Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Persnikedy » 16. okt 2015, 15:30

Jeg syndes selv at jeg er glad, nysgerrig, omsogsfuld, positiv og åben. Hvilket heldigvis passer godt med hvad andre også siger om mig :-D
En af mine venner fortalte engang at jeg er den perfekte wingwoman fordi jege r så åben, let at snakke med og på ingen måde truende... Den sidste der ved jeg så ikke hvad jeg syndes om :genert:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2015, 16:18

Sophies-mor skrev:Hm.. :gruble:

Jeg får tit at vide, at jeg har smut i øjnene og masser af latter, og samtidig har et levende ansigt... (altså, det håber jeg da - der skulle gerne være blodgennemstrømning ;) )
Nu går jeg ikke så tit i kjole, men har gode stænger :D

Forhåbentlig er det lige så meget min humor, min personlighed og fightervilje, når alt kommer til alt og ikke kun fysiske ting.


Pudsigt. Det siger folk tit. Selv har jeg dog lyst at sige det omvendte. Forhåbentlig er det ikke kun min humor/charme, mit modspil, min analytiske hjerne og min velformulerethed, men også mine store bryster, ditto røv, min smalle talje og dét at jeg smiler med hele ansigtet, som tiltrækker.

Måske er det, fordi jeg tvivler langt mere angående mit udseende end angående personligheden, at jeg tænker sådan ... :gruble:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf bluetof1 » 16. okt 2015, 18:21

Jeg får ret ofte at vide at mine øjne er virkelig smukke, hvilket jeg kan undre mig over. De har cirka samme farve som mudret vand med et skvæt olie i. Derudover får jeg skyld for at stirre fordi min øjne er ret store, så at nogen synes de er pæne er lidt af et mysterium. Jeg æder det dog alligevel råt når jeg får det at vide :D
Mit smil, min humor og mit intellekt tiltrækker også, men både humor og intellekt kan også lige så hurtigt frastøde har jeg opdaget.

En veninde siger at jeg har sådan et lidt Bambi-agtigt udtryk, der giver mænd lyst til at passe på mig, men at den type mænd samtidig løber skrigende væk når de opdager at jeg ved mere om biler/motorcykler/landbrug/et eller andet andet traditionelt maskulint felt end de gør. Hun har nok ret og egentlig er jeg ret glad for at min mand ikke føler sig truet på sin maskulinitet af at jeg skifter olie på bilen mens han tager opvasken.

Alt i alt er jeg en lidt spøjs blanding af alt muligt og både dele af det og den samlede pakke virker ret tiltrækkende, men på forskellige mennesker.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Dime » 16. okt 2015, 18:23

Jeg aner det ikke, og jeg forstår det ikke, men det sker alligevel en gang imellem :D
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. okt 2015, 18:25

Jeg ved det ikke. Måske at jeg er lattermild og har pæne øjne.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2015, 18:27

Dikus skrev:Altså. Nu var det ikke spørgsmålet. Men det er bestemt ikke min humor eller praktiske færdigheder, som nogen tiltrækkes af :cool:


Wauw. Vil det sige, at du har en kæreste, som ikke synes specielt om din humor?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Joe » 16. okt 2015, 18:39

Dikus skrev:Altså. Nu var det ikke spørgsmålet. Men det er bestemt ikke min humor eller praktiske færdigheder, som nogen tiltrækkes af :cool:


Det kunne så være næste tråd: Hvad tænder folk af på ved dig? Så er vi efterhånden hele vejen rundt.
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Hunkat » 16. okt 2015, 18:46

Jeg er vist ret intelligent. Jeg tiltrækker i hvertfald mænd som ønsker modspil og diskussioner om alt fra politik til religion (med enkelte untagelse, man har vel været ung og dum).

Så kan jeg være virkelig skrap, meget sarkastisk, det skal man kunne lide, men det kan nogle åbenbart. Jeg synes selv jeg er sjov, den nuværende mand er heldigvis enig :lol:

Og så ser jeg heller ikke helt skidt ud.

