Oktober '15 - fællestråd

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 15. okt 2015, 06:16

Guilded_Lily skrev:Det giver SÅ meget mening! Jeg tror faktisk, vi snakkede om det i sommers også - at der lige går en uges tid, før familien er "kørt ind" i samværet. Så er det bare træls, denne ferie (aka afspadsering) kun er en uge... :lol:

Det lyder rigtig hyggeligt hjemme hos jer! Jeg har haft det meste af eftermiddagen for mig selv :lun: I morgen skal vi til Hamborg, og af ren erfaring ved jeg, jeg kommer til at skulle sluge et par kameler, hvis ikke turen skal ødelægges af begyndende PMS :fløjt:

Haha, ja, det er sandt, det gjorde vi nemlig - og ja, det er en skam, at efterårsferien ikke er længere end en uge :lol:

Tusind tak :kys: Vi forsøger at hygge MAX og nyde kvalitetstiden sammen - også selv om jeg også må sluge nogle kameler af og til :s Det lyder skønt med Hamborg-turen. Nogle speciel anledning til at køre derned? Og så er det, at jeg i skrivende stund, husker, at I bor forholdsvis tæt på grænsen - am I right?
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 15. okt 2015, 07:06

Åhhh, misundelig på jer med efterårsferie! (Familieindkøring eller ej :D )

Jeg har faktisk også fri i morgen, hvor den står på tur til Ebeltoft med ungerne. Glæder mig total - ikke mindst fordi, jeg skal se mine små niecer og nevø :lun:

Min måledag denne uge har været lidt spøjs.. Er blevet samlet 1,5 cm bredere på overkroppen (bryst, talje, mave), men har til gengæld tabt 3 cm på underkroppen (hofte og lår) :D Så samlet set et der røget 1,5 cm denne gang. (Og tillader mig at tilskrive mave-bryst-udvidelsen en meget hyggelig fødselsdagsweekend og det faktum, at det er den tid på måneden, men nu må vi se næste uge.)
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 15. okt 2015, 07:36

Ally skrev:Haha, ja, det er sandt, det gjorde vi nemlig - og ja, det er en skam, at efterårsferien ikke er længere end en uge :lol:

Tusind tak :kys: Vi forsøger at hygge MAX og nyde kvalitetstiden sammen - også selv om jeg også må sluge nogle kameler af og til :s Det lyder skønt med Hamborg-turen. Nogle speciel anledning til at køre derned? Og så er det, at jeg i skrivende stund, husker, at I bor forholdsvis tæt på grænsen - am I right?



Jo, vi bor små 40 minutters kørsel fra grænsen - ret praktisk :slem:
Vi kører til Hamborg for at jeg kan få en fornemmelse af vejen til lufthavnen dernede i dagslys, da jeg skal flyve derfra til London senere i november. Og jeg er ikke supertryg ved at køre i Tyskland ad ukendte veje... Vi benytter os samtidig af lejligheden til at køre i IKEA efter en madras til datterens seng og muligvis lidt shopping på gågaden... :-)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 15. okt 2015, 07:38

MyGirl skrev:Åhhh, misundelig på jer med efterårsferie! (Familieindkøring eller ej :D )

Jeg har faktisk også fri i morgen, hvor den står på tur til Ebeltoft med ungerne. Glæder mig total - ikke mindst fordi, jeg skal se mine små niecer og nevø :lun:

Min måledag denne uge har været lidt spøjs.. Er blevet samlet 1,5 cm bredere på overkroppen (bryst, talje, mave), men har til gengæld tabt 3 cm på underkroppen (hofte og lår) :D Så samlet set et der røget 1,5 cm denne gang. (Og tillader mig at tilskrive mave-bryst-udvidelsen en meget hyggelig fødselsdagsweekend og det faktum, at det er den tid på måneden, men nu må vi se næste uge.)


Årh - Ebeltoft - total misundelse!!!! :love:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 15. okt 2015, 07:47

Guilded_Lily skrev:

Jo, vi bor små 40 minutters kørsel fra grænsen - ret praktisk :slem:
Vi kører til Hamborg for at jeg kan få en fornemmelse af vejen til lufthavnen dernede i dagslys, da jeg skal flyve derfra til London senere i november. Og jeg er ikke supertryg ved at køre i Tyskland ad ukendte veje... Vi benytter os samtidig af lejligheden til at køre i IKEA efter en madras til datterens seng og muligvis lidt shopping på gågaden... :-)


Hihi, det lyder sgi til, at der er fantastisk mange dejlige sønderjyder i denne tråd :pompom: (Man er vel vokset op på egnen :lun: )

Vi kørte til Hamborg for 2 år siden, og kan trøste dig med, at det slet ikke er så slemt, som man frygter. (Var det i hvert fald ikke med os, og jeg er total pivskid, når det kommer til at køre i fremmede lande)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 15. okt 2015, 07:49

Guilded_Lily skrev:
Årh - Ebeltoft - total misundelse!!!! :love:


Ja, det bliver skøøønt. Der er Ebelfestival (en form for byfest), så der skal hygges max i gaderne sammen med alle ungerne og min fantastiske moster :banan:
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 15. okt 2015, 08:02

Hvor lyder det hyggeligt med alle jeres udflugter og feriehyggeri! Men uden at vide noget om det så kan jeg godt forestille mig at det er en svær omstilling fra hverdag til feriemode. Jeg håber i alle får en dejlig sidste del af ferien :kys:

