Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf canoodle » 16. okt 2015, 11:50

At jeg er blevet sygemeldt pga. stress og depression igen. Det føles som skruen uden ende :(
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Danseprinsesse » 16. okt 2015, 11:50

At jeg siden kl. 7.30 har arbejdet effektivt i rundt regnet 20 minutter. Hvorerdetåndssvagt.
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 16. okt 2015, 12:59

At jeg er brilleabe fordi mine øjne gør ondt. Venligst, øjne, linser om lidt igen, ok?
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 16. okt 2015, 13:02

Daine skrev:
Pixie88 skrev:
Daine skrev:
Pixie88 skrev:Min kærestes ene kindtand :rulle: Han var ved tandlægen i tirsdags, fordi han skal have en rodbehandling på mandag.
Tandlægen ville lige åbne tanden for at lette trykket og proppe noget medicin derned. Min kæreste fik penicillin med hjem.
Lige siden han kom hjem i tirsdags, har han haft syge smerter i tanden, ud i øret og op i øjet. Han tuder af smerte, har poppet iprener og panodiler, men intet hjalp.
I går var han afsted igen, de åbnede ikke tanden men han fik kodein med hjem. Og det virker ikke en skid.

Ingen af os har sovet siden onsdag :ad!:

Disclaimer: jeg er godt klar over at min kæreste har det 100 gange værre..


:shock:

I må ha fat i tandlægen igen, han skal da have en akuttid i dag! Det er da på ingen måde rimeligt det der. Hvis det er en bare nogenlunde god tandlæge vil de da hjælpe ham.
(har I samme tandlæge? For hvis de ikke vil hjælpe, så prøv at tage fat i din)

Vi har samme tandlæge, det er en vi skiftede over til i sidste uge. De er super søde, han fik også en tid kl 10.30 men de kan ikke Gøre noget. Hvis de åbner ind til roden igen, vil det gøre det værre fordi der kommer bakterier ind. De kan ikke rodbehandle fordi den er så betændt, som den er :(
Han har fået noget stærkere antibiotika og besked på at spise 600mg ibuprofen sammen med kodein og panodiler... nu håber vi det virker, han er helt udkørt, både psykisk og fysisk :(


Stakkels fyr! Han (og du) har min fulde sympati, det gør bare så nas det der. Jeg håber virkelig, at de nye medikamenter kan hjælpe ham :ae:


Jeg ville bede om en second opinion:
Har selv haft det samme, og der lukkede den op - fordi der NETOP skulle åbnes, så al den betændelse, der sidder og trykker kan drænes ud.
OG behandles med penicilin/ antibiotika.

Jeg håber, at han får det bedre snart.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 16. okt 2015, 14:17

Sophies-mor skrev:
Daine skrev:
Pixie88 skrev:
Daine skrev:
Pixie88 skrev:Min kærestes ene kindtand :rulle: Han var ved tandlægen i tirsdags, fordi han skal have en rodbehandling på mandag.
Tandlægen ville lige åbne tanden for at lette trykket og proppe noget medicin derned. Min kæreste fik penicillin med hjem.
Lige siden han kom hjem i tirsdags, har han haft syge smerter i tanden, ud i øret og op i øjet. Han tuder af smerte, har poppet iprener og panodiler, men intet hjalp.
I går var han afsted igen, de åbnede ikke tanden men han fik kodein med hjem. Og det virker ikke en skid.

Ingen af os har sovet siden onsdag :ad!:

Disclaimer: jeg er godt klar over at min kæreste har det 100 gange værre..


:shock:

I må ha fat i tandlægen igen, han skal da have en akuttid i dag! Det er da på ingen måde rimeligt det der. Hvis det er en bare nogenlunde god tandlæge vil de da hjælpe ham.
(har I samme tandlæge? For hvis de ikke vil hjælpe, så prøv at tage fat i din)

Vi har samme tandlæge, det er en vi skiftede over til i sidste uge. De er super søde, han fik også en tid kl 10.30 men de kan ikke Gøre noget. Hvis de åbner ind til roden igen, vil det gøre det værre fordi der kommer bakterier ind. De kan ikke rodbehandle fordi den er så betændt, som den er :(
Han har fået noget stærkere antibiotika og besked på at spise 600mg ibuprofen sammen med kodein og panodiler... nu håber vi det virker, han er helt udkørt, både psykisk og fysisk :(


Stakkels fyr! Han (og du) har min fulde sympati, det gør bare så nas det der. Jeg håber virkelig, at de nye medikamenter kan hjælpe ham :ae:


Jeg ville bede om en second opinion:
Har selv haft det samme, og der lukkede den op - fordi der NETOP skulle åbnes, så al den betændelse, der sidder og trykker kan drænes ud.
OG behandles med penicilin/ antibiotika.

Jeg håber, at han får det bedre snart.

De har bare allerede haft det åbnet i tirsdags :gruble: det er en tand der har skulle rodbehandles i over et år, men han har bare hele tiden udskudt det. For en måned siden sagde den gamle tandlæge så, at det SKULLE være snart, ellers skulle tanden rives ud. Så det er ikke så underligt at han har stærke smerter..

