Halloween elskere - kom hid!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 15. okt 2015, 19:57

Hov ja jeg har fået købt græskar ind :gogo: Så om nogle få dage går jeg nok i gang med at skære dem :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf didas » 15. okt 2015, 21:20

Jeg skal til Halloween fest :banan: Temaet er himmel og helvede og jeg vil være en sommerfugl, så det bliver jeg og smider en lyserød pelsglorie på hovedet :-D
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 15. okt 2015, 21:30

didas skrev:Jeg skal til Halloween fest :banan: Temaet er himmel og helvede og jeg vil være en sommerfugl, så det bliver jeg og smider en lyserød pelsglorie på hovedet :-D

Vi vil se billeder! :klap:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf didas » 16. okt 2015, 07:58

2SHY skrev:
didas skrev:Jeg skal til Halloween fest :banan: Temaet er himmel og helvede og jeg vil være en sommerfugl, så det bliver jeg og smider en lyserød pelsglorie på hovedet :-D

Vi vil se billeder! :klap:


Inkl. rod og ekskl. ansigtsmaling :-D Laver noget blå/lilla sommerfuglehejs i ansigtet med masser af glimmer.

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf didas » 16. okt 2015, 08:07

Smider lige lidt mere halloween inspiration, jeg elsker udklædning! Dette var dog fra årets Zombiecrawl i København men fungerer jo også fint til halloween :P

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Akehurst2
Indlæg: 14179
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Akehurst2 » 16. okt 2015, 08:36

Jeg skal bare have en masse slik til vejens unger :) Og måske en grillpølse ved fællesgrillen.

i vores grundejerforening arrangeres der fællesgrill og ungerne går rundt inden for et rimeligt fast tidsrum, og der uddeles sedler, man hænger på døren, hvis man gerne vil have besøg. Så rasler ungerne kun der, hvor de er velkomne (og folk, der ikke er i humør til det bliver ikke forstyrret - forrige år havde vi 105 unger forbi (ja, jeg talte og havde et lille regneark til at holde styr på antal børn og antal besøg), så hvis man ikke gider er det virkelig mange unødvendige ring på dørklokken).

Ungerne er altid så fint udklædt og helt vildt søde. Først råber de "slik eller ballade eller vi smadrer din gade!" og svinger drabeligt med armene og evt. plasticvåben eller lignende, og når de så har fået slik, siger de "mange tak - fortsat god Halloween" :-D

En enkelt gang har der stået nogle halvstore knægte uden udklædning og bedt om penge - de fik bare nej.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Ally » 16. okt 2015, 10:26

Wizzze skrev:Jeg synes det er meget sjovt når man er i USA, og så opleve halloween og alt det de gør ud af det. Men herhjemme går vi ikke vildt op i det.

Halloween i USA er fantastisk! Vi gør ikke meget ud af det og det, vi gør, er primært for børnenes skyld. I går skar vi græskar og lavede græskarsuppe. Jeg har fødselsdag den 30. oktober, dagen før Halloween, og har planlagt, at der i hvert fald skal være en græskartærte til fødselsdagen. Evt. bliver bordet pyntet med Halloween-agtige servietter m.m.
Senest rettet af Ally 16. okt 2015, 10:29, rettet i alt 1 gang.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 17. okt 2015, 16:13

Jeg har fået bagt mudcake så det er klar til at blive forvandlet til lækkerier næste weekend :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 22. okt 2015, 05:30

De her mini cupcake forme ser ud til at komme med posten i dag :gogo:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Lækre Arne » 22. okt 2015, 07:32

Vi holder jo halloween hver dag, året rundt, herhjemme. Eller det føles i hvert fald sådan, når man bliver vækket hver morgen til en forvrænget udgave af 'This is halloween', og dagens vigtigste opgave som mor ofte er at finde et stykke tøj med enten knogler, dødningehoveder eller græskar på. Til nøds går en stribet trøje eller noget med orange :D

Jeg nyder tiden pga. min søns begejstring. Han skal deltage med en ven, i sine farforældres grundejerforenings halloweenarrangement, med tilhørende overnatning, og slikspisning foran hotel transsylvanien. Tror ikke de viser Nightmare Before Christmas, når vennen endnu ikke har set den.
Grundejerforeningen gør som Akehursts. Masser af vørn der får lov at gå rundt på besøg, og lys foran døren hvis de er velkomne.
Det bliver første gang min søn selv er med til at gå, og ikke kun dele slik ud. Er sgu lidt ærgerlig over at jeg ikke får lov at opleve det, når jeg ved hvor meget det fylder og får betydning for ham. Håber eksen sender cirka en milliard billeder. Og at de gør rigtig meget ud af oplevelsen, det har han fortjent :genert:

Han skal i øvrigt klædes ud som en skeletvampyr, lillesøster skal være heks.

Jeg skal ikke selv noget. Men faldt over en opskrift på græskartiramisu jeg nok godt kunne finde på at lave til anledningen, og måske smække en gyser på, hvis jeg har en at holde i hånden.
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pjeps » 22. okt 2015, 08:29

Please sig at det ikke er i denne weekend, jeg har nattevagt og gider ikke blive vækket af unger der tigger slik.( selv om det at vække mig er den ren rene horror, for den der vækker mig :cuss: )
0
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 22. okt 2015, 08:37

Pjeps skrev:Please sig at det ikke er i denne weekend, jeg har nattevagt og gider ikke blive vækket af unger der tigger slik.( selv om det at vække mig er den ren rene horror, for den der vækker mig :cuss: )

Bare rolig det er først den næste weekend :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf Pjeps » 22. okt 2015, 10:18

2SHY skrev:
Pjeps skrev:Please sig at det ikke er i denne weekend, jeg har nattevagt og gider ikke blive vækket af unger der tigger slik.( selv om det at vække mig er den ren rene horror, for den der vækker mig :cuss: )

Bare rolig det er først den næste weekend :)

Pyha , tak :klap:
1
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 22. okt 2015, 10:26

2SHY skrev:
Pjeps skrev:Please sig at det ikke er i denne weekend, jeg har nattevagt og gider ikke blive vækket af unger der tigger slik.( selv om det at vække mig er den ren rene horror, for den der vækker mig :cuss: )

Bare rolig det er først den næste weekend :)

Den 31. falder i hvert fald på en lørdag i år så mon ikke det også først holdes næste weekend :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Halloween elskere - kom hid!

Indlægaf 2SHY » 22. okt 2015, 18:06

Hmmm ja det kan godt blive tricky tror jeg. Det er nemlig vidt kun values jeg er stødt på her på det sidste. Er den på Netflix mon? :gruble:

Jeg leder selv efter The Number 23 på dvd. Jeg kan se den er på filmmarked.dk men man skal købe for mindst 200 kr før de vil sende... Og den koster altså kun 10 kr :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Fest og bryllup"