Jeg har lige trukket computeren frem efter 10(!) timers søvn. Jeg ved ikke hvad der skete, men jeg må have haft brug for det. Normalt vågner jeg 7-7.30, men i dag sov jeg helt til 9.30. Så nu er det igang! Jeg holdt hele dagen uden at snacke i går og min mission er at holde samme standard i dag. Små skridt :P
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 15. okt 2015, 10:40

Så blev jeg færdig med min eksamensopgave! :pompom: Den får lov at ligge en uges tid mens jeg læser op til min anden eksamen, og bliver så rettet til hvis jeg finder noget med de friske øjne før den bliver afleveret. Puha, det har været en kamp. Jeg holder resten af dagen fri og begynder så på læsning i morgen. Jeg kan mærke at det ligger i mig at fejre det med mad og snacks, og det skal jeg ikke! Så nu vil jeg lave mig en ordentlig frokost der passer ind i mit kalorieregnskab.
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 15. okt 2015, 11:12

Sophaya skrev:Så blev jeg færdig med min eksamensopgave! :pompom: Den får lov at ligge en uges tid mens jeg læser op til min anden eksamen, og bliver så rettet til hvis jeg finder noget med de friske øjne før den bliver afleveret. Puha, det har været en kamp. Jeg holder resten af dagen fri og begynder så på læsning i morgen. Jeg kan mærke at det ligger i mig at fejre det med mad og snacks, og det skal jeg ikke! Så nu vil jeg lave mig en ordentlig frokost der passer ind i mit kalorieregnskab.


Tillykke!! :klap: :pompom: :pompom:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 15. okt 2015, 11:20

MyGirl skrev:
Sophaya skrev:Så blev jeg færdig med min eksamensopgave! :pompom: Den får lov at ligge en uges tid mens jeg læser op til min anden eksamen, og bliver så rettet til hvis jeg finder noget med de friske øjne før den bliver afleveret. Puha, det har været en kamp. Jeg holder resten af dagen fri og begynder så på læsning i morgen. Jeg kan mærke at det ligger i mig at fejre det med mad og snacks, og det skal jeg ikke! Så nu vil jeg lave mig en ordentlig frokost der passer ind i mit kalorieregnskab.


Tillykke!! :klap: :pompom: :pompom:


Taak :pompom: :pompom:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 15. okt 2015, 14:35

Jeg blev også færdig med min i dag efter nogle timers arbejde.. og fjorten timer i går :puke:

Men nu er den done, så skal jeg bare læse op, mon så ikke jeg kan prøve at få gang i lidt træning igen :gruble: .. Underligt nok har jeg SLET ikke savnet indersiden af et fitnesscenter..
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 15. okt 2015, 17:52

Jeg holdt mig fra snacks og fejrede i stedet den færdige opgave ved at bestille en weekendtur til London med en veninde i januar :D
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Bøtte » 15. okt 2015, 18:03

Hvor er du sej @Sophaya :gogo:

Og fedt med din opgave også @FitBrideToBe. Hvad er det for en eksamen du har haft denne gang?

@Ally - jeg sender hele skidtet til dig, og så kan du vælge hvilket du vil bruge og stille spørgsmål ud fra det, kan vi ikke gøre det sådan? Så sender jeg det i morgen.


Inspireret af Ally har jeg taget mit ww-materiale frem igen (jeg har en del sæt af det :genert:), min madlog konto er udløbet, og hjemme-ww er jo gratis, så nu prøver jeg lige det.
Satser på at kunne genoptaget løbet i næste uge, det bliver da heldigvis lidt bedre med ørerne, men glæder mig til hørelsen er normal og tinnitus er væk igen.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 16. okt 2015, 07:28

Gæt lige hvem, der trods efterårsferie og muligheden for at sove længe(re), stod op kl. 6 for at tage i fitnesscentret?!

MIG !!! :banan: :pompom:

Jeg kørte min plan igennem; 45 minutters cardio på tre forskellige maskiner og fysioterapeutens anbefalede øvelser - alt sammen noget, der gav masser af sved på panden og pulsen op.
Morgenmaden - bacon, pølser og spejlæg - blev spist med stor appetit og jeg ser helt klart frem til fredagssnolder i aften :love:

I dag skal der laves madplan + indkøbsseddel, hygges med familien, rettes elevopgaver (i aften, når pigerne ser Disney Sjov og manden alligevel ikke er hjemme). Lur mig, om ikke der også skal ordnes vasketøj og andre huslige pligter...
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 16. okt 2015, 08:43

Bøtte skrev:Hvor er du sej @Sophaya :gogo:

Og fedt med din opgave også @FitBrideToBe. Hvad er det for en eksamen du har haft denne gang?

@Ally - jeg sender hele skidtet til dig, og så kan du vælge hvilket du vil bruge og stille spørgsmål ud fra det, kan vi ikke gøre det sådan? Så sender jeg det i morgen.


Inspireret af Ally har jeg taget mit ww-materiale frem igen (jeg har en del sæt af det :genert:), min madlog konto er udløbet, og hjemme-ww er jo gratis, så nu prøver jeg lige det.
Satser på at kunne genoptaget løbet i næste uge, det bliver da heldigvis lidt bedre med ørerne, men glæder mig til hørelsen er normal og tinnitus er væk igen.


Det var bare en modul eksamen her :)

Hvad er det nu WW gør? De tæller points ikke?
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"