Nå, men kodeinen virkede heller ikke, så nu prøver vi morfin.
Hvis det heller ikke hjælper, så har tandlægen heldigvis åben om lørdagen, så må vi befale at han åbner ind til roden igen.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 16. okt 2015, 14:51

^
Tandsmerter er simpelthen noget af det værste. Jeg døjede også med det for nylig i forbindelse med en rodbehandling og man har virkelig lyst til at slå sig selv ihjel. Håber virkelig morfinen gør noget for ham :ae:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 16. okt 2015, 18:24

Åh jeg husker med gru en tand der måtte rodbehandles akut også selvom der ikke som sådan var noget at se. Jeg tudede af smerte i tandlægestolen så de vurderede at det var uforsvarligt at sende mig hjem uden at gøre et eller andet. Når jeg spørger til smerteintensitet på en skala fra 1-10 så ved jeg nu hvordan 10 føles.

Jeg fik en recept på noget Dolol (som jeg så kan konstatere jeg ikke kan tåle og bliver max syg af) og det var slet ikke nok til at tage smerterne. Det var først da det blev kombineret med kodimagnyler det hjalp på toppen af smerterne og jeg kunne komme til at sove lidt.

Tandsmerter er noget af det værste der findes. Jeg ønsker alle former for gode vibes og god bedring :ae:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 16. okt 2015, 22:20

Morfin+pamol virker heller ikke, det eneste det gør er, at han psykisk kan holde ud at han har ondt.. og han bliver sådan glad og får optur på. Han gik helt i selvsving med opvask, oprydning og rengøring tidligere :stoned:

Det fucked er, at smerten er til at holde ud, men ca hvert minut bliver den sindssyg. Det eneste der kan fjerne smerten, er iskoldt vand. Og det er det der holder ham vågen, for han kan ikke nå at falde i dyb søvn på et minut.
Hans krop er også ved at være enormt svag nu..

Jeg håber så meget at det nye antibiotika gør underværker.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 16. okt 2015, 22:29

Hvad med nellikeolie, Pixie? Har han prøvet det?

Jeg har haft tre af de der ture over de seneste to år. Hver gang har jeg nærmest været på grænsen til at være selvmordstruet. Man bliver aldeles vanvittig.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 16. okt 2015, 22:45

Aima skrev:Hvad med nellikeolie, Pixie? Har han prøvet det?

Jeg har haft tre af de der ture over de seneste to år. Hver gang har jeg nærmest været på grænsen til at være selvmordstruet. Man bliver aldeles vanvittig.

Vi har godt læst om det, men vi bor et stykke fra matas, han må ikke køre bil pga medicinen og vi er begge for trætte til at tage en bus :genert:

Virker nellikeolie hurtigt? Vi får besøg fra Slemvig i morgen, kan være jeg skal bede dem skride i matas inden de kører hjemmefra!
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 16. okt 2015, 22:52

Pixie88 skrev:
Aima skrev:Hvad med nellikeolie, Pixie? Har han prøvet det?

Jeg har haft tre af de der ture over de seneste to år. Hver gang har jeg nærmest været på grænsen til at være selvmordstruet. Man bliver aldeles vanvittig.

Vi har godt læst om det, men vi bor et stykke fra matas, han må ikke køre bil pga medicinen og vi er begge for trætte til at tage en bus :genert:

Virker nellikeolie hurtigt? Vi får besøg fra Slemvig i morgen, kan være jeg skal bede dem skride i matas inden de kører hjemmefra!


Ja, det virker!

Og de skal ikke i Matas, de skal over i helsebutikken overfor Matas, der har de den gode olie. Øjeblik, jeg finder den lige.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aima » 16. okt 2015, 23:02

This one. Det er den bedste, synes jeg. Helsebutikken ligger lige overfor slikbutikken, den hedder vistnok Ganefryd.
image.jpg


Jeg dyppede en lille tot vat i olien og puttede ind på tanden. Det brænder lidt og smager skrækkeligt, men jeg tænker, han er ligeglad, det var jeg i hvert fald, og efter to minutter føltes hele den ene side af mund og tunge nærmest bedøvet. Jeg fik også ibumetin, men der der olie var det eneste, der kunne give mig så meget ro at jeg kunne sove.

Undskyld kæmpebillede, det er i virkeligheden en meget lille flaske :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 16. okt 2015, 23:15

Aima skrev:This one. Det er den bedste, synes jeg. Helsebutikken ligger lige overfor slikbutikken, den hedder vistnok Ganefryd.
image.jpg


Jeg dyppede en lille tot vat i olien og puttede ind på tanden. Det brænder lidt og smager skrækkeligt, men jeg tænker, han er ligeglad, det var jeg i hvert fald, og efter to minutter føltes hele den ene side af mund og tunge nærmest bedøvet. Jeg fik også ibumetin, men der der olie var det eneste, der kunne give mig så meget ro at jeg kunne sove.

Undskyld kæmpebillede, det er i virkeligheden en meget lille flaske :D

:banan:
Det håber jeg de kan nå, de skal lige til Ålborg og hente mere familie først.. ellers må de sgu besøge en helsekost her i Århus, dem har vi mange af :D
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 17. okt 2015, 05:35

Iskoldt vand er jeg også med på. Faktisk gik jeg rundt med ispose på kind og kæbe i den periode for at slå noget af smerten ned
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 18. okt 2015, 06:52

Mareridt. Den værste af slagsen. Jeg drømte min datter døde. Jeg er fuldstændig smadret af at tude i søvne og bagefter i vågen tilstand.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"