Spurgte lige kæresten for en sikkerheds skyld. Han sagde kreativitet. Det var det første han så og som fik ham til at tage kontakt og han bliver stadig overrasket nogle gange hvor jeg tænker helt anderledes end han gør, så det bliver krøllet og spændende for ham.
Senest rettet af Hunkat 16. okt 2015, 18:53, rettet i alt 1 gang.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf ManicNinja » 16. okt 2015, 18:50

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:
Dikus skrev:Altså. Nu var det ikke spørgsmålet. Men det er bestemt ikke min humor eller praktiske færdigheder, som nogen tiltrækkes af :cool:


Wauw. Vil det sige, at du har en kæreste, som ikke synes specielt om din humor?


Jeg tror slet ikke jeg har en humor :gruble:


Paradoksalt nok vælger jeg at tænke, at du siger det i sjov. :) Kom i hvert fald til at grine dér ...

Kan slet ikke forestille mig at føle kemi med nogen som helst, som jeg ikke kan have sjov og lave sjov med. Men nu er jeg så måske åbenbart også rimelig meget din modsætning på det punkt. Ikke at jeg sidder og postulerer, at jeg bare er fucking sjov :genert: Men der ER helt sikkert noget med mig og sjove replikker og indfald og også at satse lidt med, hvad jeg fyrer af over for helt fremmede. Overalt. Og jeg er fra en familie, som simpelthen omgås hinanden ved at være sjove, tage pis, drille.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Planten » 16. okt 2015, 18:53

Jeg håber mit smil og mit hår :) og derefter min hjerne og mit omsorgsgen.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Aima » 16. okt 2015, 18:59

Jeg tror, de fleste af de, der har været tiltrukket af mig, altså i mere end bare seksuel forstand, har syntes jeg var lidt spændende. Jeg er egentligt ret åben om mig selv, men mange bliver alligevel lidt overraskede, når de stifter nærmere bekendtskab med mig, og det tror jeg, har prikket til folks nysgerrighed. I de tilfælde, hvor tiltrækningen og interessen så har været vedblivende, tror jeg faktisk bare de har syntes jeg var sød og sjov. Og meget uhøjtidelig.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf lulu-p » 16. okt 2015, 20:10

Aner det ikke. Jeg er lidt utilnærmelig isprinsesse og hader opmærksomhed omkring min person, så det er helt sikkert ikke mine evner som partyqueen der tiltrækker mænd.

Måske er jeg noget så fredsommeligt som et trygt bekendtskab. Og så er knaldgod til at samle IKEA møbler :-D
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf kidkomb » 17. okt 2015, 08:20

Min udstråling, som er meget selvsikker. Min entusiasme, mit smil og min fandenivoldskhed.
Mit omsorgsgen og mine store bryster. -Jeg har det åbenbart med at tiltrække unge mænd med lettere mommy-issues på den konto.
Og altså, det er jeg da ikke ked af :lol:
Edit; og min humor. Jeg er selvfølgelig enormt morsom.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Danseprinsesse » 17. okt 2015, 08:44

Fysisk må det være mine bryster kombineret med en smal talje - det er yderst sjældent, at jeg på nogen måde forsøger at fremhæve mine bryster, jeg bryder mig faktisk ikke ret meget om den opmærksomhed det giver.

Og så er jeg ligesom de fleste andre også stødt på den med mine øjne rigtig mange gange. Min kæreste insisterer på, at han blev forelsket, første gang han så mine øjne.

Jeg kan godt virke meget i kontrol og nok også lidt kold og utilnærmelig, når man lige møder mig, så jeg vækker ikke det der umiddelbare beskyttergen.
Dem der lærer mig at kende er oftest blevet tiltrukket af min selvsikkerhed, min tydelige livsglæde og min blidhed.

Og så har jeg scoret rigtig meget ved at blive betragtet på et dansegulv - jeg må danse på en tiltrækkende måde (eller måske på en måde, der alligevel vækker beskyttergenet)!
1
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Pityt » 17. okt 2015, 09:07

Det har vist sig at være ret forskelligt fra person til person.
For nogle mænd har det været kombinationen stort hår, lange ben, boobs og dirty tankegang,- for andre har det været min sårbarhed og lidt kringlede sind. Og for nogle (meget) få, har det været en blanding af de ting...modsætningerne i mig.
1
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Forhold og sex"