vederstyggeligheder i skoene, før de overhovedet har forklaret hvad de mener. De giver ikke engang folk muligheden for at forklare. Og det er så skingert, at jeg mister respekten for dem.
[...]

Det har du virkelig ret i!
Har tænkt på, at de nogle gange lyder, som om de allerhelst vil fratage folk uden studentereksamen og lav indkomst stemmeretten, for "sådan nogle" stemmer jo bare på DF :genert:
0
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dime » 15. okt 2015, 15:25

dgd2007 skrev:Det har du virkelig ret i!
Har tænkt på, at de nogle gange lyder, som om de allerhelst vil fratage folk uden studentereksamen og lav indkomst stemmeretten, for "sådan nogle" stemmer jo bare på DF :genert:


Nogle af de dummeste mennesker jeg har mødt, har haft længevarende uddannelser på universitetsniveau, og nogle af de klogeste jeg har mødt har ikke haft nogen nævneværdig uddannelse.
Jeg forbeholder mig retten til at omtale hadske hypetrain-ryttere uden evnen til at danne en holdning selv, som værende snotdumme racister/DF'ere/whatever-the-current-common-hate-thing-is.
Uddannelses-snobberi og fastsættelse af samfundsværdi ud fra uddannelsesniveau omtaler jeg på samme måde.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 15. okt 2015, 15:25

dgd2007 skrev:
Ado skrev:Jeg er træt af racister. Det er der intet mærkværdigt ved. Men jeg er også træt af dem i den anden grøft, som har gjort det til deres dagsorden at udrydde racisme. Hvilket ville være skønt, hvis det kunne ske. Problemet er bare, at dem jeg hentyder til og som ser sig selv som værende enormt rummelige, er alt andet end det. De er så hidsoge i deres humanitære roller, at de tromler hen over alle andre og skyder dem alverdens vederstyggeligheder i skoene, før de overhovedet har forklaret hvad de mener. De giver ikke engang folk muligheden for at forklare. Og det er så skingert, at jeg mister respekten for dem.
[...]

Det har du virkelig ret i!
Har tænkt på, at de nogle gange lyder, som om de allerhelst vil fratage folk uden studentereksamen og lav indkomst stemmeretten, for "sådan nogle" stemmer jo bare på DF :genert:




Præcis. Og så nedgør de alle, der ikke er enige med dem. Jeg magter det ikke.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 15. okt 2015, 15:26

Ado skrev:
Og nu vi er ved samme emne, så bliver jeg lang i ansigtet over at det er bandlyst at fortælle vittigheder om muslimer, men der er frit slag, når det handler om Jehovas Vidner. Lander vi så ikke i en gang træls dobbeltmoral?

Det er sjovt, for jeg var faktisk på vej ind for at poste noget tilsvarende.
Man bliver lidt træt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 15. okt 2015, 16:24

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Og nu vi er ved samme emne, så bliver jeg lang i ansigtet over at det er bandlyst at fortælle vittigheder om muslimer, men der er frit slag, når det handler om Jehovas Vidner. Lander vi så ikke i en gang træls dobbeltmoral?

Det er sjovt, for jeg var faktisk på vej ind for at poste noget tilsvarende.
Man bliver lidt træt.



Meget træt. For hvorfor er det okay? Jeg begriber det ikke. Tro er tro.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 15. okt 2015, 17:09

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Og nu vi er ved samme emne, så bliver jeg lang i ansigtet over at det er bandlyst at fortælle vittigheder om muslimer, men der er frit slag, når det handler om Jehovas Vidner. Lander vi så ikke i en gang træls dobbeltmoral?

Det er sjovt, for jeg var faktisk på vej ind for at poste noget tilsvarende.
Man bliver lidt træt.



Meget træt. For hvorfor er det okay? Jeg begriber det ikke. Tro er tro.

Præcis. Og jeg forstår det heller ikke.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 15. okt 2015, 17:10

Okay...der er denne kvinde i singlegruppen. Som tydeligvis har meget ondt i sine lemmer. Hun gør i fald opmærksom på det ret tit. Og det er også synd for hende. Det fortjener ingen.
Men hun er også fattig. Og det er også synd. Bestemt. Men det tager overhånd. Hun slår nærmest kun opslag op, når hun mangler noget. Gratis, of course. Og hun brokker sig også åbent i gruppen, hvis hun ikke har modtaget gratis ting fra folk der havde skrevet, at de muligvis havde noget til hende.

Nu har hun igen igen slået et opslag iop. Hun ligger i sengen og har det skidt. Og kunne virkelig godt tænke sig at få leveret noget lækkert vegetarmad til døren. (Og hun føler sig håbefuld).


Jeg har smidt et link til hungry.dk
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 15. okt 2015, 17:11

Oh nu kommer jeg til at se, at jeg har postet i den forkerte tråd. Det skulle jo have været upassende-tråden. For ja, jeg er vel upassende.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 15. okt 2015, 17:38

ShuruQ skrev:Apropos tro og humor, der skal uhyr meget til før jeg føler mig ramt på min tro over en joke. Så længe det ikke er noget der er direkte ondskabsfuldt, kan jeg også grine af det og min personlige tro bliver jo ikke mindre af at andre kommer med vittigheder mm, jeg vælger selv hvor meget jeg tillægger det.

Nogle religiøse mennesker er alt, alt, alt for nærtagende og det ville virkelig være krampagtigt hvis man konstant skulle vise hensyn til dem, så kunne man gå rundt og være trist og grå konstant, alt med måde, jeg tror ikke det er sundt at være´alt for selvhøjtidelig. Jeg har nogle stykker på Facebook, der er helt enormt nærtagende hvad det angår, og hvis jeg er i det humør, kan jeg blive så barnlig at jeg poster et eller andet udelukkende for at provokere det segment og jeg synes det er klasse når der så tigger pb'er ind om "bla bla bla".

ShuruQ 4 år, rød stue.

Jeg er enig med dig i, at man skal passe på at man ikke bliver for nærtagende. Og det gælder jo ret meget. Men der er bare en tendens til at muslimske vittigheder ikke er tilladt, men Jehova-vittigheder er. Og det er for dobbeltmoralsk for min smag.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 15. okt 2015, 18:46

Ado skrev:Jeg er enig med dig i, at man skal passe på at man ikke bliver for nærtagende. Og det gælder jo ret meget. Men der er bare en tendens til at muslimske vittigheder ikke er tilladt, men Jehova-vittigheder er. Og det er for dobbeltmoralsk for min smag.

Det kan også være, fordi man ved, at Jehova-folkene ikke griber til våben, hvis de bliver fornærmede :gruble:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 15. okt 2015, 18:58

ShuruQ skrev:Hey, hey, jeg gør altså heller ikke. Allerhøjst en kagerulle :-D.

Ok, så tør vi godt lave sjov med dig :slem:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 16. okt 2015, 18:21

Nogen gange kan jeg ikke rigtig lide min familie :mellow:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 17. okt 2015, 10:18

Flora skrev:Nogen gange kan jeg ikke rigtig lide min familie :mellow:


Må man gerne sige. Man har jo ikke selv valgt den, for dylan. :)

EDIT: Hvis nu der var tale om dine egne børn, ville jeg nok reagere noget anderledes. Tankevækkende nok. For ind imellem kan mødre vel for hulen også hade deres børn. Bare lidt?
Senest rettet af ManicNinja 17. okt 2015, 10:23, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"